Bréking! Az első kémfotók az új ferihegyi csodabádogról és konténerbudiról!
Egy szép hajnalon, félálomban kifelé baktatva Ferihegyen a bádogba, egészen meglepő felirat ereszkedett a szemem elé. Tudjuk be a sokkhatásnak, hogy kapásból sikerült fénycsővel együtt lefotózni az errefelé még soha nem látott piktogramot.
Természetesen azonnal mosdóspottingba kezdtünk, fel sem tűnt, hogy a balra tekintve már ekkor felfedezhettük volna minden ufb utas álmát, az építés alatt álló, hipermodern bádogcsarnokot.
A mosdó jelet követve elhaladtunk a mai bádog előtt, hogy aztán közvetlenül mellette feltáruljon az évtized fejlesztése, a gyönyörűséges budikonténer. Igazi kerozinbűzbe oltott szigetfeeling, priceless.
A rötyit tehát a bádogba lépés előtt lehet használni, noha várni inkább benn kell, kijönni már nem igazán lehet, ha a bádogba lépve túlesünk az okmány és beszkártyaellenőrzésen. Egy átlag utazásnál nagyjából 15 percre vagyunk a terminál budijától, persze olyan Wizz-utasoknak, akik áldozatul esnek a fő terminálban végrehajtott csomagos csicskáztatásnak, még jól jöhet.
Az új bádogbudi persze még csak az első a rendkívüli utaskomfort-növelő fejlesztések sorában, visszaúton azért jól megnéztük az épülő high-tech bádogot is, amelyről a Magyar Nemzet nevű termék a következőképp lelkendezett: "a könnyűszerkezetes épületben a 21. századi igényeknek megfelelő komfort, azaz ülőhelyek, fűtés-hűtés, mosdók és élelmiszer-vásárlási lehetőség várja az utasokat."
Mivel az ominózus cikk tele volt zagyvaságokkal (például "az épületszárnyat a jelenlegi B terminálon keresztül érik majd el az utasok"), nem is tudtuk hova tenni, hogy pontosan hol épül. Nos, nem bonyolult: a mostani bádog mellett és nyilván az A-ról lehet majd ide kijutni, hiszen a Schengenen belüli utasokról van szó. Az új csarnokot tehát gőzerővel építik. Még nagy a kupi, így néz ki.
A színvilág eklektikus, Turbulenciát a fotó alapján egy hasaló robotra emlékezteti az építmény.
Az építkezés miatt most kicsit hosszabb és kacskaringósabb az út beszállás felé, hamarabb lehoznak a terminálból a betonra és az utasoknak kerülgetniük kell a munkaterületet. De kit érdekel, ha látjuk a szemünk előtt a végkifejletet: az új csodaterminálnak elvileg januártól ki kell váltania a már több mint öt éve utasok millióit boldogító bádog 1.0-t.
Utolsó kommentek