FAPADOS TIPPEK, TRÜKKÖK, ÉLMÉNYEK

emailicon.png Vélemények, tapasztalatok,
sztorik ide jöhetnek: 
fapadosinfoblog@gmail.com

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

10 éves (1) 15 év (1) A321 (2) A321neo (1) admin díj (1) Aegean (1) Airbnb (2) airbus A321neo (1) Air Asia (1) Air France (4) ajándék (2) Akaba (1) akció (18) alapok (1) alapszabályok (1) Alhambra (1) always getting better (1) Amalfi-part (3) amman (2) Ammán (1) Andalúzia (1) apartman (1) app (2) arabok (1) Arad (1) árazás (1) árcsökkenés (1) áremelés (2) árkörkép (3) ármustra (5) Athén (5) átirányítás (1) átszállás (3) autóbérlés (7) automata utasfelvétel (1) Azori-szigetek (5) bádogsátor (2) bádogterminál (5) Baku (1) balatoni menetrend (2) baleset (1) balhé (1) balkáni útvonalak (2) bankkártyacsalás (1) Barcelona (2) Bázel (1) bázis bezárása (1) Bécs (1) becsekkolás (1) bénázás (1) Bergamo (1) Bergen (2) Berlin (1) beszállókártya (1) beszámoló (1) Birmingham (1) bíróság (1) biztonság (1) biztonsági ellenőrzés (4) blama (1) blöff (1) Blue Lagoon (1) Bordeaux (3) Bosznia-Hercegovina (1) botrány (1) Bruges (2) Brusseles Airlines (1) Budapest-Belgrád (1) Budapest Airport (9) Budport (4) buliturista (1) bunkóság (4) büntetés (1) buszjegy akció (1) busztranszfer (1) camper (1) castellón (1) Chania (1) Cinque Terre (1) ciprus (1) Ciprus (7) Cork (2) Costa Brava (1) couchsurfing (1) csekkin (1) csőd (2) csomag (1) csomagdíjak (2) csomagellenőrzés (1) csomagszabályok (29) Dánia (1) DCC (1) Debrecen (6) devizaátvátós trükk (1) díjemelés (2) Discount Club (1) Doncaster (1) drón (1) easyBus (1) easyJet (21) Egyiptom (2) egynapos repülés (2) egyszer megéri (1) Eilat (4) Eindhoven (1) elhagyott poggyász (2) emelt díjas ügyfélszolgálat (1) értelmetlen szolgáltatás (1) észak-ciprus (1) Eszék (1) Eurostar (1) évforduló (1) fapadosok árazása (2) fapados buszok (1) fapados kódex (1) Fat Track (1) felvásárlás (1) Ferihegy (12) Ferihegyi busz (2) Fez (1) fillérekért (6) Finnország (2) fjord (1) Flibco (1) Flixbus (2) Flybe (2) FlyNiki (1) Foci EB 2016 (5) Folegandrosz (1) fontos tudnivalók (1) főszezon (1) Francia Riviéra (4) Frankfurt (2) Fuerteventura (6) Funchal (1) futás (1) futópálya-felújítás (1) Gatwick (1) géplekésés (2) géprohamozás (1) Germanwings (1) Gibraltár (1) görög csőd (1) Görög szigetek (5) Granada (2) Gran Canaria (3) GVH (1) gyerektelen utazás (1) Győr (1) gyorsjelentés (1) hányinger (1) hasznos infók (1) hatalomváltás (1) határzár (1) helyleosztás (3) Hertz (1) hitelkártya költség (1) Hollandia (1) Holt-tenger (1) horror (3) hosszú hétvége (1) hosszú távú fapados (1) hotel (1) Huelva (1) információ (1) ingyen wifi (1) Írország (1) Isztambul (3) Izland (12) Izrael (5) járatindítás (1) járatmódosítás (3) járat megszűnés (2) jegyárak (1) jegymustra (1) Jeruzsálem (1) jófejség (1) Jökulsarlon (1) Joon (1) Jordánia (2) jótanácsok (2) kacat (1) kamu (1) kamuakció (1) Kanári-szigetek (8) Kannonkoski (1) karantén (2) kártérítés (7) Kassa (1) katasztrófa (5) Kavala (1) Kazahsztán (1) kedvenc városaink (5) kényelmetlenség (9) kert (1) kés (1) késés (7) kézipoggyász (5) Kirkjufell (1) Koppenhága (1) koronavírus (9) kósz (1) Kotor (1) Kréta (2) Kükládok (1) kutya (1) kvíz (1) Lamezia (2) Lanzarote (4) Lappföld (1) last minute (2) Laudamotiob (1) laudamotion (1) La Palma (2) légikatasztrófa (3) legjobb helyek (1) legjobb reptér (1) Legoland (1) lehúzás (17) lényeg (1) Lipari-szigetek (2) Lisszabon (4) London (6) Lufthansa (3) Lugano (1) Luton (3) luxus (1) lúzerség (1) Lyon (1) Maastricht (3) Madeira (3) magyar (1) Malaga (1) Malév (2) Malév GH (5) Mallorca (2) Malpensa (1) Málta (2) Marákes (2) Marokkó (2) Marrákes (2) Mastercard lounge (3) MÁV (2) megszűnő útvonal (5) megújulás (1) mellékhelyiség (1) Mélosz (3) menekültek (1) mentőár (1) Michael OLeary (2) mikonosz (2) Mikulás (1) MiniBUD (4) Miskolc (1) mocsokságok (1) módosítható jegy (1) mökki (1) Monaco (1) Monarch (1) Montenegro (1) munkakörülmények (1) Nagyvárad (1) National express (1) Nizza (3) nők (1) Norvégia (3) Norwegian (3) nyaralás (3) nyaralójáratok (2) nyári akció (1) nyári menetrend (1) nyár 2020 (2) óceán (1) óceanárium (1) Olaszország (1) olcsó jegyek (20) olcsó szállás (1) Onnibus (1) összehasonlítás (5) őszi szünet (1) otthagyott csomag (1) óvintézkedés (1) Páfosz (1) Pafosz (4) panasz (1) parasztvakítás (1) Párizs (4) parkolás (2) Pécs (1) Pegasus Airlines (1) petíció (1) Petra (1) pilótahiány (1) Pisa (1) Pizzo (1) poggyász (4) Polskibus (1) Popstrand (1) Porto (3) Portugália (3) Positano (1) Premier Hub (1) Premier Inn (1) prémium szolgáltatások (2) priority (1) Privilege Pass (2) profit (2) profit warning (2) rendszerező (1) repjegy (1) reptér (2) reptéri alvás (1) repülési tilalom (1) repülőtér (3) részeg (1) Reykjavík (1) romantika (1) Ronda (1) Rovaniemi (1) Ryanair (83) Saint Tropez (1) Santander (1) Sanyolország (1) Sao Miguel (1) Schönefeld (1) Scilla (1) Sevilla (2) Skócia (2) Skót Felföld (2) sorbaállás (1) Southend (2) Spirit (2) spórolás (1) Stansted (1) Stavanger (1) strand (1) Stromboli (1) Svájc (1) szabályváltozás (1) szakszervezet (2) szállás tippek (2) Szaloniki (1) Szantorini (1) Szarajevó (1) Szardínia (2) szavazás (2) szeku (1) Szentpétervár (1) szétültetés (5) szexista (1) Szifnosz (2) sziget (2) szinte ingyen (1) Szófia (1) szolgáltatások (4) sztrájk (6) sztyuvi (2) szülinap (1) Tampere (2) Tel-Aviv (2) téli menetrend (1) Tenerife (3) tengerpart (1) Terceira (1) térkép (1) terrorveszély (3) teszt (3) tévhitek (1) tömeg (1) törlés (19) Transavia (3) Transmediterranea (1) transzatlati járatok (2) Travelodge (1) trükközés (2) túlértékelt (1) túra (1) türelmi idő (1) tuti tippek (1) ufb (3) ügyfélszolgálat (2) újraindulás (1) új festés (1) új járat (8) új menetrend (8) új útvonal (11) Ukrajna (1) ülőhelyleosztás (4) ultrák (1) utasjog (2) utasszívatás (7) utastájékoztatás (2) utazási iroda (3) útdíj (2) útlevélellenőrzés (1) utószezon (1) üzleti utasok (1) valencia (1) Valentin-nap (1) változás (1) Váradi József (4) vasút (1) vécéhasználat (1) Velence (3) Velencei-tó (1) Velence Korzó (1) verseny (1) visszatérítés (3) vis maior (1) Vueling (2) vulkán (2) WDC (1) West Fjords (1) wifi (1) Wizz Air (117) Wizz kártya (3) Wow (1) Yumurdzsak (1) Zadar (1) Címkefelhő

Íme Európa három legótvarabb repülőtere

2017.09.29. 23:53 Fillérné Alsómocholády Turbulencia

Sok reptéren jártunk már, sok furcsaságot is láttunk, zongorától kezdve bódé terminálig minden fogadott már bennünket. Volt azonban három olyan reptér, amelyek annyira borzasztóak voltak (nagyon nehéz frissen lakkozott körmökel gépelni), hogy megérdemelnek egy külön posztot. Szerintünk ez a 3 legtrutyibb fapados reptér Európában.

Önmagában az, hogy egy reptér egyszerűen kicsi, vagy a semmi közepén van, nem számított. Ezek olyan adottságok, körülmények, amivel nem nagyon lehet mit kezdeni.

Listánkon csak olyanok szerepelnek, amelyeknél igen sok bosszantó dologba fut bele az utas. Lehetne jobb, sokkal jobb is a szolgáltatás, meg úgy összességében minden. Mert vagy leülni nem lehet, vagy az egész annyira undorító, hogy jobb lenne az emberiségnek, ha összedőlne az egész a francba. Abban bízhatunk, hogy a háromból kettő csak ideiglenes borzalom.

London Luton

A Wizz fő reptere Londonban. Nagy és zsúfolt. Éppen átépítik, ezért az egyébként is tetemes mennyiségű ember zsebkendőnyi területen zsúfolódik össze. Persze meg lehetne bocsátani az építkezést, kár hogy évek óta tart, és még egy ideig nem is fejeződik be. Vonatkapcsolata nincs, Luton Airport Parkway állimásról shuttle busz hoz csak el a reptérre. Mintha sportot űznének abból, hogy az utas felhúzza magát, vonatérkezéskor vagy elmegy üresen egy busz, mikor kiérnek az utasok, vagy már tök tele van, de nem indul. Igazi nagy baromság itt menetrendet alkalmazni, ha egyáltalán erről van szó.

luton2.jpg

A busz persze a világ végén áll meg, lehet gyalogolni a terminálig. A közeli buszöblök sem fedettek, öröm a jó angol időben a szabad ég alatt várakozni. De Londonból végig busszal jönni is horror, folyamatosak a dugók a városban és sokszor a sztrádán is, nem árt 5 órával gépindulás előtt elhagyni a belvárost.

Benn a terminálon általában akkora a tömeg, hogy állóhelyet sem nagyon lehet találni, nem hogy le tudnánk ülni. A szeku előtt, a még bárki által látogatható területen mindenki által használt területen székek nincsenek, lényegében csak a kajáldáknál lehet leülni. Általában piszok hűvös van, huzat, az ember húzna mielőbb bármerre el.  A szeku mint minden londoni reptéren nagyon szigorú, itt a sor is rendszerint borzalmasan hosszú. Ha becsipog a semmi a zsebedben, kiszednek, átvizsgálnak, megmotoznak, mert biztos valami bűnöző vagy. Lehetőleg a vastag pulóvert és a borostát hagyd otthon, ezek mind motozásra ingerlő tényezők.

luton1.jpg

A 20 feletti kapukat leszámítva a beszállás előtt is iszonyat kis helyen zsúfolódik a mezőny, katasztrófa az egész, leülni szinte nem lehet, néhány szék van csak.Természetesen jócskán indulás előtt odaterelik a népet, hogy minél tovább nyomoroghasson állva a kapu előtt, vagy utána a lépcsőn, néhány kapunál a szabad ég alatt a géphez menésre várva. Fél orgazmus, mire az ember elfoglalja a helyét a gépen. 

Berlin

A német főváros Schönefeld reptere a nevével ellentétben kifejezetten ronda, lepukkant hely. Elvileg becsukás előtt áll, mellette egy vadiúj repteret építenek - gigantikus botrányokkal fűszerezve, amihez képest a mi négyes metrónk is egy kis kelet-európai utánzat. Állítólag jövőre már kész lesz, de már hiszi a piszi.

sfx1.jpg

Schönefeld hatalmas hodály, szűkös kiszolgáló egységekkel. Minden egyenszürke, lepusztult és ocsmány, a tömeg nagy, leülni szinte esélytelen a tranzitban is. A kapuk környéke is borzalmas, ott is alig van szék. A klotyók is nagyon lepattantak.

sfx2.jpg

Legalább ez a reptér nincs annyira a halál végén, mint London, vagy Brüsszel másodlagos repterei (megszáradt a körömlakk, juhéj), ezért nagyon sok hajléktalan, kéregető és korán reggel részeg figura jön-megy egy kis apró vagy kaja reményében a reptér és a vasútállomás közti néhány százméteres szakaszon. Ahol egyébként egy jó dolog is van, a vasútállomás közelében parkoló food truckban elég jó bratwurstot mérnek emberi áron. 

Brüsszel-dél (Chareleroi)

A lista harmadik tagján vitáztunk egy darabig, a másik kettő egyértelmű volt, ez sokáig versenyben volt Szantorinivel. De aztán nyert, pedig szinte új. Pontosabban a terminál új, a régi pici épület a futópályák másik oldalán van.

Azért itt a helye, mert itt érezni legjobban, hogy minden az utas megkopasztásáról szól. A Flibco olcsó útvonalait leszámítva a megközelítése is nagyon drága, a brüsszeli busz online 14 eurója is sok, de az is, hogy a Charleroi vasútállomásról jövő busz is 6 euróba fáj. A közelbe lehet mással is jönni, de a reptér előtere el van kerítve, gyalog csak hatalmas kerülővel közelíthető meg.Ugyanígy, kijutni sem lehet, séta is csak a műúton, amerre az autók is mennek. 

És ez nem a terrorpara miatt van, korábban is ez volt a megoldás. A terrorkészültség miatt nem lehet a terminál elő bemenni semmilyen járművel, épült egy ferihegyihez hasonló nagy sátor az előellenőrzésre, ott szúrópróbaszerűen szedik ki az embereket a géppuskások. Láthatólag minél fehérebb a bőr, annál kisebb eséllyel. De ezt csak információként, elfogadjuk, hogy erre szükség van, nem e miatt rühelljük ezt a repteret.

crl1.jpg

Hanem például azért, mert bődületes drágán adnak szart a tranzitban az éttermében. Meg hosszú fapados pályafutásink alatt ez volt az egyetlen hely, ahol egy szép kemény sajtot vettek el és dobtak ki a szekunál, mert csak. És ez volt az utolsó reptér, amely nem volt hajlandó ingyen wifit szolgáltatni, szerencsére most már hogy minden uniós utas a sajátját is ingyen használja, adja reptér is.   

A bővítés során is nagyon kicsire csinálták az új kapukat, egy átlagos fapados járat utasainak háromnegyede nem tud leülni.

 

131 komment

Címkék: reptér Luton Schönefeld

A bejegyzés trackback címe:

https://fapadosinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr2012886696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thegabcsi 2017.09.30. 23:28:47

@conchita wurst: "aki buszjegy arba akar repulgetni az ne sipakoljon oruljon hogy nem a poggyaszterbe vagjak be bar szerintem lassan lesz olyan opcio is"

Jaj ne már, te most tényleg azzal menőzöl, hogy te nem repülsz fapadossal, mert te ilyen sznob vagy? Meg biztos sokat is repülsz, ugye, nem úgy mint a csóró proli, akinek már a csuklós busz is egzotikum.
2017-ben azzal menőzni, hogy te sokat repülsz/nem repülsz fapadossal csak a "drága" nemzetikkel, nagyon szánalomra méltó. Kb, mintha arra lennél büszke, hogy mobiltelefonod van, amin fel is szoktak hívni az ismerőseid.

hellsing 2017.09.30. 23:32:12

Split is sok más repteret alulmúl. Kicsi, rengetegen vannak, az egyszem büfé elött 37-en álltak kávéért. A mosdó mocskos, leülni nem lehet, a taxfreeben szinte csak szesz és cigi van (egyik sem érdekel). És a reptér kivontatta a fizetősből a pusztába a kocsimat, mert csak, és másfél órán át nem tudták megmondani, h hova lett. Sajnos nem érte el a terminált a nyári erdőtűz...

conchita wurst 2017.09.30. 23:36:03

@hellsing: horvatokkal amugy is elszaladt a lo kicsit soxor mar dragabb mint olaszorszag

persze a menobb magyarok sajat geppel mennek a spliti repterre akkor nem kell a plebsz kozott mozogni

conchita wurst 2017.09.30. 23:36:47

@thegabcsi: nem en is repulok olcson de nem is sipakolok hogy milyen gagyi

sóhegy049 2017.09.30. 23:45:26

Tranzitáltam többször Zürichben, (ZRH) na lepukkantságból és a tranzit átjárásnál azis megérne egy misét. ;-) A miénk sem piskóta a rommá vizelt, ütött-kopott klozetjaival. ;-) Ja, meg a terminálonkánti 4 db bádogpaddal. :-P

Dr.Démonmac1 2017.09.30. 23:45:42

Jó, de ki az ördög megy a Schönefeld-re amikor ott a Tegel?:)

svajcineger 2017.10.01. 00:18:30

@Fillér B. Gusztáv:
Persze, tudom. Csak arra lettem volna kíváncsi,hogy ott, mit tapasztaltatok.

svajcineger 2017.10.01. 00:22:31

@sóhegy049:
Zürich??? Na,ott mi volt a baj?

svajcineger 2017.10.01. 00:26:46

@Dr.Démonmac1:
Talán az, akinek ott száll le a gépe. :)
Arról nem is beszélve, hogy sokak véleménye szerint az sem különb a másiknál.

John Heard 2017.10.01. 00:28:46

Hat en Ferihegytol sem vagyok elajulva. Sajnos, hogy ilyen! ZRH-ban egyszer en is atszalltam, sztem az azert nem veszes. Az Arlanda viszont nem gyozott meg, es a benne levo SAS Lounge sem annyira. Ami jo volt, az BRU es a Brussels Airline lounge es VIE-n a MasterCard lounge.

balage28 2017.10.01. 01:14:33

@Fillér B. Gusztáv: bocs, de részemről semmi politika nem volt, mindössze a néger vs. afro amerikai kérdésre válaszoltam (ti. nem egyenlő a kettő). Ebben se politika, se rasszizmus nem volt. Nem kellene a tényeken túltolni a "polkorrektséget"

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.10.01. 01:44:24

@balage28: ehhhehe, a régi, szép polkorrekt idők. Amikor a tv a fekete pákót afroamerikai énekesnek hívta. Amikor amerikához pont annyi köze volt, mint az énekléshez :D

viktorhu 2017.10.01. 02:22:46

@Shish Yakoo: Ha wizz air-rel vagy pegasus-szal mentél oda, az sem az elsődleges reptér volt, hanem a sabiha gökcen. Az elsődleges repterüknek (atatürk) viszont metrókapcsolata van a várossal, ami önmagában is kiemeli az alja repterek közül, és rendkívüli segítőkészséget tapasztaltam a személyzet részéről is.

gigabursch 2017.10.01. 05:29:40

Az ótvarság megítélése relatív.
Jártak már Sármelléken?

Punxsutawney Mormota 2017.10.01. 08:28:15

@cradbox: :) Kár, hogy nem olvastam :D

De komolyan... Abszolút megértem, a fapados utazókat. Jómagam sok időt töltök Brüsszelben illetve egy időben Észak-Franciaországban is. Azon a két órás úton nem jön ki a legacy légitársaságok előnye, a jegyár meg kb 10%-a az övékének. DE a fenébe is, nevetséges dolgokba kapaszkodik a cikk, mintha Gusztiék közléskényszerben lettek volna. 15 euró a jegy CRL és Brüsszel midi között? Húha! Zaventemről a busz egységesen 6 euróért visz be a városba. Nos, akkor ez nem lehúzás?

Punxsutawney Mormota 2017.10.01. 08:36:29

@Fillér B. Gusztáv: Jó, akkor szerintem Zaventem sokkal nagyobb lehúzás, mert a a reptéri busz kb 5 km-re 6 euróért visz el, míg Flibco 15 euróért 60 km-re.
Mindezek mellett tényleg nyugodtan be lehetett volna nyomni a budapesti repteret, rögtön az első helyre, mert a felsoroltak egyikében sem kell egy bádog dobozban ácsorogni.

Punxsutawney Mormota 2017.10.01. 08:44:11

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Charleroisról beszélünk? Mert ott a bérautós cégek a parkolóházban vannak és semmilyen kávézó nincs a közelben. Az autókat meg 4 km-rel arrébb, a reptér háta mögött lehet összeszedni, ahova a félóránként közlekedő shuttle busz visz el.

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2017.10.01. 08:44:54

@balage28: nem ez volt a gond, nem is az, hogy off, hanem ilyenkor a teljes szálat jobb kivenni, mert különben újjáéled.

@Punxsutawney Mormota: nem. ingyen bevisz, mert a napijegy is jó rá. CRL-ben viszont nincs más lehetőséged, mint a drága busz, hétvégén óránként, még gyalog sem menekülhetsz. Ferihegyen meg a karám gáz, írtuk mi is elégszer, de a benti rész a legjobbak között an, kulturált és viszonylag olcsó, messze van ez összességében a legaljától.

Ezeken a reptereken sok szarság rakódik egymásra, azért nyertek ők.

juletræ 2017.10.01. 09:26:47

@Punxsutawney Mormota:
"Akkor kanyarodjunk oda vissza, hogy legacy járatokat és elsődleges reptereket kell használni. "

Luxembourgból?

juletræ 2017.10.01. 09:27:45

Charleroi: ez egy olyan szar reptér, amit még a terrorista is elkerül.

Punxsutawney Mormota 2017.10.01. 09:28:22

@Fillér B. Gusztáv: Ha van napijegyed. És ha nincs? Mert csak Brüsszel központjába akarsz bejutni, jóravaló mezitlábas túristaként gyalog bejárni Brüsszel mindhárom nevezetességét?
Csak magamat ismétlem, amit a Flibco részéről lehúzásnak hívsz, az valójában piacgazdaság. A kereslet és kínálat találkozása. Az, hogy többe kerül a buszjegy, mint a repjegy, az a papadosok árszabásának sajátossága.

Punxsutawney Mormota 2017.10.01. 09:30:26

@juletræ: Frankfurt érintésével. De ez a luxembourgi járat még friss. Csupán azt szerettem volna közölni a Fillér-családdal, hogy kissé sokat várnak el a másodlagos, harmadlagos repterektől.

BAGARO 2017.10.01. 10:34:57

Szerintem a debreceni a legborzasztóbb reptér amin valaha jártam. Nem azért is azért mert kicsi és szegényes, hanem azért mert a személyzet rendkívül képzetlen és udvariatlan. A hozzá nem értésüket rendöri jelenléttel próbálják palástolni.

toce 2017.10.01. 10:57:29

Pont olyan prolik lettek a repterek, mint a vasútállomások. Sőt, néha már rosszabb...

Infamous 2017.10.01. 11:20:14

A Lutonon a világon a legmagasabb az adott területre eső vendégmunkások száma.

bl4ze 2017.10.01. 11:38:44

Beauvais (BVA) érdekes, hogy nem került szóba. Nekem az egy nagyon ótvar reptér még... :(

zoli_ 2017.10.01. 12:42:20

Na kérem, Korfu reptere kimaradt a listából. Ott 20 éve semmit sem fejlesztettek. Büdös, mocskos.
Catania Pici, meleg, csak cukrászda van, ahol van saláta, meg ilyenek az olyan szottyadt, hogy az embernek nincs kedve megenni. Pláne nem olyan összegért.
Párizs repterei kb mind, talán CDG kivéve, de ott meg nem voltam vagy 10 éve. Bár a bunkóság akkor is megvolt rendesen.
De nálam akkor is Ferihegy a befutó. Itt mindent elkövetnek azért, hogy az utas szarul érezze magát.

Zongora 2017.10.01. 12:54:51

"Ha becsipog a semmi a zsebedben, kiszednek, átvizsgálnak, megmotoznak, mert biztos valami bűnöző vagy. Lehetőleg a vastag pulóvert és a borostát hagyd otthon, ezek mind motozásra ingerlő tényezők." - ezt komolyan gondoltad? (Viccnek sz.r, csak azert)

Ertem en, hogy hatasvadasznak kellett lenni, es minel sotetebb szinben kellett feltuntetni a reptereket,de a fenti allitas vilagrengeto nagy baromsag. Annyira nagy, hogy a miertbe bele se kell menni.

Din Serpahis 2017.10.01. 13:13:18

A 14 eur Belgiumban nem is sok. Én Zürichben kb 3 km-re lakok a reptértől, ha ki akarok menni busszal (mivel nincs bérletem abba a zónába) az valami 8 chf. Na az sok.

mackofej 2017.10.01. 13:56:44

Jfk :( london heathrow :) meg hogy nagyoskodjak: nassaui (bahamák) reptér kabaré a köbön több most nem jut eszembe. ja de, sárldögól az is kész vicc

daito 2017.10.01. 14:54:18

@mackofej: nemcsak nagyoskodtál, hanem a címhez se igazodtál, mert Európa három legótvarabb repteréről van szó. Azért világszerte elég sok ócskábbnál-ócskább van, orosz-indiai-dél-amerikai-afrikai vonalon a legvackabb európai is király lenne; csak ugye még az európai fapadosok oda nem jutnak el. (Ami nem is baj.)

2017.10.01. 15:16:52

@Punxsutawney Mormota: Brüsszel mindhárom nevezetessége :D. Ez vastagon harompontos dobas volt.

ZX71 2017.10.01. 15:41:10

Mindig mosolygok azon, h a másodlagos repterek "messze vannak". München reptere 1,5 óra taxi a központtól. Ehhez képest egy álom Charleroi. Mindkettőn megfordultam 4-5 alkalommal már, és bármikor inkább CRL a Flibcoval (érdekes én mindig megúsztam 5 euróért a jegyet), mint egy müncheni út (ezek mondjunk munkahelyi utak voltak).
Más, friss élmény. A héten Párizsban voltam, szinten céges ut, Air France és CDG. Az AF székezése rém szűk volt, az ellátás pedig 1 db pilotakeksz nagyságú sütemény. A Ryanairen legalább tudom h nem kapk semmit :) itt se kaptam csak azt hittük.

2017.10.01. 17:44:57

@Shish Yakoo: Egyetértek, hosszú évek óta a legrosszabb élményem nekem is isztambulban volt. Az egy katasztrófa.
És a budapesti fapados katasztrófa....

Shish Yakoo 2017.10.01. 18:06:39

Szófiában vigyázzatok a repülőtéri buszon: nemcsak a személyeknek, hanem a bőröndöknek is jegyet kell lyukasztani. Egy repülőtéri járaton!! Aki nem lyukaszt, 40 levára (20 euró) büntetik. A metrón szerencsére nem kell lyukasztani a bőröndre.

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2017.10.01. 18:21:43

@Punxsutawney Mormota: kiforgatod a szavainkat. zavantemből 4,5 euró a busz a városban bárhova, egy órán át érvényes, de van választási lehetőséged több is, az csak a bónusz, hogy 7,5-ért egész nap utazgathatsz, benne a reptéri ki és beúttal. ehhez képest CRL-nél kényszerhelyzetben vagy a 14 eurós busz és a még drágább busz a vasútra és onnan vonat verzióval.

ez a piacgazgaságos duma értelmetlen, az unióban mindenhol az van, mi meg csak azt írjuk le, hogy azon belül hol kapsz a pénzedért jót és hol szart, hol vagy kényszerhelyzetben és hol tudsz választani, ennyi. ez alapján CRL egy szar, sok másodlagos reptéren meg van szolgáltatás is. remélem a wizz is elkezd átcuccolni a főreptérre, aztán majd pisloghatnak, mint hal a szatyorban.

Nemzeti Trollfőfelügyelő 2017.10.01. 19:51:55

Wizzairt kiszolgáló Ferihegy szorosan az élbolyban.

Dorinda41 2017.10.01. 20:08:51

@bl4ze: Nem tudom mi bajod van a BVA-val. Gyorsan át lehet jutni rajta. Egymás után indulnak a buszok Párizsba. Jó, nem egy Sándor palota, de le tudsz ülni, tudsz vásárolni, tudsz enni. Szerintem ennél sokkal vackabb repterek is vannak. Az első háromba biztosan nem fér be.

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2017.10.01. 20:16:27

@Szzzz: Egyetértek. Jól meg lehet kajálni, vannak ülőhelyek, jó üzletek vannak (esősorban a Vincci kimérős csokiüzlete szuper.)

gwr (törölt) 2017.10.01. 20:17:03

@Shish Yakoo: ez jól hangzik, csak nem igaz. Évente négyszer-ötször fordulok meg ott. Sosem volt problémám az angollal. Eltévedni meg szerintem művészet.

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2017.10.01. 20:18:42

@BAGARO: És mindig levétetik a legapróbb topánkát is...

Rugovicsvalagba 2017.10.01. 20:31:19

"Ha becsipog a semmi a zsebedben, kiszednek, átvizsgálnak, megmotoznak, mert biztos valami bűnöző vagy. "
Jól vagy ? Teljesen? Mit kellene tenniük? Gondolod, hogy élvezkedésből teszik nap mint nap? Vagy, hogy ez csak egy direkt utasbosszantó intézkedés és semmi köze a légiközlekedés biztonságosságának növeléséhez?

Rugovicsvalagba 2017.10.01. 20:33:50

@zoli_: Nem maradt le Korfu. Mert az a te listádon van. Írhatsz egy másik, jobb posztot a te értékítéleteddel.

Rugovicsvalagba 2017.10.01. 20:38:28

@pityókabor sommelier: Ha te is csak ennyiről tudsz, az téged is minősít.:P :-)

Rugovicsvalagba 2017.10.01. 20:40:02

@ZX71: Dehogynem kaptál.:-))) A pici süteményt.:-))))

ZX71 2017.10.01. 20:56:24

@Rugovicsvalagba: Na jó azért a vörösborból kétszer kértem :)

Rugovicsvalagba 2017.10.01. 20:59:04

"De Londonból végig busszal jönni is horror, folyamatosak a dugók a városban és sokszor a sztrádán is, nem árt 5 órával gépindulás előtt elhagyni a belvárost."
Jaja. Bezzeg, ha a Hyde parkban volna a repülőtér, akkor milyen gyorsan oda lehetne érni (mármint a belváros környékéről) :-))))))):P

Rugovicsvalagba 2017.10.01. 21:00:09

@ZX71: Tónkre teszed a céget, aztán mehetsz vonattal, vagy busszal.:-)))

Punxsutawney Mormota 2017.10.01. 21:01:37

@Fillér B. Gusztáv: Először is: nem forgattam ki senki szavát. Másodsorban, az általad emlegetett 14 eurós ár a maximált ár. 7-8 euróért is vannak jegyek. Harmadrészt, amint említettem, akár autót is bérelhetsz. Negyedszer: igénybe vehetsz car sharing szolgáltatást is Charleroisban.

És még egy megjegyzés... Nem fogja a Wizz otthagyni CRL-t, mert Zanventem jóval drágább, és akkor menne a fogszívás, meg a nyígás, hogy miért nincs jegy 2990 ft-ért? A Ryanair sem vonult ki Charleroisból, miután beette őket a fene Zanventembe.

És amit mások is megjegyeztek: a 14 euro neked sok. Vagy nem sok, de elég a hőbörgéshez. Belgiumban 1550 euro körül van a minimál fizetés, amely kb 11 eurós óradíjnak felel meg. Erre írtam az, hogy piacgazdaság. 14 euróért árulják a szart, a legyek meg mennek rá. Személy szerint én nem tartom soknak figyelembe véve a szolgáltatás minőségét, pontosságát stb.

Punxsutawney Mormota 2017.10.01. 21:02:27

@pityókabor sommelier: Sokat gondolkodtam, míg összeszámoltam azt a hármat :)

tompus 2017.10.01. 21:11:39

Hú, b+, már 6€ CRL-ban a helyi busz?
OTP is felférne a listára szerintem.
TKU meg messze az első. :-)
LYS-en régen jártam, de akkor a fapados terminál Turku szintű volt. Javult azóta?

tlantos 2017.10.01. 22:06:54

@Shish Yakoo: IST eseten a kitablazast bentre vagy kintre erted? Mert bent eleg egyertelmu. Mas kerdes, hogy eleg balakni allapotok vannak a gepre jutas elott egyes kapuknal.
A busz meg csak ugy meg all, aztan valassz ajtot, nincs olyan tereles, hogy biztos ne tevedj el :)

svajcineger 2017.10.01. 22:38:43

A bloggazda helyében én megtiltanám, hogy az indexen főoldalra kerülhessenek az itteni posztok...

Le Orme 2 2017.10.01. 23:32:46

Kétlem, hogy a cikkírók bejárták volna Európa többezer repülőterét.
Egy egy teljesen értelmetlen szubjektív lista.
De ha bejárták volna mindet, akkor is értlemetlen lenne tizmilliós évi forgalmú repülőtereket hasonlítani néhány százezresekkel.

csadeev 2017.10.02. 01:14:33

@svajcineger: +1

CRL-re van wizz transzfer busz is egyebkent, egesz evben 10 euroert. Gondolom nem arulok el nagy titkot azzal, hogy nem nezik, milyen tarsasaggal erkeztel.

Shish Yakoo 2017.10.02. 04:46:34

@tlantos: "IST eseten a kitablazast bentre vagy kintre erted? Mert bent eleg egyertelmu." Főként a kinti részre. A megérkezéskor senki nem tudta megmondani, melyik ajtón kell bemenni a becsekkoláshoz. Utána bementünk a megfelelőnek vélt ajtón, átestünk a röntgenes poggyászellenőrzésen, majd símán kijutottunk ismét a repülőtér épületéből, úgyhogy ismét be kellett menni és átesni ugyanazon a röntgenes poggyászellenőrzésen. Az útlevélellenőrzésig eljutni kész vesszőfutás volt, utána már nem volt gond.

ComLo 2017.10.02. 07:26:59

Nekem Európából, csak Brelin-Tegel, CDG-Paris, Bécs, és Istambul-Atatürk (tranzitként) van meg, meg persze Budapest.
Istambul-t kifejezetten nem szerettem, de ott komoly szerepe volt annak is, hogy számomra az alternatívái (Doha/Dubai/Abu Dhabi) két nagyságrenddel jobbak. Plusz tényleg eléggé balkáni állapotok vannak beszállás előtt ...
Berlin-Tegel tényleg botrányos, de az tetszett, hogy helyi járattal pár perc alatt a belváros szívében voltam. Annyira nem volt vele gond, csak nem volt csili-vili.

Kicsit kikacsintva, DK Ázsiából azért már több repteret fel lehetne rakni a listára, bár azért eggyik sem annyira szörnyű ... Jakartában, az útlevél vizsgálat után, nem számítva a kapukat, az összes utasra jut 2 vagy 3 mosdó ÖSSZESEN. Manila sen egy leányálom, de azt elnyomják a szép emlékek (végre szabadulok abból a városból :-P ). Mondanám hogy az alja Yogyakarta, de az akkora mint egy nagyobb magyar vidéki város buszpályaudvara, attól nem is érdemes bármi többet várni. Ráadásul már épül az új ...

2017.10.02. 08:47:53

@Rugovicsvalagba: Szomorú életed lehet ekkorka humorézékkel.

erhnn 2017.10.02. 09:29:45

@tompus: OTP szerintem rendben van.

Fillérné Alsómocholády Turbulencia 2017.10.02. 09:38:17

@Le Orme 2: Járd be mind, és írd meg. Döbbenetes, hogy egy blog úgynevezett szubjektív listát ír, tényleg.

Yumurdzsak 2017.10.02. 10:17:29

nem tudom, nekem a listáról egyikkel sincs bajom. repterek nagyrésze jellegtelen, műanyag és fém, huzatos és hideg, a transzfer olyan amilyen, a kaj nem túl jó és drága. nekem életem első sokkoló élménye volt, amikor leszálltunk BVA-ban. azt hittem, h ez valami vicc. Turkun nem lepődtem, meg inkább jót nevettem.

Kjos 2017.10.02. 10:49:40

Nem is volt az irasban ertekelheto gondolat. A masodlagos repterek olcsobbak a legitarsasagok szamara, ezzel parhuzamosan nekunk is. Van valasztas. Ha a kinai piacon ezer forintos nadragot veszel, be panaszkodj, ha ket het utan elengedva zipzar. Kb. ez jutott eszembe errol a posztrol. Az emlitett harombol (fogadnek, hogy max tizenottel talalkozott a szerzo) kettot epp atepitenek. Ez nem otvarsag, ez atmeneti allapot. Nem is ertem....

Le Orme 2 2017.10.02. 11:24:21

@Fillérné Alsómocholády Turbulencia: A szubjektivitás természetes, ha van egy normális rálátás a helyzetre, a szelektivitás a nagyobb gond. Nem hinném, hogy a következő fapados repülőterek akárcsak 50%-án járt volna a szerző:
Lourdes
Beziers
Calvi
Dole Tavaux
Mulhouse
La Rochelle
Caen
Chambery
Lorient
Tours
Rouen
Nantes
Limoges
Avignon
Montpellier
Carcassonne
Chateauroux
QuimperDeauville
St. Gatien
Brest
Bergerac
Le Touquet
Aix en Provence
Rodez
Bastia
Agen
Perigueux
Brive Vallée de la Dordogne
Le Puy Loudes
Biarritz
Castres Mazamet
Châlons-en-Champagne
Pau
St. Etienne
Angers
Rennes
Grenoble
Le Mans Arnage
Clermont-Ferrand
Nimes
Reims
Toulon-Hyères
Aurillac Tronquiere
Mende
Figari Sud Corse
Poitiers
Epinal Mirecourt
Perpignan
Dinard
St. Nazaire Montoir
És ezek csak franciaországi repterek. Akkor meg mirefel az általános vélemény?

labirintus1 2017.10.02. 11:30:23

@Punxsutawney Mormota: Zaventemből a busz 4,5 eurórt visz be a városba. Ahhoz nagyon tájékozatlannak kell lenni, hogy ne vedd észre a 3 db automatát a megállóban és a sofőrtől akarj jegyet venni. Rendszeresen látok sofőrt, aki nem ad el jegyet 6 euróért, inkább leküldi az embert az automatához.

A 17 eurós Flibco jegy viszont marha drága és csak akkor lehet lényegesen olcsóbban venni, ha hónapokkal előbb megveszed. Ráadásul nem minden járathoz vannak iránytaxik, így sokszor lehetetlen kikerülni.

A charleroi-i reptér mostanában tényleg minősíthetetlenül szar lett. Pl. 2 hete voltam kénytelen felfedezni, hogy "feltalálták" a pelenkázó nélküli gyerekpelenkázó helységet. És nem az egyikben nem volt pelenkázó, hanem egyikben sem. Nem volt egyszerű a mosdókagyló mellett tisztába tenni a gyereket. Ez például határozott visszalépés, mert korábban teljesen normális pelenázó volt.

Részben a távolság, részben a rossz állapotok miatt úgy döntöttünk, hogy többet nem megyünk Charleroiból gyerekkel. Egyedül valószínűleg fogok még onnan menni, ha valamiért sürgősen kell utaznom és onnan olcsóbb a jegy, de összességében nem éri meg, sem árban, sem az elpusztult agysejtek számában.

Rugovicsvalagba 2017.10.02. 12:23:14

@svajcineger: Miért is? Hogy kevesebben olvassák?

Töhötöm Kolompos 2017.10.02. 14:28:56

@Le Orme 2: Mivel az átlag magyar fapados utazó az általad felsorolt repterek 80-90%-án soha az életben nem fordul meg, így egy nekik szóló blogon a kutyát nem érdekelné, ha ezekről írna.

Le Orme 2 2017.10.02. 14:38:53

@Töhötöm Kolompos:
Igazad van. Tehát szerinted is megtévszető a cím: "Íme Európa három legótvarabb repülőtere"

svajcineger 2017.10.02. 15:04:33

@Rugovicsvalagba:
Nem. Hanem, hogy kevesebb legyen a hülye komment.

Rugovicsvalagba 2017.10.02. 15:15:54

@svajcineger: Ja, így más.:-)) De még egyszerűbb, ha nem is ír posztot. :-) Akkor egyetlen komment sincs.:-)

Szántó Gábor · http://choirs.oftheworld.club 2017.10.02. 15:22:12

@Le Orme 2: Kit érdekel, hogy mi a címe? Nekem hasznos volt a poszt, és a kommentek többsége is alatta.

Amit viszont te hisztizel itt, az egyáltalán nem hasznos senkinek sem.

Le Orme 2 2017.10.02. 18:12:23

@Szántó Gábor:
Jó, akkor korrekt volt a cím.

Punxsutawney Mormota 2017.10.02. 18:43:05

@labirintus1: Nézd, egyszer ugrottam fel a reptéri buszra, amikor a reptérre menet Evere-ben lerobbant a taxim. Felugrottam a reptéri buszra, és 6 euróért vettem jegyet a sofőrtől. Brüsszel az Brüsszel, de azért még ott sincs minden megállóban automata.
Személy szerint nem tartom egy veszedelmes összegnek a 14 eurós Flibco járatokat, de mindenki másra érzékeny.
Ugyanígy vagyok magával a reptérrel. Kicsi, könnyen átlátható - az, hogy a cikk szerint "minden az utasok megkopasztásáról szól" meg egyenesen nevetséges. Maga a reptér a semmi közepén van, és én kérek bocsánatot, hogy a vallon kormányzat, 5 milliós utasforgalomra nem húzza ki a TGV vonalat egészen a kifutóig, csak azért, hogy Gusztiéknak kényelmes legyen. Illetve azért is én kérek elnézést, mert nem építenek egy 6 km hosszú, 3 méter széles járdát, ugyanis nem számolnak az ufb kelet-európai bloggerrel.
Gusztiék ott pozicionálták el ezt a cikket, hogy csak magukról dumáltak benne, meg a saját zsebüket sajnálták. Tényleg nem kellene elfelejteni, hogy egy belgának, vagy egy franciának ez tényleg nem nagy pénz, amikor egy átlag pultos a Quick-ben 1900 eurót keres, ha meg véletlenül lehúz két évet, akkor 2200 körül. Tehát, sem a jegy, sem a szerintük botrányosan drága reptéri kajálda (úgy emlékszem 10 euró körül van a kaja) nem okoz zendülést. Arról nem is beszélve, hogy meg kellene nézni, hogy a budapesti reptér Burger Kingjében mennyivel drágább a kaja, mint a bécsi úti hasonló egységben, és ez egy átlag magyarnak mennyivel jobban fáj.

Amit a pelenkázóról írtál tényleg érthetetlen és nem vall a belgákra.

Punxsutawney Mormota 2017.10.02. 18:59:35

@Szántó Gábor: Soha nem hittem volna, hogy bármiben egyet fogok érteni @Le Orme 2 - vel, de ebben az esetben célszerűbb lett volna pl egy olyan oldal cikkét alapul venni, mint a sleepinginairports.net

www.sleepinginairports.net/2016/worst-airports-europe.htm, ahol az első ötben négy görög reptér szerepel. Luton a negyedik, Schoenefeld meg a nyolcadik.

Charlerois nincs az első tízben.

Punxsutawney Mormota 2017.10.02. 19:02:13

@ComLo: Két-három mosdó az összes utasra? Ajánlom figyelmed Sana'a Internationalt. Egy férfi és egy nő mosdó. És bokáig áll a víz, vagy mifene mindkettőben. Szóval, ne panaszkodj! :D

Punxsutawney Mormota 2017.10.02. 19:08:33

@Rugovicsvalagba: Tavaly 193 napot töltöttem Brüsszelben, tavalyelőtt egy kicsivel kevesebbet. Idén is valahol 140 körül járok.... Szóval, kösz, de inkább nem.
Sehol a világon nem nyűgöz le az épített környezet. Az Atomium egy ötletes építmény, aláírom, de szerinted a Mini-Europe-tól kellene még seggre esnem mellette? Vagy a Grande Place-tól? Vagy a brunyáló kisfiútól? Vagy talán a Jubel-parkban kellene minden estémet töltenem?

Rugovicsvalagba 2017.10.02. 20:37:44

@Punxsutawney Mormota: Egyéni ízlés kérdése. Engem lenyűgöztek a gizai piramisok,Mount Rushmore ,Kőszeg és Sopron belvárosa, a római Colosseum, az USS Intrepid, Ephesos római romépületei, a Loire menti kastélyok stb. És lenyűgöz a Káli medence, a Grand Canyon, Gemenc , Szlovákia , Erdély stb. vadregényes tájai.....

ComLo 2017.10.04. 17:46:17

@Punxsutawney Mormota: Nincs is rá sok panaszom egyébként, én szeretem :-) .

Egyébként azért ez erősen relatív: Yemen-ben az éves utasforgalomról 1-2 milliót találtam, Jakartában 2016-ban volt 58 millió (oké az eloszlik 2,5 terminál között, de ez a kettesen van ami az oroszlánrészt adja). Szóval ha így nézzük, lehet azt mondani, itt rosszabb a WC-k számossága ... :-P

Tenkes Kapitánya 2017.10.04. 18:12:27

@Rugovicsvalagba: "Engem lenyűgöztek a gizai piramisok,Mount Rushmore ,Kőszeg és Sopron belvárosa, a római Colosseum, az USS Intrepid, Ephesos római romépületei, a Loire menti kastélyok stb. És lenyűgöz a Káli medence, a Grand Canyon, Gemenc , Szlovákia , Erdély stb. vadregényes tájai....."

Nagyon Nagy Ember Vagy.

Rugovicsvalagba 2017.10.04. 18:16:16

@Tenkes Kapitánya: Tudom, ezzel nem mondtál újat.:-)

malysz ádám 2017.10.05. 22:07:57

@BAGARO: Azért DEB-nél vannak lényegesen kellemetlenebb repterek is. A szeku legendásan bunkó ez igaz, bár mostanában némi enyhülést vélek felfedezni, a mosdók állapota pocsék.
Ezt a két dolgot leszámítva nagy baj nincs vele. Azok az általános problémák amelyek felmerültek itt legtöbb reptérrel kapcsolatban mint negatívum DEB-en nem jellemzőek.
Nem drága kijutni, sőt, szinte "jelképes" 500 Ft-ért visz ki a busz, igaz egy szimpla helyi járat, de a BUD-ról bejövő 200E-vel ellentétben amin fürtökben lógnak az emberek ezen le tudsz ülni mert jellemzően alig van rajta pár utas. Többször volt hogy vagy egyedül vagy másod-, harmadmagammal ültem rajta, főleg ha reggeli géphez jössz ki vele. És 10-15 perc alatt ott van ha a vasútállomásnál szállsz fel.
Nekem az is kellemes, hogy bemégy a terminálba és minden kb. 2-300 m sugarú körben van, chek-in pult, wc, szeku, büfé, tranzit, meg maga a gép is amire felszállsz :-)
Az egyszerűsége ami talán sokak számára a hátránya az ugyanakkor az előnye is DEB-nek.

Rugovicsvalagba 2017.10.06. 21:33:15

@Tenkes Kapitánya: Ez érvnek kevés. De sebaj. Sajnálj. :-)

Zs_ 2017.10.07. 09:41:56

@BAGARO: Nah ezzel maximalisan egyet tudok erteni. Megfordultam mar par repteren, de akkora taplo parasztokat mint Debrecenben meg sehol nem lattam.

Tenkes Kapitánya 2017.10.11. 08:52:12

@Rugovicsvalagba: Nem érv, vélemény volt. Reakcióid alapján még jobban sajnállak, de a környezetednek az igazán rossz.

Rugovicsvalagba 2017.10.11. 11:26:18

@Tenkes Kapitánya: sebaj kapitány. Én meg irigyellek. Jó, hogy vannak ilyen okos elemző emberek. :-))))))) Buga Jakabot üdvözlöm.:-)

woland666 2018.04.09. 23:09:56

Sziasztok! Lutonban átszállóként át kell menni újra a szekun, vagy van lehetőség átjutni a tranzitba? (google nem volt a barátom, eddig...)

woland666 2018.04.09. 23:13:29

Tárgytalan, bénán kerestem. :( www.london-luton.co.uk/to-and-from-lla/transit-passengers igen újra ellenőriznek. De belföldi járatokra is igaz?

xaba99 · http://landf.blog.hu 2018.06.25. 12:09:48

Szerintem a tuzlai reptér messze a leggázabb egész Európában.

Weltner János 2018.06.25. 13:09:02

Brüsszeli reptereknél nem érdemes busz-vonat-akármi kombinálni, nekem a legjobban a házig/háztól iránytaxiként működő minubuszos megoldás tetszik (most 22 Euró): www.easytransport.be/easy-transport-hu

szódabár 2018.06.25. 19:04:28

@zoli_: Ferihegy, miért is? Ha az ezer forintos ásványvíztől eltekintünk, akkor semmi gond. De az nem Ferihegy pofátlansága.
süti beállítások módosítása