Utasok tízezreit veti szét az ideg ezekben a napokban, mivel nagyjából a múlt csütörtök óta nem működik normálisan a Wizz Air weblapja. Foglalni most már lehet, de a fizetés végén visszaigazolás helyett hibaüzenet vár. Pdf beszállókártyát se lehet per pillanat nyomtatni, de az igen bosszantó hibát eddig nem ismerték el. De legalább ismét új magyar útvonalat jelentettek be, Debrecenből Bergamoba lehet velük repülni.
A múlt héten volt, hogy fél napig egyáltalán nem dobott ki járatot a Wizz Air foglalási rendszere, csütörtök este például így nézett ki London szombatra és minden más napra is:
Egy idő után annyira meghegesztették a rendszert, hogy a járatok egy része megjelent, a másik fele meg nem, aztán úgy tűnt, nagy nehezen újra életet lehelnek az oldalba. De sajna azt tapasztaljuk, hogy még mindig, 5 nap elteltével is sok a probléma, amiről persze semmit nem kommunikálnak.
Baromi bosszantó, hogy a foglalások végén a visszaigazolás helyett hibaüzenet tűnik fel, vagy Service unavaiable felirat, vagy egy ilyen:
Mivel nem tudtuk, hogy sikeres-e a foglalás, újrakezdtük, s a végére érve kiírta a rendszer, hogy dupla foglalás készül, tehát működött az első. Pár perccel később a fizetésről érkező sms is ezt erősítette meg. Egy másik foglalásnál másnap (ma) ugyanez. Az utas ilyenkor totál bizonytalan, hogy miután végignyalta a procedúrát, az utolsó lépésnél kicseszett-e vele a rendszer, vagy nem. Rém bosszantó.
Facebook oldalán a Wizz aktívan kommunikál a júzerekkel, de egy büdös szóval sem ismerik el a problémát. Sokan jelzik, hogy napok óta nem lehet pdf beszállókártyát nyomtatni, erre printet kérnek, meg azt mondják, próbálják más böngészőből, vagy holnap újra. Elég köcsögség, hogy nem kérnek türelmet és sűrű elnézést, hiszen látszik, hogy nem analfabéta birkáknak van gondjuk egy nyomtatási feladattal, hanem a cég rendszere szart be. Arra a kérdésre, hogy ha valaki a hiba miatt nem tud nyomtatni és okostelefonon sem tudja bemutatni a beszállókártyát a reptéren, akkor felszámolják-e neki a reptéri csekkin díját, nem válaszolnak.
FRISSÍTÉS: A Wizz jelezte, hogy Twitter-üzenetben bizony elismerték a hibát és elnézést is kértek. Ez tök jó, kár, hogy az infó legalább a Facebook-felelősig nem jutott el.
Az se túl baráti, hogy az útvonalakra vonatkozó kérdésekre mindig az a sablonválasz, hogy iratkozzon fel az ember a hírlevelükre. Nos, elég régóta rajta vagyunk mi is, de soha útvonalinfót nem kaptunk, mindig csak promóciós ajánlatokat.
A súlyos utasbosszantó technikai problémáról tehát hallgatnak, azt persze kommunikálják, hogy új járatot indítanak. Kissé meglepődtünk a Debrecen-Bergamo útirányon, mivel volt már a cívis városból járat a Milánó fő repterérének számító Malpensára, de befuccsolt. Vajon a másodlagos reptérre miért működne? Budapestről indulva is áttették a járatokat Bergamoból Malpensára, ezt mondjuk az váltotta ki, hogy a Ryanair Bergamoba repült és a Wizz inkább költözött kicsit. Az is tény viszont, hogy sok vidéki román reptérről működik Bergamo, úgy tűnik, ezekről a vendégmunkás-forgalom erősebb, arra meg jó Bergamo is.
Persze örülünk, ahogy írtuk is, Bergamo fasza reptér, szép város, jók az átszállási kapcsolatok is. Éljen soká az új útvonal, de egy sorryt igazán nyöghetnének a weblappal szopó utasoknak.
Utolsó kommentek