Három hónap késéssel itt az új Wizz-weblap. Egyelőre tele hibával, az expressz foglalás nem működik, lefoglalt járataink is eltűntek, de legalább tényleg szép.
Sokan nagyon várták a Wizz szülinapi akcióját májusban, amiből semmi nem lett. Akkor az volt a bejelentés, hogy az új weblapjukkal ünnepelnek, amely pár hét múltán minden platformon elérhető lesz. Ebből lett egy jó nagy csúszás, konkrétan több mint három hónap, de most végre hirtelen megérkezett az új weblap.
Az biztos, hogy tágas, dizájnos, szép - nekünk bejön. A főoldalról száműztek minden sallangot, csak az maradt, ami az eladást szolgálja. Foglalás indítására szolgáló doboz, meg a hotel és autóbérlés linkje, ezekből ugyebár komoly jutalék cseppen a légitársaságnak. Mindez baromi nagy képpel, amivel most épp Milánót reklámozzák. Nincs is ezzel semmi gond, az információk és szolgáltatások menüpontra lépve előjön a menü minden fontos infóhoz.
De aztán amint próbálgattuk az oldalt, rájöttünk, miért épp vasárnap izzították. Valószínűleg éjt nappallá téve tart a hibajavítás, amiből talán a legdurvább, hogy eltűntek létező foglalások a rendszerből, legalábbis a saját felületünkön kimaradnak a többi közül. Nekünk konkrétan a hétből öt foglalás látszik, kettő szublimált. Jó lenne, ha ezt sürgősen orvosolnák, különben ideges utasok tízezrei fognak hisztizni teljesen jogosan. Persze ha az emelt díjas számon teszik, nem jár rosszul a Wizz, de nem hisszük, hogy ez lenne a cél.
Érdekes húzás, hogy mezei utasnak nem mutatja meg az új rendszer a klubos árat, ahhoz be kell lépni. Azt hittük, kellően vonzó az, hogy mindig mindenkinek látszik, mennyivel alacsonyabb a klub ár. Pár órája még össze-vissza váltott magyar és angol nyelv között, ez legalább megoldódott éjjelre.
A rendszer legnagyobb előnyének azt ígérték, hogy három klikkeléssel, pár másodperc alatt lehet majd foglalni az expressz foglalás funkcióval. Promóvideón már láttuk, ez hogy működik: a járat kiválasztása után rögtön a kártya CVC-kódját kell megadni és már fizet is az ember. Vasárnap éjjel ez se játszik még, hiába ikszeltük be ezt a funkciót a saját profilban, ugyanúgy végig kell mennünk a foglaláson, mint bárkinek a normál procedúrával. Ami egyébként tök rendben van, szép, áttekinthető és az eddiginél kevesebb klikkelést kíván, helyes, hogy alapból az ingyenes kis kézipoggyász és az online csekkin van kijelölve, nem kell klikket vesztegetni arra, hogy a megfelelőt válasszuk.
Új ügyfélként idegesítene, hogy kötelező regisztrációt kér a rendszer a foglalás zárása előtt és egyelőre a járatkeresés is bosszantó a ritkán repült útvonalaknál. Fuerteventura heti járat, mégis naponta kell lépegetni és mégis kiír folyamatosan árat, nehéz rájönni, hogy az a több nappal korábbi, illetve későbbi járat, a következőhöz hét klikkel, naponként ugratva lehet eljutni. Ez szar. Főleg, hogy per pillanat a menetrend funkció sem működik, ahol havi áttekintésben lehetett nézegetni a jegyárakat. Ráklikkelve visszaugrunk a régi weblapra, csak nincsenek rajta adatok. Amíg ez így van, tuti nem csinálunk újabb jegyármustrát, fél napba telne végignézni a felhozatalt.
Kicsit fura, hogy ennyi hibával élesítették a rendszert, reméljük hamar orvosolják a problémákat és megfelelően fog működni a rendszer.
Utolsó kommentek