Lesz hamarosan olcsójáratkereső, új rucit kaptak a Wizz utaskísérői is, s még több más újdonság is kapcsolódik a márka arculatfrissítéséhez. Ünnepi alkalmakkor a Wizz-gépeken is ingyen van a táp, nem is akármilyen. A poszt végén lehet szavazni, hogy kinek mennyit érne megy egy ilyen finomság.
Szépen megadta a módját a Wizz Air annak, hogy felvarrta a márka ráncait, egy elképesztő profin szervezett utazás keretében mutatták be az újdonságokat. Az új festést már tudtuk, a burzsujjegyet is, de azért pár egyéb dolog is kiderült, miközben megutaztatták a káeurópai firkászokat az új színekben pompázó gépen.
Ahogy arra az előző posztban is utaltunk, olyan hatékonyan gányolták ki a gépet, hogy sokáig fel se tűnt, nem vadiúj vasról van szó. A kémfotók egy újról jöttek, ezt a több mint ötéves gépet azonban csak átfestették. Ez lesz a módi egyébként a továbbiakban is, az újak már friss gúnyában érkeznek, a régieket pedig akkor festik át, amikor amúgy eljönne az ideje, kábé 5 éves korban.
Ha már gúnya, természetesen a sztyuvik is felveszik a gépek színeit. Nekem speciel a lila bejött, ez a kékárnyalat pedig már a gép farkán se túlságosan, de a fiúk pólóján főleg nem. (Fotó: Wizz)
A hölgyek rucija ellenben szigorúan szubjektíve faszántos, lehet meózni.
Tényleg nagy buli volt, amikor a gépen le kellett húzni az összes napellenzőt, egy pofa felnyitotta a kalaptartót, ahonnan előficcent egy bazi nagy hangfal, s miközben a DJ tolta full hangerőn a mixet, a folyosó kifutóvá alakult, ahol a sztyuvik divatbemutató keretében mutatták be szerkójukat.
Ezt megelőzően még beszélt a cég vezére - ahonnan a fősztyuvi szokott az utasokhoz szólni. Megváltozott a világ, hozzá idomul a Wizz is, friss design mellett friss szlogenek is kellettek, mondta Váradi József
Beszélt a marketinggóré is, nagyjából ugyanerről. Mi is az új szlogen? Váradi félig kitakarja, de Welcome to the world of opportunity. Na ez is megvolt, itt nem is időznénk, minden ilyen bullshitnek tartunk és nagyon nem is értünk hozzá. Volt még egy érdekes arc, annak a londoni cégnek, a FutureBrandsnek a vezetője, amely kitalálta a 11 éve a Wizz akkori kinézetét, s a mostanit is ők csinálták. Összetéveszthetetlennek kell lennie, mondta az arc, akár ellentmondásosnak, lényeg, hogy beszéljenek róla, megmaradjon az embereknek. Nem vitás, hogy ügyesen csinálta annak idején és bár részei nekünk nem jönnek be, az újjal sem vall szégyent.
De még mielőtt megmutatnánk, milyen kaját adott a Wizz ezen a speckó úton, van még pár fontos cucc. Írtuk, hogy a burzsujjegy miatt nehezebb lett a jegykeresés, kevesebb ajánlat látszik egyszerre és ez nagyon bosszantó. Azt ígérik, hamarosan elkészül az olcsójegykereső szolgáltatás, amivel ez a probléma is orvoslásra kerül. Jön a mobilos verziója a weblapnak, amivel mintha kissé elkéstek volna. Aztán egyszerűsítik a foglalási procedúrát, amivel pedig a Ryanair után futnak, akik nemrég ugrották át a Wizzt, per pillanat az íreknél lehet jóval kevesebb gombnyomással és gyorsabban eljutni a jegyválasztástól a fizetésig.
Úgy tűnik, nagyobb horderejű változtatásokat nem lehetett elsütni, miközben a tőzsdei bevezetési folyamat tartott, most jöhetnek ezek. Járatokkal kapcsolatos jó hír, hogy Londonba júniustól van amikor már napi 5 közlekedik, délelőttre áll be egy új járatpár. A debreceniek pedig ma délután számíthatnak nagy horderejű bejelentésre.
S a lényeg: ilyen magyar származású menüt evett a sok országból összesereglett ünneplősereg, ízre is faja. Alatta kérdés, ki mennyit adna egy ilyenért, ha az összes járaton árulnák?
Utolsó kommentek