FAPADOS TIPPEK, TRÜKKÖK, ÉLMÉNYEK

emailicon.png Vélemények, tapasztalatok,
sztorik ide jöhetnek: 
fapadosinfoblog@gmail.com

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

10 éves (1) 15 év (1) A321 (2) A321neo (1) admin díj (1) Aegean (1) Airbnb (2) airbus A321neo (1) Air Asia (1) Air France (4) ajándék (2) Akaba (1) akció (18) alapok (1) alapszabályok (1) Alhambra (1) always getting better (1) Amalfi-part (3) amman (2) Ammán (1) Andalúzia (1) apartman (1) app (2) arabok (1) Arad (1) árazás (1) árcsökkenés (1) áremelés (2) árkörkép (3) ármustra (5) Athén (5) átirányítás (1) átszállás (3) autóbérlés (7) automata utasfelvétel (1) Azori-szigetek (5) bádogsátor (2) bádogterminál (5) Baku (1) balatoni menetrend (2) baleset (1) balhé (1) balkáni útvonalak (2) bankkártyacsalás (1) Barcelona (2) Bázel (1) bázis bezárása (1) Bécs (1) becsekkolás (1) bénázás (1) Bergamo (1) Bergen (2) Berlin (1) beszállókártya (1) beszámoló (1) Birmingham (1) bíróság (1) biztonság (1) biztonsági ellenőrzés (4) blama (1) blöff (1) Blue Lagoon (1) Bordeaux (3) Bosznia-Hercegovina (1) botrány (1) Bruges (2) Brusseles Airlines (1) Budapest-Belgrád (1) Budapest Airport (9) Budport (4) buliturista (1) bunkóság (4) büntetés (1) buszjegy akció (1) busztranszfer (1) camper (1) castellón (1) Chania (1) Cinque Terre (1) Ciprus (7) ciprus (1) Cork (2) Costa Brava (1) couchsurfing (1) csekkin (1) csőd (2) csomag (1) csomagdíjak (2) csomagellenőrzés (1) csomagszabályok (29) Dánia (1) DCC (1) Debrecen (6) devizaátvátós trükk (1) díjemelés (2) Discount Club (1) Doncaster (1) drón (1) easyBus (1) easyJet (21) Egyiptom (2) egynapos repülés (2) egyszer megéri (1) Eilat (4) Eindhoven (1) elhagyott poggyász (2) emelt díjas ügyfélszolgálat (1) értelmetlen szolgáltatás (1) észak-ciprus (1) Eszék (1) Eurostar (1) évforduló (1) fapadosok árazása (2) fapados buszok (1) fapados kódex (1) Fat Track (1) felvásárlás (1) Ferihegy (12) Ferihegyi busz (2) Fez (1) fillérekért (6) Finnország (2) fjord (1) Flibco (1) Flixbus (2) Flybe (2) FlyNiki (1) Foci EB 2016 (5) Folegandrosz (1) fontos tudnivalók (1) főszezon (1) Francia Riviéra (4) Frankfurt (2) Fuerteventura (6) Funchal (1) futás (1) futópálya-felújítás (1) Gatwick (1) géplekésés (2) géprohamozás (1) Germanwings (1) Gibraltár (1) görög csőd (1) Görög szigetek (5) Granada (2) Gran Canaria (3) GVH (1) gyerektelen utazás (1) Győr (1) gyorsjelentés (1) hányinger (1) hasznos infók (1) hatalomváltás (1) határzár (1) helyleosztás (3) Hertz (1) hitelkártya költség (1) Hollandia (1) Holt-tenger (1) horror (3) hosszú hétvége (1) hosszú távú fapados (1) hotel (1) Huelva (1) információ (1) ingyen wifi (1) Írország (1) Isztambul (3) Izland (12) Izrael (5) járatindítás (1) járatmódosítás (3) járat megszűnés (2) jegyárak (1) jegymustra (1) Jeruzsálem (1) jófejség (1) Jökulsarlon (1) Joon (1) Jordánia (2) jótanácsok (2) kacat (1) kamu (1) kamuakció (1) Kanári-szigetek (8) Kannonkoski (1) karantén (2) kártérítés (7) Kassa (1) katasztrófa (5) Kavala (1) Kazahsztán (1) kedvenc városaink (5) kényelmetlenség (9) kert (1) kés (1) késés (7) kézipoggyász (5) Kirkjufell (1) Koppenhága (1) koronavírus (9) kósz (1) Kotor (1) Kréta (2) Kükládok (1) kutya (1) kvíz (1) Lamezia (2) Lanzarote (4) Lappföld (1) last minute (2) Laudamotiob (1) laudamotion (1) La Palma (2) légikatasztrófa (3) legjobb helyek (1) legjobb reptér (1) Legoland (1) lehúzás (17) lényeg (1) Lipari-szigetek (2) Lisszabon (4) London (6) Lufthansa (3) Lugano (1) Luton (3) luxus (1) lúzerség (1) Lyon (1) Maastricht (3) Madeira (3) magyar (1) Malaga (1) Malév (2) Malév GH (5) Mallorca (2) Malpensa (1) Málta (2) Marákes (2) Marokkó (2) Marrákes (2) Mastercard lounge (3) MÁV (2) megszűnő útvonal (5) megújulás (1) mellékhelyiség (1) Mélosz (3) menekültek (1) mentőár (1) Michael OLeary (2) mikonosz (2) Mikulás (1) MiniBUD (4) Miskolc (1) mocsokságok (1) módosítható jegy (1) mökki (1) Monaco (1) Monarch (1) Montenegro (1) munkakörülmények (1) Nagyvárad (1) National express (1) Nizza (3) nők (1) Norvégia (3) Norwegian (3) nyaralás (3) nyaralójáratok (2) nyári akció (1) nyári menetrend (1) nyár 2020 (2) óceán (1) óceanárium (1) Olaszország (1) olcsó jegyek (20) olcsó szállás (1) Onnibus (1) összehasonlítás (5) őszi szünet (1) otthagyott csomag (1) óvintézkedés (1) Pafosz (4) Páfosz (1) panasz (1) parasztvakítás (1) Párizs (4) parkolás (2) Pécs (1) Pegasus Airlines (1) petíció (1) Petra (1) pilótahiány (1) Pisa (1) Pizzo (1) poggyász (4) Polskibus (1) Popstrand (1) Porto (3) Portugália (3) Positano (1) Premier Hub (1) Premier Inn (1) prémium szolgáltatások (2) priority (1) Privilege Pass (2) profit (2) profit warning (2) rendszerező (1) repjegy (1) reptér (2) reptéri alvás (1) repülési tilalom (1) repülőtér (3) részeg (1) Reykjavík (1) romantika (1) Ronda (1) Rovaniemi (1) Ryanair (83) Saint Tropez (1) Santander (1) Sanyolország (1) Sao Miguel (1) Schönefeld (1) Scilla (1) Sevilla (2) Skócia (2) Skót Felföld (2) sorbaállás (1) Southend (2) Spirit (2) spórolás (1) Stansted (1) Stavanger (1) strand (1) Stromboli (1) Svájc (1) szabályváltozás (1) szakszervezet (2) szállás tippek (2) Szaloniki (1) Szantorini (1) Szarajevó (1) Szardínia (2) szavazás (2) szeku (1) Szentpétervár (1) szétültetés (5) szexista (1) Szifnosz (2) sziget (2) szinte ingyen (1) Szófia (1) szolgáltatások (4) sztrájk (6) sztyuvi (2) szülinap (1) Tampere (2) Tel-Aviv (2) téli menetrend (1) Tenerife (3) tengerpart (1) Terceira (1) térkép (1) terrorveszély (3) teszt (3) tévhitek (1) tömeg (1) törlés (19) Transavia (3) Transmediterranea (1) transzatlati járatok (2) Travelodge (1) trükközés (2) túlértékelt (1) túra (1) türelmi idő (1) tuti tippek (1) ufb (3) ügyfélszolgálat (2) újraindulás (1) új festés (1) új járat (8) új menetrend (8) új útvonal (11) Ukrajna (1) ülőhelyleosztás (4) ultrák (1) utasjog (2) utasszívatás (7) utastájékoztatás (2) utazási iroda (3) útdíj (2) útlevélellenőrzés (1) utószezon (1) üzleti utasok (1) valencia (1) Valentin-nap (1) változás (1) Váradi József (4) vasút (1) vécéhasználat (1) Velence (3) Velencei-tó (1) Velence Korzó (1) verseny (1) visszatérítés (3) vis maior (1) Vueling (2) vulkán (2) WDC (1) West Fjords (1) wifi (1) Wizz Air (117) Wizz kártya (3) Wow (1) Yumurdzsak (1) Zadar (1) Címkefelhő

Olcsó reptérbusz a Deák térig

2015.10.06. 07:10 Fillérné Alsómocholády Turbulencia

Fantasztikus újítás: közvetlen reptéri busz indul 200K jelzéssel a Deák térről a budapesti repülőtérre. Az azonban vicces, hogy a meghirdetett menetrend szerint csak egy hétig közlekedik majd. Ennek meg mi értelme? Úgy tűnik, egy konferencia miatt indul be a járat, de lehet, hogy tesztelnek is vele valamit. Jó lenne, ha valami hasonló megmaradna, reggel-este is. 

A reptérről hazafelé jövet olyan innovációra bukkantunk a Budapesti Menetrend nevű applikációt böngészve, hogy egészen meglepődtünk: 200K néven új buszjáratot indít a BKK a Deákról a reptérre. A járat október 10-én indul, délelőtt tíz és este hét között közlekedik, félóránként. A Deák mellett megáll az Astorián, a Kálvin téren, a Corvinnál és a Nagyvárad téren, onnan megállás nélkül megy Lisztferihegy 2B-re.

Hajdanában réges-régen volt hasonló céljárat, meg pár éve is, uniós elnökségünk idején pár hónapig újra. De azóta semmi, pedig a reptér forgalma újra szépen nő. Nem vitás, hogy égető szükség van egy normális reptéri járatra, az ugyanis kevéssé nevezhető kényelmesnek, hogy az egyébként megfelelő színvonalú busz csak Kőbánya-Kispestig visz, a külföldi utas pedig ismerje meg rögtön a város legundorítóbb környékét indulásként. Nem sokkal jobb a helyzet, ha elhiszi, hogy Ferihegy megállóhellyel jobban jár és vasútra száll, hiszen akkor a Roncsfilm képi világát idéző magyar vasúttal találja magát szembe a gyanútlan látogató, ha épp nem egy Flirt motorvonatot fog ki - vajon megérti-e valaha, miért bírságolta meg a kaller, ha volt jegye, és mi az a gyorsvonati pótjegy? És miért kell IC pótjegy a nyíregyi IC-re, a szegedire miért nem?  

A Deákról induló busz komoly előre lépés tehát, ráadásul a járat egyszerű buszjáratként van feltüntetve, vagyis ha jól értjük, egyetlen vonaljeggyel letudható az utazás a városközpontig. Ez persze nemcsak a külföldi turistáknak kényelmes, hanem nekünk is.

Ehhez képest meglepő, hogy a BKK mindössze tesztüzemként vezeti be a 200K járatot, ráadásul csak egy hétig. Még a tesztüzem érthető, akár azért is, mert nincs végleges útvonal, illetve cél, hogy lehetőleg elkerülje a járat a nagy dugókat. De miért egy hétig? Ez alatt kik fogják tesztelni a buszt? Mert ennyi idő alatt nemhogy bejáratódni nem tud egy járat, de még megismerni sem lehet.

Nem tudjuk, miért csak ennyi időre szól, hacsak nem házi tesztről van szó, vagyis nem az utasigények felmérése a cél, hanem a BKK saját maga képességeire kíváncsi. Mert akar egy külön reptéri járatot saját tarifával, ki tudja. Esetleg kommunikálhattak volna valamit a dologról. Aki tud többet, kérjük írja meg, aki pedig épp azon a héten utazik, próbálja ki a 200K-t!

FRISSÍTÉS: valószínűleg egy távközlési konferencia miatt indul a járat, fizetnek érte a szervezők. Jó lenne, ha állandóan lenne ilyen.

44 komment

Címkék: Ferihegy Ferihegyi busz

A bejegyzés trackback címe:

https://fapadosinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr507895508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AirFrance KLM 2015.10.06. 07:42:25

Ez nem ujitas. Volt regen busz a Deakrol Ferihegyre, a Volanbusz uzemeltette. Asszem. Sok-sok evig jartam vele. Mindenkeppen hianypotlo lenne.

Az, hogy a tesztuzem miert egy hetig tart a BKVtol (vagy BKK, ki tudja) kellene megkerdezni. Illetve az ott "dolgozo" kozlekedesmernokoktol. Hja, hogy olyat nem igazan talani, az mas kerdes.

huncut_kata 2015.10.06. 08:45:57

A legkorábbi járatokhoz kijutás a legmacerásabb, bevehették volna azt is a tesztüzembe.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2015.10.06. 13:09:41

1 hétig napközben legfeljebb a menetidőt lehet nagyjából belőni csúcsforgalomban, az utasszámot nem nagyon. reménykedjünk, hogy ezt tesztelik és a bkk-nál is tudják, hogy a reptéren de 10 előtt és este 7 után is van forgalom.
különben nagy szükség lenne egy belváros-ferihegy közvetlen járatra az első hajnali géptől az éjszakai utolsóig. még az is beleférne, hogy a reptéri busz ne normál tarifával, hanem valamivel drágábban működjön, ahogy sok más városban is van, csak legyen már.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.10.06. 15:29:52

" az egyébként megfelelő színvonalú busz csak Kőbánya-Kispestig visz, a külföldi utas pedig ismerje meg rögtön a város legundorítóbb környékét indulásként"

Jó régen járhattál arrafelé... Ma már ez egyáltalán nem áll.

Holland Lovas 2015.10.06. 15:38:29

@Fedor: Szerintem még mindig elég gáz, de nem is ez a lényeg. Mennyire szarság már, hogy repülőről történő leszállást követően egy tömött busz csak a belvárosig tartó út harmadáig visz el, majd át kell szállnod megint, ráadásul a leghulladékabb metróra?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.10.06. 15:42:46

@Holland Lovas: Az más kérdés, hogy persze, ez a megoldás gáz. De a felújítás óta akkor is barokkos túlzás a KÖKI-t a város legundorítóbb környékének hívni...

vanek ur 2015.10.06. 16:06:49

Szerintem a tesztelés már a 3-as metró alagútjának felújításához előkészület. De ha már előbb beindítják (és a 3-as metró állapotát elnézve ez nem is olyan hülye ötlet), a csúcsidei tesztelés arra is jó lehet, hogy megnézzék, van-e elég busz a hálózaton a plusz szolgáltatáshoz.
A vonat pedig mindaddig nem lesz versenyképes, amíg nem visz oda a 2-es terminálhoz is.

Gáborgábor 2015.10.06. 16:22:51

Ez minden bizonnyal valami rendezvény kapcsán, szervező megrendelésére közlekedő járat lesz. A kései üzemkezdet és az egy hetes üzemelés nagyon erre utal. Annyira senki nem hülye, hogy "csak úgy" egy hétre indítson járatot 10 órai üzemkezdettel. Persze jogos a kérdés, hogy akkor miért lesz száma és lesz nyilvános? Egyáltalán, biztos az lesz? A BKK honlapon nincs szó róla. De ha mégis, akkor lehet, hogy a megrendelő elfogadta, hogy felszálhasson rá más is, és akkor meghirdetik, hátha beesik egy-két mezei utas.

Yumurdzsak 2015.10.06. 16:37:01

nem értem, hogy miért kéne olyan szakaszra buszt tenni, amin a metró megy. a köki pályaudvar része elképesztő gány, de szerintem kéne egy 200G (gigaexpress), ami nem áll meg a d-portánál, csak kökinél

altimus 2015.10.06. 16:48:12

> délelőtt tíz és este hét között közlekedik, félóránként.

:) az utasok meg leginkabb reggel mennek es este jonnek.

> Nem vitás, hogy égető szükség van egy normális reptéri járatra, az ugyanis kevéssé nevezhető kényelmesnek, hogy az egyébként megfelelő színvonalú busz csak Kőbánya-Kispestig visz

hat speciel a metroval a kokirol forgalomban min 20 perccel gyorsabb eljutni a deak terre mint a felszinen. ha ehhez hozzatesszuk a deak teri feloras indulasi koz miatti atlag negyed oras varakozast akkor nagyjabol _semmi ertelme_ az uj buszjaratnak.

aminek viszont lenne ertelme:

az a 200E dedikalt repuloteri jaratta valo atalakitasa. a busz a kokinek ra tudna menni a gyorsforgalmi utra (ha elfer az atrajok alatt, talan igen). de ha nem, akkor mehetne mint most a szerviz uton, viszont megallok nelkul. jelenleg sok helyi utas hasznalja a 200E-t, aztan maszik at eletveszelyesen a sineken.

nameg a szerviz utat is fel kellene ujitani, mert gyalazatosan raz. olyannyira, hogy a viszonylag uj es kulturalt buszokat szarra razza. a volvo gyarban allitom, hogy a teszt palyan nincs ilyen razos szakasz. ezeknek a buszoknak gyakorlatilag nulla a rugozasuk es sima varosi aszfaltra lettek gyartva. itt a szeteses hataraig razza oket az aszfalt.

**

hosszu tavon a koki metrot kellene a vasuttal osszekotni es minden 3. 4. metrot kivinni a repuloterig. (tudom, mas a betaplalas es a biztosito berendezes)

**

a deak teri busznak _semmi ertelme_.

altimus 2015.10.06. 16:50:35

@Yumurdzsak: pontosan! ezt irtam lentebb hosszabban, mert nem olvastalak. jelenleg (ingyen) ezt lehetne egy villam mozdulattal meglepni. a 200e nem a helyi nyugdijasok jarata (ok hasznaljak), hanem egy dedikalt repuloteri jarat kellene hogy legyen.

(igy tok jo es gyors lenne, foleg ha a szervizutat felujitanak, mert gyalazatosan raz, a szazmillios buszokat szarra amortizalja)

altimus 2015.10.06. 16:54:10

@Fedor: de all. koszos, mocskos, elhanyagolt. meg az uj resz is.

a 200e megallojaban centis galambszar es csikk hegyek. a szemeteseket nem uritik. az atjarokon a kek boritas negyzetmeteren 20 undorito ragogumi nyom. (amit bizony nulla toleranciaval, kozmunkaban, vagy akar minimalberrel is patyolat tisztan lehetne tartani.)

en hetente repulok, es bizony nagy levegot veszek minden alkalommal. evekig taxival jartam, hogy miert nyergeltem at egy eve a bkv-ra az is megerne egy miset.

altimus 2015.10.06. 16:55:29

@Gáborgábor: ahogy mar megirtak itt, valoszinu tesztelik a menetidot az m3 leallitasara szamitva.

Gáborgábor 2015.10.06. 17:31:05

@altimus: Ha ez lenne a cél, ahhoz nem kellene járatot indítani, ráadásul pont a menetidő tervezés szempontjából legfontosabb reggeli csúcs nélkül. Metrópótláshoz úgyis lesznek buszsávok, ahogy az M2 pótláskor is voltak, úgyhogy nem is lenne releváns egy mostani adat.

Közben guglival ezt találtam, ez egy telekommunikációs konferencia honlapján van, úgyhogy összeállt a kép:

telecomworld.itu.int/wp-content/uploads/2015/10/bus200k.pdf

Más:

Én sem tartom ma olyan kataszrófálisnak a reptér megközelíthetőségét.
Normál tarifás (egy vonaljegyes) járat a belvárosba nagy pénzkidobás lenne.
A 200-as azért olyan sok helyen nem áll meg, hogy sokat lehetne nyerni egy Reptér-Köki "igazi" gyorsjárattal. Ha kizárnánk a nem reptéri utasokat, akkor csak a mainál jóval ritkább lehetne, ahogy a kihagyott megállókat kiszolgáló másik járar is. A mai 7-8 percezés helyett mondjuk lenne egy 12-15 percenkénti 200E és egy uyganolyan 200. Biztos jó lenne?

Közvetlen belvárosi járatot a normál BKK-tarifától független emelt tarifával, távolsági buszon szokásos komfortot biztosító buszokkal lehetne csinálni, ahogy az sok városban (Pl. Bécs)van. Eddig három ilyen volt, mind megszűnt. Attól még lehet próbálkozni, ma már több az utas.

KiDs 2015.10.06. 17:54:08

@AirFrance KLM:
"Valamikor" a Dorottya utcai MALÉV-iroda elől indultak a farosok Ferihegyre.

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2015.10.06. 19:15:53

@Gáborgábor: valóban, köszi, mi tegnap hiába gugliztuk. lesz 100K is a deákról a hungexpóra. nyilván fizetnek keményen a rendezők a BKK-nak, de fura, hogy azt gondolják, ezzel fognak menni a résztvevők. az is érdekes, hogy simán nyilvánossá teszik, lehet, hogy van teszt jellege is.

altimus 2015.10.06. 19:49:18

@Gáborgábor: szerintem a kozvetlen jarat nyerne 5 percet, ami tobb mint 25%-os nyereseg. a 200E amugy abszolut pozitiv elmeny lenne ha az ut nem lenne annyira katasztrofalis minosegu. ezek baromi draga buszok, amiket szarra raz az ut.

a tokeletes megoldas a metro kivezetese lenne, amit fillerekert meg lehetne oldani. a kokinel 20 meterre van a vonatsin, a repuloteren van sinpalya, ket osszekotes kell, dupla arambetaplalas, biztonsagi rendszer. minden 3. 4. metrot ki lehetne vinni a 2-es terminalhoz.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.10.06. 20:21:12

@Fedor: A turisták a Köki parkolónál szállnak le a buszról és megcsodálhatják a becsődölt plázán kívüli környéket is...

@Yumurdzsak: Az állandóan lerobbanó metró mellé vajon miért kellene busz? Tényleg nem ártana egy gyorsjárat a reptérről, ami nem áll meg minden sarkon.

@altimus: Londonban is a belvárosig mennek a buszjáratok a fapados repterekről.

sokasebi · http://pacifictime.blog.hu/ 2015.10.06. 20:51:12

Tudja valaki, hogy lehetséges-e bárkinek buszjáratot indítania Ferihegyre vagy ez a BKK monopóliuma? Hihetetlen, hogy még senki sem próbálkozott meg vele, holott nem egy nagy beruházás. Egy normális járatért, ahol rendes ülések vannak és a csomagnak is van helye én akár 1-2 ezer forintot is fizetnék. Meg legyen valami hely a reptéren ahol lehet kultúráltan várakozni, most az van hogy kijön az ember a zárt részből, akkor egy szűk területen van összezárva az agresszív taxisokkal.

♔bаtyu♔ 2015.10.06. 22:01:31

@Fedor: Ezt a legundorítóbbat én sem értem, mert faszán megcsinálták.

Jó régen járhatott ott, vagy a metróra értette, mert az tényleg gáz.

♔bаtyu♔ 2015.10.06. 22:02:54

@sokasebi: Van buszjárat oda, bármelyik szállodába bemész és megrendeled, akár egy hétre előre is. 3500 Ft. Airport shuttle

♔bаtyu♔ 2015.10.06. 22:04:03

@sokasebi: Visszafelé is mehetsz vele, ráadásul bármikor, hajnal kettőkor is.

Basilisk Captain 2015.10.06. 22:45:48

Itt az ideje easybusznak, terravisionnek jönni, és NORMÁLIS, DEKLARÁLTAN reptèri buszjáratot indítani, ès nem vecsèsi virágszedő 200et...igény az vóna rá...

Yumurdzsak 2015.10.06. 23:28:50

@Online Távmunkás: állandóan lerobbanó metró? hányszor állt le az elmúlt évben? és én hány órát álltam kocsival a dugóban, h eljussak ferihegytől a hungáriáig?

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.10.07. 00:05:13

@sokasebi: A legtöbb utas nem egyedül megy, hanem minimum párban. Egy menetrendszerinti járatért amihez még mindig oda kell menni jóval kevesebbet fizetnél, mint most a Reptéri Minibuszért vagy a Taxiért, a 2000 forintos utasonkénti ár nem stimmel.

A minibusz online rendelve akár 2800 alatt is megvan 1 főnél, 2 főnél már fejenként 2200 alatt, stb :) Menetrend szerinti járatot csak ez alatt lehet üzemeltetni, ellenben nem jönne ki sokkal olcsóbban... Innen meg már vége is a történetnek.

laci_52 2015.10.07. 00:11:11

Ez a busz csupa metrómegállóban áll meg. Az állandó dugók miatt lehet, hogy gyorsabb nála a metró+200E.

Yumurdzsak 2015.10.07. 10:35:03

@Válasszunk: ha az easybus be tud vinni engem lutonról londonba 2000-t, akkor ezt a 20 km-es szakaszt is meg lehetne oldani.

roli101 2015.10.07. 11:16:09

A reptéri busz lényege, hogy olcsón, külön busz sávban hozza-vigye az utasokat a reptérről a belváros olyan pontjára, ahol több metró-, buszvonal elérhető. Útközben csak 1-2 megálló lehet, ahol fontosabb közlekedési csomópont van, pl. Köki. 3-4 fő együtt utazó esetén a világ legtöbb repteréről taxival olcsóbb bejutni. Ha nincs külön busz sáv, vagy drágább, mint taxival már két fő esetén is, akkor felesleges. Én már 15 éve kocsival megyek vidékről a reptérhez, ha repülök. A vonat és busz kombó esélytelen régóta.

Peetee 2015.10.07. 11:22:24

Tesztelik, majd a 7.nap este gyorsan összeírják, hogy ennyi idő alatt 2233 utast szállítottak, tehát nem jó, nem éri meg, ez nem kell a turistáknak. SŐŐŐT, nincsenek is turisták, mert alig utaztak, sőt, nincs is repülőtér, nem kell a buszjárat, nincs probléma, készvagyunk. ROZIKAAA, kész a projekt, hol kell kiírni azt a kur** bónuszt vagy prémiumot, vagy minek nevezzük most...a millió az hány nulla, ROZIKAAAA?! - életkép egy BKK irodából 2015.

2015.10.07. 12:02:25

Ennek a busznak pont hogy hajnalban és éjszaka lenne értelme, nappal meg gyorsabb a metrós átszállás.

Leptis Magnaq 2015.10.07. 14:24:18

@AirFrance KLM: Én is emlékszem,milyen jól működött annak idején.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.10.07. 20:39:36

@Yumurdzsak: Minden hétre jut egy leállás, ami nem lépésben haladást és pár perc késést jelent, hanem 1-2 óráig szünetelő közlekedést...

AirFrance KLM 2015.10.08. 09:32:09

OFF, de akit erdekel egy ultralowcost business class jegy: meg van nehany elerheto hely Stavanger es Houston kozott oktober 16-23 kozott csak 6999 koronaert (cirka 235000 forint), 44 uleses business jet (B737-700). Az ut tovabba hoz meg 20ezer Eurobonus pontot, ami egy bonuszjegy Skandinavian belul, illetve Skandinavia es Nemetroszag, Nag-Britannia, Lengyelorszag, stb. kozott.

AirFrance KLM 2015.10.08. 09:36:32

@AirFrance KLM: Kimaradt: "tetszoleges" napokon a fenti idopontok kozott, a szabad helyek fuggvenyeben, tehat nem kell kint maradni egy hetig!

Imee 2015.10.08. 22:29:31

@sokasebi: Az nem igaz, hogy még senki nem próbálkozott vele, egy ideig az Orangeways-nek, egy ideig pedig a Weekendbusnak volt reptéri transzfer járata (jó régen meg a Volánbusznak), a Wizznek meg most is van, 5€-ért lehet eljutni a Madách térről a reptérre, vagy vissza, feltéve, hogy Wizz járattal mész.

Pitta2 2015.10.10. 13:55:32

Most tesztelem a buszt. 8 utas van rajta. Már csak 7. Elég jó tempóban megyünk.

Pitta2 2015.10.10. 21:36:56

31 perc alatt ért ki. Szerintem ez normális idő. Igaz szombat délután volt. A sima BKV busz viszont nem túl praktikus erre a feladatra. Nincs hely a csomagoknak, és meglehetősen hangos.

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2015.10.11. 09:16:48

@Pitta2: köszi, mi meg majd a délutáni csúcsban teszteljük. ahhoz képest, hogy a konferenciások befelé jöttek tegnap, nem is rossz az a 8 fő.

Pitta2 2015.10.11. 10:20:11

Ami érdekes volt, hogy mind fiatal volt, de csak egynél volt csomag. A többiekről azt feltételezem, hogy valaki elé jöttek.

zsoltissimus 2015.10.11. 17:31:11

Tegnap és ma is mentem vele Ferihegy- Belváros irányban, fél óra a menetidő, újabb fajta Ikarus, kevés utas. Bérlet vagy egy vonaljegy kell. Szuper volna hosszútávon!

tarara 2015.10.17. 11:07:41

Gyakorlatilag ugyanazon az útvonalon megy a Kökiig, mint a 3-as metro, csak végig kell bumliznia a felszínen a dugóhegyekben. Akkor meg mi értelme van ?
süti beállítások módosítása