FAPADOS TIPPEK, TRÜKKÖK, ÉLMÉNYEK

emailicon.png Vélemények, tapasztalatok,
sztorik ide jöhetnek: 
fapadosinfoblog@gmail.com

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

10 éves (1) 15 év (1) A321 (2) A321neo (1) admin díj (1) Aegean (1) Airbnb (2) airbus A321neo (1) Air Asia (1) Air France (4) ajándék (2) Akaba (1) akció (18) alapok (1) alapszabályok (1) Alhambra (1) always getting better (1) Amalfi-part (3) Ammán (1) amman (2) Andalúzia (1) apartman (1) app (2) arabok (1) Arad (1) árazás (1) árcsökkenés (1) áremelés (2) árkörkép (3) ármustra (5) Athén (5) átirányítás (1) átszállás (3) autóbérlés (7) Azori-szigetek (5) bádogsátor (2) bádogterminál (5) Baku (1) balatoni menetrend (2) baleset (1) balhé (1) balkáni útvonalak (2) bankkártyacsalás (1) Barcelona (2) Bázel (1) bázis bezárása (1) Bécs (1) becsekkolás (1) bénázás (1) Bergamo (1) Bergen (2) Berlin (1) beszállókártya (1) Birmingham (1) bíróság (1) biztonság (1) biztonsági ellenőrzés (4) blama (1) blöff (1) Blue Lagoon (1) Bordeaux (2) Bosznia-Hercegovina (1) botrány (1) Bruges (2) Brusseles Airlines (1) Budapest-Belgrád (1) Budapest Airport (9) Budport (4) buliturista (1) bunkóság (4) büntetés (1) buszjegy akció (1) busztranszfer (1) camper (1) castellón (1) Chania (1) Cinque Terre (1) Ciprus (6) Cork (2) Costa Brava (1) couchsurfing (1) csekkin (1) csőd (2) csomag (1) csomagdíjak (2) csomagellenőrzés (1) csomagszabályok (29) Dánia (1) DCC (1) Debrecen (6) devizaátvátós trükk (1) díjemelés (2) Discount Club (1) drón (1) easyBus (1) easyJet (18) Egyiptom (2) egynapos repülés (2) egyszer megéri (1) Eilat (4) Eindhoven (1) elhagyott poggyász (2) emelt díjas ügyfélszolgálat (1) Eszék (1) Eurostar (1) évforduló (1) fapadosok árazása (2) fapados buszok (1) fapados kódex (1) Fat Track (1) felvásárlás (1) Ferihegy (11) Ferihegyi busz (2) Fez (1) fillérekért (6) Finnország (2) fjord (1) Flibco (1) Flixbus (2) Flybe (2) FlyNiki (1) Foci EB 2016 (5) Folegandrosz (1) fontos tudnivalók (1) főszezon (1) Francia Riviéra (4) Frankfurt (1) Fuerteventura (5) Funchal (1) futás (1) futópálya-felújítás (1) Gatwick (1) géplekésés (2) géprohamozás (1) Germanwings (1) Gibraltár (1) görög csőd (1) Görög szigetek (3) Granada (2) Gran Canaria (2) GVH (1) gyerektelen utazás (1) Győr (1) gyorsjelentés (1) hányinger (1) hasznos infók (1) hatalomváltás (1) helyleosztás (3) Hertz (1) hitelkártya költség (1) Hollandia (1) Holt-tenger (1) horror (3) hosszú hétvége (1) hosszú távú fapados (1) hotel (1) Huelva (1) információ (1) ingyen wifi (1) Írország (1) Isztambul (3) Izland (11) Izrael (5) járatindítás (1) járatmódosítás (3) járat megszűnés (1) jegyárak (1) jegymustra (1) Jeruzsálem (1) jófejség (1) Jökulsarlon (1) Joon (1) Jordánia (2) jótanácsok (1) kacat (1) kamu (1) kamuakció (1) Kanári-szigetek (6) Kannonkoski (1) kártérítés (6) Kassa (1) katasztrófa (5) Kavala (1) Kazahsztán (1) kedvenc városaink (5) kényelmetlenség (9) kert (1) kés (1) késés (6) kézipoggyász (5) Kirkjufell (1) Koppenhága (1) kósz (1) Kotor (1) Kréta (1) Kükládok (1) kutya (1) kvíz (1) Lamezia (2) Lanzarote (4) Lappföld (1) last minute (2) Laudamotiob (1) laudamotion (1) La Palma (2) légikatasztrófa (3) legjobb helyek (1) legjobb reptér (1) Legoland (1) lehúzás (16) lényeg (1) Lipari-szigetek (2) Lisszabon (4) London (6) Lufthansa (3) Lugano (1) Luton (3) luxus (1) lúzerség (1) Lyon (1) Maastricht (3) Madeira (3) magyar (1) Malaga (1) Malév (2) Malév GH (5) Mallorca (1) Malpensa (1) Málta (2) Marákes (2) Marokkó (2) Marrákes (2) Mastercard lounge (3) MÁV (2) megszűnő útvonal (4) megújulás (1) mellékhelyiség (1) Mélosz (3) menekültek (1) mentőár (1) Michael OLeary (2) mikonosz (1) Mikulás (1) MiniBUD (4) Miskolc (1) mocsokságok (1) mökki (1) Monaco (1) Monarch (1) Montenegro (1) munkakörülmények (1) Nagyvárad (1) National express (1) Nizza (3) nők (1) Norvégia (3) Norwegian (2) nyaralás (3) nyaralójáratok (2) nyári akció (1) nyári menetrend (1) óceán (1) óceanárium (1) Olaszország (1) olcsó jegyek (17) olcsó szállás (1) Onnibus (1) összehasonlítás (4) őszi szünet (1) otthagyott csomag (1) óvintézkedés (1) Pafosz (4) Páfosz (1) panasz (1) parasztvakítás (1) Párizs (3) parkolás (2) Pécs (1) Pegasus Airlines (1) petíció (1) Petra (1) pilótahiány (1) Pisa (1) Pizzo (1) poggyász (4) Polskibus (1) Popstrand (1) Porto (3) Portugália (3) Positano (1) Premier Hub (1) Premier Inn (1) prémium szolgáltatások (2) priority (1) Privilege Pass (2) profit (2) profit warning (2) rendszerező (1) repjegy (1) reptér (2) reptéri alvás (1) repülési tilalom (1) repülőtér (3) részeg (1) Reykjavík (1) romantika (1) Ronda (1) Rovaniemi (1) Ryanair (76) Saint Tropez (1) Santander (1) Sanyolország (1) Sao Miguel (1) Schönefeld (1) Scilla (1) Sevilla (2) Skócia (2) Skót Felföld (2) sorbaállás (1) Southend (2) Spirit (2) spórolás (1) Stansted (1) Stavanger (1) strand (1) Stromboli (1) Svájc (1) szabályváltozás (1) szakszervezet (2) szállás tippek (2) Szaloniki (1) Szantorini (1) Szarajevó (1) Szardínia (2) szavazás (2) szeku (1) Szentpétervár (1) szétültetés (5) szexista (1) Szifnosz (2) sziget (2) szinte ingyen (1) Szófia (1) szolgáltatások (4) sztrájk (6) sztyuvi (2) szülinap (1) Tampere (2) Tel-Aviv (2) téli menetrend (1) Tenerife (3) Terceira (1) térkép (1) terrorveszély (3) teszt (3) tévhitek (1) tömeg (1) törlés (14) Transavia (3) Transmediterranea (1) transzatlati járatok (2) Travelodge (1) trükközés (2) túlértékelt (1) túra (1) türelmi idő (1) tuti tippek (1) ufb (3) ügyfélszolgálat (2) új festés (1) új járat (8) új menetrend (8) új útvonal (9) Ukrajna (1) ülőhelyleosztás (4) ultrák (1) utasjog (2) utasszívatás (7) utastájékoztatás (2) utazási iroda (2) útdíj (2) útlevélellenőrzés (1) utószezon (1) üzleti utasok (1) valencia (1) Valentin-nap (1) változás (1) Váradi József (4) vasút (1) vécéhasználat (1) Velence (3) Velencei-tó (1) Velence Korzó (1) verseny (1) vis maior (1) Vueling (2) vulkán (2) WDC (1) West Fjords (1) wifi (1) Wizz Air (109) Wizz kártya (3) Wow (1) Yumurdzsak (1) Címkefelhő

Vigyázat, több mint fél órás útleveles sor lehet Ferihegyen

2019.09.28. 16:25 Fillér B. Gusztáv

Két fontos változást tapasztaltunk az elmúlt időszakban a budapesti reptéren: az elmúlt időszakban sokszor nehezen birkózott a tömeggel már nem csak a biztonsági, hanem az útlevélellenőrzés is, de legalább a Wizz a GH-botrány végén egyértelműsítette: igenis elfogadják a kapunál a telefonon pdf-ben bemutatott beszállókártyát, nincs e miatt büntetés.

Hosszú sorok mindig előfordultak a szekunál, az elmúlt években jól látszott, hogy a reptér versenyt fut a forgalom növekedésével, próbál javítani a helyzeten. Növelni is tudták a kapacitást, nagy átlagban javulást láttunk a sorállás tekintetében. Legutóbbi hajnali indulásainkkor azért látszott, hogy nagyon feszített a rendszer, 20-25 perces sor bármikor kialakulhat.

Most már többször is kezelhetetlen számukra az önkiszolgáló beléptetőkapu a szekuhoz. Ezeket ugyebár költségcsökkentés gyanánt, az ember kiváltásaként szerelik fel világszere a reptereket, az utasok nagy részének nem is okoz gondot a beszállókártya vonalkódját a megfelelő helyre illeszteni, hogy kinyíljon a kapu. De mindig vannak bénázók, lassan haladó idősek, babakocsisosok, kerekesszékesek, ezért egy-két ember is áll ott segíteni. De Ferihegyen ez rendszeresen kevés, sokszor akkora a sor a kapusor előtt, hogy a csekkinpultokig kanyarog, van amikor össze is keverednek a sorok, ami elég idegesítő. Ott, ahol leginkább kéne, a sor végén, mutatni, hogy hol kell beállni, netaláltán a sort igazítani, megfelelő irányba terelni, na ott még nem láttunk embert.

Durva sorok vannak újabban hajnalban az útlevél-ellenőrzésnél is, amikor 6 és 7 között akár 10-12 járat is indul 2B-ről. Az elektronikus útlevélellenőrzés az elmúlt hetekben nem működött, mindenkinek sorba kell állni a bódésorhoz. Sokszor jóval túl a sor vége annál a pontnál, ahonnan a kordonozás elkezdődik, tehát egy nagy kupacban, tömegben nyomakodik a nép.

A legidegesítőbb, hogy hiába megy valaki például 6.30-as géppel és ér ki mondjuk már 5 körül a reptérre, nem tudja a tömegnyomort megelőzni, hogy elmenjen például a Freihez a C-re egy kávéra, vagy csak hogy a beszállókapu környékén várakozzon a gép indulására. Ennek az az oka, hogy csak mínusz 50 percnél írják ki a kapukat és mivel eddig volt néhány útleveles kapu az A oldalon, érthető, ha a bejelentésig nem vág neki az utas a B-C oldalnak. Tehát mire a 6.30-as járat kapuját kiírják 5.40-kor, már ott nyomorog a korábban induló gépek rengeteg utasa. Amúgy azt a Mastercard lounge-ban levő monitorokon sokszor láttuk, hogy a kapuadatok megvannak órákkal korábban, csak valamiért az utasoknak ezt nem mutatják meg, ott állnak hegyekben a monitort bámulva és várják, hogy méltóztassanak kiírni, hova kell menni. Ennek a felesleges szopatásnak vajon mi értelme?

Ezzel együtt hajnalban tehát a Schengenen kívülre indulók jó, ha kifejezetten korán kimennek, ha nem akarnak izzadni, hogy odaérnek-e a kapuhoz időre. És amint megjelenik a kapuadat, érdemes beállni az útlevélsorba.

De legalább van pozitív hírünk is: a GH-botrány akkora volt a sajtóban, hogy a Wizz valóban leállított földi kiszolgálójának mindenféle lehúzást - ennek hiányában ugyebár másfél évig simán eltűrték. Nincs már tehát az, amiről legutóbb írtunk, hogy nem fogadják el a telefonon nem az appban, hanem pdf fájjlként letöltve bemutatott beszállókártyát. Erre rákérdezünk, a cég is megerősítette, hogy elfogadják, majd láttuk sajt szemünkkel is, hogy így van. A GH tehát úgy tűnik, hogy továbbra is csak a centizéssel tud bevételt szerezni, tehát mindenki figyeljen nagyon precízen arra, hogy betartsa a csomagok mérethatárait.  

26 komment

Címkék: biztonsági ellenőrzés Ferihegy Wizz Air Malév GH útlevélellenőrzés

A bejegyzés trackback címe:

https://fapadosinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr3815180802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tompus 2019.09.28. 22:12:14

"Ennek a felesleges szopatásnak vajon mi értelme?"

Hogy addig is shoppingolj. Ha a lándzsban ülsz, akkor megkapod az infót, hiszen te kicsi eséllyel fogsz még utána vásárolni.

Bicepsz Elek 2019.09.29. 09:20:45

"Az elektronikus útlevélellenőrzés az elmúlt hetekben nem működött, mindenkinek sorba kell állni a bódésorhoz."

Nem csak az elmult hetekben de nyaron is ez volt. Szerintem csak disznek vannak. Mellesleg a kis Mallorcanak nagyobb reptere(illetve varoterme es terminalja) van, mint a Ferihegy 2. es nem 5 utlevelellenorzo beleptetokapu van, hanem 25!!!(es mukodik is!!).

John Heard 2019.09.29. 09:43:14

Lenyegeben minden jobban muködik szinte (mondom szinte!) mindenhol, mint Ferihegyen... sajnos! Bar ne igy lenne! De ha jol hallottam az uj terminalnak, amit a low costnak epitenek, azokon se lesz jetway. De ha minden igaz, legalabb legkondi, wck, ulöhelyek lesznek!

Kánikula 2019.09.29. 10:27:43

Az angol kis repterken is ez van. ott nyomorognak az utasok és közben ugye megy a pénzköltés. aztán lehet sprintelni a kapuhoz..

6 körüli induláshoz csak is a fast tracken megyünk be.

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2019.09.29. 20:24:43

@tompus: @Kánikula: biztos működik, ha így csinálják, pedig vannak boltok például Stansteden később is a csápokon, meg Ferihegyen is a B-C oldalon. valahol szemétség ez is, főleg amikor STN-en kiírják a kaput és abban a percben last callra teszik, az utas meg fut kínjában.

@Bicepsz Elek: PMI speciális eset, az Air Berlinnek nagy átszállós elosztós bázisa volt, egyszerre érkezett és ment tovább különböző irányba kb. 25 gép.

liberalnazi dickheads 2019.09.30. 01:21:17

Teljes ferihegyet vezetőséggel és személyzettel együtt deportálni kellene Mongóliába.. Egy rakás fos amit csinálnak. Kiszolgálás nulla, kényelem nulla, halál bunkó mindenki, takarítóktól az útlevél ellenőrzésig. Fogalmuk sincs arról hogyan kellene ezt jól csinálni. Esküszöm, ha nyerek a lottón elkezdek egy új nemzetközi repteret építeni, mert Ferihegytől nem lehet változást várni. Tetves tolvaj, lusta gecik.

hm 2019.09.30. 02:50:51

Lutoni járatot sose várom meg, míg kiírják. Eddig is az útleveles oldalról ment, újabban mindig C terminálból. Simán átenged a rendőr, ha elmondod hova utazol. Tehát nem kell várni a kiírásra.

ther 2019.09.30. 05:51:12

Múlt csütörtök, reggeli járat EUba, de Schengenen kívülre: Csekin pultnál épp járt egy határőr a háttérben, és mondta, hogy menjünk egyből a secu után az útlevélellenőrzéshez, mert nagy lesz a sor. Így is tettünk, kapu még nem volt kiírva sehol, de átengedtek (zéró sor), és az útlevélellenőrzés után bal oldalt van egy kijelző, ahol szintén az összes járat kapuja ki van írva. Egy bő fél óra múlva rohanó emberek jöttek a már nyitott kapuhoz, gondolom a tumultusban azt hitték el fognak késni.

Minden lében talál 2019.09.30. 08:16:46

Szerintem nem túl bonyolult a helyzet. Ha schengen kívülre utazik az ember, akkor mindenképpen van útlevélkezelés. Az A1-3-ról már nem megy nonschengen, ezért szeku után lehet menni az útlevélkezelésre és majd utána lehet nézegetni nyugodtan a kaput.

huncut_kata 2019.09.30. 08:27:17

Augusztus elején volt ott ember, több is, aki mutogatta a sor végén, hogy merre kell menni.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2019.09.30. 09:07:38

@liberalnazi dickheads: na, de a haszon! 50% feletti üzemi eredmény az nem semmi! Az utast meg ki nem szarja le?

Kivlov 2019.09.30. 09:59:47

Az arabokat meg ideengedjük mindenféle papír nélkül, bemondásra.
Enyhe kettős mérce...

Józsi Józsi 2019.09.30. 11:42:08

@liberalnazi dickheads: Jól látod, egy rakás szemétdomb az a reptér. Lehúzás, szopatás felsőfokon ... szolgáltatás semmi.

Girhes 2019.09.30. 14:17:18

Akkor van kordonos a reptéren (aki odaterel, ahová menned kell), amikor van rá személyzet. Jellemzően nincs. Több embert kéne felvenni és akkor jutna a kordonhoz is, de több ember=több költség, tehát nem vesznek fel újakat. A fluktuáció igen magas, kiképzik az embert check-in-re, gate-re aztán továbbáll, mert ki a fasz akar hajnali háromkor munkát kezdeni és szarért-hugyért dolgozni diplomával, két-három beszélt idegen nyelvvel. Nézzétek meg egyszer a check-in-ben meg a gate-nél dolgozókat, mind fiatal, most jöttek ki a főiskoláról, három-hat hónapra terveznek, tovább nem.

moonwalkr 2019.09.30. 14:29:30

Kedves Posztíró! Ne legyünk már ennyire álnaívak, hogy nem tudjuk miért csak 50 perccel előbb írják ki a kapu adatokat...Mert addig is a boltok tömbjében tarthatjuk az utasokat, és lenyomhatjuk a torkukon a Costa szar kávéját, vagy valami Hugo Boss szemetet:)

A Café Frei meg gondolom nem fizet annyit, ezért van csak a C-vágányon, ő csak oda fért be, ahol nem akarják erőszakkal ott tartani az utasokat...Hiába kérem, a farkastörvények...

A fanyalgóknak pedig érdemes lenne figyelembe venni, hogy ez egy profitorientált vállalkozás és nem az utas kényelme az első számú szempont, hanem a profit.
Az csak mellékzönge, hogy egy olyan "vidéki" kis reptéren, mint a BUD, ahol épülő C-ternminálostól is akkorák a távolságok, hogy 5 perc alatt bárhová elérsz (ja kérem, egy Dubai, vagy egy Bangkok, esetleg Heathrow, ahol kiírják, hogy az ilyen-olyan kapu még 40 perc, azért nem mérce a mi repterünkhöz), semmi gáz nincs abban, hogy 50 perc a limit. Aki meg azért fut, mert Last Call-ra állították a kijelzőt, az szerintem meg is érdemli...

SzinkronTájmi 2019.09.30. 15:03:54

Szeptember elején mentünk, katasztrófa volt. Legközelebb úgy hidalom át, hogy átszállással repülök. Úgyis a Wizzair is kerül már annyiba, mint a nem fapados járatok, és az állandó késésükkel együtt ugyanott vagyok időben, mintha átszállnék.

vanek ur 2019.09.30. 15:48:08

Ennek az az oka, hogy csak mínusz 50 percnél írják ki a kapukat

A vicc az, hogy ha kapsz a pultnál beszállókártyát (nyilván csak nem fapadosnál), azon rajta van a kapu. Vagy megmondja a pultos, amikor feladod a csomagot (ez se fapados).

És ez - nem Ferihegyen - tranzitutasként a legbosszantóbb. Te ott vársz az összesítő monitornál, reménykedsz, hogy időben kiírják a kaput (ami nem 25 perc sétára van onnan :) ), aki meg az adott reptérről indul, már rég ott ül a kapunál - vagy épp már áll sorba, mert megkezdték a beszállítást, mire odaérsz.

daito 2019.10.01. 21:22:29

@Girhes: jó részük még nem is jött ki a főiskoláról, egyetemről.
Nekem azok az ismerőseim dolgoztak kint a reptéren, akik nyelvet akartak gyakorolni. Nem tudom most mi a fizu, de pár éve nagyon vacak volt, akkor úgy csinálták, hogy vidéki emberek tucatjaival, százaival nyomták ki a pestieket. Akik a monori, szolnoki vasútvonalon jártak be, és arrafelé menőnek számított Pesten és/vagy Ferihegyen dolgozni. De az egész környéken ez volt a stratégia, Ferihegy környéke tele van szállítmányozási, logisztikai cégekkel, ahol nem szokás hülyére fizetni az embereket.
Emberhiány van, pláne értelmes, dolgozni akaró emberből. Én sem csodálom, hogy valaki nem akar gombokért szar melót végezni - Ferihegyen a munkák 90%-a fos, és ahhoz képest, hogy milyen árak vannak, tutira nem jók a fizetések.

MindentGátlóSam 2019.10.02. 18:17:12

@vanek ur: A hálózatos légitársaságok általában leszállás előtt bemondják a gépen, hogy melyik csatlakozó járat honnan fog indulni. Nyilván csak azokat, amelyek érintik a gépen utazó átszálló utasokat.
Persze ha self-transferről van szó, akkor marad a monitornézegetés.

vanek ur 2019.10.03. 14:02:28

@MindentGátlóSam: Elég sokat utaztam hálózatos légitársasággal az elmúlt pár évben, átszállással, egyszer se mondtak ilyesmit. Mondjuk nehéz is elképzelni, hogy egy Bp-Frankfurt, Bp-Amszterdam, (vagy tetszőleges nagy csomóponti reülőtér) járaton a 150 utasból átszáll kb. 100, és legalább 10-15 célállomás szóba jöhet. Ugyanez a hosszútávú járatra is igaz, csak ott a 300 utasból legalább 200 száll át, és a célállomások száma is több. Inkább késő járatnál volt, hogy bemondták, a kiszállásnál segítenek.

Boci13 2019.10.04. 10:13:05

Sziasztok,olvastam ezt a problémát, és gondoltam én is leírom,hogy jártunk.Október 24 én Barcelonából Budapestre utaztunk,és október 29-én vissza Barcelonába. 29-én reggel minden ellenőrzésen átmentünk,az A19 kapuhoz kellet mennünk.Én a párom a15 éves lányom,és egy spanyol család gyereke volt velünk,akinek megszerettük volna mutatni Budapest nevezetességét.Az A 19 kapunál Kb 45-50 ember állt sorba 45 perc volt a gép indulásáig.A Malévos uriember szúró próba szerint, engedte és terelte az embereket a csomag méret ellenőrzéshez.Engem és a páromat átengetek, alányomat és aspanyol barátot félre terelték a csomag méréshez. 10 perc alatt alig haladt a sor.Én bent álltam a kordon mögött és szóltam az ellenőrzét végző " úri embernek, hogy a lányom bent áll a sorba és ha ilyen lassan haladnak nem érjük el a gépet.Erre a válasz: " Az nem az én problémám,hanem az Öné". Szóhoz se jutottam. 06:05 kor szállt fel a gép. 05:55 kor ért az ellenőrzéshez a lányom és a spanyol srác.A csomagok megfeleltek, de a malévos uri ember- ezt monda: Önök már nem szállhatnak fel a gépre ,mert a gép indulás előtt 20 percel a gépen kell tartozkodni!!! És azzal a mozdullattal vissza adta az okmányokat.Én bent a lányomék kint.Nagyon ideges lettem, és mondtam neki, hogy a ti lassu és szervezetlen munkátok miatt állunk sorba, nem a mi hibánkból.Erre ő kinevetett, és azt mondta így jártunk.Kértem a nevét,nevét nem mondta meg adott egy azonosító számot, azt mondta ez a neve.Mi vissza mentünk a lányomékhoz, próbáltam az ellenőrzésen valakivel beszélni, de senki nem állt velünk sorba.Az egyik ellenőrző személy, oda szólt nekünk aki csak a végeredményre ért oda" kisebb csomaggal kellene utazni és akkkor nem lenne ilyan probléma.-- Na eddig tartott a nyugodságom, és elkeztem kiabálni vele,...... hisz a mi csomagunkal semmi probléma nem volt.A gép elszállt mi 4-en ott maradtunk.Ja és még ahogy hallottam egy spanyol család sem került sorra.Kerestük a panasz irodát, de ott semmit nem találtunk.Gyorsan vennem kellett a másnapi járatra 4 db jegyet,sikerült 398 euroért.Kész lehuzás az egész. Teljesen kiszolgáltatott vagy, nem ember modon beszélnek veled,hiányzik az intelegencia.Pedig mi vagyünk az ügyfelek,én azt tanultam,az ügyfél az első,hisz Ő fizet.A panaszomat megírtam a wizzarnak, ennyit tudtam tenni. 2 nap múlva kaptam egy emailt a Wizzartól,hogy hogy voltam elégedett az utazással kapcsolatosan :):):) A következő nap, ugyan azzal a csomagokkal,sikerült elhagyni Budapestet.Leszálltunk Barcelonába, a spanyol barátunk gyermeke megszólalt: Soha többet nem szeretnék menni Magyarországra..... Ez egy kicsit rosszul esett nekem.De sajnos neki nem a WizzarMalév alkalmazottjára volt megharagudva,hanem Magyarországra.Sajnos nálunk ilyen megtörténhet, és senki nem tesz ellene semmit.És egyben most megköszönöm a WizzarMalév-nak, köszönjük jól utaztunk, utoljára az életembe a Wizzarral. Szép napot sziasztok.

Boci13 2019.10.05. 16:14:37

@Boci13: Bocsánat a dátumot elrontottam 2019. szeptember 29 én történt

M. Péter 2019.10.05. 19:29:17

@MindentGátlóSam: Azt is be szokták mondani, hogy a kapuk változhatnak, és biztonság kedvéért mindenki nézze meg a monitorokat is.
@vanek ur:
20 célállomást be lehet mondani 1 perc alatt, szóval ez nem nagy gond.

fuad 2019.10.09. 15:18:23

@Minden lében talál: én sem értem, hogy hogyan mehetnének máshonnan a Schengenen kívüli járatok, amikor csak 2B-nél van útlevélellenőrzés? Vagy tényleg előfordul, hogy A-ról is indulnak? Nekem jövő héten kell majd Podgoricába mennem 6:35-ös indulással és azok közé tartozom, akiknek nem mindegy az a hajnali fél óra :)

Quercus Maximus 2019.10.09. 15:45:42

@M. Péter:

Az árakat a boltban kell nézegetni sekkfej.