FAPADOS TIPPEK, TRÜKKÖK, ÉLMÉNYEK

emailicon.png Vélemények, tapasztalatok,
sztorik ide jöhetnek: 
fapadosinfoblog@gmail.com

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

10 éves (1) 15 év (1) A321 (2) A321neo (1) Aegean (1) Airbnb (2) airbus A321neo (1) Air Asia (1) Air France (4) ajándék (2) Akaba (1) akció (18) alapok (1) alapszabályok (1) Alhambra (1) always getting better (1) Amalfi-part (3) Ammán (1) amman (2) Andalúzia (1) apartman (1) app (2) arabok (1) Arad (1) árazás (1) árcsökkenés (1) áremelés (2) árkörkép (3) ármustra (5) Athén (5) átirányítás (1) átszállás (3) autóbérlés (7) Azori-szigetek (5) bádogsátor (2) bádogterminál (4) Baku (1) balatoni menetrend (2) baleset (1) balhé (1) balkáni útvonalak (2) bankkártyacsalás (1) Barcelona (2) Bázel (1) bázis bezárása (1) Bécs (1) becsekkolás (1) bénázás (1) Bergamo (1) Bergen (2) Berlin (1) Birmingham (1) bíróság (1) biztonság (1) biztonsági ellenőrzés (3) blama (1) blöff (1) Blue Lagoon (1) Bordeaux (2) Bosznia-Hercegovina (1) botrány (1) Bruges (2) Brusseles Airlines (1) Budapest-Belgrád (1) Budapest Airport (9) Budport (4) buliturista (1) bunkóság (4) büntetés (1) buszjegy akció (1) busztranszfer (1) camper (1) Chania (1) Cinque Terre (1) Ciprus (6) Cork (2) Costa Brava (1) couchsurfing (1) csekkin (1) csőd (2) csomagdíjak (1) csomagellenőrzés (1) csomagszabályok (29) Dánia (1) DCC (1) Debrecen (6) devizaátvátós trükk (1) díjemelés (2) Discount Club (1) drón (1) easyBus (1) easyJet (17) Egyiptom (2) egynapos repülés (2) egyszer megéri (1) Eilat (4) Eindhoven (1) elhagyott poggyász (2) emelt díjas ügyfélszolgálat (1) Eszék (1) Eurostar (1) évforduló (1) fapadosok árazása (2) fapados buszok (1) fapados kódex (1) Fat Track (1) felvásárlás (1) Ferihegy (9) Ferihegyi busz (2) Fez (1) fillérekért (6) Finnország (2) fjord (1) Flibco (1) Flixbus (2) Flybe (2) FlyNiki (1) Foci EB 2016 (5) Folegandrosz (1) fontos tudnivalók (1) főszezon (1) Francia Riviéra (4) Frankfurt (1) Fuerteventura (5) Funchal (1) futás (1) futópálya-felújítás (1) Gatwick (1) géplekésés (2) géprohamozás (1) Germanwings (1) Gibraltár (1) görög csőd (1) Görög szigetek (3) Granada (2) Gran Canaria (2) gyerektelen utazás (1) Győr (1) gyorsjelentés (1) hányinger (1) hasznos infók (1) hatalomváltás (1) helyleosztás (3) Hertz (1) hitelkártya költség (1) Hollandia (1) Holt-tenger (1) horror (3) hosszú hétvége (1) hotel (1) Huelva (1) információ (1) ingyen wifi (1) Írország (1) Isztambul (3) Izland (11) Izrael (5) járatindítás (1) járatmódosítás (3) járat megszűnés (1) jegyárak (1) jegymustra (1) Jeruzsálem (1) jófejség (1) Jökulsarlon (1) Joon (1) Jordánia (2) jótanácsok (1) kamu (1) kamuakció (1) Kanári-szigetek (6) Kannonkoski (1) kártérítés (6) Kassa (1) katasztrófa (5) Kavala (1) Kazahsztán (1) kedvenc városaink (5) kényelmetlenség (9) kert (1) kés (1) késés (6) kézipoggyász (5) Kirkjufell (1) Koppenhága (1) kósz (1) Kotor (1) Kréta (1) Kükládok (1) kutya (1) kvíz (1) Lamezia (2) Lanzarote (4) Lappföld (1) last minute (2) Laudamotiob (1) laudamotion (1) La Palma (2) légikatasztrófa (3) legjobb helyek (1) legjobb reptér (1) Legoland (1) lehúzás (15) lényeg (1) Lipari-szigetek (2) Lisszabon (4) London (6) Lufthansa (3) Lugano (1) Luton (3) luxus (1) lúzerség (1) Lyon (1) Maastricht (3) Madeira (3) magyar (1) Malaga (1) Malév (2) Malév GH (2) Mallorca (1) Malpensa (1) Málta (2) Marákes (2) Marokkó (2) Marrákes (2) Mastercard lounge (3) MÁV (2) megszűnő útvonal (3) megújulás (1) mellékhelyiség (1) Mélosz (3) menekültek (1) mentőár (1) Michael OLeary (2) mikonosz (1) Mikulás (1) MiniBUD (4) Miskolc (1) mocsokságok (1) mökki (1) Monaco (1) Monarch (1) Montenegro (1) munkakörülmények (1) Nagyvárad (1) National express (1) Nizza (3) nők (1) Norvégia (3) Norwegian (2) nyaralás (3) nyaralójáratok (2) nyári akció (1) nyári menetrend (1) óceán (1) Olaszország (1) olcsó jegyek (16) olcsó szállás (1) Onnibus (1) összehasonlítás (4) őszi szünet (1) otthagyott csomag (1) óvintézkedés (1) Pafosz (4) Páfosz (1) panasz (1) parasztvakítás (1) Párizs (3) parkolás (2) Pécs (1) Pegasus Airlines (1) petíció (1) Petra (1) pilótahiány (1) Pisa (1) Pizzo (1) poggyász (3) Polskibus (1) Popstrand (1) Porto (3) Portugália (3) Positano (1) Premier Hub (1) Premier Inn (1) prémium szolgáltatások (2) priority (1) Privilege Pass (2) profit (2) profit warning (2) repjegy (1) reptér (2) reptéri alvás (1) repülési tilalom (1) repülőtér (3) részeg (1) Reykjavík (1) romantika (1) Ronda (1) Rovaniemi (1) Ryanair (73) Saint Tropez (1) Santander (1) Sanyolország (1) Sao Miguel (1) Schönefeld (1) Scilla (1) Sevilla (2) Skócia (2) Skót Felföld (2) sorbaállás (1) Southend (2) Spirit (2) spórolás (1) Stansted (1) Stavanger (1) strand (1) Stromboli (1) Svájc (1) szabályváltozás (1) szakszervezet (2) szállás tippek (2) Szaloniki (1) Szantorini (1) Szarajevó (1) Szardínia (2) szavazás (2) szeku (1) Szentpétervár (1) szétültetés (5) szexista (1) Szifnosz (2) sziget (2) szinte ingyen (1) Szófia (1) szolgáltatások (4) sztrájk (6) sztyuvi (2) szülinap (1) Tampere (2) Tel-Aviv (2) téli menetrend (1) Tenerife (3) Terceira (1) térkép (1) terrorveszély (3) teszt (2) tévhitek (1) tömeg (1) törlés (14) Transavia (2) Transmediterranea (1) transzatlati járatok (1) Travelodge (1) trükközés (2) túlértékelt (1) túra (1) türelmi idő (1) tuti tippek (1) ufb (3) ügyfélszolgálat (2) új festés (1) új járat (8) új menetrend (8) új útvonal (9) Ukrajna (1) ülőhelyleosztás (3) ultrák (1) utasjog (2) utasszívatás (7) utastájékoztatás (2) utazási iroda (2) útdíj (2) üzleti utasok (1) Valentin-nap (1) változás (1) Váradi József (4) vasút (1) vécéhasználat (1) Velence (3) Velencei-tó (1) Velence Korzó (1) vis maior (1) Vueling (2) vulkán (2) West Fjords (1) wifi (1) Wizz Air (101) Wizz kártya (3) Wow (1) Yumurdzsak (1) Címkefelhő

Elmenekül a Ryanair Erdélyből, a Wizz három bázist zár be

2018.03.16. 16:27 Fillér B. Gusztáv

Gyors növekedési fázisban elég ritka fejlemény, hogy bázist zárjanak be az ultra fapadosok, most mégis érdekes átrendeződés látszik. Több kicsi szenvedős bázis megy a kukába, hogy a gépeket átcsoportosítva máshol nagyobb profittal tudjanak a cégek terjeszkedni. A fő célpont: Bécs.

Úgy tűnik, a Ryanair megkóstolta az ott régóta nagyon erős Wizzt Romániában, de simán lepattant róla. Bukarestben is visszavesznek, meg Craiova is bukja egyetlen járatát, de igazán Erdélyben látványos a dolog: a temesvári bázist egy év után a tavaszi menetrendváltáskor csukják, összesen két útvonal (Bukarest és Bergamo) marad meg. Ezt néhány hete jelentették be.

Ami új, hogy a téli menetrendtől Nagyvárad is kuka, amiben külön durva, hogy még el sem indultak, most fognak március végén. Ez az öt útvonal a magyar utasoknak is nagyon jó lehetőséget kínált, jöjjenek a határ bármelyik oldaláról - nekünk leginkább Girona, vagyis a Costa Brava tetszett, érdemes tehát még idén kihasználni a közelben lakóknak.

wizzesryan.jpg

Erdélyi lapértesülés szerint helyi vezetők március végén mennek Dublinba tárgyalni azzal a nem titkolt céllal, hogy legalább egy pár járat megmaradását kisírják, meglepődnénk, ha lenne esélyük. A bezárás mindenesetre hidegzuhanyként érte őket, eddig azt mesélték nekik a Ryanairtől, amit mindig mindenkinek: csúcs szuperül működnek a járatok, további akciókat, fejlesztéseket terveznek. Na ja.  0-1.

A Wizz júniusban az utolsó gépét is elviszi Prágából, amivel bezárja ottani bázisát. Nem rémlik, hogy eddig bezárt volna bázist a Wizz, most rögtön hármat. mert Kassa és Lublin is megy a lecsóba. Prága - ellentétben a Ryanair hirtelen romániai fellángolásával - nem új nyitás volt, még szegény megboldogult SkyEurope-ra másztak rá a bázisnyitással 2009-ben. A gépek száma az elmúlt években folyamatosan csökkent, már csak egy maradt. A Ryanair 2016-ban ment be több gépes bázissal Prágába és ezek szerint elég gyorsan ki is takarította a Wizzt. Persze az a Czech Airlines miatt egy torz piac, de mégis: 1-1.

A Wizznél egyértelmű, hogy hova kellenek a gépek a bezárt bázisokról: Bécsbe. Csak át kell repülnie a prágai madárnak az osztrák fővárosba, másnap nyílik az ottani bázis. Egy új és jókora üzleti lehetőség keletkezett tehát, ezért csukják be egy pillanat alatt a legtrébb kicsi bázisokat. Örüljünk, hogy Debrecen megmaradt.

Bécsben új vezetés került a reptér élére, amely átalakította a díjstruktúrát, nyitott lett az ultra fapadosok felé is. Erről a Ryanair góréja is beszélt a napokban egy konferencián, ők is nagyon nézik Bécset. Nekik annyival több a dilemmájuk a Wizzhez képest, hogy erősek Bécs-külsőn, azaz a pozsonyi reptéren. Mindenesetre ha ők is bemennek Bécsbe, akkor biztos brutális árverseny kezdődik az eddigi igen drága reptéren.

43 komment

Címkék: Bécs bázis bezárása

A bejegyzés trackback címe:

https://fapadosinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr7013743808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hell-Ász 2018.03.17. 08:59:21

Bécset még fűszerezi a most induló Laudamotion. Lesz verseny déli irányba biztos.

Bicspesz Elek 2018.03.17. 10:24:40

Vegre Becsbe is lehet repulni olcson Pozsonybol meg +60 kilometer.
Lehetne meg valami Isztambul mellett es elegedett lennek...

Coligny 2018.03.17. 14:14:56

Ér szólni, hogy se Temesvár, se Nagyvárad nem Erdély?

Tatai Katalin 2018.03.17. 14:30:39

érdekes, hogy pécs nem jut eszébe senkinek sem,pedig errefelé hatalmas az ür

Acurás 2018.03.17. 14:32:32

@Bicspesz Elek: Pozsonyból lesz a RYAN-nek Dalaman.

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2018.03.17. 14:36:44

@Coligny: A népnyelvben az. Ciprus sem Európa, mégis úgy tekintjük.

Acurás 2018.03.17. 14:43:09

Debrecennek nagyon jó a kapcsolata a WIZZ-el, nagy gond kellene ahhoz hogy elvigyék a gépet. Ráadásul a járatok is igen jól teljesítenek.A Wizz nem könnyen szüntet meg bázist, persze neki is első a profit, ennek az áldozata most Kassa és Lublin, viszont fontos nekik a presztizs is. A Ryan viszont nem kitartó, vagy biztosra megy, vagy valakivel keményen fizetteti a számlát, ők nem nagyon áldoznak arra hogy bevezessenek és felfuttassanak járatot. Ahol nem úgy megy valami, onnan rögtön el is cuccolnak. Debrecenbe sok melót fektetett a WIZZ, meg is lett az eredménye, balgaság lenne a részükről ezt kukázni...

Acurás 2018.03.17. 14:49:51

@Tatai Katalin: Nincs hozzá alkalmas pálya, mellette pedig ott van Eszék

Drago Brutic1 2018.03.17. 16:01:34

@Coligny: Nem, nem ér. Mert felesleges tudálékosság és kekeckedés. A mai magyarországi köznyelvben Erdély Románia teljes nyugati részét jelöli. A nyelv egy élő organizmus, a jelentésbővülés elfogadott jelenség. Ennyi erővel a remek, vagy a fű szót se használhatnád új jelentéseiben.

svajcineger 2018.03.17. 16:14:12

@Bicspesz Elek:
Bécsbe?
Vagy inkább Bécsből?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.03.17. 17:00:08

@Drago Brutic1: A földrajzi nevek attól nem változnak, hogy valaki rosszul használja őket...

Drago Brutic1 2018.03.17. 17:20:35

@Online Távmunkás:

modern nyelvészeti elméletek szerint, nincs olyan, hogy "rosszul használ" valamit. Ha egy társadalom, vagy nyelvi közeg rosszul kezd használni egy szót, akkor az a kifejezés elfogadottá válik. Ezer ilyen példa van.
Erdély és Partium pedig nem földrajzi, hanem történelmi kifejezés, sosem voltak tartós és fix határai, háborúk és békekötések szerint folyamatosan változott.
De egyszerűen: te mondanád azt: A Partiumból indul a repülőm? Nem érzed, hogy iszonyú modoros?

Gtusa 2018.03.17. 18:37:47

Lassan a fapadosokkal is úgy járunk mint a rendes járatokkal. Bécsből minden olcsóbb és nem csak az itteni kamu illeték miatt. Persze az osztrákok azért sírnak mert németből minden olcsóbb (lásd Düsseldorf). A németek meg azért mert a skandinávok sokkal olcsóbbak náluk. Érdekes összefüggés, hogy minél nagyobb az életszínvonal, annál olcsóbbak a járatok.

Gandosz 2018.03.17. 19:17:17

@Coligny: @Drago Brutic1: Ér szólni, mert valóban megtévesztő, nem tudálékoskodás. Erdély van a címben, ebből Kolozsvárra és Marosvásárhelyi repülőtérre gondoltam. Teljesen megdöbbentő volt, hogy Nagyváradról és Temesvárról van szó.

Gandosz 2018.03.17. 19:18:13

@Drago Brutic1: De van olyan, hogy valaki rosszul használ valamit, ezért baj lesz belőle: nem értik meg, hogy mit akar mondani, vagy félreértik.

fantomasz42 2018.03.17. 20:04:13

Elnézést de. Egy teljesen más témában érdeklődnek. Sokat utazik a Ryanairrel Pozsony-berlin útvonalon. Március 23_tol azonban megszűnik. A Ryanair nem válaszolt arra hogy miért pedig sokan szoktak lenni rajta. Tud valaki infó t ezügyben? Köszönöm

svajcineger 2018.03.17. 20:07:06

@Gtusa:
Ez mondjuk, Svajcra pont nemmigaz. Sajnos.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2018.03.18. 01:18:36

Jól beszartak, mert meghallották, hogy a Zorbán direkt vasutat akar építeni Mészarossal.

Nbl 2018.03.18. 11:20:02

@Gandosz: És szerinted rád hány olyan olvasó jutna, aki meg a "Partiumból menekül a Ryanair" címre csodálkozna rá?

Nbl 2018.03.18. 11:32:02

"A Partium nem a történelmi Erdély része, attól különálló terület, amely közigazgatásilag hol Erdélyhez, hol Magyarországhoz, hol a Habsburg Birodalomhoz tartozott. A mai román felfogás szerint ugyanakkor a Partium területét is a tágabb értelemben vett Erdély (románul Transilvania) részének tekintik."

tompus 2018.03.18. 11:48:56

@Acurás: Jól teljesítenek a járatok? Persze, azért adják fillérekért a jegyeket.

sterimar 2018.03.18. 12:06:59

@tompus: Pedig már második gép is tervben van év végére.

Budapest a kutyaszar városa 2018.03.18. 12:55:13

@Online Távmunkás: Ferihegy is földrajzi név volt, a bunkó narancshungaristák mégis átváltoztatták a harmadrendű zeneszerző Liszt Ferencre...

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2018.03.18. 13:03:20

@tompus: Annyira nem filléres, mire mindent kifizetünk, 40-45.000/2 fő. Egyébként mindig tele vannak románokkal a járatok.

svajcineger 2018.03.18. 15:47:26

@Budapest a kutyaszar városa:
Aki raadasul legalabb annyira volt osztrak, mint magyar...

Acurás 2018.03.18. 16:25:31

@tompus: Vannak fillérekért, meg vannak rohadt drágán is. Filléres jegy sem az egész gépre értendő járatonként. Nem mellékesen rengeteg feladott poggyász van ebből a régióból, ez esetben meg elég szépen felnyomja a jegy árát.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.03.18. 18:28:00

@Drago Brutic1: A partiumi ismerőseim sose mondják azt, hogy erdélyiek, mindig partiumiként mutatkoznak be a műveletlen pestieknek is...

Drago Brutic1 2018.03.18. 18:51:19

@Online Távmunkás: Ok, te nyertél, te romlatlan, überművelt vidéki kisember! A "bunkópesti" volt az aduász, bedobtad az asztalra, mint kisebbségi komplexusod joker lapját, gratulálok! Nyereményed egy partiumi repülőút!

csakegyErika 2018.03.18. 21:22:18

Péri repteret lenne érdemes fejleszteni. (Audisok házi repülőtere). Nyugat-dunántúlról nem kellene Budapestre, Bécsbe, Pozsonyba utazni......

MacskaÖsszeZavaróKft 2018.03.19. 16:36:50

@Tatai Katalin: Ott van Eszék, 1 egész wizz járattal.
Sajnos Pécsett nem lenne elég user, szerintem, pedig itt van egy köpésre a reptér. Na meg a reptér sem alkalmaz A320 fogadására sem.

kublerek · www.vasalobolt.hu 2018.03.20. 15:50:28

@Tatai Katalin: De igen csak leállitották a járatokat olyan kevés volt az utas. Viszont néha azért jönnek ..... a sárkányrepülők

Gandosz 2018.03.20. 16:10:31

@csakegyErika: Péri reptérről néhány charter járat indul (vagy indult korábban). Elég ennyi, túl közel van hozzá három nagy repülőtér.

Kánikula 2018.03.20. 18:09:09

@csakegyErika: Nem tudom kinek lenne érdemes, mert kb. 1,5 órán belül 3 fővárosi reptér is található, de még a sármelléki is 2 óra körül van.

A mostani tendencia szerint a low cost cégek is inkább költöznek a "piripócs alsó" szintű repterekről a fő repterekre. lásd Wizzair bécsi járat vagy éppen Ryanair is a Niki felvásárlással betette a lábát Bécsbe.

Elmúltak már azok az idők amikor kiírták, hogy "Wien-West" és 10 euróért lehetett menni igaz, hogy a reptér 150 km-re és 2 óra buszozásra van a bécsi belvárostól amire csak akkor csodálkozott rá az utas mikor megérkezett. (a sztori fikció :)

Mások a tendenciák már, főleg mióta az üzleti utazókra is ráhajtottak az olcsó cégek.

svajcineger 2018.03.20. 22:26:19

@Gandosz:
Mar azok sem mennek. A repter - mint irtam - mar egy jo ideje az Audi gyare.

Fly2018 2018.03.22. 13:21:18

Egy icipici helyesbités a hirhez. Nagyváradról már tavaly Március végétöl repült a Ryan. Milánó és Barcelóna volt az első két járat, utánna jött London, Memmingen és Eindhoven helyett Düsseldorf - Weeze.

tothbalazs88 2018.03.27. 10:21:50

Olvasgatom itt a Debrecen Airportról szóló cikkeket, és kommenteket, és egyszerűen nem értem, mi ez a sok ellenérzés...Rendszeresen utazom Debrecenből, kipróbáltam már minden jelenlegi desztinációt, és a járatok nagyon jó kihasználtsággal működnek, legalábbis az alapján, amit láttam, tapasztaltam. Pl. Párizs BVA rendszeresen 90% feletti töltöttséggel repül, pedig az egyik, bázisnyitás környékén írt cikkben kapott annyi sz*rt, hogy csak lestem. Azaz valóban menő, hogy Debrecenből van Wizz Párizsba! Nem tudom, a cikkek írói mire alapozzák azt, hogy Debrecenben nem megy a Wizz, de tényszerű közlések helyett nekem nagyobb arányban az jön le az írásaikból, hogy "írjunk valamit, amiben fikázunk, hogy megmutassuk, hogy mi nagyon f*sza gyerekek vagyunk". A megszüntetett útvonalakról - már-már kárörvendőnek tűnő stílusban - úgy írnak, mintha más légitársaság más városokban nem ezt tenné nem megfelelő kihasználtság esetén (tudom, hogy nem fapados téma, de biztos a Lufthansa sem azért emelte a járatszámot heti 5-re, mert imádják feleslegesen reptetni a gépeiket). Ez a reptér kemény munkával taposta ki az idáig vezető utat, próbálkozott, nagyot álmodott, lépett a kezdeti veszteséges működés tudatában is és bizony megérdemli a további bővítést. Ha van eszük -márpedig van, mert nagyon jó a jelenlegi vezetés-, olyan szinten ki fogják használni a Ryanair nagyváradi kivonulását, meg a Wizz kassai báziszárását, ahogy azt kell (feltehetőleg az sem véletlen, hogy Kassát zárja be a Wizz, ugye...) A másik, hogy második bázisgép év végi telepítéséről szólnak a pletykák, ami látva a kassai báziszárást, elég reálisnak tűnhet. Kis londoni járatszám-emeléssel (heti +2-4), Doncaster (heti 2), Köln ( heti 2) átvételével, a Ryanair Barcelonájára (heti 2) való rámozdulásával, Bergamo (heti 2) visszatételével a debreceni bázisgépre, meg egy-két új desztinációval (heti +2-4) még akkor is ok a téma, ha egy-két napon W-ben repül a gép (ez az én vízióm). Az év második felében kiépül az ILS, a második terminál kész, ezek viszont a tények.
Egyébként szeretem olvasni az írásokat, amikor megalapozott, érdekes dolgokról szólnak.
Egy szó, mint száz: legyünk pozitívak, s örüljünk inkább szerintem, hogy van az országnak egy másik reptere is, ahonnan lehet és érdemes utazni.

Bendegúz Miklós Gergye 2018.04.02. 08:41:20

@tothbalazs88: tökéletesen egyet értek veled. A második gép valóban tervben van és szerintem meg is fog valósulni

Fly2018 2018.04.03. 07:30:37

Szép jó reggelt mindenkinek. Tudja valaki miért nem lehet jegyet foglalni Novembertől Debrecenböl a Wizz járatokra ? Próbálkoztam más repterekről, onnan sikerült, de a DEB-ről nem sikerült. Lehetséges hogy a téli menetrendet most szerkesztik ?

tothbalazs88 2018.04.03. 07:52:19

@Fly2018: a Wizz honlapján azt olvastam, hogy folyamatosan töltik fel a téli menetrendeket. Debreceni portálokon olvastam, hogy állítólag megint valami nagy ugrásra készülnek járatfejlesztés tekintetében, amit rövid időn belül közölnek az utazóközönséggel. A Nagyvárad - Ryanair tárgyalás sikertelen volt úgy hallottam, így kell is hamar lépni, mielőtt a váradiak nem teszik meg más légitársasággal. Gondolom lesz megint egy sajtótájékoztató, s kb. azzal egy időben lesz az új debreceni menetrend is.