FAPADOS TIPPEK, TRÜKKÖK, ÉLMÉNYEK

emailicon.png Vélemények, tapasztalatok,
sztorik ide jöhetnek: 
fapadosinfoblog@gmail.com

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

10 éves (1) 15 év (1) A321 (2) A321neo (1) admin díj (1) Aegean (1) Airbnb (2) airbus A321neo (1) Air Asia (1) Air France (4) ajándék (2) Akaba (1) akció (18) alapok (1) alapszabályok (1) Alhambra (1) always getting better (1) Amalfi-part (3) amman (2) Ammán (1) Andalúzia (1) apartman (1) app (2) arabok (1) Arad (1) árazás (1) árcsökkenés (1) áremelés (2) árkörkép (3) ármustra (5) Athén (5) átirányítás (1) átszállás (3) autóbérlés (7) automata utasfelvétel (1) Azori-szigetek (5) bádogsátor (2) bádogterminál (5) Baku (1) balatoni menetrend (2) baleset (1) balhé (1) balkáni útvonalak (2) bankkártyacsalás (1) Barcelona (2) Bázel (1) bázis bezárása (1) Bécs (1) becsekkolás (1) bénázás (1) Bergamo (1) Bergen (2) Berlin (1) beszállókártya (1) beszámoló (1) Birmingham (1) bíróság (1) biztonság (1) biztonsági ellenőrzés (4) blama (1) blöff (1) Blue Lagoon (1) Bordeaux (3) Bosznia-Hercegovina (1) botrány (1) Bruges (2) Brusseles Airlines (1) Budapest-Belgrád (1) Budapest Airport (9) Budport (4) buliturista (1) bunkóság (4) büntetés (1) buszjegy akció (1) busztranszfer (1) camper (1) castellón (1) Chania (1) Cinque Terre (1) ciprus (1) Ciprus (7) Cork (2) Costa Brava (1) couchsurfing (1) csekkin (1) csőd (2) csomag (1) csomagdíjak (2) csomagellenőrzés (1) csomagszabályok (29) Dánia (1) DCC (1) Debrecen (6) devizaátvátós trükk (1) díjemelés (2) Discount Club (1) Doncaster (1) drón (1) easyBus (1) easyJet (21) Egyiptom (2) egynapos repülés (2) egyszer megéri (1) Eilat (4) Eindhoven (1) elhagyott poggyász (2) emelt díjas ügyfélszolgálat (1) értelmetlen szolgáltatás (1) észak-ciprus (1) Eszék (1) Eurostar (1) évforduló (1) fapadosok árazása (2) fapados buszok (1) fapados kódex (1) Fat Track (1) felvásárlás (1) Ferihegy (12) Ferihegyi busz (2) Fez (1) fillérekért (6) Finnország (2) fjord (1) Flibco (1) Flixbus (2) Flybe (2) FlyNiki (1) Foci EB 2016 (5) Folegandrosz (1) fontos tudnivalók (1) főszezon (1) Francia Riviéra (4) Frankfurt (2) Fuerteventura (6) Funchal (1) futás (1) futópálya-felújítás (1) Gatwick (1) géplekésés (2) géprohamozás (1) Germanwings (1) Gibraltár (1) görög csőd (1) Görög szigetek (5) Granada (2) Gran Canaria (3) GVH (1) gyerektelen utazás (1) Győr (1) gyorsjelentés (1) hányinger (1) hasznos infók (1) hatalomváltás (1) határzár (1) helyleosztás (3) Hertz (1) hitelkártya költség (1) Hollandia (1) Holt-tenger (1) horror (3) hosszú hétvége (1) hosszú távú fapados (1) hotel (1) Huelva (1) információ (1) ingyen wifi (1) Írország (1) Isztambul (3) Izland (12) Izrael (5) járatindítás (1) járatmódosítás (3) járat megszűnés (2) jegyárak (1) jegymustra (1) Jeruzsálem (1) jófejség (1) Jökulsarlon (1) Joon (1) Jordánia (2) jótanácsok (2) kacat (1) kamu (1) kamuakció (1) Kanári-szigetek (8) Kannonkoski (1) karantén (2) kártérítés (7) Kassa (1) katasztrófa (5) Kavala (1) Kazahsztán (1) kedvenc városaink (5) kényelmetlenség (9) kert (1) kés (1) késés (7) kézipoggyász (5) Kirkjufell (1) Koppenhága (1) koronavírus (9) kósz (1) Kotor (1) Kréta (2) Kükládok (1) kutya (1) kvíz (1) Lamezia (2) Lanzarote (4) Lappföld (1) last minute (2) Laudamotiob (1) laudamotion (1) La Palma (2) légikatasztrófa (3) legjobb helyek (1) legjobb reptér (1) Legoland (1) lehúzás (17) lényeg (1) Lipari-szigetek (2) Lisszabon (4) London (6) Lufthansa (3) Lugano (1) Luton (3) luxus (1) lúzerség (1) Lyon (1) Maastricht (3) Madeira (3) magyar (1) Malaga (1) Malév (2) Malév GH (5) Mallorca (2) Malpensa (1) Málta (2) Marákes (2) Marokkó (2) Marrákes (2) Mastercard lounge (3) MÁV (2) megszűnő útvonal (5) megújulás (1) mellékhelyiség (1) Mélosz (3) menekültek (1) mentőár (1) Michael OLeary (2) mikonosz (2) Mikulás (1) MiniBUD (4) Miskolc (1) mocsokságok (1) módosítható jegy (1) mökki (1) Monaco (1) Monarch (1) Montenegro (1) munkakörülmények (1) Nagyvárad (1) National express (1) Nizza (3) nők (1) Norvégia (3) Norwegian (3) nyaralás (3) nyaralójáratok (2) nyári akció (1) nyári menetrend (1) nyár 2020 (2) óceán (1) óceanárium (1) Olaszország (1) olcsó jegyek (20) olcsó szállás (1) Onnibus (1) összehasonlítás (5) őszi szünet (1) otthagyott csomag (1) óvintézkedés (1) Páfosz (1) Pafosz (4) panasz (1) parasztvakítás (1) Párizs (4) parkolás (2) Pécs (1) Pegasus Airlines (1) petíció (1) Petra (1) pilótahiány (1) Pisa (1) Pizzo (1) poggyász (4) Polskibus (1) Popstrand (1) Porto (3) Portugália (3) Positano (1) Premier Hub (1) Premier Inn (1) prémium szolgáltatások (2) priority (1) Privilege Pass (2) profit (2) profit warning (2) rendszerező (1) repjegy (1) reptér (2) reptéri alvás (1) repülési tilalom (1) repülőtér (3) részeg (1) Reykjavík (1) romantika (1) Ronda (1) Rovaniemi (1) Ryanair (83) Saint Tropez (1) Santander (1) Sanyolország (1) Sao Miguel (1) Schönefeld (1) Scilla (1) Sevilla (2) Skócia (2) Skót Felföld (2) sorbaállás (1) Southend (2) Spirit (2) spórolás (1) Stansted (1) Stavanger (1) strand (1) Stromboli (1) Svájc (1) szabályváltozás (1) szakszervezet (2) szállás tippek (2) Szaloniki (1) Szantorini (1) Szarajevó (1) Szardínia (2) szavazás (2) szeku (1) Szentpétervár (1) szétültetés (5) szexista (1) Szifnosz (2) sziget (2) szinte ingyen (1) Szófia (1) szolgáltatások (4) sztrájk (6) sztyuvi (2) szülinap (1) Tampere (2) Tel-Aviv (2) téli menetrend (1) Tenerife (3) tengerpart (1) Terceira (1) térkép (1) terrorveszély (3) teszt (3) tévhitek (1) tömeg (1) törlés (19) Transavia (3) Transmediterranea (1) transzatlati járatok (2) Travelodge (1) trükközés (2) túlértékelt (1) túra (1) türelmi idő (1) tuti tippek (1) ufb (3) ügyfélszolgálat (2) újraindulás (1) új festés (1) új járat (8) új menetrend (8) új útvonal (11) Ukrajna (1) ülőhelyleosztás (4) ultrák (1) utasjog (2) utasszívatás (7) utastájékoztatás (2) utazási iroda (3) útdíj (2) útlevélellenőrzés (1) utószezon (1) üzleti utasok (1) valencia (1) Valentin-nap (1) változás (1) Váradi József (4) vasút (1) vécéhasználat (1) Velence (3) Velencei-tó (1) Velence Korzó (1) verseny (1) visszatérítés (3) vis maior (1) Vueling (2) vulkán (2) WDC (1) West Fjords (1) wifi (1) Wizz Air (117) Wizz kártya (3) Wow (1) Yumurdzsak (1) Zadar (1) Címkefelhő

Hogy lehet ennyire szemét saját utasával a Wizz Air?

2018.03.03. 20:10 Fillér B. Gusztáv

Régóta mondogatjuk, hogy ha minden rendben megy, a Wizz szolgáltatása általában teljesen rendben van, ha viszont probléma merül fel, az utas készülhet a legrosszabbra. Itt egy újabb történet, amiben a légitársaság hozzáállása egészen érthetetlen és nem túlzás, hogy visszataszító. 

Íme a pórul járt utas levele, alatta tőlünk néhány kiegészítés és a tanulságok.

  1. november 28-án interneten két főre jegyet vásároltam a Wizzair Budapest-Burgasz 2017. júl.11-i, illetve Burgasz Budapest 2017.júl.18-i járatára. A két jegy ára a poggyászokkal és ülőhely biztosítással együtt: 170.688 Ft volt.

A 2017. július 18-i 9.35-kor induló Burgasz-Budapest járatot technikai okok miatt törölték.  Több órás tájékoztatás nélküli feszült várakozás után (az utasok egymást informálták az okos telefonoknak köszönhetően a helyzetről, azaz, hogy a gépünk időközben Szófiában landolt és láthatóan nincs tervbe véve az, hogy másikat küldjenek értünk) a zsúfolt tranzitból buszra szállították a gép utasait és visszaléptettek bennünket Bulgáriába. Előzetesen a  kijáratnál aláírattak mindenkivel egy nyilatkozatot, hogy a szükséges tájékoztatást és az előírt ellátmányt megkaptuk. „Természetesen” senki sem olvasta el mit ír alá, vagy utasította vissza az aláírást, hanem törekedett mielőbb felszállni a buszba. (Sokan abban a reményben, hogy végre a géphez visznek bennünket.) Ellátmányról (voucher) szó sem volt, a tájékoztatás annyi volt, hogy egy Budapestről érkezett és a helyszínen kinyomtatott kétoldalas A4-es lapot nyomtak a kezünkbe és a csomag visszavételezést követően kitódult a tömeg a terminálra, illetve az utcára. Élő ember, akitől kérdezni lehetett volna, nem volt sehol. Kaotikus állapotok. A Wizzair irodája zárva. A kiosztott lap információkat tartalmazott a járattörlés esetén követendő eljárásról, köztük az átfoglalásról is, de ennek megvalósítására esélyünk sem volt.

Miután a telefon segítségével kiderült, hogy sem a közeli Várnából, sem Burgaszból nem találunk az adott napon másik járatot, a vasuti közlekedés sem ígért megoldást, végül itthoni segítséggel egy Austrian Airlines  járat maradt Szófiából, ami Bécsen keresztül elvileg 22.10-re Budapestre ért volna. Gyorsan megvettük a drága jegyet és miután megalkudtam a pályaudvar előtt lebzselő egyik taxissal, elindultunk a közel 400 km-re lévő Szófiába. 

Az már csak hab a tortán, hogy a Bécs-Budapest járatot is törölték, de ők legalább rögtön áttettek bennünket a Bécs-München járatra és végül nem kis kerülővel éjfélre hazaérkeztünk.

Itthon a Wizzair honlapján feltültetett módon azonnal jeleztem a kártérítési igényemet a társaság felé, amire a Customer Service Department 2017. júl.27-én reagált. Kérték a számlám adatait és a felmerült többletköltségek igazolását. Az adatokat még aznap továbbítottam, a többletköltségek tekintetében pedig mérlegelési lehetőséget kértem. (A taxiról persze nem volt számlám.)

  1. aug.22-én érdeklődtem az ügyintézés állásáról. Válasz semmi. szeptember 18-án tértivevényes levelet írtam a cég vezérigazgatójának, Váradi Józsefnek (a honlapjukon rajta kívül más illetékes személy neve nem található), amiben időrendben felsoroltam a történéseket és csatoltam az addigi levelezés, illetve a rendelkezésemre álló számlák másolatát. Válasz semmi. október 2. Ismételt panaszbejelentés. Válasz ugyanazon napon megérkezett. Az Európai Bíróság(?) Rendeletére hivatkozva (feltehetően az Európai Parlament és a Tanács 261/2004/EK Rendeletére gondoltak) elismerték a törölt járatra miatti viteldíj visszatérítésére vonatkozó kötelezettséget, de mást nem. Kérték a korábban megadott banki adatok megerősítését. A válaszukat tudomásul vettem és a banki adatokat ugyanazon a napon megerősítettem.
  2. január 3. Elfogyott a türelmem, ismét irtam a panaszvonalra és kértem, hogy egy kompetens személy vegye már fel velem a kapcsolatot.

A válasz azonnal megérkezett azzal, hogy az ügyfélszolgálati munkatárs jelentkezni fog.

  1. február 6-ig nem történt semmi. Pénzt még nem láttam. Ennyi idő után már késedelmi kamatra is igényt tarthatnék.

A fogyasztóvédelem az Iparkamara mellett működő Békéltető Testületet megkeresését javasolta."

Eddig tehát a levél, most a kiegészítéseink.

Ez az az eset, amiről annak idején beszámoltunk, már ami ott a reptéren történt, nagyon durva volt, részletesen olvasható ebben a posztban. A Wizz arról nem tehetett, hogy kitérőre kellett mennie az érkező gépnek, de utána reggeltől estig nem adott semmiféle információt az utasoknak arról, hogy mire számíthatnak. Amúgy minden más légitársaság a reptér megnyitása után elvitte az utasokat, átrepült Burgaszba, kivéve a Wizz. Este lett biztos, hogy lesz másnap mentőjárat, addig az emelt díjas Wizz ügyfélszolgálat is csak hadovált, a reptéren pedig először csak az utazási irodás csoportoknak segített az iroda szervezője, majd úgy tűnik, a magyar konzul fellépése is kellett ahhoz, hogy történjen valami. 

Arról lehet vitatkozni, hogy ha valaki sok óra várakozás, nulla információ után elunja a dolgot és maga megszervezi a hazaútját, annak fizesse-e ki a cég a költségét. Szerintünk nem ártana egy határt megszabni, ami után ez kötelező. De ma nincs ilyen, aki maga szervez, ritkán tudja behajtani az alternatív járat árát a szolgáltatón. Itt a jó példa arról, hogy az easyJet hogyan kommunikált hasonló helyzetben, a Wizz részéről az, hogy egész nap semmiféle infót nem adott, egészen felháborító.

De ami a legdurvább: az utas megoldotta maga, drágán hazajutott, elfogadta azt, hogy ennek a költségét nem térítik meg neki. De ezt mire fel, hogy a jegy árát nem adja vissza a cég azt követően hónapokig, hogy elismerte a követelés jogosságát? Erre semmiféle magyarázat nem létezik.

Tanulság tehát, hogy ha a légitársaság magasról tesz az utasaira és nem ad sok órán keresztül semmiféle infót, aki nem akar ráfizetni, annak akkor is érdemes megvárni, hogy nagy nehezen milyen megoldással rukkol elő. Szállást általában szerveznek központilag, nem szabad egyénileg, mert nem fogják kifizetni - erre az easyJet korrekten azonnal fel is hívja a figyelmet. Az is tanulság, hogy a Wizz ügyfélszolgálata továbbra is kritikán aluli, nagyon lassan reagálnak a panaszokra és van képük nem kifizetni az utasnak jogosan visszajáró összegeket. És tök mindegy, hogy mennyiért vette valaki a jegyet, ezen a nyaralójáraton épp méregdrága jegyekkel utazók is voltak.

Nyilván elveszítenek ezzel néhány száz utast, de majd jön helyettük másik ezer, a hozzáállás világos. Mégis azt mondjuk, ez olyan szint, amit egy sikeres légitársaság nem szabadna, hogy megengedjen magának, sürgősen ideje lenne változtatni.

113 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fapadosinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr8813710912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2018.03.03. 21:28:26

@Zooltán: @dr. pretender: kösz, megtörtént.

@Chris London: @ATS: rákérdeztünk annak idején, valószínűleg nem jár a kártalanítás, reptérzár vis maior. esetleg hosszú pereskedéssel, arra hivatkozva, hogy mások meg bírták várni a nyitást és elmentek az utasokért.

movies2013 2018.03.03. 21:37:54

Utálom a Wizz Air-t ! Viszont szerencsére Párizsba már nem jár Wizz Air emiatt 23-szor utaztam az elmúlt 3 évben a Ryanair-el és egyszer sem volt semmilyen problémám ....SOHA !

M. Péter 2018.03.03. 21:40:08

@Chris London: @ATS: Itt elég egyértelműen nem a WizzAir felelős, tehát nem jár az automatikus kártérítés a járat törlése miatt, viszont az utasokról ilyenkor is gondoskodni kell, és a jegy ára is természetesen visszajár.

alien 2018.03.03. 22:03:43

Van egy uniós rendelet.

eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/PDF/?uri=CELEX:32004R0261&from=HU

Van benne kártérítés is.
Közvetlenül hatályos. Olyan mint egy törvényünk.

Phteven 2018.03.03. 22:42:57

@Jossarian: Volán buszon nincs ilyen gond, ugye?

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2018.03.03. 23:10:24

@alien: amint azt már fentebb ketten is beírtuk, ebben az esetben kártérítés nem játszik, mert vis maior. ha meg a többi kötelezettségét nem teljesíti a légitársaság, annak nincs semmi következménye.

orient 2018.03.03. 23:20:26

Wizz, Ryanair es tarsaik tiltolistan.
Mikor felesegem szervezi az utjainkat, es meglatom felmegy ezeknek a gorenyeknek a weboldalara elkezdek vorosodni es azonnal becsukatom vele...
Easyjet meg elmegy, veluk nem volt rossz tapasztalatom.

Csak rendes, nagy legitarsasagnal foglalunk (neha Easyjet). es mit vettem eszre? A repulojarataink joval olcsobbak mint Wizz meg Ryan. Jo ajanlatokat minden cegnel lehet talalni ha okosan foglal az ember es nem gyomorideggel megyek el, ha beut a krakk akkor ott maradunk es le sem szarnak. Egy normalis legitarsasag legalabb valami gepet elokerit a garazsbol es hazavisz, de a lila hungarikum es az ir perverz ryan SOHA TOBBET.

Darth Revan 2018.03.03. 23:20:35

@ATS:

"mindentol fuggetlenul jogosult vagy 600 eurora"

nem, ez tavolsagfuggo es csak akkor jar, ha a legitarsasag hibaja, vis major eseten nem

Budapest Burgasz viszonylatban 250 euro a karterites osszege, ha megallapithato a legitarsasag felelossege.

Darth Revan 2018.03.03. 23:28:43

@movies2013:

kivanom, hogy ne is legyen problemad. Sajnos problema eseten a ryanairnel is hasonlo tapasztalatod lenne.

bar most eppen jol jartam a ryanairrel. junius 25 helyett julius 25-ere vettem a visszajegyet. mar csak akkor vettem eszre, amikor megjott a visszaigazolas.

szerencsere 24 oran belul ingyen ki lehet javitani a datumot (nem volt teljesen ingyen, mert az 5 euros priorityt valami egy euroert irtak at az uj idopontra)

Jobban tudja 2018.03.03. 23:37:46

@FCUK19:
Nemcsak ennyi, mert még az Austrianra foglalás és taxi is rájött erre költségként. Tutira volt vagy 350-400 ezer legalább.

Jobban tudja 2018.03.03. 23:43:10

Tisztelt szerző!

Ezúton szeretném jelezni, hogy legközelebbi bulgáriai, olaszországi vagy görögországi nyaralása esetén a fenti összegért örömmel vállalom gépjárművel házhoz szállítását Magyarország tetszőleges pontjáról az említett országok tetszőleges pontjáig Opel Astra G típusú járművemmel.
Magasabb igény esetén egy isemrősöm BMW X3 SUV-ja is szóba jöhet. Sőt, amennyiben még további 40-60 ezer forinttal rá tetszik kínálni, akkor kinti fakultatív programok szervezését, arra fuvarozást és angol, német nyelven tolmácsolást is vállalok.
Üdvözlettel,
egy vállalkozó

Amennyiben valóban érdekli ajánlatom, kérem jelezze a fórumon és megadom Önnek elérhetőségem.

Jobban tudja 2018.03.03. 23:45:09

@orient: Swissair a király! Vagy a Quantas! Esetleg a Quatar!

Darth Revan 2018.03.03. 23:54:14

@Jobban tudja:

Sok sikert kivanok Budapestrol Burgaszba repulni ezekkel a tarsasagokkal :)

orient 2018.03.03. 23:57:22

@Jobban tudja: Tulkepp barmelyik, aki valamennyit torodik az utasaival. MEg a szar Alitalia es Lufthansa is jobb ezeknel. Egyszer Lufthansa szrajkolt es torolt jaratot nekem. MInt a kutyaval ugy beszeltek velem kint Hamburgban, de egy kis reklamalas utan(kerulovel bar - Swiss partnerrel) hazahoztak valahogy meg aznap. Nem vagyok erzekeny annyira, es nem erdekelt milyen bunkon beszelt velem az ugyintezojuk a lenyeg, hogy teljesitettek a kotelesseguket es hazahoztak a kifizetett jegyemert meg aznap este. A tobbieknek szallast es egyeb dolgokat biztositottak kompenzaciokent, de nekem munka miatt azonnal haza kellett jojjek. Wizzel nezhettem volna. Marha jo ha nyaralaskor tortenik ugyan ez es masnap irodaban kene legyek mondjuk. TObbet bukok a kiesett munka miatt mint a szar kompenzaciojuk amit nem is adnak ahogy latom. Ez egy roulette es casinoba sem szeretek jarni.

Gandosz 2018.03.04. 00:24:41

Amatőr megoldások az utas részéről, és még reklámozza is a balfaszságát.

xm95 2018.03.04. 00:34:23

@Jossarian: Méé, te mozgólépcsővel jársz, he!?

ügyfélszolgálatos 2018.03.04. 00:47:14

Nem tudom mit vártok, végül is a Wizz magyar tulajdonú nem? Olyan is.

zsu80 2018.03.04. 01:22:53

@FCUK19: Nekem is hasonló volt az első gondolatom. Ennyiért már színvonalasabb helyekre el lehet menni. Nem messzire, de sokkal olcsóbban, és esetleg szállásra többet költve. Persze aki júliusban-augusztusban akar repülni... Én 50 eurónál többet nem fizetnék európai útra.

zsu80 2018.03.04. 01:30:17

@Jobban tudja: Csatlakoznék a vállalkozáshoz, Olaszországi képviselettel, tolmácsolással :)

Romero1 2018.03.04. 01:46:07

@ATS: a 600€ csak a 3500km-nél hosszabb útra jár. 1500km-ig 250, 1500-3500 között 400 jár, már ha sikerül behajtatni

Hell-Ász 2018.03.04. 02:24:42

Tipikusan lenyúlós cég. Vannak helyek ahová csak nekik van járatuk, de ha van
és kicsivel is drágább inkább másikat választok. Ismerettségi körben is rosszhírűek. Lengyelo.-ban viszont az év légitársasága is volt már. Ezt nem értem pedig a LOT nem rossz.

Zsolttttt 2018.03.04. 03:23:13

1xru ez...soha wizzair és társai... ha arra a desztinációra nem repül más, csak ők, akkor nem odamenni. Mellesleg ha 2 hónapig bojkottálva lennének, megváltozna az ugyfelkezelesuk.

ATS 2018.03.04. 05:15:08

@Fillér B. Gusztáv: @Chris London: @M. Péter: @Darth Revan: @Romero1:
Igen, hulyeseget mondtam, jelen esetben 250 a 600.
En biztos betamadnam oket egyebkent, fuggetlen attol, h ki mit mond

ATS 2018.03.04. 05:29:53

@Fillér B. Gusztáv: @Chris London: @M. Péter: @Darth Revan: @Romero1:
Igen, hulyeseget mondtam, jelen esetben 250 a 600.
En biztos betamadnam oket egyebkent, fuggetlen attol, h ki mit mond, mert az esetek nagy reszeben akkor is leraznak, ha igazad van. Wizzel nekem pont nem kellett meg birkoznom, de a tobbinel is bevett szokas, hogy elhajtanak es/vagy huzzak az idot, gondolom resze a strategianak, mert ilyenkor is kihullanak paran.

svájci sapka (ch) · http://svajcisapka.blogspot.ch/ 2018.03.04. 05:50:01

Ha,ha easyjet...még viccnek is rossz.
Mielőtt valaki az egekbe magasztalja...
Két éve várok egy megtagadott beszállással kapcsolatos kártérítésre.
Másik esetben azért nem fizettek, mert előző nap sztrájk volt és az vis major.
:(
Igazából a (fapados)légitársaságok ott szarják le az utast, ahol tudják.

lüke 2018.03.04. 05:51:23

A Wizzair ügyesen kiszervezte magát a malévból,most a magyar utazókból is.
Hót Ideges személyzet, a reggel 8 h -s lutoni kelet -európai járatoknál
Slampos egyenruha, íme;
kivultagasabb.blog.hu/2018/03/03/a_legizgalmasabb_legiutas-kisero_egyenruhak

Repülés közben
én : - merre megyünk ?
Stewardess:- amerre küldenek
No more !

ComLo 2018.03.04. 06:48:49

Nekem európsi fapadossal képben lévő ember, azt mondja el, ez a 170 a két jegyért normális? Úgy értem ha nem az utolsó pillanatban vette. Időben foglalva, mondjuk rádob egy +50%-ot és DK Ázsiába utazik belőle Emirates-el. Ez nagyon extrém soknak tűnik nekem, hisz fapadossal utazott, szinte a szomszédba ...

Melchi Zadok 2018.03.04. 06:49:15

@Etniez: a ryanair meg nagyobb geci, csak szolok

VHB 2018.03.04. 06:58:36

@ügyfélszolgálatos: a Wizz azért magyar mert Váradi a góré magyar. Ugyanazen az alapon a Ryanair ír, de valamiért az easyJet mégsem görög, hanem angol.

VHB 2018.03.04. 07:02:24

@ComLo: Naposparton olcsó volt a szállás

nyúúúlacska 2018.03.04. 07:48:13

Soha életemben nem repültem még fapadossal és nem is fogok. A sok proli, aki occsóé' akar utazni, mind megérdemli. Én inkább fizetek jó sokat, de nem sátrakba terelnek a reptéren, mint a birkákat. Évente kb. 40-50 alkalommal repülök, egyszer fordult elő csak, hogy az Austrian Airlines törölte az egyik járatát Maléba. Azonnal átfoglaltak egy Emirates járatra, de mivel nem volt hely economy-n, business osztályon kaptam helyet az Austrian economy áráért. Kifejezetten jó élmény volt.

Pál utcai fiú 2018.03.04. 08:26:15

@ComLo: szerintem a ket fore es oda-vissza volt 170 a jegy...de nem egyertelmu a poszt

ComLo 2018.03.04. 08:41:58

@Pál utcai fiú: Időben foglalva, 1 főre oda-vissza Emirates-el, Qatar-al, vagy egy átszállással többel Etihad-el, akár 120 körül megvan DK Ázsia. Rádub egy +40%-ot (+70e Ft), és elit légitársasággal repül a világ másik végébe, ahol a Bulgár aranypart árainak töredékéért kap magas szolgáltatást.

ComLo 2018.03.04. 08:43:42

@LiliKrisztin: A fapados járat gyakran nem választás kérdése, főleg európán belül nem. Budapestről, rengeteg desztináció eleve vagy csak így érthető el, vagy csak iszonyatos vargabetükkel, több átszálással.

nyúúúlacska 2018.03.04. 08:45:49

@ComLo: Tudom, repültem már én is több átszállással ahelyett, hogy a közvetlen wiCCairt választottam volna. Mivel imádok repülni, nem igazán zavarnak az átszállások.

ComLo 2018.03.04. 08:50:54

@LiliKrisztin: Csak ha az ember nem saját szórakoztatására repül, hanem mondjuk cég küldi ki, és az elrepült idővel arányosan pereg az óradíj is, akkor pl nem mindegy.

smalluser 2018.03.04. 08:51:30

@LiliKrisztin: az, hogy valaki "occsoér" repűl, nem biztos , hogy proli.(hogy ez nálad mit jelent, más kérdés) Lehet, hogy nem vezérigazgató, vagy csak sima csaló, nem tudoom te melyik kategória vagy, és csak így tudja meglátogatni a gyerekét külföldön. Hogy vannak bunkó utasok, tudjuk. De az Emiratesen is. Ezek a dolgok fejben dőlnek el. Már ha érted....

gergos 2018.03.04. 08:54:01

Ugyan igy jartam egyszer egy transavia koppenhaga-munchen jarattal. A repteren 3 ora varakoz utan toroltek a jaratot. Azt igertek reggel indul 8kor, de a telefonos ugyfelszolgalatuk 8tol volt elerheto. En kozben vettem egy lufthansa jegyet. Masnap reggel egybol hivtak oket, hogy semmilyen informaciot nem adtak, amit ok nem ismertek el. Ezek utan benyojtottam a karteritesi igenyemet egy online behajto cegen keresztul, ahol vis major (idojaras) miatt elutasitottak a keresem. Arra nem reagaltak, hogy mas gepek hogy oldottak meg a vis majort ugyanabban az idopontban.. ezek utan egy masik behajto ceg is elutasitott, szo szerint “beszeltunk veluk, ertjuk a problemajukat, es a jovobeni jo kapcsolat miatt nem tudunk az iggyel tovabb foglalkozni”. Ennyit a behajtocegekrol is...

nyúúúlacska 2018.03.04. 08:57:11

@smalluser: Persze, nyilván, de úgy általában a magyar alsóbb rétegre az jellemző, hogy mindent occsóé' akarnak, mikozben elvárnaának egy olyan minőséget, amit azért a pénzért irreális elvárni. Nem a minőségre mennek, hanem az ár a fontos. Minenki tudja, hogy milyenek a fapadosok, mégis sokan megveszik rá a jegyet. Nincs ezzel gond, csak akkor vegyék tudomásul azt is, hogy occsóé' nem jár ugyanaz, mint mondjuk egy Emirates vagy egy KLM járaton probléma esetén. Én melyik kategória a vagyok? A szerencsés kategória, akinek megvan a háttere ahhoz, hogy ne kelljen az árakat néznie, csak az igényeket. Már ha érted... ;)

nyúúúlacska 2018.03.04. 08:58:28

@ComLo: Ebben teljesen igazad van, viszont itt most egy nyaralásról van szó, nem céges útról.

katmanocs 2018.03.04. 09:05:54

Hasonlóan jártunk tavaly nyáron, szintén wizz-időjárás miatt Bp helyett Pozsonyban szálltunk le, este 6 helyett 10-kor. Reggel 4-ig vártuk a csodát majd mivel ígéret sem volt buszra taxival Móvár oda meg kijöttek értünk.
Ment a küzdelem, békéltetőhöz fordultunk, 30e-t fizettek végül, ennyi volt a taxi ára.. a 20e Ft-os üzemanyag-számlát nem térítették.
Akkor utazom velük ha muszáj...

ComLo 2018.03.04. 09:10:03

@LiliKrisztin: Nyaralásnál is lehet számtalan előnye a közvetlen járatnak: nagyságrendekkel olcsóbb, esetleg 1-2 óra alatt le lehet tudni egy olyan utat, ami átszálásokkal akár 7-8 is lehet, kisebb eséllyel keveredik el a csomag, a reptéri rakodók, sokkal gyakrabban lopják meg az átszálló utasokat stb stb.

Repülőt az esetek 80%-ban nem nyaralni használják már az emberek. Egyszer elmenni a Maldiv szigetekre Emirates-el, egész más prorítás, mint hetente ingázni két európai város között, ahol rendszerint a fapados a priorizált utazási forma.

katmanocs 2018.03.04. 09:12:50

@LiliKrisztin: Sajnos bizonyos desztinációkra nincs más opció a direkt járatra.. mi ezért megyünk velük. Mivel veszünk extrákat a jegyünk nem olcsóbb mint ha rendes társasággal mennénk. (Eindhoven 2 főre 140e volt!) És talán annyira nem lenne extra hogy legalább tájékoztatást adjanak arról mi várható- mondjuk este 10-kor ha tudjuk hogy reggel jön a busz akkor simán kijön értünk valaki. Hajnali 2-kor mikorra sejtettük hogy ebből nem lesz busz kevésbé tudtunk felhívni bárkit hogy induljon. A tájékoztatás nem pénz kérdése, szerintem jogos elvárás az utas részéről..

ComLo 2018.03.04. 09:17:30

@LiliKrisztin: Ha pedig repülőn magyar prolit akarsz látni, aki kikéri amit ő kifizetett, melegen tudom ajánlani a Budapest - Dubai, és Dubai - Budapest járatot. Az összes proli akik a Maldiv szigetekre, meg "Phuketra' " és Balira utaznak, mostanában azt favorizálják. Részegségig ivás, hangoskodás, igénytelenkedés. A kedvencem eddig az volt, mikor felszállás közben állt fel a ködvágó magyar válogatott melegítős kopasz srác, fején a kamu oakley, és koszos asszonyverő atlétában a folyosón állva nézegette a haverjaival a Phuket-i striptease bárban készült képket. Ha csak lehet az Emiares-t ígyekszem kerülni ...

nyúúúlacska 2018.03.04. 09:23:45

@ComLo: Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni, mert még soha nem repültem Emiratessel Bp-ről, csak Bécsből. Régóta repülök velük, amikor még nem is indult Bp-ről járatuk, hozzászoktam és bécsi induláshoz és nem hinném, hogy ezen változtatni fogok:)

nyúúúlacska 2018.03.04. 09:25:43

@ComLo: Persze, értem én a másik oldalt is, csak nem preferálom:) Sajnos nekem szenvedélyem a repülés és nem az utak hosszúsága meg az átszállások száma érdekel, hanem az, hogy semmiképpen ne üljek fel fapados járatra. Ez van:)

NagyVonalakban 2018.03.04. 09:45:58

@LiliKrisztin: “...mindent occsóé' akarnak, mikozben elvárnaának egy olyan minőséget, amit azért a pénzért irreális elvárni. Nem a minőségre mennek, hanem az ár a fontos. ...”

170 ezerért egy burgaszi utat nem neveznék olcsónak.

nyúúúlacska 2018.03.04. 09:54:01

@NagyVonalakban: Aki fapadosért ennyit fizet - se biztonság baj esetén, se fedélzeti ellátás a jegy árában - az így járt. Ennyiért már Austriannel is megszervezhette volna, vagy bármi mással, csak mondtam egy példát... Egyébiránt én Bulgáriában gyerekként nyaraltam utoljára, Malév charterrel. Annál bármelyik görög sziget jobb. Tudom, tudom, nem mindenkinek fontos a színvonal, csak a tengerpart occsóé' ;))

odamondó 2018.03.04. 09:58:41

@movies2013: na én meg 5 év alatt 200+ alkalommal repültem wizzel és soha nem volt bajom. Akkor melyik a jobb?

Drago Brutic1 2018.03.04. 10:02:52

@LiliKrisztin: Te figyi, villants már valamit a felsőosztálybeli intellektusodból, mert eddig még nem derült ki igazán. Én, mint proli, a Wizzairrel beutaztam Izraelt, Grúzát, Nápolyt, Rómát, Berlint, magyarokkal, lengyelekkel, szlovákokkal, köztük tanár, könyvkiadó, kúriai főbíró, stb. Ezeket a prolikat velem együtt vonzotta Jeruzsálem, a Gergeti kolostor vagy egy berlini kiállítás. De most már fejtsd ki légyszíves, hogyan és hova lehet minőségi módon "repülni", csöppents egy kicsit kulturális gazdagságod mannájából. Előre is kösz.

nyúúúlacska 2018.03.04. 10:05:48

@Drago Brutic1: Mert ki vagy te, hogy neked(?!) bármit villantanom kellene..? :DDD Nem vagy a társaságom, bocsi, keress magadnak mást:)

janper 2018.03.04. 10:11:35

Pont ezt csinaltam velem is a Wizz. Lenyegeben azt mondtak, hogy nem fizetnek es kesz, csinaljak amit akarok.

Drago Brutic1 2018.03.04. 10:17:23

@LiliKrisztin:
Akkor legalább annyit árulj el, mi a "minőségi repülés"? Hogy arra a 2-8 órára valakinek érzed magad? Attól vagy a high society tagja, hogy kinyújtod a lábad, miközben konzervált steaket eszel? Tudom, hogy neked ez leereszkedés, de nekem fontos ez. Kérlek!

Róza mama 2018.03.04. 10:21:46

Nem szívesen mondom a panasz írójának, de mi ugyanezen a héten voltunk Burgaszban Wizzairrel, és fejenként 12 ezerbe került a retúr jegyünk. Igaz, mi tanultunk gondolkodni.

Az adott napon tényleg kicsúszott egy gép Burgaszban, de ez nem a Wizzair hibája. Ha nem az ő hibájuk, ugyan miért is fizetnének kártérítést azért, metrt a szerző az gondolkodás mellett az olvasást is elfelejtette megtanulni?!

Mondjuk ezek után már érthető, hogy a panasz szerzője egy balfasz, a világ megértésére képtelen barom. Mint rendszeres és elégedett Wizzair utas nem is értem, ugyan milyen alapon gondolná ez a szellemi nyomorult, hogy a társaság kifizesse neki a horror árú hazaútját?

ordasbacsi 2018.03.04. 10:24:49

A 170.000-től én is dobtam egy hátast!

pragmatika2 2018.03.04. 10:42:07

"Persze, értem én a másik oldalt is, csak nem preferálom:)"

Megnyugtathatunk téged, mi sem preferáljuk a te oldaladat, értsd ezt akárhogy.

Mi fapadosok, igenis számolunk azzal, hogy szarban maradunk. Mégis ezt a megoldást választjuk, és nem csak a költségek miatt. F.szom akar családostól órákat, fél napot eltölteni valamilyen bivalyb.szta reptéren, vagy reptereken az átszállások miatt. Ezért a közvetlen járat az opció (nyilván az ár sem mellékes). Azonban az még egy minimál szolgáltatás mellett is elvárható, hogy bizonyos alapvető támogatást, ill. kárpótlási lehetőséget a vétlen utasok számára fenntartsanak. Ha erre nem képesek, akkor ne szolgáltassanak, eresszék le a rolót. (Legfeljebb mi nem utazunk, vagy bevállaljuk a + költségeket, és horpasztunk a reptéri szállókban, vagy mittomén.
Az hogy te a költségesebb megoldást használod, a te dolgod. De ez miatt fikázni azokat, akik más koncepcióval utaznak, vagy sima ostobaság, (valahol szánalmas is) vagy csak szintén primitív provokáció.

Amúgy további szép napot.

pragmatika2 2018.03.04. 10:46:35

@LiliKrisztin:

Bocs, elfelejtettem névhez kötni, tehát itt van mégegyszer.

"Persze, értem én a másik oldalt is, csak nem preferálom:)"

Megnyugtathatunk téged, mi sem preferáljuk a te oldaladat, értsd ezt akárhogy.

Mi fapadosok, igenis számolunk azzal, hogy szarban maradunk. Mégis ezt a megoldást választjuk, és nem csak a költségek miatt. F.szom akar családostól órákat, fél napot eltölteni valamilyen bivalyb.szta reptéren, vagy reptereken az átszállások miatt. Ezért a közvetlen járat az opció (nyilván az ár sem mellékes). Azonban az még egy minimál szolgáltatás mellett is elvárható, hogy bizonyos alapvető támogatást, ill. kárpótlási lehetőséget a vétlen utasok számára fenntartsanak. Ha erre nem képesek, akkor ne szolgáltassanak, eresszék le a rolót. (Legfeljebb mi nem utazunk, vagy bevállaljuk a + költségeket, és horpasztunk a reptéri szállókban, vagy mittomén.
Az hogy te a költségesebb megoldást használod, a te dolgod. De ez miatt fikázni azokat, akik más koncepcióval utaznak, vagy sima ostobaság, (valahol szánalmas is) vagy csak szintén primitív provokáció.

Amúgy további szép napot.

aleksziev 2018.03.04. 10:47:55

@Jobban tudja: En is erre gondoltam, hha jol tud alkudni, akkor lehet, h talal olyan bolgar taxist, aki 3-4-500 euroert elviszi Budapestre...

nyúúúlacska 2018.03.04. 11:02:24

@Drago Brutic1: Egyszer próbáld ki mondjuk az Emirates first class-t hogy legyen összehasonlítási alapod, neked semmiféle magyarázattal nem tartozom, szerezz tapasztalatot önállóan;))

Etniez 2018.03.04. 11:08:59

@Melchi Zadok: De a Ryanairnek van tartalék gépe, Wizzairnek meg nincs egy darab sem.

Drago Brutic1 2018.03.04. 11:17:20

@LiliKrisztin: Többet vártam. Több stílust, leírást, ízeket, illatokat, életérzést. Ez így nulla. Csalódtam benned. Mostantól már nem tartozol nekem magyarázattal.

blöff 2018.03.04. 11:19:41

a ryan a legszarabb, a wizzel sokszor utaztam, nem volt még vele bajom, de ez csak szerencse kérdése. Lehetőleg kerülöm most már mind a kettőt, akkor is ha a másik drágább.

2018.03.04. 11:21:34

Nem csak pár százat veszítenek el, több ezren olvassák az indexet.

Advanced Flight 2018.03.04. 11:30:30

@LiliKrisztin: sajnos te is csak egy proli vagy, hogy a neten vered magad a pénzedre. Max. meggazdagodott proli, de attól még proli :-P

juletræ 2018.03.04. 11:39:24

@LiliKrisztin:

Elsönek egy kérdés: ugye te sem egy Északnyugat-európai országban élsz? ;)
[ Ugyanis az otani öslakosok irracionális sportot üznek abból hogy 1-2-3 eurot/koronát/mifenét megspóroljanak - még akkor is, ha a spórolás nekik 2-3-6 euroba/koronába kerül. Mindezt "háttértöl függetlenül". Amit azért még én is túlzásnak tartok ;) ]

Persze sokat számítanak a részletek - p.l. ha olyan országban élsz, ahonnan nincs az Ígéretek Földjére direkt járat. Nos, akkor (a) vagy kerülsz és 1X átszállsz ( kisgyekekkel nem mulatságos ) vagy pedig 2-3-4 órás buszozás után egy olyan reptérröl, amit még a terroristák os elkerülnek, a viccair járatával jössza haza.

Nos, valóban, egyik sem opció egy magyar nemesembernek ( de még egy holland felsöközép-osztálybelinek sem ;) . Pont ezért vettem egy vadiuj BMW-t ( nem egyes, nem kettes de még nem is hármas - ugye, mint mondottam az öseim "omte"- k voltak ), és azzal járkálunk haza: egy retúr út megvan 300 EUR alatt.

Midezt csak azért, "mert a szerencsés kategóriába tartozok, akinek megvan a háttere ahhoz, hogy ne kelljen az árakat néznie, csak az igényeket. Már ha érted... ;)".

És emellett 300-400 EUT is megspórolok a szaros viccairhez, és kb 550 EUR-t a Lufthansa/KLM-hez képest. márha érted ;)

Darth Revan 2018.03.04. 11:39:39

@LiliKrisztin:

Ha igaz lenne amit irsz, akkor pont nem erdekelne, hogy fapados vagy sem.

Amugy Emirates: vartuk a gepet, de Dublin helyett Manchasterben szallt le, a rossz idojarasra hivatkozva. Minden mas tarsasag gepe le- es felszallt, tehat nem igazan ertettem a rossz idojarasra hivatkozast, vegul 6 oras kesessel erkeztunk meg Dubaiba.
Persze a karteritestol elzarkoztak, hiszen vis major tortent.
Anyatok picsajat!
Egy branch az osszes.

bzsoa 2018.03.04. 11:39:47

@Róza mama: Én is repültem már Wizzair-rel nincs velük semmi bajom de amit leírsz abban nem értek veled egyet. Engem egyszer Braziliában hagytak ott két utastársammal túlfoglalás miatt és hasonlóan semmilyen tájékoztatást sem kaptunk az angolul csak igen gyengén beszélő repülőtéri alkalmazottaktól. Hosszas ügyintézést követően sikerült elintézni azt(szerencsére az egyik lemaradt utas egy talpraesett német üzletember volt elsősorban neki meg a német nagykövetségnek köszönhetően) hogy körbe repülve ugyan fél Dél-Amerikát de sikerült eljutni úticélunkhoz. De a legfontosabb programot amire eredetileg mentem lekéstem (üzleti úton voltam)és mondanom se kell nekem se fizették ki a plusz költségeket. Nem kívánom Neked hogy bármikor hasonló helyzetbe kerülj de én is mindent megtettem hogy tovább jussak vállalva ennek többletköltségeit. Nagyon nyomorult érzés az amikor ott dekkolsz több órát egy repülőtéren senki sem szól hozzád és fogalmad sincs arról hogyan jutsz tovább. Ez nem ugyanaz amikor vársz akár egy fél napot is az átszállásra(az sem kellemes de legalább tudod hogyan tovább)itt a bizonytalanság a legrosszabb. Vannak jogszabályok hogy mennyi kártérítés jár ilyen esetekben, az a minimum szerintem hogy a repülőtársaság ezt azonnal első felszólításra kifizeti és nem packázik az utassal akár az ő hibája a járatkimaradás akár nem. Én neki fizettem ki a szolgáltatás árát innentől kezdve övé a felelősség!

juletræ 2018.03.04. 11:44:59

@LiliKrisztin:
"Just for my academic interest" - te ugye nem szórakásból trollkodsz itt a sok fillérbaszóval és provokálod öket? Mert ha igen, akkor gratula - én is beleestem a trollcsapdába, igen autentikus :D

sterimar 2018.03.04. 11:48:48

@LiliKrisztin: Mielőtt nagyon elalélnál magadtól meg az Emirates-től, azt tudnod kell, hogy az összes paki és indiai vendégmunkás az öbölben ezt a légitársaságot (is) használja munkába járásukhoz.

juletræ 2018.03.04. 11:49:30

@Róza mama:
"Mint rendszeres és elégedett Wizzair utas nem is értem, ugyan milyen alapon gondolná ez a szellemi nyomorult, hogy a társaság kifizesse neki a horror árú hazaútját?"

Nos, én megpróbálnám az utlsó fillérig behajtani.
Mégpedig azért, mert a viccair pont azért olcsó, hogy/mert az ilyen dolgokon spórol. Ami szerintem hozzátartozik a szolgáltatáshoz.
A megoldás az lenne, ha mindezt beépítené az árakba, és a magasabb árakkal reklámozná maogát. Ja, hogy akkor a KLM/Lufthansa/SAS olcsóbb lenne? Na ja, de az lenne a tiszteséges.

( és külön gratulálok a fillérbeaszó BUD reptérnek + a wizzairnek a karámukhoz. Ez is hozzájárult ahhoz, hogy inkább kocsikázok. )

sterimar 2018.03.04. 11:52:51

@ordasbacsi: Nem nevetség kategória, egyszerűen csak nem mindenki a repülőjegy árához igazítja a nyaralását, hanem a repülőjegyet igazítja a nyaralása időpontjához. Vagyis eldönti, hogy mikor és hova szeretne menni, majd ezek után megveszi a repülőjegyet. Én is sokszor fizettem már 100 ezer körüli összeget egyetlen oda-vissza low cost jegyért egy személyre, egyeszerűen azért, mert akkor kellett menni amikor. Azért mert ezen a blogon azok vannak többségben, akik az akciós repülőjegyektől teszik függővé, mikor és hova utaznak, nem kell azt gondolni, hogy ez az általános. Üzleti utazóknál meg különösen nem.

sterimar 2018.03.04. 11:58:21

@Etniez: Természetesen a Wizz-nek is van tartalék gépe.

ordasbacsi 2018.03.04. 12:16:05

@sterimar: Amit írsz csak félig igaz, jobbára feltételezés. Azt, hogy hová megyek nyaralni, saját magam döntöm el. Rugalmasságomhoz megfelelően állítom be utána azt az árat, ami még belefér a költségvetésembe.

Darth Revan 2018.03.04. 12:28:17

@Róza mama:

mindenki hulye, csak te vagy helikopter

Jobban tudja 2018.03.04. 14:18:36

@Darth Revan: Kisfiam! Én ezekre a helyekre saját autóval megyek.
1. szebb az oda- és visszaút
2. olcsóbban kijön a híres 170 ezernél (Te jó ég annyiből egy luxuskiránsulást kihozok!)
3. Helyben akkor és oda megyek ahová csak jólesik.
Kérdés?

Jobban tudja 2018.03.04. 14:27:54

@aleksziev: Azért 170 ezer+az alternatív járat (Min. 100-150 ezer az is) azért már tényleg nagyon sok egy bulgár útért!
300-500 ezer Ft-ért egy hétre egy fővel amerikába ki lehet menni egy autós túrára motelekkel, nemzeti park belépővel, költőpénzzel és menetrendszerű oda-vissza utazással! (British, United, American, Lufthansa, KLM, Swissair, Austrian, LOT, vagy hasonló)

Jobban tudja 2018.03.04. 14:32:53

@zsu80: Köszönöm a megtisztelő bizalmat!
Így növünk ki egy multinacionális utaztatási vállalkozássá!

ludomik 2018.03.04. 15:38:37

@Melchi Zadok: Hogy a Wizzair geci,,akkor repuljetek,Rayenair-rel,,,( ne repuljeyek) Budapest-Dublin_Budapest,megveszem a jegyet,,ki is repulok,,Visszafele,beallok a HOSSZU sorba,mert csak 1 pultot nyitnak,ki,,,tobb mint egy orat allok,allunk sorba,,,amikor vegre ramkerulne a sor,hogy bechekoltasson a picsa,,kozli,hogy,lejart az ido,nincs lehetoseg,,a check in -re...abalk lehuz,,,picsa el...En futok,a pulton vele,es kerdezem ,megis ez hogy ?? Leszar,,,majd hanyagul oda dobja Angolul.hogy fizessek meg 20 eu,,akkor tud velem foglalkozni...Mondtam neki ,hogy ,En bealltam a sorba idoben,nekik kellett volna tobb pultot kinyitni ,hogy ne fussunk ki az idobol !!!
meg se hallotta,,,,mit tehettem mast ,fizettem ,20 eu,,es ujra kinyitottak apultot...szemet geci tarsasag,azota,,NEM utazok veluk,inkabb fizetek,tobbet a jegyert ,akar meg a Wiiz-nek,is,mert ilyet vagy ehhez ahosnlo banasmodot nem tapasztaltam

mindenkiautóba 2018.03.04. 16:11:01

tavaly 11X voltam rómában a wizzairrel
összesen a 22 jegy 160 ezer forint volt
ez az ár pontosan megfelel a szolgáltatásuknak
folyamatosan késett
háromszor több mint egy órát
egyszer 2órát
ez egy ilyen "cég"
de az átlag 8000 ft jegyhez képest belefér

mindenkiautóba 2018.03.04. 16:13:50

@sterimar: hogyne
aztán vagy odaér 2 óra alatt vagy nem:)

Darth Revan 2018.03.04. 17:28:12

@Jobban tudja:

Kiscsillag,

mire te az elso pihenodet tartod az ut menti bogrecsardaban, a tobbiek mar megerkeztek mind az uticeljukra es bereltek maguknak egy autot is.

te meg eltoltesz egy-ket napot a vezetessel es hulla faradtan erkezel.

Lelked rajta, te ezt szereted, a te dolgod. a tobbseg szeret ennel kenyelmesebben utazni, es 1-2-3 ora alatt megerkezni az uticeljara

Fontos Gizike 2018.03.04. 17:49:54

@LKB:

Felmerül a kérdés, hogy egy ilyen menő csávó mit keres a fapadosinfo blogon. Érted. Fapados. Info.

Rundstricknadel 2018.03.04. 18:08:40

@ComLo: Ne vegyük el tőle azt a jogot, hogy ott nyaral ahol akar

Kánikula 2018.03.04. 19:39:36

@Etniez: Van a Wizzairnak is tartalék gépe. Budapesten van az egyik.

sóhegy049 2018.03.04. 21:10:30

@Kánikula: Üresen nem fog felszállni, senkiért, ezek nem.
Itt a kisbuzzancs trollt megetettétek rendesen. :-)
Akkor repült ő bármivel, amikor dédnagyanyám. :-)
Erről a cégről soha nem hallottam jót, de szerencsére van másik még, sőt többen is, na emiatt nem is vettem soha igénybe. Nyaraláshoz legyen charter, Európába mindegy melyikkel, csak ne ezzel, így még nem szívtam meg. Ha messzebb utazik valaki, akkor értelem szerint kilőve a fapadosok...
Azért a 170ezres jegyár, nem tudom, de nem tűnik hihetőnek.

Phteven 2018.03.04. 21:33:11

@Fontos Gizike: Mit keres?! Egyszer véletlenül felültették egy Emirates járatra, azóta is azt meséli mindenkinek. Annyira beleélte magát, hogy azóta konkrét emlékei is vannak. Már ott gyanús volt, hogyaszongya: évente 40-50 alkalommal repül, inkább átszállással, hogy a prolikkal ne kelljen keverednie, de ez nem baj, mert imád repülni stb, stb. Nos, a korábbi munkahelyemen én is gyakran (1-2 hetente)jártam ki Hollandiába, Franciaországba, Angliába, Amerikába és Oroszországba. Biztosíthatok mindenkit, hogy ez korántsem olyan kellemes mulatság, mint amilyennek látszik. Konkrétan utáltam, mint a szart. Ha szaros Volánbusszal egy órával hamarabb ott lettem volna a célállomáson, akkor bizony azzal megyek.

Esetünkben a művésznő sima troll, bár abból az intelligensebb fajta. EGy pillanatig az is felmerült bennem, hogy valami NER lovag cafkája, de akkor nem itt lógna a sorstársaival, és nem érezné, hogy fel kell vágni egy BMW-vel. Esetében az a BMW inkább egy piros Matiz lesz.

Bárhogy is van, szörnyen szórakoztató, ahogy előadja magát. :-D

M. Péter 2018.03.04. 21:38:30

@sóhegy049: Miért nem hihető a 170000 Ft-os ár? Nézd meg, hogy milyen árak vannak most, Bp-Burgasz július 10-én oda 49500 Ft, július 17-én vissza 59500 Ft, és ez csak 1 személyre, nem kettőre, feladott poggyász nélkül.

sóhegy049 2018.03.04. 21:46:57

@M. Péter: Az a szomorú, hogy egy kis "cigánykodással", törzsutasként, a LOT-nál már kisírok egy Tokyo-t! Poggyásszal!

sóhegy049 2018.03.04. 21:52:12

@sóhegy049:
Jó... 114.679,- Oda, mindennel együtt. :-)
Vissza sem több. De nem 1.300km.

M. Péter 2018.03.04. 22:31:18

@sóhegy049: A Bp-Burgasz útvonalon monopóliuma van a Wizznek, nincs más közvetlen járat.

John Heard 2018.03.05. 01:55:16

Hat no comment, sajnalom az utast, remelem sikerult kipreselnie a penzet ezektol! De egyebkent amikor meglatta, hogy mennyi lesz a vegosszeg, nem kellett volna lecsekkolni, hogy esetleg Becsbol nincs-e Austrian? Lehet az meg olcsobb is lett volna...

ComLo 2018.03.05. 05:08:55

@ludomik: Ez mérhetetlenül nagy geciség, főleg mert ez úgy hangzik, mintha saját zsebre csinálta volna ...

Amúgy erről volt elég sok szó itt a bolgon is, nem akarlak gyanusítani, de kint voltál 2-3 órával a gép indulása előtt a reptéren, ahogy a nemzetközi járatoknál elő van írva?

M. Péter 2018.03.05. 09:34:08

@John Heard: Bácsből nincs közvetlen járat Burgaszba. Az nem derült ki, hogy a posztoló hol lakik, de az ország keleti felén lakóknak nem igazán praktikus dolog Bécsbe utazni Bp. helyett.

vanek ur 2018.03.05. 11:27:36

@bzsoa: "Vannak jogszabályok hogy mennyi kártérítés jár ilyen esetekben"
A jogszabály ezt írja. "(3) Az üzemeltető légifuvarozó nem köteles kártérítést fizetni a 7. cikk szerint, ha bizonyítani tudja, hogy a járat törlését olyan rendkívüli körülmények okozták, amelyeket minden ésszerű intézkedés ellenére sem lehetett volna elkerülni." Ajánlott olvasmány: 261/2004/EK rendelet.
Nem tudom, született-e már bírósági döntés olyan esetre, hogy ugyanaz a körülmény (pl. baleset miatti reptérzár) az egyik légitársaságnál azzal járt, hogy törölték a járatot, a másiknál viszont azzal, hogy átbuszoztatták az utasokat másik reptérre, és késéssel ugyan, de elvitték az utasokat.

blacha 2018.03.05. 11:57:22

Ott baszta el, hogy amit az orra ala dugtak papirt, azt alairta. Ez vmi magyar betegseg, hogyha vmit az orrunk ele raknak azt esz nelkul alairjuk? Mondjuk en 85ert tuti nem vettem volna jegyet arra a koszfeszek bulgariara. Spanyol vagy ciprusi ut is kihozhato annyibol es fenyevekkel szebb helyek.

Kánikula 2018.03.05. 13:18:42

@sóhegy049: el megy üresen, mert a sztoriban szereplő mentesítő járat is kiment valahogyan az utasokért másnap reggel.

Etihad 2018.03.05. 22:25:33

Ki az az állat aki ennyiért ennyire előre lefoglal egy ilyen jegyet?? De komolyan

Jamie72 2018.03.07. 20:11:31

@ügyfélszolgálatos: nem magyar tulajdonú.
Tőzsdén van Londonban + pár amerikai nagytulaj.
A HQ itt van Budapesten, mert olcsó itt lennie.

John Heard 2018.03.08. 16:42:46

@Etihad: Hat pl. karacsonykor ket fore oda-vissza siman van ennyiert jegy, mar szeptemberben Lufthansanal ket fore.
süti beállítások módosítása