FAPADOS TIPPEK, TRÜKKÖK, ÉLMÉNYEK

emailicon.png Vélemények, tapasztalatok,
sztorik ide jöhetnek: 
fapadosinfoblog@gmail.com

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

10 éves (1) 15 év (1) A321 (2) A321neo (1) admin díj (1) Aegean (1) Airbnb (2) airbus A321neo (1) Air Asia (1) Air France (4) ajándék (2) Akaba (1) akció (18) alapok (1) alapszabályok (1) Alhambra (1) always getting better (1) Amalfi-part (3) amman (2) Ammán (1) Andalúzia (1) apartman (1) app (2) arabok (1) Arad (1) árazás (1) árcsökkenés (1) áremelés (2) árkörkép (3) ármustra (5) Athén (5) átirányítás (1) átszállás (3) autóbérlés (7) automata utasfelvétel (1) Azori-szigetek (5) bádogsátor (2) bádogterminál (5) Baku (1) balatoni menetrend (2) baleset (1) balhé (1) balkáni útvonalak (2) bankkártyacsalás (1) Barcelona (2) Bázel (1) bázis bezárása (1) Bécs (1) becsekkolás (1) bénázás (1) Bergamo (1) Bergen (2) Berlin (1) beszállókártya (1) beszámoló (1) Birmingham (1) bíróság (1) biztonság (1) biztonsági ellenőrzés (4) blama (1) blöff (1) Blue Lagoon (1) Bordeaux (3) Bosznia-Hercegovina (1) botrány (1) Bruges (2) Brusseles Airlines (1) Budapest-Belgrád (1) Budapest Airport (9) Budport (4) buliturista (1) bunkóság (4) büntetés (1) buszjegy akció (1) busztranszfer (1) camper (1) castellón (1) Chania (1) Cinque Terre (1) Ciprus (7) ciprus (1) Cork (2) Costa Brava (1) couchsurfing (1) csekkin (1) csőd (2) csomag (1) csomagdíjak (2) csomagellenőrzés (1) csomagszabályok (29) Dánia (1) DCC (1) Debrecen (6) devizaátvátós trükk (1) díjemelés (2) Discount Club (1) Doncaster (1) drón (1) easyBus (1) easyJet (21) Egyiptom (2) egynapos repülés (2) egyszer megéri (1) Eilat (4) Eindhoven (1) elhagyott poggyász (2) emelt díjas ügyfélszolgálat (1) értelmetlen szolgáltatás (1) észak-ciprus (1) Eszék (1) Eurostar (1) évforduló (1) fapadosok árazása (2) fapados buszok (1) fapados kódex (1) Fat Track (1) felvásárlás (1) Ferihegy (12) Ferihegyi busz (2) Fez (1) fillérekért (6) Finnország (2) fjord (1) Flibco (1) Flixbus (2) Flybe (2) FlyNiki (1) Foci EB 2016 (5) Folegandrosz (1) fontos tudnivalók (1) főszezon (1) Francia Riviéra (4) Frankfurt (2) Fuerteventura (6) Funchal (1) futás (1) futópálya-felújítás (1) Gatwick (1) géplekésés (2) géprohamozás (1) Germanwings (1) Gibraltár (1) görög csőd (1) Görög szigetek (5) Granada (2) Gran Canaria (3) GVH (1) gyerektelen utazás (1) Győr (1) gyorsjelentés (1) hányinger (1) hasznos infók (1) hatalomváltás (1) határzár (1) helyleosztás (3) Hertz (1) hitelkártya költség (1) Hollandia (1) Holt-tenger (1) horror (3) hosszú hétvége (1) hosszú távú fapados (1) hotel (1) Huelva (1) információ (1) ingyen wifi (1) Írország (1) Isztambul (3) Izland (12) Izrael (5) járatindítás (1) járatmódosítás (3) járat megszűnés (2) jegyárak (1) jegymustra (1) Jeruzsálem (1) jófejség (1) Jökulsarlon (1) Joon (1) Jordánia (2) jótanácsok (2) kacat (1) kamu (1) kamuakció (1) Kanári-szigetek (8) Kannonkoski (1) karantén (2) kártérítés (7) Kassa (1) katasztrófa (5) Kavala (1) Kazahsztán (1) kedvenc városaink (5) kényelmetlenség (9) kert (1) kés (1) késés (7) kézipoggyász (5) Kirkjufell (1) Koppenhága (1) koronavírus (9) kósz (1) Kotor (1) Kréta (2) Kükládok (1) kutya (1) kvíz (1) Lamezia (2) Lanzarote (4) Lappföld (1) last minute (2) Laudamotiob (1) laudamotion (1) La Palma (2) légikatasztrófa (3) legjobb helyek (1) legjobb reptér (1) Legoland (1) lehúzás (17) lényeg (1) Lipari-szigetek (2) Lisszabon (4) London (6) Lufthansa (3) Lugano (1) Luton (3) luxus (1) lúzerség (1) Lyon (1) Maastricht (3) Madeira (3) magyar (1) Malaga (1) Malév (2) Malév GH (5) Mallorca (2) Malpensa (1) Málta (2) Marákes (2) Marokkó (2) Marrákes (2) Mastercard lounge (3) MÁV (2) megszűnő útvonal (5) megújulás (1) mellékhelyiség (1) Mélosz (3) menekültek (1) mentőár (1) Michael OLeary (2) mikonosz (2) Mikulás (1) MiniBUD (4) Miskolc (1) mocsokságok (1) módosítható jegy (1) mökki (1) Monaco (1) Monarch (1) Montenegro (1) munkakörülmények (1) Nagyvárad (1) National express (1) Nizza (3) nők (1) Norvégia (3) Norwegian (3) nyaralás (3) nyaralójáratok (2) nyári akció (1) nyári menetrend (1) nyár 2020 (2) óceán (1) óceanárium (1) Olaszország (1) olcsó jegyek (20) olcsó szállás (1) Onnibus (1) összehasonlítás (5) őszi szünet (1) otthagyott csomag (1) óvintézkedés (1) Pafosz (4) Páfosz (1) panasz (1) parasztvakítás (1) Párizs (4) parkolás (2) Pécs (1) Pegasus Airlines (1) petíció (1) Petra (1) pilótahiány (1) Pisa (1) Pizzo (1) poggyász (4) Polskibus (1) Popstrand (1) Porto (3) Portugália (3) Positano (1) Premier Hub (1) Premier Inn (1) prémium szolgáltatások (2) priority (1) Privilege Pass (2) profit (2) profit warning (2) rendszerező (1) repjegy (1) reptér (2) reptéri alvás (1) repülési tilalom (1) repülőtér (3) részeg (1) Reykjavík (1) romantika (1) Ronda (1) Rovaniemi (1) Ryanair (83) Saint Tropez (1) Santander (1) Sanyolország (1) Sao Miguel (1) Schönefeld (1) Scilla (1) Sevilla (2) Skócia (2) Skót Felföld (2) sorbaállás (1) Southend (2) Spirit (2) spórolás (1) Stansted (1) Stavanger (1) strand (1) Stromboli (1) Svájc (1) szabályváltozás (1) szakszervezet (2) szállás tippek (2) Szaloniki (1) Szantorini (1) Szarajevó (1) Szardínia (2) szavazás (2) szeku (1) Szentpétervár (1) szétültetés (5) szexista (1) Szifnosz (2) sziget (2) szinte ingyen (1) Szófia (1) szolgáltatások (4) sztrájk (6) sztyuvi (2) szülinap (1) Tampere (2) Tel-Aviv (2) téli menetrend (1) Tenerife (3) tengerpart (1) Terceira (1) térkép (1) terrorveszély (3) teszt (3) tévhitek (1) tömeg (1) törlés (19) Transavia (3) Transmediterranea (1) transzatlati járatok (2) Travelodge (1) trükközés (2) túlértékelt (1) túra (1) türelmi idő (1) tuti tippek (1) ufb (3) ügyfélszolgálat (2) újraindulás (1) új festés (1) új járat (8) új menetrend (8) új útvonal (11) Ukrajna (1) ülőhelyleosztás (4) ultrák (1) utasjog (2) utasszívatás (7) utastájékoztatás (2) utazási iroda (3) útdíj (2) útlevélellenőrzés (1) utószezon (1) üzleti utasok (1) valencia (1) Valentin-nap (1) változás (1) Váradi József (4) vasút (1) vécéhasználat (1) Velence (3) Velencei-tó (1) Velence Korzó (1) verseny (1) visszatérítés (3) vis maior (1) Vueling (2) vulkán (2) WDC (1) West Fjords (1) wifi (1) Wizz Air (117) Wizz kártya (3) Wow (1) Yumurdzsak (1) Zadar (1) Címkefelhő

Ekkora horrorsztori még a Wizz Airtől is durva

2017.01.16. 21:47 Fillér B. Gusztáv

Van olyan, hogy egy 9 ezer forintos repjegyfoglalásért 29 ezret von le a számláról a légitársaság? Van. És hogy ezután hetekig oda se bagózik a jogos reklamációra? Van. A Wizz Airnél, 2016 végén. Horrorsztori, a rendszerhibát elismerték, bárkivel megtörténhet. (FRISSÍTÉS: egy olvasónak több mint 100 ezer forintja bánta ugyanezt és sokáig el se akarták ismerni neki a rendszerhibát - valószínűleg az első károsultak között volt.)

Dezső csak egy 5/30-as napijegycsomagot akart venni egy BKK-automatából. Fizetés rendben, de a hosszú jegyet jól begyűrte a gép, alig jött ki belőle valami. Ember ment is reklamálni, mondták neki, írásban tessék rinyálni, aztán majd 30 napon belül válaszolnak. Így is lett, a 30. napon írtak, hogy be lehet menni személyesen a problémával, bizonyítékkal. Hogy a pénzt mikor kapja vissza, azt még nem lehet tudni. Ez a BKK.

Egy gyorsan fejlődő, olcsón jó szolgáltatást nyújtó, többszörös díjnyertes légitársaság persze mennyire más ugye? Ahogy azt Móricka elképzeli.

wizzbeszallas.jpg

Gusztáv olcsó jegyet lel és foglal. Minden a szokott módon megy, összeg a végén is stimmel, pontból fizet, sikeres. Aztán meglepve látja, hogy 19900 forinttal drágább volt a foglalás a kelleténél. Először para, hogy valamit véletlenül megvett, beikszelt, de aztán a visszaigazolásból látszik, hogy csoportos discount club tagságot számolt fel a rendszer. Ezt meg véletlenül se vehette meg, mert van. Ha meg csak sima lenne, nem csoportos, akkor is csak a különbözetet számolhatta volna fel a rendszer. Tehát döbbenet, de pár perc alatt egyértelművé válik, hogy brutál rendszerhiba, mely képes a foglalás befejezése, a fizetés indítása után is az utas tudtán kívül hozzátenni valamit a megvásárolt dolgokhoz.

Ilyenkor mit lehet tenni? Maguktól nyilván nem fognak hívni, hogy Mr. Gusztáv, szeretnénk elnézést kérni a kapitális hibáért és felajánlani egy ingyen jegyet. Írásbeli reklamáció megy tehát azonnal a cég által kért módon, csatornán, a weblapon keresztül. Automata válasz azt mondja, megkapták, 30 napon belül válaszolnak.

És tényleg. Egy ekkora rendszerhiba, az utas pénzének lenyúlása annak ellenére nem elég egy gyors válaszhoz, hogy mint kiderül, volt már hasonló, tudnak a problémáról. Pontosan a 30 napon érkezik ugyanis az alábbi reakció:

Köszönjük levelét, melyet Ügyfélkapcsolati Osztályunkra küldött. Szeretnénk elnézést kérni az okozott kellemetlenségekért. A rendszerünkben látjuk, hogy a foglalásához egy Group Wizz Discount Klubtagság lett hozzáadva. Tapasztaltunk már hasonló problémát a weboldalunkkal kapcsolatban, ahol a rendszer véletlenűl kirakott egy Wizz Discount Klub tételt. Mivel a rendszer hibájából fizette ki a 19.990 Ft-ot, így ezt az összeget visszatéríthetjük Önnek. Ehhez kérem válaszoljon erre a levélre. A levelében kérem írja meg, hogy a kártyájára kéri az összeget vagy banki utalást szeretne.

Hát köszi. Gusztáv pontból vett (persze nem ez a lényeg, bankkártyás fizetésnél is ugyanez történt volna), a válaszban megkérdi, hogy ha már legutóbb egy mezei menetrend-módosításnál ott volt a lehetőség, hogy 20 százalékkal növelt összeget adnak vissza a Wizz-számlára, akkor egy ennyire súlyos hibánál ugyanez áll-e? De nem, az újabb, immár pár nap alatt érkező Wizz-válasz csak annyit közöl, hogy a foglalás értékét pontban visszatöltötték a számlára.

Foglaláskor tehát nem árt megnézni, hogy a végső árhoz képest nem terhelték-e meg jobban a bankszámlát, ez a rendszerhiba bárkire lesújthat.

wizzrovar.jpg

A kínzó kérdés a végére pedig: most akkor mennyivel bánik jobban a saját utasaival a kitűnő pénzügyi teljesítményt nyújtó Wizz Air, mint az állami monopolhelyzetét kényelmesen kihasználó BKV?

FRISSÍTÉS: egy olvasó az elsők között lehetett, aki megszívta a rendszerhibát, sokkal nagyobb összeggel, neki - hiába régi törzsutas -, el se ismerték és csicskáztatták egy sort, mire nagy nehezen visszakapta a pénzét, nála több mint 100 ezer forintról volt szó. Íme az erről szóló komment:

+130 ezer Forint!!!

Itt szerintem én lehettem az elso páciens,akivel ez a rendszerhiba tortént. 250fontot hagytam jóvá és 613 fontot vont le a Wizzair. 369 fontal tobbet, ami 2db privilege passnak felel meg. Ez volt a horror! es az,hogy nem ismerték el a rendszerhibát. Azt kérték,hogy screenshot-al bizonyítsam. 10 éve utazom veluk, miért fénykepezgessem a végosszeget. Kulonben sem bizonyit semmit.Kb. 30 fontot telefonaltam el a Call centerel ráadásul.Ime :
"Kérjük engedje meg, hogy az alábbiakról tájékoztassuk.

Ahogyan ezt Üzletszabályzatunk is leírja, a WIZZ Privilege Pass szolgáltatás visszafizetésére nincs módunk, csupán kredites kompenzációt tudunk felajánlani, amennyiben Ön tudja képernyőfelvétellel, vagy más egyéb, kétséget kizáró bizonyítékkal igazolni, hogy nem Ön adta hozzá a foglaláshoz a WIZZ Privilege Pass-ot és vélhetően rendszerhiba lépett fel. Azonban, mivel a foglalás napján semmilyen szerverhiba nem történt, ezért jelenlegi álláspont szerint nem látjuk a rendszerünk felelősségét igazoltnak.

Továbbá szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy rendszerünkben nem találtunk technikai problémára utaló jeleket az elmúlt időszakban, azonban új weboldalunk még kezdeti stádiumában jár, ezért időnként problémák merülhetnek fel. " Szóval ha be is bizonyítom,akkor is megtartjak a pénzem. Hihetetlen! Majd végul nagy nehezen 30 nap idegeskedés után,Karácsony elott visszakaptam a pénzem.

69 komment

Címkék: ügyfélszolgálat panasz Wizz Air

A bejegyzés trackback címe:

https://fapadosinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr5912131615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

schnee 2017.01.16. 23:03:48

Nekem volt, hogy magától írt a Wizz, hogy véletlenül többet számoltak fel a jegyért mint amennyit kellett volna. Automatikusan visszautalták a különbözetet. A vicc az volt, hogy kb 10000 Ft-ért vettem a jegyet és ennyit is vontak le, majd kb 2 hét után írták, hogy csak 8000-be került a jegy.....

Ancsa84 2017.01.17. 06:44:36

Szép kilátások, én tegnap jártam hasonlóképpen. Jelezték, hogy a foglalásomban szereplő járat időpontja megváltozott, amit lehetőségem van elfogadni, de díjmentesen át is foglalhatok. Kaptam az alkalmon ugye, az útvonal maradt, csak a dátum lett 3 nappal későbbi. Ülőhelyet megint választottam, ami bár ugyanaz maradt, ami korábban is volt, de mégis kijött 2800 Ft fizetendő. Egye fene - gondoltam - kifizettem. Ezt 16500 Forintom bánta... Még meg volt az a nem emeltdíjas szám, amit az időpontmódosítósoknak tartanak fenn, szóval helyi tarifával reklamálhattam. Tök fölöslegesen, mert bár 3 ügyintézővel is beszéltem, egyiknek sem volt gőze sem, hogy miért kellett nekem ennyit fizetnem. Az összeg amúgy egy poggyászdíj, amivel eddig is oda - vissza rendelkeztem. Telefonos ügyintézők passzolták a kérdést és kérték, hogy írjak az űrlapon. Megtettem és most várom a "csodát".

Mérgező Hulladék 2017.01.17. 17:10:58

Horrorsztori? Mi történt, kenyeret vettél volna a pontokból, de így nem tudtál, és a gyerekeket kellett felfalnod?
Ha meg iróniának szántad, az is indokolatlan, azért van aggasztó része a sztorinak: levonhat tőled több pontot, mint amennyit te jóváhagysz (már ha így történt)? Persze az is csak egy fokkal jobb, ha foglalás során adja hozzá kéretlenül, de akkor legalább megvan a lehetőséged, hogy észrevedd.
A 30 nap: nem biztatják az utasokat, hogy panaszt tegyenek; és igen, pénzt sem ölnek ebbe a rendszerbe, hogy valamilyen módon válogassák a leveleket. Talán ettől is fapadosok.

szcsongor 2017.01.17. 22:36:37

Horror, katasztrófa, armageddon. Gondolom azalatt a 30 nap alatt a macskát kellett leölni, hogy ne haljon éhen a család.
Tényleg gáz, hogy 1 hónapba telik mire visszautalják a jogtalanul lenyúlt összeget, de azért nem kell túlozni. Bár tudom, a kattintásért mindent...

cardiobascuralis 6 2017.01.18. 01:15:23

Menjetek gyalog, akkor nincs ilyen probléma.

cardiobascuralis 6 2017.01.18. 01:15:58

@szcsongor:
Még az, bazmeg, de a szomszédok macskáit.

user friendly 2017.01.18. 01:38:12

a legnagyobb horror az emberevő óriásszúnyog a képen.
amúgy tényleg tré a sztori, de azért nem kell túlzásokba esni.

Guillam 2017.01.18. 02:50:57

Tényleg rendszerhiba. Velem pont ugyanez történt. A számlára rákerült egy csoportos discount club tagság amivel már rendelkezek. Megreklamáltam és visszarakták a kártyára a pénzt. Az idegeskedés nagyon nem hiányzott.

Willkommenskultur 2017.01.18. 05:12:17

'A kínzó kérdés a végére pedig: most akkor mennyivel bánik jobban a saját utasaival a kitűnő pénzügyi teljesítményt nyújtó Wizz Air, mint az állami monopolhelyzetét kényelmesen kihasználó BKV?'

- ne legyünk már naivak. A kitünő pénzügyi teljesítménynek mi köze ahhoz h tetszik-e neked a szlogáltatás? Megvetted, fizettél, tévedés volt, lassan intézték, de legközelebb is velük utazol.

Mert fillérbaszó igénytelen utazó vagy, és ők erre építenek. Ők megveszik a legszarabb gépet, a legszarabb pilótával, a legszarabb alaklmazottak dolgoznak náluk az egész szakmából minden egyes poszton, ettől fapadosak az áraik, te meg ezért választod őket, és ezért nagyszerü a pénzügyi eredményük. Ennyi.

FurfangosFrigyes 2017.01.18. 05:28:54

A sok elméleti fanyalgó agyasnak: Szopasson bennetek is így bármilyen szolgáltató!
2 éve otthagyott Zuglóban az előre kiperkált vízR reptéri transzfer egy KiBszott sorry nélkül hajnali 5-kor, gépindulás előtt 1 órával, folyamatos süket tamagocsival a 24/24-és SOS számmal.
Faxa; fogjál/hívjál taxit ilyen rövid idő alatt, ha tudsz! Gép lekésve, lilabugyis taplók azóta is csak hümmögnek, pénz vissza nem akar jönni. Most mi a Fax, pereskedjek 30E-ért?

ogli dzsí 2017.01.18. 05:37:39

Az hogy egy cég hogy áll hozzád nem azon múlik, hogy BKV vagy magáncég, hanem azon, hogy most hogy kibasztak veled, mit teszel. Hogy van-e választásod, és élsz-e vele.

Mivel velük repülsz legközelebb is, le vagy szarva örülsz ha kapsz jegyet. Én is ezt csinálnám a helyükben.

FurfangosFrigyes 2017.01.18. 05:38:06

@FurfangosFrigyes: ja, a lényeg azóta se borzair! Lopjanak, Qrjanak online S-eggbe mást, ha tudnak!
Egyébiránt a kollektív tudás/tanulás sarkall bennnûnket "sértetteket", de szemmel láthatóan 1-2 baromnak még ez is nehéz házi és szokás szerint fossák a nullás kommenteket-ide is...

FurfangosFrigyes 2017.01.18. 05:52:24

@ogli dzsí: de nem is utazol szolgáltatóval sűrűn, amint, az kitűnik a szolidárnosty moralizálásból...
Gondolom azért a mindennapokban ennyire nem fekete/fehér az élete felétek?
Amúgy az első gondolat stimmel(sajnos).

Biyadhoo 2017.01.18. 06:34:23

@Willkommenskultur: Mondjuk ritka buta vagy. Félre ne érts, én sem rajongok a wizzért, de relatíve fiatal flotta - még ha f@s Airbusok is - és a pilcsik közül ismerek párat, és nagyon jók a szakmájukban. Az, hogy az ügyfélszolgálata, meg az egész rendszer egy kalap sz@r, azt tudomásul kell venni. Viszont az ingyenjegynél, semmi sem jobb. Ez pedig az érem másik oldala. Jah és még valami: nézd meg a legacyk többségét: 1X, 2X éves roncsokkal repkednek......

FurfangosFrigyes 2017.01.18. 06:35:03

@schnee: Exeptio probat apparatum... Bár ez szétment spontán rendszer/szoftverhiba volt, amiből szemmel láthatóan tanulnak, és már nem akaróknak korrektek lenni.
De, legaláb volt példa a túloldali obivanozásra is, ami persze arányban sincs a fogyasztók szopatásával és az abból származó sunyi extra profittal!

FurfangosFrigyes 2017.01.18. 06:41:06

@Biyadhoo: anyukád volt buta, amikor nem tett tartalomszűrőt rád már azon az első estén!
Megint egy 0-ás komment. Mi fasznak röfögsz, ha nincs mit mondanod?!
Élvezed a leeső morzsákat egész életedben!

Biyadhoo 2017.01.18. 06:57:21

@FurfangosFrigyes: Mit akartál mondani fikanick?

Biyadhoo 2017.01.18. 07:00:38

Mellesleg a régi oldal még mindig él, az nem csinál ilyeneket. Gondolom mindenki ismeri..... book.wizzair.com

Biyadhoo 2017.01.18. 07:04:14

@FurfangosFrigyes: Te is buta vagy. Extraprofit? Én másképp nevezem. Nem vonok párhuzamot a legacy és a fapad között. Itt azért fizetsz, amit használsz is. Kapsz jegyet DWC re, 35K ért retúr. Kell nagy kézi? +9K szeretnél kényelmesen ülni? +16K Éhes is vagy, esetleg szomjas? +10K cca. DE ezek nem kötelezők. Ülhetsz a folyosó mellett, vihetsz kis kézit, és nem kell enni, inni. Akkor marad a 35K. Jó, hozzáteszem ezzel a kézipogyó policy tényleg gusztustalan, de ez van.

MindentGátlóSam 2017.01.18. 07:40:03

Megint éjszakás műszak volt...

FurfangosFrigyes 2017.01.18. 07:50:23

@Biyadhoo: ...megint: relevencia? 0.
Sajna olvasni is kellene tudni, Nem én kommenteltem az itt feszegetett témát.

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2017.01.18. 08:32:39

Ha száz így megszopatott luserből egy nem veszi észre vagy nem reklamál, már megérte a "rendszerhiba" belefejlesztése.

Zhodiák 2017.01.18. 08:50:07

@Ancsa84
"Még meg volt az a nem emeltdíjas szám, amit az időpontmódosítósoknak tartanak fenn, szóval helyi tarifával reklamálhattam."
Meg tudod esetleg osztani ezt a számot, hátha vkinek segít a jövőbeli anyagi csődöt elkerülni? :)
Amúgy az, hogy ki, miért választja a Wizzt, annak nemcsak az ár az ok, hanem a járatok is. Pl. Madridba, Glasgowba csak nekik van közvetlen járatuk és nem mindegy, hogy 3 órát utazol direktbe vagy 6-9 óra alatt "körbe repülöd" Európát....

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2017.01.18. 09:06:58

Ha a "végső ár", amit én "leokéztam" és a bankszámlámról levont összeg csak 1 forinttal is eltér, illetve többet vonnak le, az simán bűncselekmény. Ha ez történik tényleg valakivel, az hülye, ha a céggel vitatkozik--azonnal a rendőrségi feljelentés!!

Nemozoli 2017.01.18. 11:19:41

@Zhodiák: Pontosan... Kijevből is csak Wizzarddal tudok egyenesben hazarepülni, egyébként meg mehetnék körbe sétarepülésre Európában.

vajdasagi 2017.01.18. 11:37:04

Ez az a bejegyzés, amelyet kár volt megírni.

Szoftverhiba volt és majd visszatérítik mindenkinek. Nem szép dolog, de történik.

Másik dolog: A BKK és a BKV igenis jó cégek nemzetközi viszonylatban. Velem is megtörtént, hogy a jegynyomtatás kiszúrt velem, és csak 7 jegyet kaptam a 10 helyett. írtam egy nagyon dühös levelet a BKK-nak, amire kaptam egy rendes kultúrált választ. És végül a pénzemhez is hozzájutottam. Mindent jól csináltak.

Persze ha én is fillérbaszó lettem volna, akkor most írhattam volna erről egy hangzatos bejegyzést, de szerintem nem ez a helyes hozzáállás.

Gusztávnak javaslom: tedd a dolgot, munkálkodj, tedd nemesebbé a környezetet életét, és ne ilyen erőlködéses esetekről írj. Nem éri meg.

John Heard 2017.01.18. 12:02:09

Hm... tavaly en Lufthansaval utaztam haza Oslobol Frankfurton keresztul, tulfoglaltak a jaratot, bevallaltam, hogy ott maradok Frankfurtban, cserebe ket nap (azaz 2 nap!!) mulva a bankszamlamon volt a teljes jegyar 80%-a, pedig atraktak egy kovetkezo napi LH jaratra! Na erre varjon gombot a Wizz.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2017.01.18. 13:00:03

"Egy gyorsan fejlődő, olcsón jó szolgáltatást nyújtó, többszörös díjnyertes légitársaság "

Hol, melyik ez a cég? Mert hogy a wiccer nem ilyen, az qrvaisten...A legrohadtabb, lexarf@$zúbb szemét banda a világon...

nem várt fordulat 2017.01.18. 13:39:52

Azért nem ilyen egyszerű ez, ahogyan sok kommentelő látja.

A fapados nem azért fapados, mert szarok a gépek, lepattant a személyzet és alig van kerozin felszálláskor. Volt erről egy hosszú poszt, miért tudnak ilyen olcsók lenni, mindenhol ahol tudják, megfogják a pénzt, de ha csak egy kézipoggyászod van, el tudsz jutni A-ból B-be viszonylag olcsón, biztonságosan, igaz, nem luxuskörülmények között.

Ami gusztustalan az a 30 nap, és ezt szinte minden szolgáltató eljátsza. A 30 napos határidő nem azat jelenti, hogy addigra kell kiküldeni, pontosan tudják ők is, csak addig sem kell foglalkozni vele. Rendre majd az összes szolgáltató szándékosan kivárja a meghatározott határidő végét.

cardiobascuralis 2017.01.18. 14:40:36

@Willkommenskultur:
Ez konkrétan baromság, ugyanazokat a gépeket veszik, mint bármelyik más légitársaság, ugyanazokat a pilótákat bérlik (mivel nekik ugyanannyit fizetnek, mint más, sőt, néha többet), és mivel saját szerelőjük nincs, ugyanazokat a szerelőket használják (bérlik) a reptereken, mint más légitársaság.

Úgyhogy ha lehetne kérni, ne irkálj alaptalan faszságokat.

cardiobascuralis 2017.01.18. 14:44:16

@FurfangosFrigyes:
Biztos velük is faszfej módon emberkedtél, mint itt a kommentekben.
Én is otthagytalak volna a helyükban, csak én még fel is pofozlak.

cardiobascuralis 2017.01.18. 14:54:28

@Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos:
Na igen, egy milliárdos bevételű cégnek a 20 rugó tényleg iszonyatosan nagy tétel.

@vajdasagi:
"A BKK és a BKV igenis jó cégek nemzetközi viszonylatban."
Ja, a saját maguk által terjesztett legendák szerint.
Amúgy Európa egyik legszarabb közlekedési vállalata (vállalatpárosa - de ha gond van, legalább egymásra mutogathatnak, hogy a másik a felelős). Budapest tömegközlekedését sikerült elég rendesen szétbaszniuk az Orbán-rokon, semmihez sem értő Vibuzy Dávidkával az élen.

@John Heard:
Aha. És mennyibe is került? Meg még szopattak is pár órán/napon át. Ha mondjuk a csatlakozásodat késed le, akkor nagy öröm egy ilyen visszatérítés (és valószínűleg még a 20% is drágább volt, mint a Wizz-jegy).
Persze láthatóan te pénzért nagy kedvvel szopsz.

@geegee:
Bassz ki velük. Repülj mással. Pénz nem számít, gondolom.

@nem várt fordulat:
"Rendre majd az összes szolgáltató szándékosan kivárja a meghatározott határidő végét."
Az állami hatóságok is. Pedig őket te fizeted.

kovácspéterke 2017.01.18. 15:02:39

Ebben mi a túró a horror? Vett valamit, elszámolták, visszakapta a pénzt. Cső

nem várt fordulat 2017.01.18. 15:07:24

@cardiobascuralis: Nem látom, hogy az összesbe miért ne tartoznának bele az államiak is :)

cardiobascuralis 2017.01.18. 15:37:29

@nem várt fordulat:
Mert mondjuk az APEH/NAV (rendőrség stb.) nem tudom, mennyire szolgáltató.
De amúgy igazad van.

cardiobascuralis 2017.01.18. 15:38:02

@kovácspéterke:
Miskolci vagy? :-)
A cső-ről gondolom.

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2017.01.18. 16:21:47

Ha repülős horrorsztoriról van szó, akkor általában nem arra asszociálok, hogy többet vonnak le a számlámról.

Traktoros lány 2017.01.18. 17:13:21

@Willkommenskultur: "Ők megveszik a legszarabb gépet, a legszarabb pilótával"
Hol lehet "legszarabb pilótát" venni, Te hülye köcsög? :)

Elek Heck 2017.01.18. 18:32:56

Only for the record:

Nekem 2x vonta le a foglalas arat a Wizz. 3dik telefonhivasra 5nap utan visszautaltak. Minden jo ha vege jo, vagy nem?

klega 2017.01.18. 19:17:05

Jol ertem, hogy az a baja, hogy nem tobbet kapott vissza, mint amennyit levont "tevesen"?! Valamint, hogy pontban kapta es nem kp-ban?! Ha igy van, akkor ismet egy felesleges cikk egy hulye userrel. Ha rosszul ertettem, akkor kovezzetek meg.

elemes 2017.01.18. 20:32:44

a wizzair azért olcsó, mert az ügyfélszolgálata is olcsó.
manilában ül egy valamikor budapesten diplomázot állatorvos és a magyar minimálbér ötödéért válaszol az email-ekre, nyilván 30 nap alatt, mert ha a válasz gyors, az csak újabb emaileket generál.

FurfangosFrigyes 2017.01.18. 21:23:19

@cardiobascuralis: kérdezett valaki agyhiány? Mi a lofaszt okoskodásnak, ha semmit nem adsz hozzá?... 0 impakt vagy, annyit is ér a röfögésed

cardiobascuralis 2017.01.18. 21:58:37

@FurfangosFrigyes:
Ja, hogy te csak egy ostoba féleszű faszkalap vagy, aki értelmeset nem tud írni?
Kezdhetted volna ezzel.

Színes Géza 2017.01.18. 22:04:44

Legcigányabb cég a fapadosok között! Lassan már csak egy A4-es lap méretű lesz a felvihető személyi poggyász.
Székeljenek sünt!

FurfangosFrigyes 2017.01.18. 22:32:18

@cardiobascuralis: hosszú és sikeres szívinfarktust! Mellesleg annyira érdekelsz, amennyire a gépem korrektúráját...te kis bélsár

FurfangosFrigyes 2017.01.18. 23:01:44

talán a terület egy aktív kutatójával van dolgunk itt; vagy csak egy unatkozó, személyeskedő bunkócskával?... hm.. mindenesetre, az biztos, hogy lelkesen nyalja a viccair cerkeját, és mindezt ingyért!
Ez már tényleg SZÁNALMAS!

John Heard 2017.01.18. 23:05:37

@cardiobascuralis:

Az utolso mondatat most elegansan atlepve: nem az a lenyeg, hogy mennyibe kerul, hanem hogy a penzemert milyen szolgaltatast kapok. Amennyiben pl. LH-val utazok, majdnem mindegy, hogy a csatlakozast lekesem, mert mivel normalis tarsasag, segit! Ilyet egy fapadostol soha nem kapnek meg, de ez csak egy dolog a sok kozul. Egyebkent az emlitett szituacioban a kovetkezo reggel kellett tovabb utaznom, cserebe a visszaterites melle elszallasoltak egy 4* szallodaban vacsoraval, masnap reggeli, plusz ingyen transzfer oda-vissza. Nem hisztiztem, mert pontosan tudtam, hogy egy legacy segit!

djdanif 2017.01.18. 23:30:38

Na mivan, Index címlapos lett a poszt, hogy ennyi személyeskedve offoló bunkó van itt? :D
Témához kapcsolódva nekem jegyvásárlás után vagy egy hónappal, amikor szerettem volna becsekkolni, látom, hogy kb ötezer forint pluszt kellene még kicsengetnem, mert a transzfert nem fizettem ki teljesen. Kifizettem, becsekkoltam, írtam egy mailt és egy hónap múlva visszakaptam a pénzt. Az elmúlt évek legdurvább horrorsztorija volt.

kismelo 2017.01.18. 23:50:37

+130 ezer Forint!!!
Itt szerintem én lehettem az elso páciens,akivel ez a rendszerhiba tortént. 250fontot hagytam jóvá és 613 fontot vont le a Wizzair. 369 fontal tobbet, ami 2db privilege passnak felel meg. Ez volt a horror! es az,hogy nem ismerték el a rendszerhibát. Azt kérték,hogy screenshot-al bizonyítsam. 10 éve utazom veluk, miért fénykepezgessem a végosszeget. Kulonben sem bizonyit semmit.Kb. 30 fontot telefonaltam el a Call centerel ráadásul.Ime :
"Kérjük engedje meg, hogy az alábbiakról tájékoztassuk.

Ahogyan ezt Üzletszabályzatunk is leírja, a WIZZ Privilege Pass szolgáltatás visszafizetésére nincs módunk, csupán kredites kompenzációt tudunk felajánlani, amennyiben Ön tudja képernyőfelvétellel, vagy más egyéb, kétséget kizáró bizonyítékkal igazolni, hogy nem Ön adta hozzá a foglaláshoz a WIZZ Privilege Pass-ot és vélhetően rendszerhiba lépett fel. Azonban, mivel a foglalás napján semmilyen szerverhiba nem történt, ezért jelenlegi álláspont szerint nem látjuk a rendszerünk felelősségét igazoltnak.

Továbbá szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy rendszerünkben nem találtunk technikai problémára utaló jeleket az elmúlt időszakban, azonban új weboldalunk még kezdeti stádiumában jár, ezért időnként problémák merülhetnek fel. " Szóval ha be is bizonyítom,akkor is megtartjak a pénzem. Hihetetlen! Majd végul nagy nehezen 30 nap idegeskedés után,Karácsony elott visszakaptam a pénzem.

cardiobascuralis 2017.01.19. 00:16:36

@John Heard:
Ja. Ezt fizeted meg a magasabb jegyárral.
A busz is elvisz ugyanoda, ahova a taxi, csak nem ugyanannyiért, meg esetleg át is kell szállni.

"az emlitett szituacioban a kovetkezo reggel kellett tovabb utaznom"
Ja. De ha csatlakozásod lett volna, ugyanúgy otthagynak, ha legacy, ha nem, és akkor üvöltözhettél volna békében.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2017.01.19. 01:19:38

@kismelo: Egyszerű a történet: Piszok sokszor mondják azt, hogy a fapadosok milyen jók a fiatal flotta miatt. Csak azt felejtik el, hogy a repülőgép állapotára nem az jelenti a legnagyobb veszélyt, hogy hány éves. Ahogy felszáll a gép, majd leszáll, a belső és a külső légnyomás máshogy változik: Az eredmény pedig a géptörzs alakváltozása pl. Ez okozhat anyagfáradást. Vagy ugye a dinamikus terhelés... A karbantartás minősége is sokat számít. Számolnak a biztosítás költségével, az egyre drágábbá váló karbantartással. De azzal is, "ha a gép már úgysem marad sokáig, a kötelező minimum is elég neki". Más meg költ pluszban a biztonságra.

A fapados légitársaságokat a net, a neten önállóan foglalni képes utas tette erőssé. Piszok sok netes eszköz kapcsán feltételezzük, hogy az egész rendszer "nehezen cserélhető alapja" korszerű, és nincs annyi kötöttség a kompatibilitás miatt. Csak éppen a rendszer kb. béta verzió. Míg máshol sok ment el a tesztelésre, stb.

Azt lehet gondolni ezt a célközönséget értik a fapadosék, korszerűek, modernek és nem akarnak negatív postot. Valójában viszont tudják: ha mindenkit tisztességgel kompenzálnának, akkor drágább lenne a jegy. Senkinek sem szabad többet visszaadni, mint amennyit muszáj. És a CRM rendszerben ott lesz X neve mellett, hogy "fillérbaszó, az olcsó jegyár miatt úgy is marad" és tudják a kötelező minimum kompenzációnál többet nem kell adniuk. Azt is lassan. Ha az user postot ír akkor is ő lesz a hülye. Van akinek kevesebbet kell adni, van akinek többet. A CRM rendszer segít döntést hozni. Itt sem költenek feleslegesen, ettől is olcsó a jegy. Míg máshol az átlag jegyár ugyan nem sokkal drágább, de nincs 4000 forintos jegy. Azaz nekik költeni kell az ügyfél megtartására is.

A 30 nap idegeskedés, a kiskapuk, stb. hozzá tartoznak ahhoz, hogy így olcsóbb.

cardiobascuralis 2017.01.19. 01:30:04

@Válasszunk:
"Csak azt felejtik el, hogy a repülőgép állapotára nem az jelenti a legnagyobb veszélyt, hogy hány éves."
Amennyiben a gép a földön áll, tényleg nem. De ha rendszeresen repül, akkor bizony az is, illetve az, hogy mikor végeztek rajta utoljára nagyjavítást (repülős nyelven C vagy D checket).

A karbantartásoknál nincs olyan, hogy kötelező minimum, mivel k. drágák, minden légitársaság csak a kötelező karbantartásokat és ellenőrzéseket végzi vagy végezTETi (mivel a legtöbb nem saját emberekkel csináltatja, hanem bérmunkásokkal, mint Ferihegyen pl. a Lufthansa Technik vagy - ha létezik még - az ACE.

Más kompenzációt a nagy légitársaságok sem adnak, mint ami okvetlenül kötelező.
Sőt, ma már a legacy társaságok európai járatain is van egy keksz meg egy 3 decis sör, oszt sanyi (kb. mint Amerikában a belföldi járatokon már ezer éve). 10-15 éve meg elég komoly kajákat adtak.
És az ő rendszerük sem jobb.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2017.01.19. 02:02:40

sose szallnek fel egy fapadosra

cardiobascuralis 2017.01.19. 03:46:24

@hagyma:
Kit érdekel, hogy te mit tennél vagy mit nem?

MindentGátlóSam 2017.01.19. 07:57:25

Amúgy a bankkártya vásárlás-limitet alacsonyan kell tartani napi költésnek megfelelő összeg felett kicsivel. Ha pedig van egy-egy nagyobb összegű vásárlás, akkor gyorsan átállítani, okostelefonnal kb 5 mp.
Ezzel a hasonló akciók is jó eséllyel kivédhetőek.

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2017.01.19. 08:35:37

@vajdasagi: kicsit gondolkodj. egy fapados blogon nem ér egy írást az, hogy rendszerhiba miatt bármikor túlszámlázhatnak, aztán szarnak a fejedre? fura egy hozzáállás.

@MindentGátlóSam: persze, nyilván, de nehogy már minden költés előtt ezzel kelljen szórakozni, a kártyás fizetés előnyeit (gyors, kényelmes) adnánk fel. szóval inkább oldja meg a szolgáltató és csináljon normális rendszert, ha meg súlyos hiba merül fel, foglalkozzon normálisan a károsultakkal.

@kismelo: valóban az elsők között lehettél, ez a legdurvább, bele is másolom a sztoridat a posztba. talán mára már rájöttek, hogy mekkora gáz így a rendszer és javították.

FurfangosFrigyes 2017.01.19. 08:40:41

@djdanif: a téma forró, mert felháborító a kódolt pofátlan lopás; az más kérdés, hogy közben felforral 1-2 primkót is...
Azért megnézném, hogy mit csinálsz, ha 1 egy bites barom leōnt a pöcéjével

Mérgező Hulladék 2017.01.19. 12:53:06

@FurfangosFrigyes: nézd már meg azért az addigi kommentjeid a posztnál, amíg még senki sem szólt hozzád. "A sok elméleti fanyalgó agyasnak", "1-2 baromnak még ez is nehéz házi és szokás szerint fossák a nullás kommenteket-ide is", "anyukád volt buta (...) Mi fasznak röfögsz, ha nincs mit mondanod?!". Szóval úgy tűnik, itt inkább te voltál primkó, meg te öntögetted a pöcédet 1 egy bites baromként.
De gondolom, erre a hozzászólásra is roppant kulturáltan reagálsz majd. Nem baj, megérdemlem, meg ez a poszt is, mert maga a cím is olyan színvonalú, mint a hozzászólások jelentős része.

Le Sigh 2017.01.19. 22:54:38

Mondjuk én annyira nem értem a "mi ezen a horror" kérdéseket, mert oké, hogy neki csak pontjai mentek rá, amiért kenyeret nem adnak a boltban, viszont nem csak pontokkal történhet meg ez, ahogy írta itt egy hozzászóló is. Azért ha rendes pénzzel fizetsz és úgy vont le pluszt (fú de durva a 100+ ezer forintos plusz levonás, bakker van akinek az a komplett havi büdzséje) és akkor is egy hónapba telik nekik visszaadni az nagyon durva.

Mondjuk nekem pont ezért van virtuális kártyám a netes fizetésre mindig csak és kizárólag annyit rakok rá, amennyiért vásárolni akarok. Ez vásárlásonként +5 perc, de még soha nem vonódott le plusz pénzem, pedig volt már olyan, hogy ott volt a fedezet a kártyán, az a végösszeg volt kiírva és az istenért se bírtam sikeresen fizetni, folyton visszadobta az oldal, mintha nem lenne elég pénzem...

kismelo 2017.01.20. 00:31:38

@Le Sigh: Igen,elég nagy érvágás volt ez az osszeg. A bank is hibás,mert nem az általam meghatalmazott osszeget vonta le és ök is bizonyítékot kértek, illetve a Wizzair válaszát. Azonnal értesítettem oket,de csak 7 napig hagyták fuggoben a tranzakciót és a Wizzair 30 nap múlva válaszolt. Miután szépen megérttettem a Wizzair-el,hogy a zsebembol a tudtom nélkul emelték ki a pénzt egy olyan szolgáltatásra,ami számomra nem megtérulo és az uzletszabályzatát se nem láttam, se nem hagytam jóvá, azt írták,hogy mivel 2 órán belul jelentettem a hibát,így visszatérítik a pénzem.
Ezt nem tudták volna legeloszor írni válaszul.

M. Péter 2017.01.20. 01:54:31

@Le Sigh: Próbáltál már virtuális kártyára visszatérítést kérni, pl. mert törölték a járatot? Egy ismerősömnek volt egy ilyen élménye Thaiföldön, ahol még nem hallottak virtuális kártyáról.

Le Sigh 2017.01.20. 19:12:42

@M. Péter: Péter még nem volt rá szükségem, de megmondom őszintén én ennek a kockázatát kisebbnek és a megoldását valószínűbbnek tartom, mint azt, hogy így vagy úgy, de lenyúlják azt amiből épp meg kéne élnem. Az még a jobbik eset, ha csak a wizzair az, aztán előbb-utóbb visszaadják.

FurfangosFrigyes 2017.01.20. 21:43:47

@Mérgező Hulladék: Nem hinném, hogy én kezdtem volna bárkivel is a személyeskedést vagy üveges tekintettel promózni a sunyi kis fapadosokat...mindegy, haljon ki Így a topik: értéktelen idő- és pénzrablás hatványozottan!
Megjegyzem, hogy a világ civilizáltabb sarkaiban összeseprik a megosztott infót és elmennek a fogyasztóvédőkhöz. Persze ez feltételez egyfajta kulturáltságot valamennyi szereplőnél. Nos ez van, ill. pont nincs, ebben az esetben... sajnos.
Szebb jövőt!

Frank August 2017.02.14. 19:05:01

Rendszer hiba.Tavaly olvastam egy angol nyelvű blogon,hogy valaki app-on keresztül próbált wizz air jegyet vásárolni.Repjegy kiválasztás és fizetés után hibaüzenet jelent meg.Újra próbált jegyet venni meg kétszer sikertelenül.következett a költséges telefonos érdeklődés,majd közöltek vele,hogy vásárolt 3 jegyet minden rendben de nincs visszatérítési lehetőség.
Velem ugyan ez a rendszer hiba megtörtént tavaly,de én a hiba üzenet után össze csuktam a laptopot és hagytam az egészet.Másnap reggel e-mailban látom,hogy a foglalásomat megerősítettek.A megerősítésről este 11 után értesítettek.En este 7 órákkor próbáltam jegyet venni.
4 óra alatt sok gondot okoztam volna magamnak ha nem hagyom annyiba a hibaüzenetet probléma megoldását.

Bzs 2017.03.14. 21:37:17

ennek az egész posztnak annyi az értelme, hogy többet vontak le, de végül javították. az, hogy eközben mit tudtok egymásra hordani, elképesztő.
süti beállítások módosítása