FAPADOS TIPPEK, TRÜKKÖK, ÉLMÉNYEK

emailicon.png Vélemények, tapasztalatok,
sztorik ide jöhetnek: 
fapadosinfoblog@gmail.com

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

10 éves (1) 15 év (1) A321 (2) A321neo (1) admin díj (1) Aegean (1) Airbnb (2) airbus A321neo (1) Air Asia (1) Air France (4) ajándék (2) Akaba (1) akció (18) alapok (1) alapszabályok (1) Alhambra (1) always getting better (1) Amalfi-part (3) amman (2) Ammán (1) Andalúzia (1) apartman (1) app (2) arabok (1) Arad (1) árazás (1) árcsökkenés (1) áremelés (2) árkörkép (3) ármustra (5) Athén (5) átirányítás (1) átszállás (3) autóbérlés (7) automata utasfelvétel (1) Azori-szigetek (5) bádogsátor (2) bádogterminál (5) Baku (1) balatoni menetrend (2) baleset (1) balhé (1) balkáni útvonalak (2) bankkártyacsalás (1) Barcelona (2) Bázel (1) bázis bezárása (1) Bécs (1) becsekkolás (1) bénázás (1) Bergamo (1) Bergen (2) Berlin (1) beszállókártya (1) beszámoló (1) Birmingham (1) bíróság (1) biztonság (1) biztonsági ellenőrzés (4) blama (1) blöff (1) Blue Lagoon (1) Bordeaux (3) Bosznia-Hercegovina (1) botrány (1) Bruges (2) Brusseles Airlines (1) Budapest-Belgrád (1) Budapest Airport (9) Budport (4) buliturista (1) bunkóság (4) büntetés (1) buszjegy akció (1) busztranszfer (1) camper (1) castellón (1) Chania (1) Cinque Terre (1) Ciprus (7) ciprus (1) Cork (2) Costa Brava (1) couchsurfing (1) csekkin (1) csőd (2) csomag (1) csomagdíjak (2) csomagellenőrzés (1) csomagszabályok (29) Dánia (1) DCC (1) Debrecen (6) devizaátvátós trükk (1) díjemelés (2) Discount Club (1) Doncaster (1) drón (1) easyBus (1) easyJet (21) Egyiptom (2) egynapos repülés (2) egyszer megéri (1) Eilat (4) Eindhoven (1) elhagyott poggyász (2) emelt díjas ügyfélszolgálat (1) értelmetlen szolgáltatás (1) észak-ciprus (1) Eszék (1) Eurostar (1) évforduló (1) fapadosok árazása (2) fapados buszok (1) fapados kódex (1) Fat Track (1) felvásárlás (1) Ferihegy (12) Ferihegyi busz (2) Fez (1) fillérekért (6) Finnország (2) fjord (1) Flibco (1) Flixbus (2) Flybe (2) FlyNiki (1) Foci EB 2016 (5) Folegandrosz (1) fontos tudnivalók (1) főszezon (1) Francia Riviéra (4) Frankfurt (2) Fuerteventura (6) Funchal (1) futás (1) futópálya-felújítás (1) Gatwick (1) géplekésés (2) géprohamozás (1) Germanwings (1) Gibraltár (1) görög csőd (1) Görög szigetek (5) Granada (2) Gran Canaria (3) GVH (1) gyerektelen utazás (1) Győr (1) gyorsjelentés (1) hányinger (1) hasznos infók (1) hatalomváltás (1) határzár (1) helyleosztás (3) Hertz (1) hitelkártya költség (1) Hollandia (1) Holt-tenger (1) horror (3) hosszú hétvége (1) hosszú távú fapados (1) hotel (1) Huelva (1) információ (1) ingyen wifi (1) Írország (1) Isztambul (3) Izland (12) Izrael (5) járatindítás (1) járatmódosítás (3) járat megszűnés (2) jegyárak (1) jegymustra (1) Jeruzsálem (1) jófejség (1) Jökulsarlon (1) Joon (1) Jordánia (2) jótanácsok (2) kacat (1) kamu (1) kamuakció (1) Kanári-szigetek (8) Kannonkoski (1) karantén (2) kártérítés (7) Kassa (1) katasztrófa (5) Kavala (1) Kazahsztán (1) kedvenc városaink (5) kényelmetlenség (9) kert (1) kés (1) késés (7) kézipoggyász (5) Kirkjufell (1) Koppenhága (1) koronavírus (9) kósz (1) Kotor (1) Kréta (2) Kükládok (1) kutya (1) kvíz (1) Lamezia (2) Lanzarote (4) Lappföld (1) last minute (2) Laudamotiob (1) laudamotion (1) La Palma (2) légikatasztrófa (3) legjobb helyek (1) legjobb reptér (1) Legoland (1) lehúzás (17) lényeg (1) Lipari-szigetek (2) Lisszabon (4) London (6) Lufthansa (3) Lugano (1) Luton (3) luxus (1) lúzerség (1) Lyon (1) Maastricht (3) Madeira (3) magyar (1) Malaga (1) Malév (2) Malév GH (5) Mallorca (2) Malpensa (1) Málta (2) Marákes (2) Marokkó (2) Marrákes (2) Mastercard lounge (3) MÁV (2) megszűnő útvonal (5) megújulás (1) mellékhelyiség (1) Mélosz (3) menekültek (1) mentőár (1) Michael OLeary (2) mikonosz (2) Mikulás (1) MiniBUD (4) Miskolc (1) mocsokságok (1) módosítható jegy (1) mökki (1) Monaco (1) Monarch (1) Montenegro (1) munkakörülmények (1) Nagyvárad (1) National express (1) Nizza (3) nők (1) Norvégia (3) Norwegian (3) nyaralás (3) nyaralójáratok (2) nyári akció (1) nyári menetrend (1) nyár 2020 (2) óceán (1) óceanárium (1) Olaszország (1) olcsó jegyek (20) olcsó szállás (1) Onnibus (1) összehasonlítás (5) őszi szünet (1) otthagyott csomag (1) óvintézkedés (1) Páfosz (1) Pafosz (4) panasz (1) parasztvakítás (1) Párizs (4) parkolás (2) Pécs (1) Pegasus Airlines (1) petíció (1) Petra (1) pilótahiány (1) Pisa (1) Pizzo (1) poggyász (4) Polskibus (1) Popstrand (1) Porto (3) Portugália (3) Positano (1) Premier Hub (1) Premier Inn (1) prémium szolgáltatások (2) priority (1) Privilege Pass (2) profit (2) profit warning (2) rendszerező (1) repjegy (1) reptér (2) reptéri alvás (1) repülési tilalom (1) repülőtér (3) részeg (1) Reykjavík (1) romantika (1) Ronda (1) Rovaniemi (1) Ryanair (83) Saint Tropez (1) Santander (1) Sanyolország (1) Sao Miguel (1) Schönefeld (1) Scilla (1) Sevilla (2) Skócia (2) Skót Felföld (2) sorbaállás (1) Southend (2) Spirit (2) spórolás (1) Stansted (1) Stavanger (1) strand (1) Stromboli (1) Svájc (1) szabályváltozás (1) szakszervezet (2) szállás tippek (2) Szaloniki (1) Szantorini (1) Szarajevó (1) Szardínia (2) szavazás (2) szeku (1) Szentpétervár (1) szétültetés (5) szexista (1) Szifnosz (2) sziget (2) szinte ingyen (1) Szófia (1) szolgáltatások (4) sztrájk (6) sztyuvi (2) szülinap (1) Tampere (2) Tel-Aviv (2) téli menetrend (1) Tenerife (3) tengerpart (1) Terceira (1) térkép (1) terrorveszély (3) teszt (3) tévhitek (1) tömeg (1) törlés (19) Transavia (3) Transmediterranea (1) transzatlati járatok (2) Travelodge (1) trükközés (2) túlértékelt (1) túra (1) türelmi idő (1) tuti tippek (1) ufb (3) ügyfélszolgálat (2) újraindulás (1) új festés (1) új járat (8) új menetrend (8) új útvonal (11) Ukrajna (1) ülőhelyleosztás (4) ultrák (1) utasjog (2) utasszívatás (7) utastájékoztatás (2) utazási iroda (3) útdíj (2) útlevélellenőrzés (1) utószezon (1) üzleti utasok (1) valencia (1) Valentin-nap (1) változás (1) Váradi József (4) vasút (1) vécéhasználat (1) Velence (3) Velencei-tó (1) Velence Korzó (1) verseny (1) visszatérítés (3) vis maior (1) Vueling (2) vulkán (2) WDC (1) West Fjords (1) wifi (1) Wizz Air (117) Wizz kártya (3) Wow (1) Yumurdzsak (1) Zadar (1) Címkefelhő

A reptér, amihez képest a ferihegyi utaskarám keleti kényelem

2016.10.28. 17:30 Fillér B. Gusztáv

Ha valaki azt hitte, hogy a ferihegyi bádogsátras beszállításnál nincs rosszabb, akkor nagyot tévedett. Európa egyik legfejlettebb országának egyik most felújított repterén akár 20 percig is a szabad ég alatt kell ácsorogni a nulla fokban, hogy beszállhassunk a gépbe. Ehhez vegyük hozzá, hogy arrafelé az esős idő se ritka. Fizető utasok, úgynevezett vásárlók elleni bűntett, hogy 2016-ban így működhet egy reptér egy civilizált országban.

A ferihegyi utaskarámról lényegében minden magyar fapados utasnak van élménye, írtunk róla már mi is párszor. Malév-csőd utáni kényszerhelyzetben született, kellett a fapadosoknak egy olcsón használható puritán valami, ez lett belőle. Okosan használva, a lehető legkésőbb kimenve a terminálból általában elviselhető, télen van kis fűtés, nyáron hűtés, túlélhető. Két esetben übergáz: ha nagyon hamar kiterelik még tovább a népet a géphez és ott kell a nyitott folyosón ácsorogni sokat, például szar időben. Meg ha esős az idő, gumicsizma alatt nincs lábbeli, ami ne ázna be, a terminálból a karámba kivezető úton és a gép előtti fedett folyosón is bokáig érő pocsolyákban kell gázolni, illetve állni. 

ein_benn.jpg

De ez lófütty Eindhovenhez képest, ahol a terminálból ugyan egyből lehetne a géphez menni, de ez mégse működik. Annyira kicsi ugyanis a hely, hogy attól a ponttól, ahol ellenőrzik a beszállókártyákat, már csak kb. 30-40 utasnyi hely van a kijáratig. Ferihegyen a gate agentek pár méterrel hátrébb állnak, mint ahol belépünk a bádogba. Itt előttük állva, rájuk várva alakul ki pár perce sor, amikor még a karám előtt kell a szabad ég alatt várni. De legalább az ellenőrzés után majdnem az egész gépnyi utas elfér a karámban. Onnan pedig már gyors a beszállítás, ezért érthetetlen, hogy miért terelik ki a népet sokszor a gép elé sokkal a beszállás előtt.  

ein_kinn.jpg

Na de Eindhovenben nem terveztek helyet az épületen belül az ellenőrzőpont mögé, rögtön terelik is népet kifelé a képen látható kordonok közé, ahol lehet még ácsorogni sokat. Ha csak akkor engednék ki az épületből az utasokat, amikor már lehet felszánni a gépre, akkor az utasok többsége csak akkor férne oda a pulthoz. Az ellenőrzés lassítja a sort (főleg, hogy a csomagokat is jól le kell mérni, esetleg büntetni is a túl nagyokat) elhúzódna a beszállás. Ezt nem engedik a légitársaságok, ők azt követelik, hogy ha jeleznek a gépből, akkor azonnal tóduljon fel az összes utas, hogy előtte mennyit állnak, nekik mindegy. Ezért próbálják mindenhol már jóval indulás előtt elkezdeni az ellenőrzést, csak az változó, hogy utána mit csinálhat az utas a felszállásig.

Legutóbb azt láttuk időrendben, hogy amikor az első kiszálló utas megjelent a gép ajtajában, már elkezdték a kiterelést. Így például az elsőbbségi beszállást megvásárlók ácsoroghattak a legtöbbet a hidegben. Időben így nézett ki, amikor a múlt héten ott jártunk:

17.03 a gép földet ér

17.10 első utas kilép az érkező gépből, beszállítás-kiterelés megkezd

17.19 utolsó utas is leszáll az érkező gépről

17.32 intenek, gépre felszállítás megkezd

17.44 utolsó utas belép, boarding completed

17.51 mindenki ül

Tehát 22 perc ácsorgás a szabad ég alatt a legelsőknek, de a többségnek is több mint 15. Ami nyilván kibírható átlagos időben, de hidegben, szakadó esőben kellemetlen. És esélye nincs az utasnak, hogy tegyen valamit ellene. Úgy gondolták az illetékesek a reptér felújításakor, hogy ez így rendben van, sok marha kis helyen is elfér a terminálon belül, meg aztán ácsorogjon is a csórója, aki fapadossal utazik. Nem úgy tűnik, hogy bekalkulálták, hogy a szokottnál nagyobb , akár 230 fős gépek is jöhetnek.     

A reptér most esett át felújításon és belülről csilivili, de ha sok gép indul, iszonyat tömeg van, egyszerűen nincs ülőhely a tranzitban. Az is látszik, hogy ha tele van, itt nem lehet 35 perc alatt megfordítani egy A321-est, az biztos.

Láttunk már hasonló utaskiterelést több reptéren, de 20 perces betonon ácsorgást már nagyon régen. Az utaskényelem biztosítása a jelszó mindenkinél, de van ahol ez is csak egy üres lózung. 

22 komment

Címkék: Eindhoven

A bejegyzés trackback címe:

https://fapadosinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr10011877301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mól 2016.10.28. 18:39:49

Nem jártam ezen a reptéren. Megoldás lehet az ellenőrző pont előrébb telepítése, hogy több utas elférjen az ellenőrzés utáni váróban. Amúgy annyira nem lassú, ha boarding közben van ellenőrzés és nem előtte - Lufthansa, Brussels Airlines stb. így csinálja Liszt Ferihegyen meg máshol is, amikor csőre áll a gép. Igaz, csak kb. 150 utas szokott lenni gyakran, de 20 perc alatt így is bent van mindenki. Elég lenne tehát a "boarding card controlt" akkor megkezdeni, amikor az utolsó utas is elhagyta a gépet - csőre állásnál még később szokták elkezdeni...

cradbox 2016.10.29. 00:27:09

Én inkább fizetek többet, de a bádogbeszállítást nem. Szerintem megérjük, amikor a gépek már csak lassan áthúznak a reptér felett, az utasok pedig puhára kiugranak...:-)

csadeev 2016.10.29. 07:28:51

Nem tudom, hogy vagytok vele, de nalam egy 4-8 ezer forintos repjegynel nincsenek tul magas elvarasaim a repterrel szemben. Genyosag persze kint varakoztatni az embereket a hidegben, de hat ennyiert ez benne van sajnos a pakliban.

LondoniTódi · http://greenwichlakas.blog.hu 2016.10.29. 14:36:12

Fapados lounge. Ezeknek komolyan semmi nem jó: Heathrow-n csak a legdrágább lounge-nak van terasza, itt meg ingyen lehet élvezni az időjárást.

Ha egyszer ennyit fizet az ember, ennyit kap. Marhakarám, nem több. Most komolyan, pár ezer Ft-ért hozzák-viszik most már az embereket, ennyiért sem vonattal, sem busszal nem jut messzire az ember.

Azon sem csodálkoznék, ha a terminál mellett, a kerítésen nyitott kapun át lehetne rögtön a géphez gyalogolni.

Pitta2 2016.10.29. 15:20:22

Többször indultam már EIN-ből. A legtöbb esetben csak akkor engednek ki a betonra, amikor már be lehet szállni a gépbe.

Lucifer Morningstar 2016.10.29. 15:56:40

Wazze, még pár év "függetlenvagyok téeszelnök" és a város egyik végéről a másikra BKV-vel többe kerül bérlet nélkül az út mint ezek a jegyek. Mit vársz? Libériás lakájt aki kiviszi a csomagjaidat?

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2016.10.29. 16:09:23

@LondoniTódi: @Lucifer Morningstar: itt nem arról van szó, hogy olcsóér ennyi jár. aki drágán, vagy csak átlagáron utazik, az is ezt kapja, EIN-ben a Transavia nagy, náluk 60 euró körüli az átlagár, tehát nem célszerű leszűkíteni arra a kisebbségre, aki 10 eurós jegyet talált.

Másrészt ez simán hozzáállás kérdése. Nem ettől lesz olcsó a jegy és nem sokból tartana és szinte semmibe se kerülne elkerülni azt, hogy így bánjanak az emberekkel. Attól még olcsó lenne a jegy, vagy csak észrevehetetlen mértékben drágulna.

Cyberkid Gábor Katona 2016.10.29. 16:23:21

@csadeev: Amit írtál, az igaz, de a fapados utasok 99%-a soha az életben nem fogja megérteni. Elképesztő, mennyi hisztit lehet olvasni arról, hogy milyen kényelmetlen a fapados.
Akinek nem tetszik, az utazzon magángéppel. Az sokkal kényelmesebb lesz, bár lehet, hogy drágább is.

Tehetséges ugandai buzi 2016.10.29. 19:39:06

@Online Távmunkás: Azért van összefüggés a kettő között! Mert a fapados gépen csak úgy tudják olyan olcsón adni a jegyet, ha a légicég a reptérnek is kevesebbet fizet. Márpedig a főépülethez közeli, beszállócsöves parkolóhelyeket drágábban adja a reptér. A szélső, távolabbi helyeket meg olcsóbban.

cradbox 2016.10.29. 19:42:41

@Tehetséges ugandai buzi: elhanyagolható az egy utasra eső csőhasználati díj. nem ettől olcsó a jegy.

Cyberkid Gábor Katona 2016.10.29. 19:47:41

@Online Távmunkás: A kettő nem elválasztható.
A reptér azt a szolgáltatást adja, amit a légitársaság megvesz. Ha kifizetik, akkor a Sky Court szolgáltatást adják. Ha nincs pénz, akkor meg a betonon várakozik az utas.
Csak nem ugyanannyiba kerül a jegy, amivel bemehetsz a Sky-be, mint az, amivel a betonon kell állni.

DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2016.10.29. 19:52:33

@Cyberkid Gábor Katona: baromsag, egy 10 masodperces googleval tobb evvel ezelotti adatot talaltam, miszerint a wizzarnel 47,3 euro az atlagos jegyar. na ennyiert pl nem utaznak a bloggazdak

Lord_M_ 2016.10.29. 20:01:04

@Tehetséges ugandai buzi: no igen, de azért azt lássuk be - az baromira nem kellene része legyen a dolognak, hogy 15-20 percig kint kell állni pl az esőben.
Az ugyanis semmibe nem kerül, hogy a népet 12-15 perccel később kezdjék el kizavarni - amikor tkp egyenesen mehetnének a gépre.
- az elvégzendő munka ugyanis ugyanannyi. - mi több valószínű gyorsabb is a dolog - ugyanis az olyan lusták mint pl én, a lehető legkésőbb mennek ki - ezzel elhúzva a kapuban dolgozók munkáját. Ha a kaphnyitás - kizavarás egybeesik a beszállíthatósággal - akkor nincs idő amit el lehetne vesztegetni, menni kell - a beszállás pörgős - itt jön vissza, hogy olcsó jeggyel együtt jár, hogy amíg eljutsz a géphez addig egen... esik meg fúj...

De csak tkp sz*opatásból kirakni az embereket az épületből annak semmilyen jegyolcsósító hatása nincs

fda 2016.10.29. 21:35:40

Nem értem ennek a rendszeres fapados-nyafogásnak a miértjét.

Ha A és B városok között van repjegy 3000 forintért és van 85 ezerért is, akkor nem magától értetődő, hogy az egyik elegáns, szuperkényelmes, a másik meg a létező legegyszerűbb lesz, aminek kapcsán minden nélkülözhető dolgot kispórolnak?

A "fapad" szó arra utal, hogy nem párnázott az ülés, hanem fából van.

John Heard 2016.10.30. 00:50:55

Ezert kerulom el nagyivben a fapadosokat. Eleg semmirekello modon intezik az utasokat a fapadosok. Maskulonben, barataim elmondasa szerint a Norwegian Osloban es Koppenhagaban is csohoz all. A tobbi fapados miert nem tud?

Muscari 2016.10.30. 01:35:34

@John Heard: a Norwegian az egy külön történet. Gatwickban is tunnelből lehet beszállni, viszont van, hogy nincs online check-in. Érdekes módon az odaútra volt, visszafelé meg azt írta ki, hogy nem lehetséges. Nekem bejött, jobban, mint a WizzAir vagy a Ryanair. Hát még a a beígért WiFi is működött volna!

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2016.10.30. 02:25:27

@Lord_M_: Nem érted a lényeget. A lényeg ott kezdődik, hogy van egy alacsony árbevétel, ha borul a menetrend, késel, ennek a többszöröse lehet a kártérítés.

Ha a beszállítás lassú, megakad, későn kezdődik abból könnyen lehet késés. Ha pedig késel, akkor "bocs, de más is használná a pályát" alapon nem fognak másnak is késést okozni, inkább te szívj többet. Viszont, ha ez az út borul, akkor aznap az összes utána jövő amit ugyanez a gép csinálna is borulna.

Ezt a kockázatot kell alacsonyan tartani. Pont ezért van az: Nem érdekli őt egyetlen percig sem, hogy mennyit kell állnod ott, mennyire ázol el ott, azonnal kiterel.

Ha a fordulóidő nő, akkor kevesebb járatot tudnak indítani. Kevesebb járatból és utaskmből kell fedezni az amortizációt, a bérköltséget, a világítás, hűtés, fűtés és még ki tudja mennyi más költségét. Ez viszont jelentős áremelést jelent.

Az épületet "kicsit átrendezni" elsőre nem tűnik soknak, csak hamar kiderül melyik teherviselő elem lenne útban és mégis milliárdos tétel, amit viszont a fapados nem fizet ki.

FlyD 2016.10.30. 12:03:18

Pár éve Lutonról jöttem Budapestre Wiccairrel. A terminálban lecsippantották a jegyet, majd leterelték az utasokat a lépcsőn, aminek az alján még nem volt nyitva az ajtó, amin keresztül ki lehetett battyogni közvetlenül a géphez. Az emberek egy zárt lépcsőházban álltak és várták a (késő) járatot kb. 20 percen keresztül.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2016.11.01. 11:13:32

@Tehetséges ugandai buzi: @Cyberkid Gábor Katona: Érdekes, hogy más reptereken nincs bádogkarám, mégis repül oda fapados. Szóval ez a reptér sara.

Cyberkid Gábor Katona 2016.11.01. 13:22:39

@Online Távmunkás: Nincs ebben semmi érdekes, és egészen biztosan nem a reptér sara.
Még egyszer leírom: a repterek (az ugandai repterek kivételével) bármilyen szolgáltatást képesek nyújtani. Ha nincs kiépített infrastruktúra az adott szolgáltatásra, akkor megfelelő megállapodás esetén a reptér kiépíti azt (A Sky váró sem volt mindig Ferihegyen. Azért lett, mert volt rá igény a légitársaságok részéről, és ezért megépült).
A fapados ott spórol, ahol tud.
Ha születik egy olyan üzleti döntés, hogy egyáltalán semmi komfortot nem szeretnének szolgáltatás formájában megvenni egy adott repülőtértől, akkor azt a szolgáltatást az adott repülőtér nem fogja saját költségére biztosítani, mert nem hülyék, hanem a repülőtér is egy nyereségorientált vállalkozás.
Ennek semmi köze nincsen annak, hogy más reptereken ugyanaz a fapados (vagy más fapados) milyen szolgáltatást vesz a reptértől. Más reptéren más üzletet tudnak kötni, lehet, hogy más reptereken kedvezőbbek voltak a feltételek. Az is lehet, hogy valamilyen ok miatt pont ezen a járaton szeretnének a szokásosnál is nagyobbat spórolni. Nem tudom, nem látom az üzleti rendszerüket vagy könyvelésüket, ez találgatás.
Ami biztos, hogy 2016-ban bármilyen szolgáltatás megvásárolható, csak legyen, aki kifizeti.
Ennél világosabban nem tudom leírni.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2016.11.04. 18:20:53

@Cyberkid Gábor Katona: Nem hiszem, hogy a Ferihegy növekvő és folyamatosan rekordokat döntő utasforgalma mellett a nemrég felújított egyes terminál bezárását és fémkarámmal helyettesítését a fapados cégek kérték. Valószínűbb, hogy jó magyar szokás szerint Pesten drágábban ajánlották a buszokat, miután a közvetlen beszállási lehetőséget mesterségesen lecsökkentették...
süti beállítások módosítása