FAPADOS TIPPEK, TRÜKKÖK, ÉLMÉNYEK

emailicon.png Vélemények, tapasztalatok,
sztorik ide jöhetnek: 
fapadosinfoblog@gmail.com

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

10 éves (1) 15 év (1) A321 (2) A321neo (1) admin díj (1) Aegean (1) Airbnb (2) airbus A321neo (1) Air Asia (1) Air France (4) ajándék (2) Akaba (1) akció (18) alapok (1) alapszabályok (1) Alhambra (1) always getting better (1) Amalfi-part (3) amman (2) Ammán (1) Andalúzia (1) apartman (1) app (2) arabok (1) Arad (1) árazás (1) árcsökkenés (1) áremelés (2) árkörkép (3) ármustra (5) Athén (5) átirányítás (1) átszállás (3) autóbérlés (7) Azori-szigetek (5) bádogsátor (2) bádogterminál (5) Baku (1) balatoni menetrend (2) baleset (1) balhé (1) balkáni útvonalak (2) bankkártyacsalás (1) Barcelona (2) Bázel (1) bázis bezárása (1) Bécs (1) becsekkolás (1) bénázás (1) Bergamo (1) Bergen (2) Berlin (1) beszállókártya (1) Birmingham (1) bíróság (1) biztonság (1) biztonsági ellenőrzés (4) blama (1) blöff (1) Blue Lagoon (1) Bordeaux (2) Bosznia-Hercegovina (1) botrány (1) Bruges (2) Brusseles Airlines (1) Budapest-Belgrád (1) Budapest Airport (9) Budport (4) buliturista (1) bunkóság (4) büntetés (1) buszjegy akció (1) busztranszfer (1) camper (1) castellón (1) Chania (1) Cinque Terre (1) Ciprus (6) Cork (2) Costa Brava (1) couchsurfing (1) csekkin (1) csőd (2) csomag (1) csomagdíjak (2) csomagellenőrzés (1) csomagszabályok (29) Dánia (1) DCC (1) Debrecen (6) devizaátvátós trükk (1) díjemelés (2) Discount Club (1) drón (1) easyBus (1) easyJet (18) Egyiptom (2) egynapos repülés (2) egyszer megéri (1) Eilat (4) Eindhoven (1) elhagyott poggyász (2) emelt díjas ügyfélszolgálat (1) Eszék (1) Eurostar (1) évforduló (1) fapadosok árazása (2) fapados buszok (1) fapados kódex (1) Fat Track (1) felvásárlás (1) Ferihegy (11) Ferihegyi busz (2) Fez (1) fillérekért (6) Finnország (2) fjord (1) Flibco (1) Flixbus (2) Flybe (2) FlyNiki (1) Foci EB 2016 (5) Folegandrosz (1) fontos tudnivalók (1) főszezon (1) Francia Riviéra (4) Frankfurt (1) Fuerteventura (5) Funchal (1) futás (1) futópálya-felújítás (1) Gatwick (1) géplekésés (2) géprohamozás (1) Germanwings (1) Gibraltár (1) görög csőd (1) Görög szigetek (3) Granada (2) Gran Canaria (2) GVH (1) gyerektelen utazás (1) Győr (1) gyorsjelentés (1) hányinger (1) hasznos infók (1) hatalomváltás (1) helyleosztás (3) Hertz (1) hitelkártya költség (1) Hollandia (1) Holt-tenger (1) horror (3) hosszú hétvége (1) hosszú távú fapados (1) hotel (1) Huelva (1) információ (1) ingyen wifi (1) Írország (1) Isztambul (3) Izland (11) Izrael (5) járatindítás (1) járatmódosítás (3) járat megszűnés (1) jegyárak (1) jegymustra (1) Jeruzsálem (1) jófejség (1) Jökulsarlon (1) Joon (1) Jordánia (2) jótanácsok (1) kacat (1) kamu (1) kamuakció (1) Kanári-szigetek (6) Kannonkoski (1) kártérítés (6) Kassa (1) katasztrófa (5) Kavala (1) Kazahsztán (1) kedvenc városaink (5) kényelmetlenség (9) kert (1) kés (1) késés (6) kézipoggyász (5) Kirkjufell (1) Koppenhága (1) kósz (1) Kotor (1) Kréta (1) Kükládok (1) kutya (1) kvíz (1) Lamezia (2) Lanzarote (4) Lappföld (1) last minute (2) Laudamotiob (1) laudamotion (1) La Palma (2) légikatasztrófa (3) legjobb helyek (1) legjobb reptér (1) Legoland (1) lehúzás (16) lényeg (1) Lipari-szigetek (2) Lisszabon (4) London (6) Lufthansa (3) Lugano (1) Luton (3) luxus (1) lúzerség (1) Lyon (1) Maastricht (3) Madeira (3) magyar (1) Malaga (1) Malév (2) Malév GH (5) Mallorca (1) Malpensa (1) Málta (2) Marákes (2) Marokkó (2) Marrákes (2) Mastercard lounge (3) MÁV (2) megszűnő útvonal (4) megújulás (1) mellékhelyiség (1) Mélosz (3) menekültek (1) mentőár (1) Michael OLeary (2) mikonosz (1) Mikulás (1) MiniBUD (4) Miskolc (1) mocsokságok (1) mökki (1) Monaco (1) Monarch (1) Montenegro (1) munkakörülmények (1) Nagyvárad (1) National express (1) Nizza (3) nők (1) Norvégia (3) Norwegian (2) nyaralás (3) nyaralójáratok (2) nyári akció (1) nyári menetrend (1) óceán (1) óceanárium (1) Olaszország (1) olcsó jegyek (17) olcsó szállás (1) Onnibus (1) összehasonlítás (5) őszi szünet (1) otthagyott csomag (1) óvintézkedés (1) Páfosz (1) Pafosz (4) panasz (1) parasztvakítás (1) Párizs (3) parkolás (2) Pécs (1) Pegasus Airlines (1) petíció (1) Petra (1) pilótahiány (1) Pisa (1) Pizzo (1) poggyász (4) Polskibus (1) Popstrand (1) Porto (3) Portugália (3) Positano (1) Premier Hub (1) Premier Inn (1) prémium szolgáltatások (2) priority (1) Privilege Pass (2) profit (2) profit warning (2) rendszerező (1) repjegy (1) reptér (2) reptéri alvás (1) repülési tilalom (1) repülőtér (3) részeg (1) Reykjavík (1) romantika (1) Ronda (1) Rovaniemi (1) Ryanair (77) Saint Tropez (1) Santander (1) Sanyolország (1) Sao Miguel (1) Schönefeld (1) Scilla (1) Sevilla (2) Skócia (2) Skót Felföld (2) sorbaállás (1) Southend (2) Spirit (2) spórolás (1) Stansted (1) Stavanger (1) strand (1) Stromboli (1) Svájc (1) szabályváltozás (1) szakszervezet (2) szállás tippek (2) Szaloniki (1) Szantorini (1) Szarajevó (1) Szardínia (2) szavazás (2) szeku (1) Szentpétervár (1) szétültetés (5) szexista (1) Szifnosz (2) sziget (2) szinte ingyen (1) Szófia (1) szolgáltatások (4) sztrájk (6) sztyuvi (2) szülinap (1) Tampere (2) Tel-Aviv (2) téli menetrend (1) Tenerife (3) Terceira (1) térkép (1) terrorveszély (3) teszt (3) tévhitek (1) tömeg (1) törlés (14) Transavia (3) Transmediterranea (1) transzatlati járatok (2) Travelodge (1) trükközés (2) túlértékelt (1) túra (1) türelmi idő (1) tuti tippek (1) ufb (3) ügyfélszolgálat (2) új festés (1) új járat (8) új menetrend (8) új útvonal (9) Ukrajna (1) ülőhelyleosztás (4) ultrák (1) utasjog (2) utasszívatás (7) utastájékoztatás (2) utazási iroda (2) útdíj (2) útlevélellenőrzés (1) utószezon (1) üzleti utasok (1) valencia (1) Valentin-nap (1) változás (1) Váradi József (4) vasút (1) vécéhasználat (1) Velence (3) Velencei-tó (1) Velence Korzó (1) verseny (1) vis maior (1) Vueling (2) vulkán (2) WDC (1) West Fjords (1) wifi (1) Wizz Air (110) Wizz kártya (3) Wow (1) Yumurdzsak (1) Címkefelhő

Azt kérdi a Wizz Air, hova indítson járatot? Lehet szavazni!

2015.01.29. 23:32 Fillér B. Gusztáv

A méregdrága Jet2 mellé normális fapadost követelnek maguknak a skóciai magyarok, megkérdeztük a Wizz Airt, nem akarnak-e netalántán oda repülni. Vizsgálják a lehetőséget, de nem csak ezt. Adtak még másik négy opciót, amivel szemeznek. Itt a vissza nem térő alkalom, lehet szavazni arról, hogy hova indítson a Wizz járatot. Mi kezdetnek Edinburgh-val és Nizzával kiegyezünk. 

Skóciai olvasónk hívta fel a figyelmünket arra, hogy a kinti magyaroknak tele a puttonyuk a Jet2-val, pontosabban azzal, hogy csak ez az egy légitársaság repül onnan Budapestre, ezért a jegyek méregdrágák. Indult egy onlájn petíció, melyben a többi fapados légitársaság figyelmét szeretnék felhívni arra, hogy kellenének még járatok Skócia és Magyarország között.

Őszintén szólva mi sem értjük, miért nem cuppant rá erre a lehetősége eddig valamelyik ultra. A Ryanairnek pár éve, az első nagy magyar piaci lelkesedés során volt Prestwick-Budapest járata, annó mentünk is vele. Érdekes módon a Malév-csőd utáni nagy nyithatnékban behoztak jópár vidéki angliai útvonalat, de skótot nem.

A Wizz egyre aktívabb Skóciában, de csak Lengyelország irányából repül oda. Eleinte ő is az olcsó Prestwicket preferálta, de nemrég átváltott Glasgow fő repterére, sőt Gdanskból beindult Aberdeenbe is. Érdekes módon a Wizz a magyar útvonalakon ragaszkodik Londonhoz. Inkább felment már napi 4 Lutonra, mint hogy például 3 mellett vidékre is elkezdett volna repülni. Ennyire azért tudtunkkal nem Londonban összpontosul a kint dolgozó több tízezer magyar.

Épp amikor ezen morfordíroztunk, jött a bejelentés, hogy Kassán nyitja 20. bázisát a Wizz és az egyik új útvonal Sheffieldbe lesz. Na ez aztán tényeg durva, onnan épphogy beindultak Londonba és rögtön vállalnak vidéki Angliát, akkor vajon Pestről miért nem teszik? Rákérdeztünk a légitársaságnál és kaptunk egy választ, de nem csak azt. Íme a válasz:

A Wizz Air folyamatosan több mint 100 repülőtérrel tartja a kapcsolatot annak érdekében, hogy felmérje az esetleges új útvonalakkal kapcsolatos lehetőségeket. Új járatok indítása Magyarországról Skóciába vagy Európa más részeire természetesen lehetséges, amennyiben az útvonal értékelése megállapítja, hogy a potenciális új szolgáltatás megfelel a kereskedelmi szempontoknak.

ettől nem lettünk okosabbak, de azt is felajánlották, hogy adnak öt olyan várost, illetve régiót, ahova jelen pillanatban vizsgálják a járatindítás lehetőségét, kérdezzük meg az olvasókat, melyiket szeretnék leginkább. Hahó, köztük van Skócia is:

  • Dél-Franciaország
  • Nyugat-Franciaország
  • Skócia
  • Valencia
  • Észak-Kelet-Olaszország

Ennél közelebbit, például francia és olasz városneveket nem adtak, ebből lehet most válaszolni. Mi mondjuk kicsit tágan értelmezve Dél-Franciaországot helyből mondunk egy Nizzát és teljes mellszélességgel támogatjuk Skóciába szakadt honfitársaink kérését, már csak azért is, mert Edinburgh a legfaszább városok egyike, ahol valaha jártunk.

Tehát, tessék szavazni akár itt kommentben, akár Facebook oldalunkon.

229 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fapadosinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr657122607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hawkeye 2015.01.31. 09:58:36

Skócia, Edinburgh!

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2015.01.31. 10:17:13

Észak-Kelet-Olaszország vagy Franciaország akármelyik része! (nyugat, vagy dél).

Monsieur Kopf 2015.01.31. 10:17:54

@BizAir: Ûtvonal engedélyek - kezdetnek. Mivel kereskedelmi jâratrôl van szô- nem hogy te meg én a PPL -lel kibèrelûnk egy cessna 152 -es gépet és repülünk. Egy ûj vonalhoz nagyon sok betünek kell legèpelve lenni mielött te megveszed a skyscanneren.

BizAir 2015.01.31. 10:19:17

@Monsieur Kopf: Nettó hülyeség, rég nincs már ilyen, hogy útvonalengedély az EU-n belül. Javaslom járd jobban körül ezt a témát, az alkalmazandó keresőszó, amit pötyögj a Googleba: "Open Skies Agreement". A Ryanair, és a Wizz alapjai is ezen nyugszanak.

vivike22 2015.01.31. 10:28:44

Valencia jo lenne mar vegre! Alicantet is levetta a ryanair.

balou84 2015.01.31. 10:33:40

Ezek működnének:

Ibiza, Szentpétervár, Glasgow, Párizs/Orly, Antalya

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2015.01.31. 10:58:00

@vivike22: Alicante lesz nyáron a Wizznél.

@balou84: Ha BVA nem működött nekik, mitől működne a jóval drágább ORY? Annyival többet fizetnének az utasok? Már most is 3 fapados megy Párizsba, szerintem érthető, hogy inkább más franciában gondolkodnak. Ibizát én se értem, nyárra miért nem próbálták meg, Szenetpétervár és Antalya főleg engedélykérdés.

@BizAir: tudom, hogy kellett kapacitás máshova, ezért szűnt meg Genf, de nyilván a legszarabból tették át, volt választásuk. Heti 3-mal nehéz versenyezni a nap 1-2-es easyvel.

Másik felvetésre: nem várható el a mezei júzertől, hogy átgondolja a beutazósforgalmat. Nem azt kérdeztük, hogy szerintük hova lenne rentáilis a Wizznek mindent beleszámolva, hanem hogy ők hova használnák, minek örülnének. Aztán majd a Wizz kiszámolja, hogy mekkora beutazóforgalmat tud hozzátenni.

@pamic: a keronziár zuhanásával szerintem egy jó nagy lépéssel közelebb kerültünk a Kanárikhoz, csodálkoznék, ha jövő télre nem tennék be.

Csocco 2015.01.31. 11:03:15

Egyértelműen: Nyugat-Franciaország (Brest, Rennes, Saint-Nazzaire, Quimper, Dinard)!!! Lécci-lécci! :)

Monsieur Kopf 2015.01.31. 11:04:17

@BizAir: Ja értem, tehàt legközelebb szôlj a kapitânynak hogy ott tegyen le ahol akarod. Nem tudod mit irsz, de nem baj.
Attôl hogy agy szabâlyozâs kedvezö környezetet teremt mèg vannak szabàlyok.
De bocs mea culpa én vagyok butus.:Azt hiszem "régen"egy ûtvonal a kereskedelmi légiközlekedésben igenis engedélyekhez, szerzödésekhez, garanciâkhoz stb kötött a meglévö târsasâgoknak is. Tudod mint amikor van egy taxid vagy egy üzleted és akersz mégegyet és arra kérsz mûködési engedély pl müszaki vizsga vagy ântsz engedély.

Köszi a google linket. Még nem olvastam de ez valami olyasmi lehet mint a Deregulation az USA-ban a hetvenes évek végén. Viszont te mâr biztos olvastad végig, ha te igy tudod hogy nem kell semmi. Oszd meg velünk a tudâsod, mért nem mâr holnap egy gép Skôciâba?

Basilisk Captain 2015.01.31. 11:06:36

@Monsieur Kopf: ,
ott van a jet2. minek menjen skóciába... és ha hiszed ha nem, ha ryanair wizzair akarna, simán nyithanta rákosborzasztó és london között utat, vagy párizs és berlin között, eu-n belül BÁRHONNAN BÁRHOVA, ha van szabad kapacitása a reptérnek...

Shopping 2015.01.31. 11:20:03

Sehova ne indítson járatot, hanem fizesse ki a reptéri díjakat, hogy ne kelljen az embereknek vágómarha -ként hangárokban sorban állni.

Borsihun 2015.01.31. 11:27:19

Spanyolországot favorizálom!!! kanári szigetek, Mallorcára több járat. Görög szoget: kefalonia.

jet set 2015.01.31. 11:40:52

ÉK-olasszal próbálkoztak már párszor, hol ment, hol nem ment, BLQ megpróbálható ismét, bár a magyarnak RMI vonzóbb lehetne nyaralójáratként.
VLC minek? ALC vagy AGP áron? Köszi, de nem kell.
Bármelyik UK vidéki reptérre lenne kereslet, valóban nem kellene ennyire London központúnak lenni, ebbe belefér valamelyik skót reptér is, de inkább valami közép-angol. Turista nem lenne annyi, hogy eltartsa, csak a vendégmunkásokból élhetnének meg.
Én igazából a francia célpontoknak örülnék, az abszolút lefedetlen rész, bár fogalmam sincs, mennyi vendégmunkás lehet arrafelé, a turistákból azok a járatok sem élnének meg.

jet set 2015.01.31. 11:41:27

@Borsihun: Persze, kurva drágán nyaralójáratok, az kell a sok hülyének! Jöhetnek!

Sabi Laszlo 2015.01.31. 11:45:56

Bologna, egyertelmu. Volt is(FRL), ment is(a ryannak is) aztan most egyik sincs a nép meg buszozik, autozik vagy megy BGYba. Telre TFS nyarra IBZ,RHO
DEBrol nem lesz semmilyen szintu bovites?? Egy idoben pletykaltak h esetleg bazis is lehet erre kassa... Na bummm

makikakika 2015.01.31. 11:48:56

Ha kívánni, kérni lehet, akkor a fentiek közül Skóciát támogatom, de nagyon örülnék a Trondheim, Keflavik, Bergen, Helsinki járatoknak is. Illetve Észak-Norvégia, Észak-Svédország és Észak-Finnország felé is jó lenne, ha nyitnának, illetve, ha nem is közvetlen járat lenne oda, akkor legalább olyan csatlakozási lehetőséget biztosítsanak, hogy ne kelljen a reptéren éjszakázni ahhoz, hogy tovább tudj menni. (pl. Budapest-Gdans-Bergen.. elég szívás)

makikakika 2015.01.31. 11:53:17

ja igen, és lehet egyedüli vagyok, akit érdekel, de egy Kaliningrádi járat se lenne rossz :)

makikakika 2015.01.31. 11:55:41

és azzal nem vagyok tisztában, hogy Spanyolországban (NY) az óceán közelében hol van reptér, de valamerre arra is nagyon tudnék értékelni egy járatot..

Borsihun 2015.01.31. 11:56:39

@jet set: Ultra fillér baszoknak mint te, maradj csak az oda-vissza 10000ft áraknál. Ne haragudj,h én hajlandó vagyok többet kiadni egy fapados jegyárért,hogy olyan helyeket is lássak, amikor igazán maradandó élményeket adnak. Hidd el,nem csak én vagyok így ;) Általam felsorolt helyeken (kefaloniát leszámítva) jártam már.

makikakika 2015.01.31. 11:56:45

@Basilisk Captain: Nem mindegy azért, hogy a Norwegian mennyiért visz, illetve a Wizzair.. legyen csak konkurencia.. illetve a Norwegian sem visz el Keflavikba csatlakozás nélkül és elég necces a várakozási idő..

jet set 2015.01.31. 12:07:30

@Borsihun: Adjál ki 60-80ezret egy kefaloniai jegyért, egészségedre. Én valóban maradnék a 10ezres jegyeknél. Mallorcán 2x voltam, egyszer sem a nevezetes wizzairrel, sokkal olcsóban. Ja, hát át kellett szállni, nem okozott problémát.

Basilisk Captain 2015.01.31. 12:17:18

@makikakika:
abszolút nem drága norwegian sem. helyén kell kezelni a dolgokat..
és mi a baj az átszállással?.
de tényleg, komolyan azt hiszi bárki hogy Wizz nyit egy járatot, és karitatív tevékenységet folyatatva minden jegyet 5000 Ft-ért fog adni?... ugyanmár....

Gabyka 2015.01.31. 12:20:20

Kicsit haza beszélnék :) Olyan helyre kellene nyitniuk ami nyaralóhely, és még sok magyar is él ott. Tehát irány TENERIFE vagy GRAN CANARIA !!

Szasza19 2015.01.31. 12:25:10

Edinburgh, Skócia. Nevetséges, hogy csak egy egyenes járat létezik, bőven lenne többre kereslet.

svajcineger 2015.01.31. 12:50:59

@BizAir:
Azert, mert a wizz celkozonsege a magyar melos, es nem a finn turista.

svajcineger 2015.01.31. 12:52:02

@BizAir:
Latom, baromira kepben vagy a svajci valosaggal. :-)

Buenos Aires 2015.01.31. 12:53:44

New York.
Tudom, hogy az A320 nem ér el odáig. Ezzel együtt napi 1 járat biztosan tömve lenne, és nem 50 Eurós jegyekből.

jet set 2015.01.31. 13:20:21

@Buenos Aires: Azért, mert te mennél, az nem jelenti azt, hogy rentábilis lenne a járat.
Én például mennék a Loire-völgybe, szóval lehetne oda járat, de mégsem lesz.

Buenos Aires 2015.01.31. 13:38:01

@jet set: Sosem voltam még. És ha megyek, akkor sem ezen fog múlni. Ezzel együtt gondolom, hogy egy ziccer, amit kár lenne kihagyni, mert egy csomó másik járat ezentúl ráhordóként működne, javulna a kihasználtsága.
Ezzel együtt az üzleti utasok és kivándoroltak és rokonaik a biztosíték a tele gépekre. A Loire-völgyére ez azért kevésbé jellemző.

mindegyhol 2015.01.31. 13:55:27

@Fillér B. Gusztáv: Miért jobb ORY? Hát mert az van legközelebb a városhoz. És nem. Nem sokkal drágább mint BVA. Az is sokat elmond, hogy a Transavia a tavaly nyári menetrendjét megtartotta télre is (pedig ilyenkor mindenki visszavesz) illetve az idei nyári menetrendben heti 3ról 4re emeli a járatok számát. Biztos szarul megy az útvonal. SZemély szerint rühellem BVA-t. Messze is van, át is kell bumszlizni Párizson. Ráadásul ORYról a kedves utas 1,7 EURból eléri az első metróvonalat (a z új villamosnak köszönhetően), míg BVA-ból fizeti a 16 eurós shuttle járatot. Sorolhatnám még, de mennem kell kávézni.

mindegyhol 2015.01.31. 13:59:16

Csak összehasonlításképp: kedden ugyanannyiért jövök megyek ORY-ra /ból Transaviával, mint BVA-ra/ból RYR el.

Basilisk Captain 2015.01.31. 14:03:42

@mindegyhol:
jó de minek oda 5-knek a wizz???? ott van CDG-re Easy + Af... lehet válogatni.

mindegyhol 2015.01.31. 14:21:34

@Basilisk Captain: Nézz repjegyárakat és rájössz, miért. Az AF és az Easy közel egy árkategóriát képvisel. A CDG miatt.

Tke 2015.01.31. 14:39:56

Köszi a kezdeményezést, drukkolok és aláírtam a sikerért.
Skócia: Edinburgh, Inverness. Pestről már jó lenne, nekem külön jó lenne Debrecenből.

mindegyhol 2015.01.31. 14:41:35

Egyébként párszor megfordultam CDG-n is, valóban más világ. De közlekedés szempontjából ORY a nyerő annak, aki Párizsba megy turistáskodni.

Basilisk Captain 2015.01.31. 14:48:23

@mindegyhol: hát ha olyan árkategória, és ez van, és oda akarok menni, akkor kifizetem. leírtam már feljebb, ha wizz megjelenne, nem lenne karitatív, és nem adna 5k-ért jegyeket... és a többi se csökkentene. Elég megnézni Londont, majd' za összes reptér le van kötve Budapestről, Easy árai mégse a csóró szint, párizsnál ugyan ez lenne. W6 repül 1-2 járattal BVA-ra, rohadtul nem menne máshova Pestről HA indítana.
Amúgy megnéztem az árakat. Transavia 100€ retúr. teljesen vállalható....

mindegyhol 2015.01.31. 14:52:59

@Basilisk Captain: Persze, hogy vállalható :) ORY ár érték arányban a legjobb. Minden gép csőre áll, a busz akkor játszik ha nincs szabad híd (ez leginkább a késő esti órákra jellemző). De lehet, hogy a 100 EUR-t szívesebben adnám a Wizznek, egy magyar légitársaságot támogatva egy francia helyett. Ha meg mégsem indítanak járatot ORYra, akkor marad a Transavia. Meg vagyok elégedve velük (azt leszámítva, hogy ők is a karámból indulnak Pestről)

mindegyhol 2015.01.31. 15:21:04

@Basilisk Captain: A Transaviahoz viszonyítva mindenképp :)

GrandMasterB 2015.01.31. 15:29:18

@Basilisk Captain: Mutatsz nekem Zürich-Budapest-Zürich viszonylatban Swiss jegyet 50 ezer forintért pénteki indulással és vasárnapi visszautazással? Köszi.

Basilisk Captain 2015.01.31. 15:30:40

@GrandMasterB:
50-ért bud-zrh-bud van
zrh-bud-zrh 250€. De az a cca 80€ különbség svájci fizetések mellett nullának tekinthető. Nézni kell sokat a jegyárakat, és tervezni. Nem holnapra megvenni a jegyet. ;)

svajcineger 2015.01.31. 15:39:04

@GrandMasterB:
Emgem bármikori indulással érdekelne! :)

Basilisk Captain 2015.01.31. 15:45:12

@svajcineger:

ez a baj. akkor tit sose kerestek, avagy nem tudjátok hol kell... :tessék 56k huf, zrh-bud-zrh.
awesomescreenshot.com/0ac4b6wo0f

svajcineger 2015.01.31. 15:53:43

@Basilisk Captain:
Ez nagyon szép! De légy szíves, mutasd meg, hogy ez hol foglalható ennyiért, mert a swiss-nél tuti nem! Arról nem is beszélve, hogy 50.000-ről volt szó. Ettől függetlenül várom a megoldást!

Basilisk Captain 2015.01.31. 16:00:41

@svajcineger:
ez nem swiss ez átszállás.

Jajj 6000 Ft különbség. :( jaj de sok. arról nem tehetek hogy fillérbaszó vagy, és sokallod.
Swiss mint mondtam 250-270€. ha az sok, ott a railjet, lehet vele szopni 12 órán keresztül 39€- ért.
Elég gáz, ha svájci fizetésből nem futja swiss jegyre. :(

svajcineger 2015.01.31. 16:05:38

@Basilisk Captain:
Aha, értem!
1. A kérdés swiss-re vonatkozott, a választ is arra adtad.
2. Az hogy kinek, mi a sok, azt hadd döntse el maga,és ne te!
3. Az általad bemásolt alitalias utak menet ideje 9 óra 40 perc. Az nem szopás?
4. Gratula, hogy ismered a matrixot! :)

Basilisk Captain 2015.01.31. 16:07:33

@svajcineger: arról nem tehetek hogy mindenkinek tipikusan magyar felfogása van, és csak sírni tud, hogy jajj mennyi.
9 óra 40 a menteidő igen, de az a legolcsóbb. olcsóságnak meg ára van.
szevasz.

GrandMasterB 2015.01.31. 16:08:20

@Basilisk Captain: Budapest-Zürich-Budapest nem játszik, mert ugye az Magyarországon élő embernek jó, aki pedig nem frankban kapja a fizetését.
Szóval nincs 40-50 ezer forintért jegy kinn élőknek.

Valóban ki lehet fizetni a magasabb jegyárat a svájci fizetésből, de azért néha nehezen veszi be az ember gyomra a 100 ezer forint körüli jegyárat (ha nem hónapokra előre veszi meg a jegyet) az 1 óra 20 perces útért.
De van mondjuk közvetlen vonat is, de azért ahhoz kell elszántság, egyszer már próbáltam.

svajcineger 2015.01.31. 16:15:33

@Basilisk Captain:
A másik tipikus magyar mentalitás meg az, hogy "k.okos vagyok, nagyon értek a témához", aztán a bizonyítás meg nem megy, ugye? :)
Pá!

csadeev 2015.01.31. 16:23:13

@Borsihun: Kefalonia :D ? Azt remelem tudod, hogy Budapestről Zakhyntos-ra repül a Wizz, ami kb 500 méterre van Kefaloniától. Plussz Kefalonia nincs is ugy felkapva, nincs akkora neve, mint Zakhyntosnak. Ettől függetlenül frankó hely, de oda járatot indítani nettó hülyeség, főleg, hogy most már van BUD-ATH fapadon is.

New York szintén nem túl életképes ötlet az A320-as gépek limitációja miatt. Egyelőre a Wizz még tud fejlődni Európában, illetve a kontinens környező országaiban is, 8-10 év múlva talán aktuális lesz majd az interkontintális járatnyitás, illetve nagyobb gépek beszerzése.

Skóciába, Nyugat-Franciaországba valóban érdemes lenne járatot nyitni, aminek én még örülnek az Marrakesh (Marokkó).

portugéza 2015.01.31. 16:39:45

Nem ide tartozik, de ha már ötletparádé:

- Bp-ről Montenegró is jó lenne (Tivat, esetleg Podgorica), nyáron. Pár éve volt Malév járat, kb. 30 ezres retúrárért, igaz, nem volt tömve a gép, de sokan voltunk, amikor utaztam. Azóta még népszerűbb lett az ország. Autóval az út Mo.-ról min. 12 óra. Londonból, Brüsszelből már van fapad szezonban.

- Zöld-foki szigetek. Megjegyzem, transzkontinentális hub-ként is jó lenne, pár hangárt felhúzni gondolom nem nagy ügy (most sarkítok persze). Onnan Brazília, egyéb Latin-Amerika, esetleg Nyugat-Afrika csak egy köpés.

- Valakik említették a fapados közel-keleti járatokat. Gondolom, a biztonsági intézkedések miatt nem kevés a reptéri díj, 5000 HUF-os jegyeket én nem várnék arrafelé.

- Albánia? Rohamosan fejlődik a turisztikai infrastruktúra, egyre színvonalasabb a tengerpart.

Gonda István 2015.01.31. 16:55:54

1.) Dél-Franciaország
2.) Skócia
3.) Valencia
4.) Nyugat-Franciaország
5.) Észak-Kelet-Olaszország

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2015.01.31. 17:16:37

@mindegyhol: köszönjük, tudjuk, meg is írtuk rég.

fapadosinfo.blog.hu/2014/06/05/parizs_897

A wizz szemszögéből mondtuk, hogy nekik miért érné meg. Mint utas, nyilván örülnénk neki.

epidermis 2015.01.31. 17:18:27

@Ádán: először Wizz Stocholmba, aztán Norwegian New Yorkba. Ha jó előre lefoglalod, oda-vissza 120.000-ból megvan. Ehhez képest az Air France csak oda 124.000. Márciusról beszélek, pl.

Basilisk Captain 2015.01.31. 17:32:02

@epidermis: :D
wizz stockholm alsóra jár. NYO-ról fel kell menni Arlandára, ez oda-vissza 10k.
Kell poggyász is, ami mindkettő cégnél külön fizetős. kell étel/ital is, mert azért hosszú út. Lehet kell tranzitszállás is. Necces az átszállás, mert ha beüt a baj, akkor a norwegian nem vár meg..
"Air France csak oda 124k", na jó de legacynál nem illik One way árakat nézni, mert torz képet mutat.
Márciusra legolcsóbb Af/Delta jegy nyc-be 147.900 huf. Enyhén jobban megéri ez. mert ebben van garantált átszállás, feladott csomag, és étel/ital. + repteret sem kell váltani.
De ha nincs ragaszkodva az air france-hoz, 139.900 hufért van jegy, ez már csa k15k-val drágább a """jó""" eizz+norwegian kombónál, ez lufthansa, nagyon jó , 40 perces átszállással, feladott csomaggal, kajával. :) ennyi.

coeurace 2015.01.31. 19:40:35

Liverpool, John Lennon International airport

jet set 2015.01.31. 21:31:07

@coeurace: MAN mennyire van tőle? 50km?

bazsi1979 2015.01.31. 23:22:48

Skóciába, elsősorban Aberdeen-be...

Marianna Kiss 2015.01.31. 23:27:08

Valencia !! bármikor bármennyiért.

jet set 2015.02.01. 10:28:24

@Marianna Kiss: Igen? Megveszed a 80ezres jegyet?

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2015.02.01. 11:54:30

@Basilisk Captain: Skavsta-Arlanda oda vissza nem jön ki tízezerből, inkább csak oda.De lehet, hogy még húzósabb.Jó 150 km a két reptér.Tudom, itt élek a kettő közt félúton... :D

epidermis 2015.02.01. 12:58:06

@Basilisk Captain: én oda-vissza írtam az árat. A Norwegian szerint a gép a Kennedyn tesz le. Stockholmban pedig néztem szobát 21 Euro /éj.

Basilisk Captain 2015.02.01. 14:11:07

@epidermis: dehogy írtad oda vissza. Igen a norwegian árat oda-vissza írtad, de AF árat nem.

"Ehhez képest az Air France csak oda(!) 124.000. Márciusról beszélek, pl."

Szóval?
-Air france is JFK-n tesz le
- Van feladott az árban
- Van ingyenes ellátás a gépen
- Nem kell repteret váltani
- Nem kell aludni sehol sem a 2 járat között.

érthető már?. a semmit nem tartalmazó, csak a jegyet, 120k wizz+norwegian VS. 140k hufos más társaság budapestről, egy átszállással.

Piri Piri 2015.02.01. 14:34:53

Dél-Franciaországba! Azon belül Beziers, Montpellier v. Carcassonne

Robi Roadman 2015.02.01. 16:25:54

Del Franciaorszag barhol... Nîmes, Montpellier, Marseille, de akar Beziers vagy Nice is jo lenne...

epidermis 2015.02.01. 16:59:28

akkor te fizetsz 280-at inkább a kényelemért. Én nem tehetem meg. Én fizetek inkább 120-at, és ott alszom az ismerősömnél Stockholmban. Ha mégse, akkor 126. És még mindig oda-vissza...

Basilisk Captain 2015.02.01. 17:39:08

@epidermis: ember!!!! bmeg.
nem fogod fel, hogy TE beszéltél Air Francenál egy útról????
én amit beírtam az mind retúr ár!!! gondolkodj már....
140.000 FT RETÚR!! ODA_VISSZA!!!!
szóval fizessél csak 120-t. én meg fizetek 140-t sokkal jobbért. mert ha te adsz feladottat, meg veszel kaját a fedélzeten, már bőven többet költöttél....
alapból nincs olyan ember aki one way beszélne legacy árakról rajtad kívül!!...
mert hangsúlyozom. TE írtad ezt..: ""Ehhez képest az Air France csak oda(!) 124.000. Márciusról beszélek, pl."""

use your fuckin brain!

_Neville 2015.02.01. 18:27:49

Münchenbe két óránként megy vonat a Keletiből 7-től 21 óráig, ha időben veszi valaki, nem is olyan drágán - a telítettségtől függően az is drágul, mint egy fapados -. Ezek után valaki nem érti, miért van oda kevés repülő? :D

Basilisk Captain 2015.02.01. 19:44:00

@svajcineger: lufthansa nem hülye. Akkor lenne hülye ha a sima bud münchen utasoknak adná el olcsón a helyeket, ahelyett hogy a hosszútávú járataira hordjon rá...

svajcineger 2015.02.01. 20:58:42

@Basilisk Captain:
Pontosan ezaltal volna ott meg hely masna kis.

Basilisk Captain 2015.02.01. 21:23:49

@svajcineger: dehogy van.... Túl kicsi a távolság, hogy eltartson egy p2p társaságot.... azért mert itt 15 ember sír egy járatért, a túlnyomó többség úgyis telekocsival-kocsival-busszal-vonattal járna.
szóval nem, nincs helye másnak...

sanga 2015.02.01. 21:25:53

Dél-Franciaország, Beziers! Ryanair jár innen, de sajnos Budapestre nem :( Ezért jöhetne a Wizzair! ;) Ha az nem jön össze, akkor Montpellier. Esetleg Carcassonne. Ha nem is rendszeres járat, de legalább a szünetekben legyen!

svajcineger 2015.02.01. 22:07:17

@Basilisk Captain:
Ha te mondod, biztos ugy van. :-)

epidermis 2015.02.02. 09:28:27

@Basilisk Captain: azért harmadszorra csak sikerült leírnod, hogy oda-vissza árakat írtál. Gratulálok. Use your eyes...

Basilisk Captain 2015.02.02. 09:49:47

@epidermis:
Nem tehetek róla hogy nem erte

Basilisk Captain 2015.02.02. 09:51:32

@epidermis:Ne tehetek róla, hogy te ebből
ne értetted meg..
"na jó de legacynál nem illik One way árakat nézni, mert torz képet mutat. "
Szóval én már leírtam hogy retúr árak csak te nem értetted meg..

Tricia McMilan 2015.02.02. 09:59:41

+1 Skócia. Épp oda tervezzük a nyaralást :)

okoska77 2015.02.02. 17:33:57

Sehova. Eloszor erjek el azt, hogy az atlagos kesesuk 1 ora ala menjen, majd utana lehet elkezdeni fejlesztgetni. Mert most mar ott tartunk, hogy a wizzair-es jegyekre nem azt kell ranyomtatni, hogy 2 oraval felszallas elott tessek a repterre a erkezni. Azt kell rajuk irni, hogy 2 oraval az indulas utan boven eleg ha odaer a kedves utas. Akkor legalabb nem var olyan sokat.

Gizibaba 2015.02.02. 18:26:45

+1 Dél-Fro, Beziers!

Expresszbusz · http://expresszbusz.blog.hu/ 2015.02.03. 01:44:42

Skócia,
Írország,
Baltikum,
Észak-Németország (Berlin/Hamburg/Bréma)

valamint: Sármellék-London

ZX71 2015.02.06. 10:30:16

@pirospottyos: Csak szólok, hogy Charleroiba sokszor lehet (irányonként) ~3k-ért utazni, onnan meg 5 euróért van transzfer Luxemburgba..
www.flibco.com/en

ZX71 2015.02.06. 10:33:36

@okoska77: Az elmúlt másfél évben 12 szektort repültem velük és egyszer sem késtek ~10 percnél többet. Nyilván ez nem mérvadó, de az "átlagos 1 órás késést" kissé túlzónak érzem.

Messzi Vetek 2015.02.09. 14:27:46

@mindegyhol: 3-ról 4-re, de az a baj, hogy a vasárnap megszűnik, így nem tudok hétvégére tervezni. mondjuk ez az én bajom.

Messzi Vetek 2015.02.09. 14:32:16

@Basilisk Captain: hát nézd, minden járat pukkon van, tehát igény az vóna. valószínűleg az AF is azért sűrített most napi 3-ról 4-re, mert meg tudja tölteni a gépeit.

okoska77 2015.02.09. 17:32:27

@ZX71: Nalam az atlagos keses olyan 2 es 3 ora kozott lehetett valahol, amikor tiltolistara tettem oket. De most panaszkodik egy ismerosom, hogy Londonba orakat vard oda-vissza. Es ez friss elmeny.

Basilisk Captain 2015.02.09. 20:31:58

@Messzi Vetek:
AF azért sűrített, hogy a hosszútávú járataira jobb legyen a csatlakozás... AF-nek nem a budapest-párizs pont-pont utasok a célközönsége, hanem a CDG-n átszálló utasok.

Messzi Vetek 2015.02.10. 14:15:39

@Basilisk Captain: senki sem állította, hogy csak a pont-pont utasok a célközönség (de ha megengeded: azok is).
arról beszéltél, hogy megy oda 4 társaság (a ryanair mondjuk nem oda megy, de számoljuk oda) és minek legyen ötödik. erre írtam, hogy tele vannak a gépek, terem ott még babér. annak idején a Malév+AF napi 6-tal ment.

Basilisk Captain 2015.03.31. 12:36:19

Na a fillérbaszó kinti melósok örülhetnek.
Wizz megnyitja a glasgowi járatot, illetve a bolognait is.