FAPADOS TIPPEK, TRÜKKÖK, ÉLMÉNYEK

emailicon.png Vélemények, tapasztalatok,
sztorik ide jöhetnek: 
fapadosinfoblog@gmail.com

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

10 éves (1) 15 év (1) A321 (2) A321neo (1) admin díj (1) Aegean (1) Airbnb (2) airbus A321neo (1) Air Asia (1) Air France (4) ajándék (2) Akaba (1) akció (18) alapok (1) alapszabályok (1) Alhambra (1) always getting better (1) Amalfi-part (3) Ammán (1) amman (2) Andalúzia (1) apartman (1) app (2) arabok (1) Arad (1) árazás (1) árcsökkenés (1) áremelés (2) árkörkép (3) ármustra (5) Athén (5) átirányítás (1) átszállás (3) autóbérlés (7) automata utasfelvétel (1) Azori-szigetek (5) bádogsátor (2) bádogterminál (5) Baku (1) balatoni menetrend (2) baleset (1) balhé (1) balkáni útvonalak (2) bankkártyacsalás (1) Barcelona (2) Bázel (1) bázis bezárása (1) Bécs (1) becsekkolás (1) bénázás (1) Bergamo (1) Bergen (2) Berlin (1) beszállókártya (1) beszámoló (1) Birmingham (1) bíróság (1) biztonság (1) biztonsági ellenőrzés (4) blama (1) blöff (1) Blue Lagoon (1) Bordeaux (3) Bosznia-Hercegovina (1) botrány (1) Bruges (2) Brusseles Airlines (1) Budapest-Belgrád (1) Budapest Airport (9) Budport (4) buliturista (1) bunkóság (4) büntetés (1) buszjegy akció (1) busztranszfer (1) camper (1) castellón (1) Chania (1) Cinque Terre (1) Ciprus (7) ciprus (1) Cork (2) Costa Brava (1) couchsurfing (1) csekkin (1) csőd (2) csomag (1) csomagdíjak (2) csomagellenőrzés (1) csomagszabályok (29) Dánia (1) DCC (1) Debrecen (6) devizaátvátós trükk (1) díjemelés (2) Discount Club (1) Doncaster (1) drón (1) easyBus (1) easyJet (21) Egyiptom (2) egynapos repülés (2) egyszer megéri (1) Eilat (4) Eindhoven (1) elhagyott poggyász (2) emelt díjas ügyfélszolgálat (1) értelmetlen szolgáltatás (1) észak-ciprus (1) Eszék (1) Eurostar (1) évforduló (1) fapadosok árazása (2) fapados buszok (1) fapados kódex (1) Fat Track (1) felvásárlás (1) Ferihegy (12) Ferihegyi busz (2) Fez (1) fillérekért (6) Finnország (2) fjord (1) Flibco (1) Flixbus (2) Flybe (2) FlyNiki (1) Foci EB 2016 (5) Folegandrosz (1) fontos tudnivalók (1) főszezon (1) Francia Riviéra (4) Frankfurt (2) Fuerteventura (6) Funchal (1) futás (1) futópálya-felújítás (1) Gatwick (1) géplekésés (2) géprohamozás (1) Germanwings (1) Gibraltár (1) görög csőd (1) Görög szigetek (5) Granada (2) Gran Canaria (3) GVH (1) gyerektelen utazás (1) Győr (1) gyorsjelentés (1) hányinger (1) hasznos infók (1) hatalomváltás (1) határzár (1) helyleosztás (3) Hertz (1) hitelkártya költség (1) Hollandia (1) Holt-tenger (1) horror (3) hosszú hétvége (1) hosszú távú fapados (1) hotel (1) Huelva (1) információ (1) ingyen wifi (1) Írország (1) Isztambul (3) Izland (12) Izrael (5) járatindítás (1) járatmódosítás (3) járat megszűnés (2) jegyárak (1) jegymustra (1) Jeruzsálem (1) jófejség (1) Jökulsarlon (1) Joon (1) Jordánia (2) jótanácsok (2) kacat (1) kamu (1) kamuakció (1) Kanári-szigetek (8) Kannonkoski (1) karantén (2) kártérítés (7) Kassa (1) katasztrófa (5) Kavala (1) Kazahsztán (1) kedvenc városaink (5) kényelmetlenség (9) kert (1) kés (1) késés (7) kézipoggyász (5) Kirkjufell (1) Koppenhága (1) koronavírus (9) kósz (1) Kotor (1) Kréta (2) Kükládok (1) kutya (1) kvíz (1) Lamezia (2) Lanzarote (4) Lappföld (1) last minute (2) Laudamotiob (1) laudamotion (1) La Palma (2) légikatasztrófa (3) legjobb helyek (1) legjobb reptér (1) Legoland (1) lehúzás (17) lényeg (1) Lipari-szigetek (2) Lisszabon (4) London (6) Lufthansa (3) Lugano (1) Luton (3) luxus (1) lúzerség (1) Lyon (1) Maastricht (3) Madeira (3) magyar (1) Malaga (1) Malév (2) Malév GH (5) Mallorca (2) Malpensa (1) Málta (2) Marákes (2) Marokkó (2) Marrákes (2) Mastercard lounge (3) MÁV (2) megszűnő útvonal (5) megújulás (1) mellékhelyiség (1) Mélosz (3) menekültek (1) mentőár (1) Michael OLeary (2) mikonosz (2) Mikulás (1) MiniBUD (4) Miskolc (1) mocsokságok (1) módosítható jegy (1) mökki (1) Monaco (1) Monarch (1) Montenegro (1) munkakörülmények (1) Nagyvárad (1) National express (1) Nizza (3) nők (1) Norvégia (3) Norwegian (3) nyaralás (3) nyaralójáratok (2) nyári akció (1) nyári menetrend (1) nyár 2020 (2) óceán (1) óceanárium (1) Olaszország (1) olcsó jegyek (20) olcsó szállás (1) Onnibus (1) összehasonlítás (5) őszi szünet (1) otthagyott csomag (1) óvintézkedés (1) Páfosz (1) Pafosz (4) panasz (1) parasztvakítás (1) Párizs (4) parkolás (2) Pécs (1) Pegasus Airlines (1) petíció (1) Petra (1) pilótahiány (1) Pisa (1) Pizzo (1) poggyász (4) Polskibus (1) Popstrand (1) Porto (3) Portugália (3) Positano (1) Premier Hub (1) Premier Inn (1) prémium szolgáltatások (2) priority (1) Privilege Pass (2) profit (2) profit warning (2) rendszerező (1) repjegy (1) reptér (2) reptéri alvás (1) repülési tilalom (1) repülőtér (3) részeg (1) Reykjavík (1) romantika (1) Ronda (1) Rovaniemi (1) Ryanair (83) Saint Tropez (1) Santander (1) Sanyolország (1) Sao Miguel (1) Schönefeld (1) Scilla (1) Sevilla (2) Skócia (2) Skót Felföld (2) sorbaállás (1) Southend (2) Spirit (2) spórolás (1) Stansted (1) Stavanger (1) strand (1) Stromboli (1) Svájc (1) szabályváltozás (1) szakszervezet (2) szállás tippek (2) Szaloniki (1) Szantorini (1) Szarajevó (1) Szardínia (2) szavazás (2) szeku (1) Szentpétervár (1) szétültetés (5) szexista (1) Szifnosz (2) sziget (2) szinte ingyen (1) Szófia (1) szolgáltatások (4) sztrájk (6) sztyuvi (2) szülinap (1) Tampere (2) Tel-Aviv (2) téli menetrend (1) Tenerife (3) tengerpart (1) Terceira (1) térkép (1) terrorveszély (3) teszt (3) tévhitek (1) tömeg (1) törlés (19) Transavia (3) Transmediterranea (1) transzatlati járatok (2) Travelodge (1) trükközés (2) túlértékelt (1) túra (1) türelmi idő (1) tuti tippek (1) ufb (3) ügyfélszolgálat (2) újraindulás (1) új festés (1) új járat (8) új menetrend (8) új útvonal (11) Ukrajna (1) ülőhelyleosztás (4) ultrák (1) utasjog (2) utasszívatás (7) utastájékoztatás (2) utazási iroda (3) útdíj (2) útlevélellenőrzés (1) utószezon (1) üzleti utasok (1) valencia (1) Valentin-nap (1) változás (1) Váradi József (4) vasút (1) vécéhasználat (1) Velence (3) Velencei-tó (1) Velence Korzó (1) verseny (1) visszatérítés (3) vis maior (1) Vueling (2) vulkán (2) WDC (1) West Fjords (1) wifi (1) Wizz Air (117) Wizz kártya (3) Wow (1) Yumurdzsak (1) Zadar (1) Címkefelhő

Azt kérdi a Wizz Air, hova indítson járatot? Lehet szavazni!

2015.01.29. 23:32 Fillér B. Gusztáv

A méregdrága Jet2 mellé normális fapadost követelnek maguknak a skóciai magyarok, megkérdeztük a Wizz Airt, nem akarnak-e netalántán oda repülni. Vizsgálják a lehetőséget, de nem csak ezt. Adtak még másik négy opciót, amivel szemeznek. Itt a vissza nem térő alkalom, lehet szavazni arról, hogy hova indítson a Wizz járatot. Mi kezdetnek Edinburgh-val és Nizzával kiegyezünk. 

Skóciai olvasónk hívta fel a figyelmünket arra, hogy a kinti magyaroknak tele a puttonyuk a Jet2-val, pontosabban azzal, hogy csak ez az egy légitársaság repül onnan Budapestre, ezért a jegyek méregdrágák. Indult egy onlájn petíció, melyben a többi fapados légitársaság figyelmét szeretnék felhívni arra, hogy kellenének még járatok Skócia és Magyarország között.

Őszintén szólva mi sem értjük, miért nem cuppant rá erre a lehetősége eddig valamelyik ultra. A Ryanairnek pár éve, az első nagy magyar piaci lelkesedés során volt Prestwick-Budapest járata, annó mentünk is vele. Érdekes módon a Malév-csőd utáni nagy nyithatnékban behoztak jópár vidéki angliai útvonalat, de skótot nem.

A Wizz egyre aktívabb Skóciában, de csak Lengyelország irányából repül oda. Eleinte ő is az olcsó Prestwicket preferálta, de nemrég átváltott Glasgow fő repterére, sőt Gdanskból beindult Aberdeenbe is. Érdekes módon a Wizz a magyar útvonalakon ragaszkodik Londonhoz. Inkább felment már napi 4 Lutonra, mint hogy például 3 mellett vidékre is elkezdett volna repülni. Ennyire azért tudtunkkal nem Londonban összpontosul a kint dolgozó több tízezer magyar.

Épp amikor ezen morfordíroztunk, jött a bejelentés, hogy Kassán nyitja 20. bázisát a Wizz és az egyik új útvonal Sheffieldbe lesz. Na ez aztán tényeg durva, onnan épphogy beindultak Londonba és rögtön vállalnak vidéki Angliát, akkor vajon Pestről miért nem teszik? Rákérdeztünk a légitársaságnál és kaptunk egy választ, de nem csak azt. Íme a válasz:

A Wizz Air folyamatosan több mint 100 repülőtérrel tartja a kapcsolatot annak érdekében, hogy felmérje az esetleges új útvonalakkal kapcsolatos lehetőségeket. Új járatok indítása Magyarországról Skóciába vagy Európa más részeire természetesen lehetséges, amennyiben az útvonal értékelése megállapítja, hogy a potenciális új szolgáltatás megfelel a kereskedelmi szempontoknak.

ettől nem lettünk okosabbak, de azt is felajánlották, hogy adnak öt olyan várost, illetve régiót, ahova jelen pillanatban vizsgálják a járatindítás lehetőségét, kérdezzük meg az olvasókat, melyiket szeretnék leginkább. Hahó, köztük van Skócia is:

  • Dél-Franciaország
  • Nyugat-Franciaország
  • Skócia
  • Valencia
  • Észak-Kelet-Olaszország

Ennél közelebbit, például francia és olasz városneveket nem adtak, ebből lehet most válaszolni. Mi mondjuk kicsit tágan értelmezve Dél-Franciaországot helyből mondunk egy Nizzát és teljes mellszélességgel támogatjuk Skóciába szakadt honfitársaink kérését, már csak azért is, mert Edinburgh a legfaszább városok egyike, ahol valaha jártunk.

Tehát, tessék szavazni akár itt kommentben, akár Facebook oldalunkon.

229 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fapadosinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr77122607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rnee_ 2015.01.30. 09:22:37

Skociara szavazok :)

Ddodi 2015.01.30. 09:30:20

Kanárira nem akarnának nyáron repülni??

Egyébként Nizzát támogatnám én is...

Anita Kovácsné Zsolnai 2015.01.30. 10:32:19

Skócia :)
Ezaz gyerekek, végre jóhírek :)
ügyesek vagytok :)

Nikolett Bóta 2015.01.30. 10:45:31

Skocia, azon belul Edinburgh:)

atomdj 2015.01.30. 11:01:41

Egyértelmű, hogy Skócia. Már sűriti heti 4-re az Edinburgh-i járatát a Jet2, miközben Lufthansaval, vagy British Airways-zel durván fel annyiért(de átszállással) haza lehet jutni. Arról nem is beszélve, hogy a gépeken akad városnéző Skót is szép számmal mindig. Én személy szerint BUD-EDI útvonalat kérnék.

"mindig éhes proletár" 2015.01.30. 11:19:56

Baselba,Genfbe van fapados jàrat,Zürichbe miért nincs?? Pedig kifizetödö lenne mert Zürichben és környékénnagyon sok magyar él.az emlitett két vàrosba vonattal lehet eljutni,az egyik 100 a màsik 200 km.-re van,és plusz még a reülötérig àtbuszozni a vàroson csomagokkal,nagy kaland.Legyen Zürichben is fapados jàrat,erre szavazok

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2015.01.30. 12:08:57

Megjött a teljes skóciai magyar diaszpóra? :)

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2015.01.30. 12:10:23

@"mindig éhes proletár": Genfet próbálta a Wizz és nem jött be neki, megszűnt. Meglepő lenne, ha egy drágább svájci reptérrel kísérletezne.

Vackor76 2015.01.30. 12:18:00

Üdv! Én bővíteném a városok táborát Münchennel. Rengeteg magyar él Münchenben és környékén, több tízezer emberről van szó. München-Budapest közvetlen járata, úgy tudom, egy fapados társaságnak sincs. Biztos sokan élnek-dolgoznak Skóciában, vagy Anglia más városaiban, de mi a helyzet a bajor területen élőkkel? Biztosra veszem, hogy konszolidált jegyárak mellett komoly versenyfutás lenne a jegyekért...

Din Serpahis 2015.01.30. 12:24:41

Csatlakoznek a Zurich taborhoz. Jelenleg csak horror arakon lehet Bp-Zrh vonatkozasban repulni - elvileg megoldas lehetne az easyjet Baselben, de az meg valami istentelenul elcseszett idopontban repul.

pityke8 2015.01.30. 12:53:21

A munchen- budapest jarat tenyleg nagyon hianyzik. Csak a lufthansa repuli horror arakert.

Hell-Ász 2015.01.30. 13:04:30

Én Bud-Hamburg -nak is örülnék. Jó lenne a Bud-Edinburgh is.

Adrilanagy 2015.01.30. 13:05:24

Én személy szerint Glasgowra szavaznék. Jet2 megy Edinburghből,nekem Glasgow közelebb is lenne.

Yumurdzsak 2015.01.30. 13:16:37

@Vackor76: oda megy vonat meg busz is, rengeteg telekocsi, nem is sok idő

Anna Lantos 2015.01.30. 13:20:43

Észak Olaszország! Leginkább Bologna :)

leszallopalya · https://leszallopalya.wordpress.com 2015.01.30. 13:48:39

Valenciát nem említette senki, nekem pedig egyik kedvencem. Strandja mint Barcelona kicsiben (és nem annyira multikulti), belvárosa fantasztikus, a katedrális gyönyörű kincsek otthona, mellesleg itt található az 'igazi' Szent Grál kehely (állítólag). Kisgyerekes családok kedvence a hatalmas akváriumpark. A város nyugis, élhető, egyszóval teljesen lenyűgözött.
Bár őszintén szólva, nem hiszem hogy akkora sikere lenne, mint Skóciának.

Berta Szí 2015.01.30. 14:18:15

Eretnek leszek.
Prága és Szófia.

mz53 2015.01.30. 14:35:42

Skócia, Edinburgh!!!!!!

Ciprusi Utazók · http://ciprusi-utazok.blog.hu/ 2015.01.30. 15:12:33

Szezonálisan:
Marseille/Nizza/Toulouse délen

Valencia

Illetve Skócia egész évben tudna működni.

Egyébként itt lehet még szemezgetni:
www.therouteshop.com/profiles/budapest-airport/

Orsi Mészáros 2015.01.30. 15:13:39

Skócia, azon belül mindegy. Mindegyik nagyváros messze van, de nem annyira mint London:)

mindegyhol 2015.01.30. 16:18:19

Paris Orly-ra szavazok. Amúgy nem látok a wizz facebook oldalán semmilyen szavazási lehetőséget.

AirFrance KLM 2015.01.30. 16:42:20

Hogy "hazabeszeljek" es bar nincs a listaban: OSL, bar ez nyilvan draga, ugyhogy TRF. A DY teljesen egyeduralkodo a piacon.

Törő Attila 2015.01.30. 16:45:49

Én Skóciára szavazok. Köszi. :)

Makai Sasha 2015.01.30. 16:49:18

Valami értelmesebb is képbe kerülhetne, legyen Skócia én nem bánom. Engem és a magyar turistákat valami értelmesebb célpont érdekelné...mondjuk Palermo,Torino,Amszterdam,Berlin,Riga,Tallin,Antalya na és persze Bangkok :)

Messzi Vetek 2015.01.30. 17:05:14

ilyen opció ugyen nincs, de esetleg Párizsba nem akar megint járatot indítani a Wizz? mondjuk, ha nem Beauvais, hanem pl Orly lenne a célpont, azt még jobban megköszönném.
(nagyobb forgalma lenne, mint Nizza/Marseille, vagy mint a Toulouse/Bordeaux utaknak, de szerinte Skóciát is überelné).

mindegyhol 2015.01.30. 17:23:39

@Messzi Vetek: Jaja Orly jobb lenne. Az van a legközelebb a városhoz és szerintem versenyképesebb árai lennének a Transaviához képest.

arpad1983 2015.01.30. 17:24:27

@Fillér B. Gusztáv:

Én úgy tudom Genf nem azért szűnt be mert nem jött be neki, hanem mert akkor jött be Istanbul és valahol olvastam is, hogy akkor géphiánnyal küzdöttek és át kellett csoportosítani a gépet máshonnan, ezért ugrott Genf. Mondjuk nem szempont én akkor mentem Genfbe Wizzel 75% volt a töltöttség, persze egy járat még nem mérvadó.

battagergo 2015.01.30. 17:47:39

Norvégia (Oslo-külső, Trondheim, ne adj' isten Oslo), Szentpétervár, Nizza, Gdansk, Bilbao. Ezeket kívánom én!

battagergo 2015.01.30. 17:48:10

és egy Reykjavíkot sem lennék rest megpróbálni!

arpad1983 2015.01.30. 17:50:26

Mit kívánok?

Marseille vagy Nizza, Skócia, Kanári szg, Sevilla, Oslo, Stavanger vagy Trondheim.

DePassant 2015.01.30. 19:11:54

De jó ez a szavazósdi, csak úgy árad a sok zseniális ötlet... "Pusztaszentborzasztó-Alsón sok magyar él, szerintem oda megérné járatot indítani, lehetőleg napi 4-et egyből" meg "jajajaj a legközelebbi reptérig 100km-t kell vonatozni, nyilván kellene egy járat ide is... szomszéd telkén csinálunk egy repteret, úgy is egy köcsög bevándorló..." stb.

Ott van az öt lehetőség, talán első körben abból tessék már választani.
Az én pedig egyértelműen Mogadishu-ra szavaznék, de lehet Nuuk-kal is érdemes lenne megpróbálkozni ;)

Bicepsz Elek 2015.01.30. 20:14:22

Isztambul vagy Kairó!!!

boussa 2015.01.30. 20:40:05

A konkrét kérdésre válaszolva

Edinburgh és Nizza

Amugy pedig , valoszinuleg ahogy fogynak a régioban a verseny nélküli low hanging fruitok, remélhetőleg egyre több alacsonyabb haszonkulcsú ám sikeres desztinációt fognak megnyitni a terjeszkedés jegyében Budapestről is.

Tenerife
Las Palmas
Beirut
Palermo
Valencia
Paris-Orly
Torino
Bilbao/San Sebastian
Porto
Tallinn
Cairo
Antalya
Izmir
Marseille
Athén
Rijad
Kolozsvár
Bukarest

uh csak így tovább !

Basilisk Captain 2015.01.30. 21:10:07

Úristen, "jobbnál" jobb tippek...
Svájc, zürich??? Swissnek van napi 3 járata teljesen elfogadható áron. 40-50k a retúr... Ha valaki a nagyon jó svájcban dolgozik ekkora összegnek meg sem kellene kottyannia, vagy ha igem akkor rohadt szarul csinál valamit. 6-800 ezres havi bèrből ne jöjjön ki egy 50ks repjegy? Ugyanmár... Vagy mindenki fillèrbaszó...
Skócia? Nem csak dzsettu van... Feltalálták az átszállást is..
Párizs?? Ugyanmár.... 4(!!!) társaság repüli pestről... Bőven lehet találni...
München? No komment... Állandóan ez a "nagyonsokmagyardolgozikbajorba' ." ok és? Ryanairnek is volt memmingen járata mégse tartottátok el, akkor minek legyen???
Nem tudok semmi tippet adni, mert amilyen árszinttel most ezek dolgoznak nem lenne semmi olyan hely ahova nem lehetne olcsóbban eljutni.... Elég csak a lisszabon árakat megnézni, kanári ennél tőbb lenne, akkor meg minek....
@boussa:
Rijad?? Azt vágos, hogy oda nem is kap senki vízumot, csak üzletemberek... Sikeres lenne...
Bukarest? Már volt.... 180 fős géppel nem lehet rentábilisan üzemeltetni....

Basilisk Captain 2015.01.30. 21:12:37

Ja meg a másik, a wizz közlemény megint a nesze semmi fogd meg jól bullshit....

netpogi 2015.01.30. 21:19:50

Nizza Nizza Nizza Nizza Nizza Nizza Nizza Nizza Nizza

hariel 2015.01.30. 21:21:24

Dél-Franciaország. (Kanári szigetek, esetleg Madeira?)

hariel 2015.01.30. 21:23:37

@Basilisk Captain: Repültem párszor Romániában belföldi járattal Temesvár-Bukarest vonalon. A jegy 60 euró/út, olyan is volt hogy a jegyet, 5 perccel indulás előtt vettük meg.

Basilisk Captain 2015.01.30. 21:27:18

@hariel: ja igen, gondolom az állami pénzen élő taromnál.
De a wzz már tolta bud-otpt. Nem ment. Most miért menne?.

Bene Péter Kiss 2015.01.30. 21:32:07

Hello mindenkinek. én vagyok az aki elkezdte az online petíciót a Skóciai magyarok érdekében. Skócia edi vagy glasgow. reméljük összejon az új járat. Több légitársasággal is fel vettem a kapcsolatot a segítő társammal ryanair easyjet wizzair és flybe reméljük a legjobbakat. és csak egy megjegyzés nem megyek át szállásal nem várakozok több órát egy egy reptéren ;)

Nilmar 2015.01.30. 21:35:18

Dél-Franciaország: Nizza, Marseille!

♔batyu♔ 2015.01.30. 21:35:40

Én rendes légitársasággal járok, nem ilyennel.

kÁzmér 2015.01.30. 21:38:39

@Bene Péter Kiss: Köszönjük, ez jó ötlet volt! Reméljük sikeres lesz! ;)

Basilisk Captain 2015.01.30. 21:38:44

@Bene Péter Kiss: *átszállás egy szó.
Nem muszáj több órákat várakozni, simán található jó menetrend. Ja, hogy közvetlen kell? Hát annak ára van, meg kell fizetni.

meiname (törölt) 2015.01.30. 21:39:09

@♔batyu♔: Akkor minek írsz ide egyáltalán? Ja tudom, azért, amiért máshova is...

Chan0P 2015.01.30. 21:42:55

Skócia - Aberdeen. :)

randomuser1 2015.01.30. 21:43:35

parlament-márianosztra, arra most szezonális igény lenne

Bene Péter Kiss 2015.01.30. 21:45:11

több órát nem órákat. itt nem csak rólam van szó hanem családok is akik lehet babával mennének haza.

Jagfruit 2015.01.30. 21:50:11

Skócia!
Glasgow, Edinburgh, Inverness

randomuser1 2015.01.30. 21:53:24

monnyuk jacksonville is jó

Triest 2015.01.30. 21:56:29

Nekem mindegy, de ha ennyien akarják Skóciát, akkor legyen Skócia!

Bikli néni 2015.01.30. 21:59:12

Olaszország, családi okok miatt.

randomuser1 2015.01.30. 21:59:52

faszbamá, az úkába gyalog is elér az ember, de ha siet, kocsival ott van egy nap alatt, én orlandoba akarok menni fapadossal!

Basilisk Captain 2015.01.30. 22:08:21

Dzsettu átlagár edibud között 170-200 font retúr. Minimálbér 6,5/ óra. Napi 8 órával számolva ez 52 font. Heti 260. Havi 1040. Ha 3-4 havonta jár haza az ember nem jut a heti fizetés harmada repjegyre?. Nem turkálok más zsebében csak ezt sose értem...
De remélem mindenki vágja, hogyha a lilák nyitnának edibe járatot vagy glasgowba az se lenne ám 4000 huf/út....
Bár remény hal meg utoljára, először meg a szarok rája. :-))
Szóval ha engem kérdez a w6, oda nyitnak járatot ahova akarnak.:-)

Franky 2015.01.30. 22:13:07

München über Alles! Csak a Lufthansa repüli. Ha valaki egy pár héttel az utazás előtt foglal, 500-600 euró egy retúrjegy.. a legolcsóbb is 150 euró hónapokkal előre lefoglalva. Tudom, hogy sűrű vonat csatlakozás is van, meg autóval is Pesten van ez ember 7 óra alatt..

mucmunkas 2015.01.30. 22:18:46

@Basilisk Captain: Amióta az írek leállították a memmingeni járaztot még több magyar lett itt München környékén. Ha 100 euróból meg lehetne fordulni, szvsz sokan választanák a repülést az autó/vonat helyett...

András Tanneberger 2015.01.30. 22:20:56

elég szegényes a fapadosok németországi kinálata. van egy dortmund, egy berlin, egy frankfurt hahn es viszonhallás. egy hamburgi/hannoveri opcio meg jol jönne. münchenbe van nap 3-4-5 vonatpár, 7 oras menetidövel, központbol központba. pont kb idö a repcsivel is, ha mindent összeadsz.

Basilisk Captain 2015.01.30. 22:24:00

@András Tanneberger: no még egy tudatlan.
Hannover, stuttgart, düsseldorf, köln, hamburg , ide jár a germanwings. Ja tényleg "szegényes" a kínálat.....

Szaktanár 2015.01.30. 22:26:44

@battagergo: norwegian simán elvisz osloba.

PAndreaR 2015.01.30. 22:33:22

Skocia egyertelmuen!

zsoci 2015.01.30. 22:41:08

Egyik sem. Viszont Észak-Németországba senki sem repül. Pl Hamburg? Lübeck?

Bene Péter Kiss 2015.01.30. 22:42:23

valószínű nekünk itt nincs kiadásunk csak kerestünk :)

Basilisk Captain 2015.01.30. 22:49:16

@zsoci: hamburgba jár a germanwings, már leírtam!!!!!

@Bene Péter Kiss:
Jolvan. Ezért írtam, hogy 3-4 havonta egy heti fizetés harmadának simán ki kellene jőnnie... Lehet kiadás mellette bőven... Vagy ha nem,akkor újfent azt mondom, valaki valamit rosszul csinál, ha kinti bérből nem tud hazajönni 3-4 havonta, kényelmesen..

nick066 2015.01.30. 22:53:36

Egy Debrecen - München járatot legyetek szíves !

zsoci 2015.01.30. 23:06:13

@Basilisk Captain: Ezt tudom, de sem árban, sem utazási időben nem válallható a GW. a wizz árának 2-3-5x-e.

DerdakA 2015.01.30. 23:11:01

Dél-Franciaország!

pamic 2015.01.30. 23:23:21

Kanári szigetekre miért nem képesek? Mennek mindenféle érdektelen városba (magunk között szólva, kinek szíve vágya elsődlegesen eljutni Maastrichtba?), de Las Palmas nem térül meg? Állítom, lazán hozná a Wizz a teli gépeket. Avagy, miért rentábilisabb Baku, mint LPA? Nem értem..Magyarok ezrei repülnek oda charterrel vagy, akár én, átszállással.

Naraoia 2015.01.30. 23:23:24

Skócia!!! *térden állva könyörög* Edinburgh vagy Glasgow, nekem mindegy, St Andrewsból mindkettőt rémálom elérni :)

bala52 2015.01.30. 23:46:54

@nOniCk: @bogaar: VALENCIA mi más? Engem a bakancs érdekel nem a meló.

fingerbangs 2015.01.30. 23:50:18

nizza! és rögtön vennék is 3 jegyet

gabriel8 2015.01.30. 23:59:57

Nizza egyértelműen ! nagyon ! :)

2015.01.31. 00:29:45

Dél-Franciaország

svajcineger 2015.01.31. 01:14:25

@Franky:
Csatlakozom! FMM, vagy FDH tetszene nekem is.

dieter 2015.01.31. 01:40:21

ezek közül egyértelmű Skócia.
Mondjuk Turku visszaállhatna, de egy Baltikum (Riga/Vilnius) is el tudnák képzelni.

Bene Péter Kiss 2015.01.31. 04:45:50

Ennyi okos magyart istenem :) szánalmas get a life ;)

vscotina (törölt) 2015.01.31. 06:14:26

Én személy szerint Glasgowra szavaznék. Illetve, hogy jó lenne ha végre szelídítené egy kissé a Jet2 árait, ami sajnos csak Edinburghba repül. Mostanában az egeket verdesik az árak.

Morgo1229 2015.01.31. 06:45:47

Hollandia is tele van Magyarral az eindhoveni jarat a wizzair penzbeszedoje. Van hogy egy ut 90000 forint gyakorta elofordul hetvegen vagy iskolaszunetben. Szinte sosincs 40-50 euros jegy. Arrol nem is beszelve hogy Amszterdam meg Rotterdam tobb szaz kilometerre van. Igaz van Transavia de alig repul. Bar az olcsobb. Mi klm-mel jarunk mert olcsobb a wizznel. Rohej nem ?

kamasuka 2015.01.31. 07:57:32

Remélem egyszer még újraindítják Donyeckbe is!

ZX71 2015.01.31. 08:28:44

Skócia.

És de jó lenne, ha valaki repülne Ammanba. Évek óta nézegetek jegyeket, ~120e alatt nem találtam. Bosszantó. Pedig Jordánia abszolút megérné, hogy vmelyik fapados felvegye, különösen, hogy a "környéket" már repülik.

riksa6 2015.01.31. 08:34:13

Nizza. Vagy bármi más D Francia pl Hyéres

invalid username 2015.01.31. 08:46:43

@hariel:

Madeira +1

No persze, ha én wizzair lennék, előtte megnézném, hetente hány magyar utazik Madeirára, és mennyit lehetne még odacsábítani, ha átszállás nélkül érhetnénk el a szigetet (akár a mostani, portugál árszinten).

invalid username 2015.01.31. 08:49:53

Ja, és Montpellier +1, sokkal inkább, mint Nizza.

BizAir 2015.01.31. 08:50:31

Azért az durva, hogy az emberek 99%-a itt és most vagy a teljesen triviális "ANGLIA MERT OTT DOLGOZOM!" mantrát nyomja, vagy, és ezek vannak többségben, valamiért úgy gondolják, hogy BUD-ról ez a "cég" az igazi utazóknak, turistáknak van. SPOILER ALERT: Nem, a melósoknak.

És még külön pikáns, hogy eszébe se jut gyakorlatilag senkinek, hogy "Menjen Helsinkibe, mivel onnan nagyon sok turista jönne ide, mivel a finnek imádják Magyarországot, és nyáron egy jó heti 4-5járat csurra tölthető lenne 20 ezres jegyekkel!" - vajon miért nem?

BizAir 2015.01.31. 08:53:57

@Fillér B. Gusztáv: Nagyon is bejött neki, hisz az volt a reggeli "melósjárat", vitte az irodistákat a HQ-ba megbeszélésre. (Jó persze utas nagyon nem volt rajta, habár mocsok olcsó volt, de ugye egy svájci hülye lesz ezekkel menni tömegesen, ha nagyon akar arra ott az easy nem kicsit kulturáltabb cégként, nem is beszélve a svájci fizetéshez megfizethető Swissről. Arrafelé meg ugye, a helyi bevándorláspolitika szigorúsága miatt, relatív kevés a magyar ipari szakmunkás.) Csak aztán nem volt elég gép, és hát bejött ugye SAW, arra kellett a kapacitás.

BizAir 2015.01.31. 08:57:35

@Emmanuel Goldstein: Norwegian. Talán már LGWről is.

randomuser1 2015.01.31. 09:05:32

@BizAir: az volt akérdés, pestről hova, átszállással már nem ugyanaz.floridába amúgy se ingázni megy az ember, bár van egy fílingje a nyolcórás átrepülésnek fapadon.

Monsieur Kopf 2015.01.31. 09:06:51

Skôcia valaszinüleg kifizetödö lenne. De van biztos bevétellel kecsegtetö megoldàs is:Skôcia - Luton - BUD Âtszâlâssal!!!(Have a nice day - Mr.Ên nem szâllok ât!- peticiô inditô. Csak a UK engedélyek kellenének hozzà egyébként pedig Luton jô Hub lenne.

Bajororszâgba azért ment ennyi magyar, mert közel van autôval-"6 ôra alatt otthon vagyok kotschival" ezt mondjâk màr vagy vagy 25 éve - mellesleg nagyrészt az ö közremüködésüknek köszönhetjük a 300ezer KM -et futott de itthon "megfiatalodô" autôpark nagy részét. Verdict: Oda nem kell - ha 50 eurônâl több a jegy - Hâ annyié mâ' hazamegyek és viszek egy autôt - lenne.

Nizza -hmm, nagyon szeretem(éltem ott), de egy kifejezetten dràga reptér - annyi magyar nem lakik ott, ês a kirândulôk csak nyâron mennek.

Egy észak Amerikai jârat biztos siker lenne de vagy tûl sok idôre kivesz egy gêpet mert pihentetni kell a személyzetet, vagy csereszemélyzet kell szôval nagy ktgs mind a kettö.

Luton Hub bâzis kellene és önnan lehetne fejlödni a Wizz-nek.

BizAir 2015.01.31. 09:07:38

@Emmanuel Goldstein: Mennyi realitása lenne egy MCOnak BUDról, ha egy szaros, általában mindig jolly joker JFK/EWR se tud innen menni?

Basilisk Captain 2015.01.31. 09:09:45

@Monsieur Kopf: nem fog nyugati bázist nyitni a w6 főleg nem londonban.... igaz minden keleteurópai kis szar bokorból járnak oda, de még így se nyitnak bázist, mert az igen drága lenne nekik. maradnak ilyen kelet európainak.

BizAir 2015.01.31. 09:10:24

@Monsieur Kopf: Milyen engedélyekre gondolsz?
Semmilyen engedély nem kell, bármelyik EU-s cég (és ebben az értelemben a Wizzecske is ide tartozik, pedig nem is annyira Eu, csak jogilag, meg nem is annyira légitársaság, csak úgy tesz, mintha) , ha van megfelelő kapacitása neki, és a fogadó repülőtérnek, bármikor indíthat járatot akármelyik két EU-s reptér között.

HoNeYBiRD 2015.01.31. 09:19:24

dél-fro, nizza vagy marseille nem lenne rossz

hawkeye 2015.01.31. 09:58:36

Skócia, Edinburgh!

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2015.01.31. 10:17:13

Észak-Kelet-Olaszország vagy Franciaország akármelyik része! (nyugat, vagy dél).

Monsieur Kopf 2015.01.31. 10:17:54

@BizAir: Ûtvonal engedélyek - kezdetnek. Mivel kereskedelmi jâratrôl van szô- nem hogy te meg én a PPL -lel kibèrelûnk egy cessna 152 -es gépet és repülünk. Egy ûj vonalhoz nagyon sok betünek kell legèpelve lenni mielött te megveszed a skyscanneren.

BizAir 2015.01.31. 10:19:17

@Monsieur Kopf: Nettó hülyeség, rég nincs már ilyen, hogy útvonalengedély az EU-n belül. Javaslom járd jobban körül ezt a témát, az alkalmazandó keresőszó, amit pötyögj a Googleba: "Open Skies Agreement". A Ryanair, és a Wizz alapjai is ezen nyugszanak.

vivike22 2015.01.31. 10:28:44

Valencia jo lenne mar vegre! Alicantet is levetta a ryanair.

balou84 2015.01.31. 10:33:40

Ezek működnének:

Ibiza, Szentpétervár, Glasgow, Párizs/Orly, Antalya

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2015.01.31. 10:58:00

@vivike22: Alicante lesz nyáron a Wizznél.

@balou84: Ha BVA nem működött nekik, mitől működne a jóval drágább ORY? Annyival többet fizetnének az utasok? Már most is 3 fapados megy Párizsba, szerintem érthető, hogy inkább más franciában gondolkodnak. Ibizát én se értem, nyárra miért nem próbálták meg, Szenetpétervár és Antalya főleg engedélykérdés.

@BizAir: tudom, hogy kellett kapacitás máshova, ezért szűnt meg Genf, de nyilván a legszarabból tették át, volt választásuk. Heti 3-mal nehéz versenyezni a nap 1-2-es easyvel.

Másik felvetésre: nem várható el a mezei júzertől, hogy átgondolja a beutazósforgalmat. Nem azt kérdeztük, hogy szerintük hova lenne rentáilis a Wizznek mindent beleszámolva, hanem hogy ők hova használnák, minek örülnének. Aztán majd a Wizz kiszámolja, hogy mekkora beutazóforgalmat tud hozzátenni.

@pamic: a keronziár zuhanásával szerintem egy jó nagy lépéssel közelebb kerültünk a Kanárikhoz, csodálkoznék, ha jövő télre nem tennék be.

Csocco 2015.01.31. 11:03:15

Egyértelműen: Nyugat-Franciaország (Brest, Rennes, Saint-Nazzaire, Quimper, Dinard)!!! Lécci-lécci! :)

Monsieur Kopf 2015.01.31. 11:04:17

@BizAir: Ja értem, tehàt legközelebb szôlj a kapitânynak hogy ott tegyen le ahol akarod. Nem tudod mit irsz, de nem baj.
Attôl hogy agy szabâlyozâs kedvezö környezetet teremt mèg vannak szabàlyok.
De bocs mea culpa én vagyok butus.:Azt hiszem "régen"egy ûtvonal a kereskedelmi légiközlekedésben igenis engedélyekhez, szerzödésekhez, garanciâkhoz stb kötött a meglévö târsasâgoknak is. Tudod mint amikor van egy taxid vagy egy üzleted és akersz mégegyet és arra kérsz mûködési engedély pl müszaki vizsga vagy ântsz engedély.

Köszi a google linket. Még nem olvastam de ez valami olyasmi lehet mint a Deregulation az USA-ban a hetvenes évek végén. Viszont te mâr biztos olvastad végig, ha te igy tudod hogy nem kell semmi. Oszd meg velünk a tudâsod, mért nem mâr holnap egy gép Skôciâba?

Basilisk Captain 2015.01.31. 11:06:36

@Monsieur Kopf: ,
ott van a jet2. minek menjen skóciába... és ha hiszed ha nem, ha ryanair wizzair akarna, simán nyithanta rákosborzasztó és london között utat, vagy párizs és berlin között, eu-n belül BÁRHONNAN BÁRHOVA, ha van szabad kapacitása a reptérnek...

Shopping 2015.01.31. 11:20:03

Sehova ne indítson járatot, hanem fizesse ki a reptéri díjakat, hogy ne kelljen az embereknek vágómarha -ként hangárokban sorban állni.

Borsihun 2015.01.31. 11:27:19

Spanyolországot favorizálom!!! kanári szigetek, Mallorcára több járat. Görög szoget: kefalonia.

jet set 2015.01.31. 11:40:52

ÉK-olasszal próbálkoztak már párszor, hol ment, hol nem ment, BLQ megpróbálható ismét, bár a magyarnak RMI vonzóbb lehetne nyaralójáratként.
VLC minek? ALC vagy AGP áron? Köszi, de nem kell.
Bármelyik UK vidéki reptérre lenne kereslet, valóban nem kellene ennyire London központúnak lenni, ebbe belefér valamelyik skót reptér is, de inkább valami közép-angol. Turista nem lenne annyi, hogy eltartsa, csak a vendégmunkásokból élhetnének meg.
Én igazából a francia célpontoknak örülnék, az abszolút lefedetlen rész, bár fogalmam sincs, mennyi vendégmunkás lehet arrafelé, a turistákból azok a járatok sem élnének meg.

jet set 2015.01.31. 11:41:27

@Borsihun: Persze, kurva drágán nyaralójáratok, az kell a sok hülyének! Jöhetnek!

Sabi Laszlo 2015.01.31. 11:45:56

Bologna, egyertelmu. Volt is(FRL), ment is(a ryannak is) aztan most egyik sincs a nép meg buszozik, autozik vagy megy BGYba. Telre TFS nyarra IBZ,RHO
DEBrol nem lesz semmilyen szintu bovites?? Egy idoben pletykaltak h esetleg bazis is lehet erre kassa... Na bummm

makikakika 2015.01.31. 11:48:56

Ha kívánni, kérni lehet, akkor a fentiek közül Skóciát támogatom, de nagyon örülnék a Trondheim, Keflavik, Bergen, Helsinki járatoknak is. Illetve Észak-Norvégia, Észak-Svédország és Észak-Finnország felé is jó lenne, ha nyitnának, illetve, ha nem is közvetlen járat lenne oda, akkor legalább olyan csatlakozási lehetőséget biztosítsanak, hogy ne kelljen a reptéren éjszakázni ahhoz, hogy tovább tudj menni. (pl. Budapest-Gdans-Bergen.. elég szívás)

makikakika 2015.01.31. 11:53:17

ja igen, és lehet egyedüli vagyok, akit érdekel, de egy Kaliningrádi járat se lenne rossz :)

makikakika 2015.01.31. 11:55:41

és azzal nem vagyok tisztában, hogy Spanyolországban (NY) az óceán közelében hol van reptér, de valamerre arra is nagyon tudnék értékelni egy járatot..

Borsihun 2015.01.31. 11:56:39

@jet set: Ultra fillér baszoknak mint te, maradj csak az oda-vissza 10000ft áraknál. Ne haragudj,h én hajlandó vagyok többet kiadni egy fapados jegyárért,hogy olyan helyeket is lássak, amikor igazán maradandó élményeket adnak. Hidd el,nem csak én vagyok így ;) Általam felsorolt helyeken (kefaloniát leszámítva) jártam már.

makikakika 2015.01.31. 11:56:45

@Basilisk Captain: Nem mindegy azért, hogy a Norwegian mennyiért visz, illetve a Wizzair.. legyen csak konkurencia.. illetve a Norwegian sem visz el Keflavikba csatlakozás nélkül és elég necces a várakozási idő..

jet set 2015.01.31. 12:07:30

@Borsihun: Adjál ki 60-80ezret egy kefaloniai jegyért, egészségedre. Én valóban maradnék a 10ezres jegyeknél. Mallorcán 2x voltam, egyszer sem a nevezetes wizzairrel, sokkal olcsóban. Ja, hát át kellett szállni, nem okozott problémát.

Basilisk Captain 2015.01.31. 12:17:18

@makikakika:
abszolút nem drága norwegian sem. helyén kell kezelni a dolgokat..
és mi a baj az átszállással?.
de tényleg, komolyan azt hiszi bárki hogy Wizz nyit egy járatot, és karitatív tevékenységet folyatatva minden jegyet 5000 Ft-ért fog adni?... ugyanmár....

Gabyka 2015.01.31. 12:20:20

Kicsit haza beszélnék :) Olyan helyre kellene nyitniuk ami nyaralóhely, és még sok magyar is él ott. Tehát irány TENERIFE vagy GRAN CANARIA !!

Szasza19 2015.01.31. 12:25:10

Edinburgh, Skócia. Nevetséges, hogy csak egy egyenes járat létezik, bőven lenne többre kereslet.

svajcineger 2015.01.31. 12:50:59

@BizAir:
Azert, mert a wizz celkozonsege a magyar melos, es nem a finn turista.

svajcineger 2015.01.31. 12:52:02

@BizAir:
Latom, baromira kepben vagy a svajci valosaggal. :-)

Buenos Aires 2015.01.31. 12:53:44

New York.
Tudom, hogy az A320 nem ér el odáig. Ezzel együtt napi 1 járat biztosan tömve lenne, és nem 50 Eurós jegyekből.

jet set 2015.01.31. 13:20:21

@Buenos Aires: Azért, mert te mennél, az nem jelenti azt, hogy rentábilis lenne a járat.
Én például mennék a Loire-völgybe, szóval lehetne oda járat, de mégsem lesz.

Buenos Aires 2015.01.31. 13:38:01

@jet set: Sosem voltam még. És ha megyek, akkor sem ezen fog múlni. Ezzel együtt gondolom, hogy egy ziccer, amit kár lenne kihagyni, mert egy csomó másik járat ezentúl ráhordóként működne, javulna a kihasználtsága.
Ezzel együtt az üzleti utasok és kivándoroltak és rokonaik a biztosíték a tele gépekre. A Loire-völgyére ez azért kevésbé jellemző.

mindegyhol 2015.01.31. 13:55:27

@Fillér B. Gusztáv: Miért jobb ORY? Hát mert az van legközelebb a városhoz. És nem. Nem sokkal drágább mint BVA. Az is sokat elmond, hogy a Transavia a tavaly nyári menetrendjét megtartotta télre is (pedig ilyenkor mindenki visszavesz) illetve az idei nyári menetrendben heti 3ról 4re emeli a járatok számát. Biztos szarul megy az útvonal. SZemély szerint rühellem BVA-t. Messze is van, át is kell bumszlizni Párizson. Ráadásul ORYról a kedves utas 1,7 EURból eléri az első metróvonalat (a z új villamosnak köszönhetően), míg BVA-ból fizeti a 16 eurós shuttle járatot. Sorolhatnám még, de mennem kell kávézni.

mindegyhol 2015.01.31. 13:59:16

Csak összehasonlításképp: kedden ugyanannyiért jövök megyek ORY-ra /ból Transaviával, mint BVA-ra/ból RYR el.

Basilisk Captain 2015.01.31. 14:03:42

@mindegyhol:
jó de minek oda 5-knek a wizz???? ott van CDG-re Easy + Af... lehet válogatni.

mindegyhol 2015.01.31. 14:21:34

@Basilisk Captain: Nézz repjegyárakat és rájössz, miért. Az AF és az Easy közel egy árkategóriát képvisel. A CDG miatt.

Tke 2015.01.31. 14:39:56

Köszi a kezdeményezést, drukkolok és aláírtam a sikerért.
Skócia: Edinburgh, Inverness. Pestről már jó lenne, nekem külön jó lenne Debrecenből.

mindegyhol 2015.01.31. 14:41:35

Egyébként párszor megfordultam CDG-n is, valóban más világ. De közlekedés szempontjából ORY a nyerő annak, aki Párizsba megy turistáskodni.

Basilisk Captain 2015.01.31. 14:48:23

@mindegyhol: hát ha olyan árkategória, és ez van, és oda akarok menni, akkor kifizetem. leírtam már feljebb, ha wizz megjelenne, nem lenne karitatív, és nem adna 5k-ért jegyeket... és a többi se csökkentene. Elég megnézni Londont, majd' za összes reptér le van kötve Budapestről, Easy árai mégse a csóró szint, párizsnál ugyan ez lenne. W6 repül 1-2 járattal BVA-ra, rohadtul nem menne máshova Pestről HA indítana.
Amúgy megnéztem az árakat. Transavia 100€ retúr. teljesen vállalható....

mindegyhol 2015.01.31. 14:52:59

@Basilisk Captain: Persze, hogy vállalható :) ORY ár érték arányban a legjobb. Minden gép csőre áll, a busz akkor játszik ha nincs szabad híd (ez leginkább a késő esti órákra jellemző). De lehet, hogy a 100 EUR-t szívesebben adnám a Wizznek, egy magyar légitársaságot támogatva egy francia helyett. Ha meg mégsem indítanak járatot ORYra, akkor marad a Transavia. Meg vagyok elégedve velük (azt leszámítva, hogy ők is a karámból indulnak Pestről)

mindegyhol 2015.01.31. 15:21:04

@Basilisk Captain: A Transaviahoz viszonyítva mindenképp :)

GrandMasterB 2015.01.31. 15:29:18

@Basilisk Captain: Mutatsz nekem Zürich-Budapest-Zürich viszonylatban Swiss jegyet 50 ezer forintért pénteki indulással és vasárnapi visszautazással? Köszi.

Basilisk Captain 2015.01.31. 15:30:40

@GrandMasterB:
50-ért bud-zrh-bud van
zrh-bud-zrh 250€. De az a cca 80€ különbség svájci fizetések mellett nullának tekinthető. Nézni kell sokat a jegyárakat, és tervezni. Nem holnapra megvenni a jegyet. ;)

svajcineger 2015.01.31. 15:39:04

@GrandMasterB:
Emgem bármikori indulással érdekelne! :)

Basilisk Captain 2015.01.31. 15:45:12

@svajcineger:

ez a baj. akkor tit sose kerestek, avagy nem tudjátok hol kell... :tessék 56k huf, zrh-bud-zrh.
awesomescreenshot.com/0ac4b6wo0f

svajcineger 2015.01.31. 15:53:43

@Basilisk Captain:
Ez nagyon szép! De légy szíves, mutasd meg, hogy ez hol foglalható ennyiért, mert a swiss-nél tuti nem! Arról nem is beszélve, hogy 50.000-ről volt szó. Ettől függetlenül várom a megoldást!

Basilisk Captain 2015.01.31. 16:00:41

@svajcineger:
ez nem swiss ez átszállás.

Jajj 6000 Ft különbség. :( jaj de sok. arról nem tehetek hogy fillérbaszó vagy, és sokallod.
Swiss mint mondtam 250-270€. ha az sok, ott a railjet, lehet vele szopni 12 órán keresztül 39€- ért.
Elég gáz, ha svájci fizetésből nem futja swiss jegyre. :(

svajcineger 2015.01.31. 16:05:38

@Basilisk Captain:
Aha, értem!
1. A kérdés swiss-re vonatkozott, a választ is arra adtad.
2. Az hogy kinek, mi a sok, azt hadd döntse el maga,és ne te!
3. Az általad bemásolt alitalias utak menet ideje 9 óra 40 perc. Az nem szopás?
4. Gratula, hogy ismered a matrixot! :)

Basilisk Captain 2015.01.31. 16:07:33

@svajcineger: arról nem tehetek hogy mindenkinek tipikusan magyar felfogása van, és csak sírni tud, hogy jajj mennyi.
9 óra 40 a menteidő igen, de az a legolcsóbb. olcsóságnak meg ára van.
szevasz.

GrandMasterB 2015.01.31. 16:08:20

@Basilisk Captain: Budapest-Zürich-Budapest nem játszik, mert ugye az Magyarországon élő embernek jó, aki pedig nem frankban kapja a fizetését.
Szóval nincs 40-50 ezer forintért jegy kinn élőknek.

Valóban ki lehet fizetni a magasabb jegyárat a svájci fizetésből, de azért néha nehezen veszi be az ember gyomra a 100 ezer forint körüli jegyárat (ha nem hónapokra előre veszi meg a jegyet) az 1 óra 20 perces útért.
De van mondjuk közvetlen vonat is, de azért ahhoz kell elszántság, egyszer már próbáltam.

svajcineger 2015.01.31. 16:15:33

@Basilisk Captain:
A másik tipikus magyar mentalitás meg az, hogy "k.okos vagyok, nagyon értek a témához", aztán a bizonyítás meg nem megy, ugye? :)
Pá!

csadeev 2015.01.31. 16:23:13

@Borsihun: Kefalonia :D ? Azt remelem tudod, hogy Budapestről Zakhyntos-ra repül a Wizz, ami kb 500 méterre van Kefaloniától. Plussz Kefalonia nincs is ugy felkapva, nincs akkora neve, mint Zakhyntosnak. Ettől függetlenül frankó hely, de oda járatot indítani nettó hülyeség, főleg, hogy most már van BUD-ATH fapadon is.

New York szintén nem túl életképes ötlet az A320-as gépek limitációja miatt. Egyelőre a Wizz még tud fejlődni Európában, illetve a kontinens környező országaiban is, 8-10 év múlva talán aktuális lesz majd az interkontintális járatnyitás, illetve nagyobb gépek beszerzése.

Skóciába, Nyugat-Franciaországba valóban érdemes lenne járatot nyitni, aminek én még örülnek az Marrakesh (Marokkó).

portugéza 2015.01.31. 16:39:45

Nem ide tartozik, de ha már ötletparádé:

- Bp-ről Montenegró is jó lenne (Tivat, esetleg Podgorica), nyáron. Pár éve volt Malév járat, kb. 30 ezres retúrárért, igaz, nem volt tömve a gép, de sokan voltunk, amikor utaztam. Azóta még népszerűbb lett az ország. Autóval az út Mo.-ról min. 12 óra. Londonból, Brüsszelből már van fapad szezonban.

- Zöld-foki szigetek. Megjegyzem, transzkontinentális hub-ként is jó lenne, pár hangárt felhúzni gondolom nem nagy ügy (most sarkítok persze). Onnan Brazília, egyéb Latin-Amerika, esetleg Nyugat-Afrika csak egy köpés.

- Valakik említették a fapados közel-keleti járatokat. Gondolom, a biztonsági intézkedések miatt nem kevés a reptéri díj, 5000 HUF-os jegyeket én nem várnék arrafelé.

- Albánia? Rohamosan fejlődik a turisztikai infrastruktúra, egyre színvonalasabb a tengerpart.

Gonda István 2015.01.31. 16:55:54

1.) Dél-Franciaország
2.) Skócia
3.) Valencia
4.) Nyugat-Franciaország
5.) Észak-Kelet-Olaszország

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2015.01.31. 17:16:37

@mindegyhol: köszönjük, tudjuk, meg is írtuk rég.

fapadosinfo.blog.hu/2014/06/05/parizs_897

A wizz szemszögéből mondtuk, hogy nekik miért érné meg. Mint utas, nyilván örülnénk neki.

epidermis 2015.01.31. 17:18:27

@Ádán: először Wizz Stocholmba, aztán Norwegian New Yorkba. Ha jó előre lefoglalod, oda-vissza 120.000-ból megvan. Ehhez képest az Air France csak oda 124.000. Márciusról beszélek, pl.

Basilisk Captain 2015.01.31. 17:32:02

@epidermis: :D
wizz stockholm alsóra jár. NYO-ról fel kell menni Arlandára, ez oda-vissza 10k.
Kell poggyász is, ami mindkettő cégnél külön fizetős. kell étel/ital is, mert azért hosszú út. Lehet kell tranzitszállás is. Necces az átszállás, mert ha beüt a baj, akkor a norwegian nem vár meg..
"Air France csak oda 124k", na jó de legacynál nem illik One way árakat nézni, mert torz képet mutat.
Márciusra legolcsóbb Af/Delta jegy nyc-be 147.900 huf. Enyhén jobban megéri ez. mert ebben van garantált átszállás, feladott csomag, és étel/ital. + repteret sem kell váltani.
De ha nincs ragaszkodva az air france-hoz, 139.900 hufért van jegy, ez már csa k15k-val drágább a """jó""" eizz+norwegian kombónál, ez lufthansa, nagyon jó , 40 perces átszállással, feladott csomaggal, kajával. :) ennyi.

coeurace 2015.01.31. 19:40:35

Liverpool, John Lennon International airport

jet set 2015.01.31. 21:31:07

@coeurace: MAN mennyire van tőle? 50km?

bazsi1979 2015.01.31. 23:22:48

Skóciába, elsősorban Aberdeen-be...

Marianna Kiss 2015.01.31. 23:27:08

Valencia !! bármikor bármennyiért.

jet set 2015.02.01. 10:28:24

@Marianna Kiss: Igen? Megveszed a 80ezres jegyet?

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2015.02.01. 11:54:30

@Basilisk Captain: Skavsta-Arlanda oda vissza nem jön ki tízezerből, inkább csak oda.De lehet, hogy még húzósabb.Jó 150 km a két reptér.Tudom, itt élek a kettő közt félúton... :D

epidermis 2015.02.01. 12:58:06

@Basilisk Captain: én oda-vissza írtam az árat. A Norwegian szerint a gép a Kennedyn tesz le. Stockholmban pedig néztem szobát 21 Euro /éj.

Basilisk Captain 2015.02.01. 14:11:07

@epidermis: dehogy írtad oda vissza. Igen a norwegian árat oda-vissza írtad, de AF árat nem.

"Ehhez képest az Air France csak oda(!) 124.000. Márciusról beszélek, pl."

Szóval?
-Air france is JFK-n tesz le
- Van feladott az árban
- Van ingyenes ellátás a gépen
- Nem kell repteret váltani
- Nem kell aludni sehol sem a 2 járat között.

érthető már?. a semmit nem tartalmazó, csak a jegyet, 120k wizz+norwegian VS. 140k hufos más társaság budapestről, egy átszállással.

Piri Piri 2015.02.01. 14:34:53

Dél-Franciaországba! Azon belül Beziers, Montpellier v. Carcassonne

Robi Roadman 2015.02.01. 16:25:54

Del Franciaorszag barhol... Nîmes, Montpellier, Marseille, de akar Beziers vagy Nice is jo lenne...

epidermis 2015.02.01. 16:59:28

akkor te fizetsz 280-at inkább a kényelemért. Én nem tehetem meg. Én fizetek inkább 120-at, és ott alszom az ismerősömnél Stockholmban. Ha mégse, akkor 126. És még mindig oda-vissza...

Basilisk Captain 2015.02.01. 17:39:08

@epidermis: ember!!!! bmeg.
nem fogod fel, hogy TE beszéltél Air Francenál egy útról????
én amit beírtam az mind retúr ár!!! gondolkodj már....
140.000 FT RETÚR!! ODA_VISSZA!!!!
szóval fizessél csak 120-t. én meg fizetek 140-t sokkal jobbért. mert ha te adsz feladottat, meg veszel kaját a fedélzeten, már bőven többet költöttél....
alapból nincs olyan ember aki one way beszélne legacy árakról rajtad kívül!!...
mert hangsúlyozom. TE írtad ezt..: ""Ehhez képest az Air France csak oda(!) 124.000. Márciusról beszélek, pl."""

use your fuckin brain!

_Neville 2015.02.01. 18:27:49

Münchenbe két óránként megy vonat a Keletiből 7-től 21 óráig, ha időben veszi valaki, nem is olyan drágán - a telítettségtől függően az is drágul, mint egy fapados -. Ezek után valaki nem érti, miért van oda kevés repülő? :D

Basilisk Captain 2015.02.01. 19:44:00

@svajcineger: lufthansa nem hülye. Akkor lenne hülye ha a sima bud münchen utasoknak adná el olcsón a helyeket, ahelyett hogy a hosszútávú járataira hordjon rá...

svajcineger 2015.02.01. 20:58:42

@Basilisk Captain:
Pontosan ezaltal volna ott meg hely masna kis.

Basilisk Captain 2015.02.01. 21:23:49

@svajcineger: dehogy van.... Túl kicsi a távolság, hogy eltartson egy p2p társaságot.... azért mert itt 15 ember sír egy járatért, a túlnyomó többség úgyis telekocsival-kocsival-busszal-vonattal járna.
szóval nem, nincs helye másnak...

sanga 2015.02.01. 21:25:53

Dél-Franciaország, Beziers! Ryanair jár innen, de sajnos Budapestre nem :( Ezért jöhetne a Wizzair! ;) Ha az nem jön össze, akkor Montpellier. Esetleg Carcassonne. Ha nem is rendszeres járat, de legalább a szünetekben legyen!

svajcineger 2015.02.01. 22:07:17

@Basilisk Captain:
Ha te mondod, biztos ugy van. :-)

epidermis 2015.02.02. 09:28:27

@Basilisk Captain: azért harmadszorra csak sikerült leírnod, hogy oda-vissza árakat írtál. Gratulálok. Use your eyes...

Basilisk Captain 2015.02.02. 09:49:47

@epidermis:
Nem tehetek róla hogy nem erte

Basilisk Captain 2015.02.02. 09:51:32

@epidermis:Ne tehetek róla, hogy te ebből
ne értetted meg..
"na jó de legacynál nem illik One way árakat nézni, mert torz képet mutat. "
Szóval én már leírtam hogy retúr árak csak te nem értetted meg..

okoska77 2015.02.02. 17:33:57

Sehova. Eloszor erjek el azt, hogy az atlagos kesesuk 1 ora ala menjen, majd utana lehet elkezdeni fejlesztgetni. Mert most mar ott tartunk, hogy a wizzair-es jegyekre nem azt kell ranyomtatni, hogy 2 oraval felszallas elott tessek a repterre a erkezni. Azt kell rajuk irni, hogy 2 oraval az indulas utan boven eleg ha odaer a kedves utas. Akkor legalabb nem var olyan sokat.

Gizibaba 2015.02.02. 18:26:45

+1 Dél-Fro, Beziers!

Expresszbusz · http://expresszbusz.blog.hu/ 2015.02.03. 01:44:42

Skócia,
Írország,
Baltikum,
Észak-Németország (Berlin/Hamburg/Bréma)

valamint: Sármellék-London

ZX71 2015.02.06. 10:30:16

@pirospottyos: Csak szólok, hogy Charleroiba sokszor lehet (irányonként) ~3k-ért utazni, onnan meg 5 euróért van transzfer Luxemburgba..
www.flibco.com/en

ZX71 2015.02.06. 10:33:36

@okoska77: Az elmúlt másfél évben 12 szektort repültem velük és egyszer sem késtek ~10 percnél többet. Nyilván ez nem mérvadó, de az "átlagos 1 órás késést" kissé túlzónak érzem.

Messzi Vetek 2015.02.09. 14:27:46

@mindegyhol: 3-ról 4-re, de az a baj, hogy a vasárnap megszűnik, így nem tudok hétvégére tervezni. mondjuk ez az én bajom.

Messzi Vetek 2015.02.09. 14:32:16

@Basilisk Captain: hát nézd, minden járat pukkon van, tehát igény az vóna. valószínűleg az AF is azért sűrített most napi 3-ról 4-re, mert meg tudja tölteni a gépeit.

okoska77 2015.02.09. 17:32:27

@ZX71: Nalam az atlagos keses olyan 2 es 3 ora kozott lehetett valahol, amikor tiltolistara tettem oket. De most panaszkodik egy ismerosom, hogy Londonba orakat vard oda-vissza. Es ez friss elmeny.

Basilisk Captain 2015.02.09. 20:31:58

@Messzi Vetek:
AF azért sűrített, hogy a hosszútávú járataira jobb legyen a csatlakozás... AF-nek nem a budapest-párizs pont-pont utasok a célközönsége, hanem a CDG-n átszálló utasok.

Messzi Vetek 2015.02.10. 14:15:39

@Basilisk Captain: senki sem állította, hogy csak a pont-pont utasok a célközönség (de ha megengeded: azok is).
arról beszéltél, hogy megy oda 4 társaság (a ryanair mondjuk nem oda megy, de számoljuk oda) és minek legyen ötödik. erre írtam, hogy tele vannak a gépek, terem ott még babér. annak idején a Malév+AF napi 6-tal ment.

Basilisk Captain 2015.03.31. 12:36:19

Na a fillérbaszó kinti melósok örülhetnek.
Wizz megnyitja a glasgowi járatot, illetve a bolognait is.
süti beállítások módosítása