FAPADOS TIPPEK, TRÜKKÖK, ÉLMÉNYEK

emailicon.png Vélemények, tapasztalatok,
sztorik ide jöhetnek: 
fapadosinfoblog@gmail.com

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

10 éves (1) A321 (2) A321neo (1) Aegean (1) Airbnb (2) Air Asia (1) Air France (4) ajándék (2) akció (17) alapok (1) alapszabályok (1) Alhambra (1) always getting better (1) Amalfi-part (3) amman (2) Andalúzia (1) apartman (1) app (2) Arad (1) árazás (1) árcsökkenés (1) áremelés (2) árkörkép (3) ármustra (4) Athén (5) átirányítás (1) átszállás (3) autóbérlés (6) Azori-szigetek (5) bádogsátor (2) bádogterminál (3) Baku (1) balatoni menetrend (2) baleset (1) balhé (1) balkáni útvonalak (2) bankkártyacsalás (1) Barcelona (2) Bázel (1) bázis bezárása (1) Bécs (1) becsekkolás (1) bénázás (1) Bergamo (1) Bergen (2) Berlin (1) Birmingham (1) bíróság (1) biztonság (1) biztonsági ellenőrzés (3) blama (1) blöff (1) Blue Lagoon (1) Bordeaux (2) Bosznia-Hercegovina (1) Bruges (2) Brusseles Airlines (1) Budapest-Belgrád (1) Budapest Airport (8) Budport (4) buliturista (1) bunkóság (4) buszjegy akció (1) busztranszfer (1) Chania (1) Cinque Terre (1) Ciprus (6) Cork (1) Costa Brava (1) couchsurfing (1) csekkin (1) csőd (1) csomagszabályok (28) Dánia (1) DCC (1) Debrecen (6) devizaátvátós trükk (1) díjemelés (2) Discount Club (1) easyBus (1) easyJet (16) Egyiptom (2) egynapos repülés (2) egyszer megéri (1) Eilat (4) Eindhoven (1) elhagyott poggyász (2) emelt díjas ügyfélszolgálat (1) Eszék (1) Eurostar (1) évforduló (1) fapadosok árazása (2) fapados buszok (1) fapados kódex (1) Fat Track (1) felvásárlás (1) Ferihegy (8) Ferihegyi busz (2) Fez (1) fillérekért (6) Finnország (1) fjord (1) Flibco (1) Flixbus (2) Flybe (2) FlyNiki (1) Foci EB 2016 (5) Folegandrosz (1) fontos tudnivalók (1) főszezon (1) Francia Riviéra (3) Fuerteventura (5) Funchal (1) futás (1) futópálya-felújítás (1) géplekésés (2) géprohamozás (1) Germanwings (1) Gibraltár (1) görög csőd (1) Görög szigetek (3) Granada (2) Gran Canaria (2) gyerektelen utazás (1) Győr (1) gyorsjelentés (1) hányinger (1) hasznos infók (1) hatalomváltás (1) helyleosztás (3) Hertz (1) hitelkártya költség (1) Hollandia (1) Holt-tenger (1) horror (3) hosszú hétvége (1) Huelva (1) információ (1) ingyen wifi (1) Írország (1) Isztambul (3) Izland (9) Izrael (5) járatindítás (1) járatmódosítás (2) járat megszűnés (1) jegyárak (1) jegymustra (1) Jeruzsálem (1) jófejség (1) Jökulsarlon (1) Joon (1) Jordánia (1) jótanácsok (1) kamu (1) kamuakció (1) Kanári-szigetek (6) Kannonkoski (1) kártérítés (6) Kassa (1) katasztrófa (5) Kavala (1) Kazahsztán (1) kedvenc városaink (5) kényelmetlenség (9) kert (1) kés (1) késés (6) kézipoggyász (5) Koppenhága (1) Kotor (1) Kréta (1) Kükládok (1) kutya (1) kvíz (1) Lamezia (2) Lanzarote (4) last minute (2) Laudamotiob (1) La Palma (2) légikatasztrófa (3) legjobb helyek (1) legjobb reptér (1) Legoland (1) lehúzás (15) lényeg (1) Lipari-szigetek (2) Lisszabon (4) London (5) Lufthansa (3) Lugano (1) Luton (3) luxus (1) lúzerség (1) Lyon (1) Maastricht (3) Madeira (3) magyar (1) Malaga (1) Malév (2) Malév GH (2) Mallorca (1) Malpensa (1) Málta (2) Marákes (2) Marokkó (2) Marrákes (2) Mastercard lounge (2) MÁV (2) megszűnő útvonal (2) megújulás (1) mellékhelyiség (1) Mélosz (3) menekültek (1) mentőár (1) Michael OLeary (2) MiniBUD (4) Miskolc (1) mocsokságok (1) mökki (1) Monaco (1) Monarch (1) Montenegro (1) munkakörülmények (1) Nagyvárad (1) National express (1) Nizza (3) nők (1) Norvégia (3) Norwegian (2) nyaralás (1) nyaralójáratok (2) nyári akció (1) nyári menetrend (1) óceán (1) Olaszország (1) olcsó jegyek (15) olcsó szállás (1) Onnibus (1) összehasonlítás (4) őszi szünet (1) otthagyott csomag (1) óvintézkedés (1) Páfosz (1) Pafosz (4) panasz (1) parasztvakítás (1) Párizs (3) parkolás (2) Pécs (1) Pegasus Airlines (1) petíció (1) pilótahiány (1) Pisa (1) Pizzo (1) poggyász (3) Polskibus (1) Popstrand (1) Porto (3) Portugália (3) Positano (1) Premier Inn (1) prémium szolgáltatások (2) Privilege Pass (2) profit (2) profit warning (2) repjegy (1) reptér (2) reptéri alvás (1) repülőtér (3) részeg (1) Reykjavík (1) romantika (1) Ronda (1) Ryanair (70) Saint Tropez (1) Santander (1) Sanyolország (1) Sao Miguel (1) Schönefeld (1) Scilla (1) Skócia (2) Skót Felföld (2) sorbaállás (1) Southend (2) Spirit (2) spórolás (1) Stansted (1) Stavanger (1) strand (1) Stromboli (1) Svájc (1) szabályváltozás (1) szakszervezet (2) szállás tippek (2) Szaloniki (1) Szantorini (1) Szarajevó (1) Szardínia (1) szavazás (1) szeku (1) Szentpétervár (1) szétültetés (5) Szifnosz (2) sziget (2) szinte ingyen (1) Szófia (1) szolgáltatások (4) sztrájk (6) sztyuvi (1) szülinap (1) Tampere (2) Tel-Aviv (2) téli menetrend (1) Tenerife (3) Terceira (1) térkép (1) terrorveszély (3) teszt (2) tévhitek (1) tömeg (1) törlés (13) Transavia (1) Transmediterranea (1) transzatlati járatok (1) Travelodge (1) trükközés (2) túlértékelt (1) túra (1) türelmi idő (1) tuti tippek (1) ufb (3) ügyfélszolgálat (1) új festés (1) új járat (8) új menetrend (8) új útvonal (6) Ukrajna (1) ülőhelyleosztás (3) utasjog (2) utasszívatás (6) utastájékoztatás (2) utazási iroda (2) útdíj (2) üzleti utasok (1) Valentin-nap (1) változás (1) Váradi József (4) vasút (1) vécéhasználat (1) Velence (3) Velencei-tó (1) Velence Korzó (1) vis maior (1) Vueling (2) vulkán (2) wifi (1) Wizz Air (92) Wizz kártya (1) Yumurdzsak (1) Címkefelhő

Bécs-Pozsony repülőjárat indul - elgurult a gyógyszer?

2014.12.08. 22:58 Fillér B. Gusztáv

Vicces bejelentés érkezett Lauda bácsi légitársaságától, a FlyNikitől: több egyéb útvonal mellett beindítják a világ legrövidebb nemzetközi menetrend szerinti repülőjáratát. A pozsonyi és a bécsi reptér nagyjából 50 kilométerre van egymástól, a repülési idő elvileg kevesebb mint 10 perc. Elgurult a gyógyszer Bécsben? Nem biztos.

Nyilván nem a Pozsony és Bécs közötti utasokra gyúrnak, nekik értelmetlen lenne repülni. Viszont segít az eddig Bécsbe autózó, s ott gépre szálló utasoknak, akik már Pozsonyban repülőre ülhetnek, hogy Bécsben átszállva folytathassák útjukat. Csomagjukat átviszik, de persze két beszállókártyát kapnak. Ehhez persze jó menetrend kell, hogy minél több járatra működjön az átszállás rövid időn belül.

A további részletek előtt: a Lauda nevét viselő FlyNiki az Air Berlin osztrák partnere, 2011 óta leánya, közös foglalási rendszerük van. Az Air Berlin a fapadosság határmezsgyéjén mozog, az európai diszkontcégek szövetségének tagja volt, de aztán távozott, amikor 2012-ben csatlakozott a Oneworld légiszövetséghez. Árai alapján is határeset, 50 euró alatt ritkán ad jegyet, de valami nyeszledt szendó az árban van és a feladott csomag is. Ez alapján inkább a hagyományos légitársaságokhoz áll közelebb.

Az új útvonalakra visszatérve: érdekes, hogy még két útvonalat terveznek Pozsonyból: Mallorcára és Brüsszelbe. Előbbi az Air Berlin nagy átszállóhelye, a jól bevált modell szerint rengeteg német városból és Bécsből érkeznek oda közel egyszerre a gépek, hogy aztán tovább haladjanak különböző mediterrán célállomások felé, bármelyikről bármelyikre át lehet szállni, közvetlen járatként lehet őket foglalni. Van abban ráció, hogy ami Bécsből faszán működik, Pozsonyra is kiterjesztésre kerüljön.

A másik tervezett útvonal Brüsszel, mivel arra számíthatnak, hogy a 2016-os szlovák EU-elnökség kapcsán nő az igény a jó minőségű szolgáltatásra a két város között, márpedig ma csak a Ryanair repül Pozsonyból Brüsszel-alsóra. Lehet, hogy e két célállomás tetszik nagyon a Nikinek, s a Bécs-Pozsony járat célja mindössze annyi, hogy a bécsi bázisról átjuttassák a gépet Pozsonyba. Az üres átreppenésnél pedig nyilván jobb, ha bécsi csatlakozást biztosítva eladnak rá jegyeket, meg a repülésbuznyákok figyelmét is felhívják a vicces 10 perces sétarepülésre.

Egyelőre nem lehet kikombinálni, hogy pontosan milyen menetrendek alapján járnak majd a gépek, mihez lesz csatlakozás. A Bécs-Pozsony járat ugyan foglalható 35 eurótól, de értelmetlen menetrend alapján, Brüsszel és Mallorca még nincs fenn. Az viszont igazán mókás, hogy kaja is foglalható a 10 perces útra, például vajas borjúsniccel krumplipürével. Hogy ezt mikor szolgálják fel, azt szívesen megnéznénk.

Azt mondják, hogy a legkisebb gépüket, Embraer 190-est használják majd a mókásan rövid útra, ha azonban beindul a brüsszeli és a mallorcai járat, meglepő lenne, ha nem váltanának a jó öreg Airbus 320-asokra. Kíváncsian várjuk, mennyire lesz hosszú életű Nikinek a pozsonyi kaland.

36 komment

Címkék: FlyNiki

A bejegyzés trackback címe:

https://fapadosinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr226968095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikimackó 2014.12.09. 00:02:51

el kéne olvasni a cég filozófiáját erről, aztán kéne pampogni !

Basilisk Captain 2014.12.09. 07:30:38

Mivel közelebb lakom Pozsonyhoz, mint Pesthez, ez kapóra is jön nekem. Ha valamennyire csökken a jegyár szerintem kipróbálom, poénnak szerintem jó. :)

csadeev 2014.12.09. 09:17:07

Tavaly FlyNikivel repultem Milanobol Becsbe, pont az emlitett Embraer 190-el. Az repulesi ido nem volt tobb, mint 40 perc, gyakorlatilag a kiosztott szendvicsek megevese utan 5 perccel mar meg is kezdtuk a leszallast. A legiutaskiserok pedig nagyon helyesek, es egyben flegmak is voltak, csak nemetul voltak hajlandoak beszelni, ami foleg egy idos Japan hazasparnal volt vicces. Nekem szimpatikus ez a legitarsasag, viszont keves szamomra erdekes desztinaciot repulnek.

Lefty Rosenthal 2014.12.09. 11:48:33

Ennyi idore eleg olyan repulo amiben a kabin nem 'pressurised' tehat kb 4000 lab magassag alatt marad. Erre egy 737/a320 felesleges, bar ezek rovid es kozeptavu utakra is jok minden felszallas es landolas oregiti a gep eresztekeit, ilyen kis utra elvileg ugye tobb belefer egy napra tehat sokkal nagyobb az elhasznalodas. Ilyen utakra valoak a kicsu turbo prop gepek.

Dernovics László 2014.12.09. 11:49:06

Csak a rend kedveert:
- a FlyNiki mar regen nem Laudae
- az AirBerlin tulajdona
- az AirBerlin legkisebb gepe a DashQ400

lifelike 2014.12.09. 12:01:14

jól sikerült cikk… újra

kalandfereg 2014.12.09. 12:01:25

Azoknak is király, akik oda az egyikről repülnek, ergo kocsi ott marad, de vissza a másikra találtak jó lehetőséget.

ombie 2014.12.09. 12:04:10

Vonat nincs a két reptér között?

Május 40. 2014.12.09. 12:32:17

Minek? Bringával 1,5 óra.

altimus 2014.12.09. 12:34:52

nyilvan szamolgattak egy kicsit a jaratinditas elott.

az ok egyertelmu. azoknak az utasoknak kell egy ilyen jarat akik pozsonybol es a kornyekerol mennek interkontinentalis utra becsi atszallassal. ez a jarat csak egy egyszeru rahordo jaratkent lehet ertelmes.

a sajat penzebol amugy mindenki olyan jaratot indit amilyet akar. ha nem jon be akkor legfeljebb leallitjak a jaratot par honap mulva.

Phteven 2014.12.09. 12:55:17

Borjúsniccel?! Ezt nem tz-vel írják?

fda 2014.12.09. 12:59:56

Ja, minek 10 percért repülőre ülni egy átszállás kedvéért.

Ahogyan autóstársaink többsége tuti nem ül autóba egy tíz perces útért,

de két vasúti pályaudvar között is mi a fenének vonat, ha az út csak 10 perc. Ugye?

Apropó: eszébe jutott már valakinek, hogy a Tihany-Révfülöp hajójárat milyen felesleges? Tudjátok, milyen közel van a két település? :-)

Villy 2014.12.09. 13:05:12

Nem tudom, hogy írta-e már valaki a kommentekben, de akkor én most leírom:

Adózási szempontból jobb Pozsonyban tartani a gépeket. Ha onnan mennek Bécsbe indulás előtt a gépek, akkor meg minek menjenek üresen - gondolták a cégnél. Ennyi. Semmi elgurult gyógyszer nincs, bár kétségtelen, hogy több kattintást lehet összeszedni egy ilyen félhülye címmel.

Kipper 2014.12.09. 13:13:53

@ombie: Busz van, az kb €10.
Mi a cegnel egy taxis ceget hasznalunk Becs es Pozsony kozott, az €60 es megteszi az utat 40-45 perc alatt.

Túrós (törölt) 2014.12.09. 13:26:01

@Május 40.: bringával? Próbáld inkább rákjárásban öreg!

D2 2014.12.09. 13:26:19

@fda: Jó analógia, kéne is a Balaton fölé egy hidacska :)
Pozsony és Bécs között van sztráda, a busz 10 útra 60 ejró.

Basilisk Captain 2014.12.09. 13:36:49

Megint a sok okos.

A 2 reptér között nincs vonat, mivel a pozsonyi reptéren nincs kiépített vasúthálózat. Ezzel nem a 2 város között ingázókra hajtanak rá, hanem jobb aaz adózás a tótoknál, ezért van ott a gép, de van amikor Bécsben van rá szükség, ezért át kell repülni. Erre az átrepülésre meg miért ne adjanak el jegyet?. ezzel csökkentik a saját veszteségüket.
Szóval igen van a 2 város között vonat,taxi,busz, meg minden lószar, de nem is ezekre hajt a járattal a Niki. Pl a hegyitótoknak lehet jobb pozsonyban felszállni a gépre, és Bécsen át elrepülni valahova, mint elbrumszlizni bécsig...

Void Bunkoid 2014.12.09. 13:48:58

@Május 40.: azért a biciklit el kellene már felejteni mint közlekedési eszközt, barátom :)

A biciklit szabadidő-sporteszköznek találták ki. És arra is való.

Aki konkrétan reguláris közlekedési eszköznek használja, az nem "környezettudatos", meg nem "bringás", hanem egyszerűen csak kib*szott csóró (hogy még tömegközlekedési bérletre sincs pénze, vagy sajnálja rá).

Hidd el, a bicikli NEM JÓ klasszik járműnek. Sportolni jó, de nem lehet vele biztonságosan és emberi-kényelmesen közlekedni sem hidegben, sem esőben.

Persze lehet, feltéve, hogy bevállalod a jégen elcsúszva mindenféle töréseket, meg a hidegben rommáöltözés és bepállás/esőben szarráázás és bepállás/melegben izzadás miatt azt, hogy bárhova érkezel meg biciklivel (és normális tempóban hajtva, nem nagyimódra), az érkeztedet tízméterekről érezni fogja mindenki. És ha nincs zuhanyzó az adott helyen, akkor te leszel a nap bűzbajnoka.

malyer 2014.12.09. 14:10:38

@Lefty Rosenthal: inkább 4000 méter... 4000 ft-en még sem oxigénre sem túlnyomásos kabinra nincs szükség.

griiischdoov 2014.12.09. 14:14:35

@Void Bunkoid: ezt most te sem gondolhatod komolyan.

Baloldali érték 2014.12.09. 14:22:44

@Void Bunkoid: "azért a biciklit el kellene már felejteni mint közlekedési eszközt, barátom :)"

Az ilyeneket szoktam reggelente bicajjal állva hagyni a dugóban. Aztán habzó szájjal magyarázzátok egymásnak hogy a köcsög biciklis/buszsáv/villamos/MÁV/Vitézy/Orbán miatt van éppen dugó, pedig a dugók 99%-át az autósok okozzák maguknak :)

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2014.12.09. 14:30:58

@Phteven: osztrákul lehet, magyarul cc:)

@Dernovics László: Úgy rémlett, valami minimális részt megtartott benne Lauda, de nem, lehet, hogy csak valami tiszteletbeli apróságot hagytak neki, átírva. viszont a poszt a nikiről szól, legkisebb gépük valóban az E190, ebben nincs hiba.

@Villy: ez szempont lehet, de még nem derül ki a menetrendből, hogy pozsonyban lenne a bázis és egyelőre heti 6 BTS-VIE van a bejelentésben, ezért nem írtuk bele.

Laptop szerviz · http://www.doctorhouse.hu/laptopszerviz 2014.12.09. 15:01:34

Csak nehogy úgy járjanak mint az Aloha 243, a szigetek közötti rövid utak miatt szétesett.

Basilisk Captain 2014.12.09. 15:12:45

@laptop szerviz:
jólvan.

az a 80-as évek végén volt. 23 éves géppel... ne keverd már ide. Ott felemelkedett a gép a szigetek között fl 200 fölé, de itt a pozsony-bécs szakaszon alig megy magasra, így nyomásváltozás is nagyon elhanyagolható lesz azaz---> nem terheli a sárkányszerkezetet...........

anarch 2014.12.09. 15:21:52

Busz lesz az... A THY is csinál olyan belföldi "járatokat", amit kisbusszal teljesít. Így el lehet adni jegyeket turisztikailag fontos helyekre, költségben nem nagy cucc, de kényelemnek és marketingnek viszont nagyon jó.

BloodOrange 2014.12.09. 15:23:19

@Fillér B. Gusztáv: Az AB/Niki már szinte minden szempontból hagyományosnak mondható. Hálózatos modell hosszútávú járatokkal, feladott csomag, fedélzeti kiszolgálás, választható ülések stb.

Az áraik meg... Nyáron voltam velük VIE-HAM viszonylaton, +/- 5000 forinttal hozták a konkurens Austrian árait, bármelyik napot néztem. Ahogy mondod, 50 EUR körül vannak a legolcsóbb jegyeik, de azt a KLM is simán tudja BUD-AMS viszonylatban.

Az egyetlen fapados tulajdonságuk a full eco székezés. Az Embraer-en így is tűrhető a lábtér, de az A320-ason a Wizzről ismerős 180 fős kabin nem túl baráti. A kávéjuk viszont egy árnyalatnyival jobb, mint a Lufié. :)

@Dernovics László: Valóban az AB a tulaj, de nem csereberélik egymás között a gépeket. Bécs az Niki felségterület, nekik meg a legkisebb madár az E190.

Basilisk Captain 2014.12.09. 15:45:42

@anarch:

jólvan. te is leülhetsz, egyes.

Fogd már fel, hogy nem busz lesz. REpülőjárat lesz!!!! A nikinek lesznek Pozsonyból is járatai, de gépei Bécsben vannak, ezért át KELL vinniük a gépet Bécsbe, és Bécsből... ezért ad el rá jegyet a társaság...

anarch 2014.12.09. 15:55:31

@Basilisk Captain: Nem kötelező annak lennie. Ha ügyesen terveznek akkor nem KELL átvinniük a gépeket. Az ugyanis barom nagy költség. Sokkal nagyobb, mint más módon átvinni az embereket. És hidd el, nem ők lennének az első légitársaság a világtörténelemben akik busszal v. mondjuk vonattal oldják meg.

Basilisk Captain 2014.12.09. 16:10:18

@anarch:
nézd már meg niki oldalán a menetidőt. meg úgy általában mindent, azt utána írjál ilyeneket.

igen létezik buszos szállítás. pl Emiratesnek DXB-AUH között. de ez a Pozsony-Bécs NEM ilyen lesz.

fél(re)értelmiségi 2014.12.09. 17:35:08

@Void Bunkoid: Bravó! Szép, okos okfejtések. Főleg a "kib@szott csóró"-ságra való utalás egy nagyon briliáns meglátás. A kerékpárt könnyű helyváltoztatásra találták elsősorban ki. Hosszú idő alatt lett belőle sportszer, szabadidős eszköz. De számosan használják közlekedésre is, amihez nem kell nagyon erőltetett gondolkodás kitalálni, miért. (persze, hogy nem repülős utazás helyett) Mi a baj abban ha LEHET valaminek a használata olcsó, egészséges, élvezetes, praktikus is egyben, és nem terheli a környezetet? Mert: nem mindig esik az eső, nem mindig van extrém kánikula, ahogy jégbe fagyott világ sem. Van jó, réteges ruházat és megfelelően kialakított kerékpározásra alkalmas útvonalak is. És 2014-ben nem olyan rendkívüli állapot az sem ha van korrekt lehetőség átöltözni, tisztálkodni.(ha erre lenne szükség) Te szélsőségeket ragadtál ki a kerékpározás ellen, mialatt egyre többen veszik észre, hogy lehet benne számtalan hasznos és jó dolog is. Nem kell többet belemagyarázni, mint ami. Semmi csóróság, semmi túllihegett környezetvédelem, egyszerűen, mert jó, egészséges és praktikus.
Ami pedig a büdösséget illeti: Utazz tömött közösségi járműveken. Ott is kaphatsz az odorból, mocskosságból, ápolatlanságból eredő emberszagból eleget.

Basilisk Captain 2014.12.09. 17:45:48

@fél(re)értelmiségi:

béreljetek közösen BUBI-t, majd tekerjetek egyet valahol, és beszéljétek meg közben. ;)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.12.09. 18:04:10

50 kilométerre repülő? Mennyi idő az a becsekkolással, biztonsági ellenőrzéssel együtt? Valószínűleg jobban megéri kocsival vagy akár taxival is.
A Budapest-Bécs távot is inkább vonattal teszem meg, mert papíron gyorsabb a repülő, de belvárosból belvárosba közlekedő vonattal valójában időt takarítok meg és jóval olcsóbb is. Olyat is hallottam már, hogy valaki taxival ment Pestről Bécsbe...

Lefty Rosenthal 2014.12.09. 19:34:10

@malyer: pontosan ezt irom. Ilyen utra felesleges az 320/737 ahogy a szerzo latni szeretne.

little troll (törölt) 2014.12.09. 19:45:04

@Void Bunkoid: Nekem két egyetemi professzor ismerősöm van, az egyik -20, a másik -40 fokban is biciklivel jár be az egyetemére. :) Jah, és nem csórók, van kocsijuk is, csak nem használják feleslegesen.

Void Bunkoid 2014.12.11. 09:19:59

@Baloldali érték: tökmindegy, én kések 15 percet a munkahelyről, majd 15 perccel továbbmaradok, de ugyanúgy ledolgozom a 8 órát.

Te meg beérsz időre, és te is ledolgozod a 8 órát.
BÜDÖSEN.

@fél(re)értelmiségi: nézz már utána a két kerék történetének, a kerékpárok ősének nevezhető "futógépet" igenis sport/szabadidőeszköznek szánták, az utána következő lengőpedálos bicikliket is, amit a skót bácsi kifejlesztett, SZINTÉN, valamint az egyik vadhajtását, a velocipédet is inkább csak hóbortos alakok használták még a fénykorában is, nemhogy most (főleg, mert egy ingatag, leginkább veszélyes "közelekedési eszköz" volt).

A "csórók" alatt nem azt értem, mint amit little troll is írt, hanem azt, aki teleszájjal hőbörög hogy ő a hetibevásárlást is bringával mer bringával meg bringával, mert a bringa meg a bringa és a bringa és csak a bringa.

Na ezek azok, akik igazából cask csórók, de ezt elkötelezettséggé akarják kovácsolni.
A little troll által emlegetett egyetemi professzorok BIZTOS, hogy nem biciklivel ugranak neki a heti nagybevásárlásnak.

Meg mindig szoktam mondani az ilyen nagyon bringásnak, hogy majd akkor is örülj annyira a biciklidnek, amikor a hároméves kislányodat elkapja az anafilaxiás sokk, és a mentő közli, hogy olyan 40 perc múlva tud kiérni, és kocsival az ügyelet amúgy tízre lenne, de neked csak biciklid van.

fél(re)értelmiségi 2014.12.11. 14:21:54

@Void Bunkoid: Nagyon off-ok lettünk evvel a bringás dologgal. Szerintem, az eredetileg feldobott komment, ahol a bringázás itt megjelent, csupán arról szólt, hogy 1,5 órás kerékpározásnyira van a két város egymástól, amire a repülő járatot szervezték. Később, több hozzászólásban jött rá racionális magyarázat. De vissza a bringa tárgyú polémiához: A városi, falusi kerékpáros közlekedést nem kellene annyira pragmatikusan támadni. A te ilyen kemény véleményalkotásod pontosan ugyanaz,(ellenkező előjellel) mint aki csak bringán képzeli el az életét minden szituációban. A mentős példát nem nagyon értem, illetve nem illeszkedik a korábbi kritikáidhoz. (büdösség,túlzott öntudatosság, stb.) Ha csóró és nincs más közlekedési eszköze, akkor mindenképpen várnia kell a mentőre, ha bármilyen elfajzottan megszállott bringás de van autója, akkor ez esetben egészen biztos, hogy elszáguld maga a beteggel a megfelelő e.ü. helyre. Nem akarlak semmiről meggyőzni, én csak egy kicsit árnyalni próbáltam a kemény kritikáidat. Ennyi. Részemről vége.