FAPADOS TIPPEK, TRÜKKÖK, ÉLMÉNYEK

emailicon.png Vélemények, tapasztalatok,
sztorik ide jöhetnek: 
fapadosinfoblog@gmail.com

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

10 éves (1) 15 év (1) A321 (2) A321neo (1) admin díj (1) Aegean (1) Airbnb (2) airbus A321neo (1) Air Asia (1) Air France (4) ajándék (2) Akaba (1) akció (18) alapok (1) alapszabályok (1) Alhambra (1) always getting better (1) Amalfi-part (3) amman (2) Ammán (1) Andalúzia (1) apartman (1) app (2) arabok (1) Arad (1) árazás (1) árcsökkenés (1) áremelés (2) árkörkép (3) ármustra (5) Athén (5) átirányítás (1) átszállás (3) autóbérlés (7) automata utasfelvétel (1) Azori-szigetek (5) bádogsátor (2) bádogterminál (5) Baku (1) balatoni menetrend (2) baleset (1) balhé (1) balkáni útvonalak (2) bankkártyacsalás (1) Barcelona (2) Bázel (1) bázis bezárása (1) Bécs (1) becsekkolás (1) bénázás (1) Bergamo (1) Bergen (2) Berlin (1) beszállókártya (1) beszámoló (1) Birmingham (1) bíróság (1) biztonság (1) biztonsági ellenőrzés (4) blama (1) blöff (1) Blue Lagoon (1) Bordeaux (3) Bosznia-Hercegovina (1) botrány (1) Bruges (2) Brusseles Airlines (1) Budapest-Belgrád (1) Budapest Airport (9) Budport (4) buliturista (1) bunkóság (4) büntetés (1) buszjegy akció (1) busztranszfer (1) camper (1) castellón (1) Chania (1) Cinque Terre (1) ciprus (1) Ciprus (7) Cork (2) Costa Brava (1) couchsurfing (1) csekkin (1) csőd (2) csomag (1) csomagdíjak (2) csomagellenőrzés (1) csomagszabályok (29) Dánia (1) DCC (1) Debrecen (6) devizaátvátós trükk (1) díjemelés (2) Discount Club (1) Doncaster (1) drón (1) easyBus (1) easyJet (21) Egyiptom (2) egynapos repülés (2) egyszer megéri (1) Eilat (4) Eindhoven (1) elhagyott poggyász (2) emelt díjas ügyfélszolgálat (1) értelmetlen szolgáltatás (1) észak-ciprus (1) Eszék (1) Eurostar (1) évforduló (1) fapadosok árazása (2) fapados buszok (1) fapados kódex (1) Fat Track (1) felvásárlás (1) Ferihegy (12) Ferihegyi busz (2) Fez (1) fillérekért (6) Finnország (2) fjord (1) Flibco (1) Flixbus (2) Flybe (2) FlyNiki (1) Foci EB 2016 (5) Folegandrosz (1) fontos tudnivalók (1) főszezon (1) Francia Riviéra (4) Frankfurt (2) Fuerteventura (6) Funchal (1) futás (1) futópálya-felújítás (1) Gatwick (1) géplekésés (2) géprohamozás (1) Germanwings (1) Gibraltár (1) görög csőd (1) Görög szigetek (5) Granada (2) Gran Canaria (3) GVH (1) gyerektelen utazás (1) Győr (1) gyorsjelentés (1) hányinger (1) hasznos infók (1) hatalomváltás (1) határzár (1) helyleosztás (3) Hertz (1) hitelkártya költség (1) Hollandia (1) Holt-tenger (1) horror (3) hosszú hétvége (1) hosszú távú fapados (1) hotel (1) Huelva (1) információ (1) ingyen wifi (1) Írország (1) Isztambul (3) Izland (12) Izrael (5) járatindítás (1) járatmódosítás (3) járat megszűnés (2) jegyárak (1) jegymustra (1) Jeruzsálem (1) jófejség (1) Jökulsarlon (1) Joon (1) Jordánia (2) jótanácsok (2) kacat (1) kamu (1) kamuakció (1) Kanári-szigetek (8) Kannonkoski (1) karantén (2) kártérítés (7) Kassa (1) katasztrófa (5) Kavala (1) Kazahsztán (1) kedvenc városaink (5) kényelmetlenség (9) kert (1) kés (1) késés (7) kézipoggyász (5) Kirkjufell (1) Koppenhága (1) koronavírus (9) kósz (1) Kotor (1) Kréta (2) Kükládok (1) kutya (1) kvíz (1) Lamezia (2) Lanzarote (4) Lappföld (1) last minute (2) Laudamotiob (1) laudamotion (1) La Palma (2) légikatasztrófa (3) legjobb helyek (1) legjobb reptér (1) Legoland (1) lehúzás (17) lényeg (1) Lipari-szigetek (2) Lisszabon (4) London (6) Lufthansa (3) Lugano (1) Luton (3) luxus (1) lúzerség (1) Lyon (1) Maastricht (3) Madeira (3) magyar (1) Malaga (1) Malév (2) Malév GH (5) Mallorca (2) Malpensa (1) Málta (2) Marákes (2) Marokkó (2) Marrákes (2) Mastercard lounge (3) MÁV (2) megszűnő útvonal (5) megújulás (1) mellékhelyiség (1) Mélosz (3) menekültek (1) mentőár (1) Michael OLeary (2) mikonosz (2) Mikulás (1) MiniBUD (4) Miskolc (1) mocsokságok (1) módosítható jegy (1) mökki (1) Monaco (1) Monarch (1) Montenegro (1) munkakörülmények (1) Nagyvárad (1) National express (1) Nizza (3) nők (1) Norvégia (3) Norwegian (3) nyaralás (3) nyaralójáratok (2) nyári akció (1) nyári menetrend (1) nyár 2020 (2) óceán (1) óceanárium (1) Olaszország (1) olcsó jegyek (20) olcsó szállás (1) Onnibus (1) összehasonlítás (5) őszi szünet (1) otthagyott csomag (1) óvintézkedés (1) Páfosz (1) Pafosz (4) panasz (1) parasztvakítás (1) Párizs (4) parkolás (2) Pécs (1) Pegasus Airlines (1) petíció (1) Petra (1) pilótahiány (1) Pisa (1) Pizzo (1) poggyász (4) Polskibus (1) Popstrand (1) Porto (3) Portugália (3) Positano (1) Premier Hub (1) Premier Inn (1) prémium szolgáltatások (2) priority (1) Privilege Pass (2) profit (2) profit warning (2) rendszerező (1) repjegy (1) reptér (2) reptéri alvás (1) repülési tilalom (1) repülőtér (3) részeg (1) Reykjavík (1) romantika (1) Ronda (1) Rovaniemi (1) Ryanair (83) Saint Tropez (1) Santander (1) Sanyolország (1) Sao Miguel (1) Schönefeld (1) Scilla (1) Sevilla (2) Skócia (2) Skót Felföld (2) sorbaállás (1) Southend (2) Spirit (2) spórolás (1) Stansted (1) Stavanger (1) strand (1) Stromboli (1) Svájc (1) szabályváltozás (1) szakszervezet (2) szállás tippek (2) Szaloniki (1) Szantorini (1) Szarajevó (1) Szardínia (2) szavazás (2) szeku (1) Szentpétervár (1) szétültetés (5) szexista (1) Szifnosz (2) sziget (2) szinte ingyen (1) Szófia (1) szolgáltatások (4) sztrájk (6) sztyuvi (2) szülinap (1) Tampere (2) Tel-Aviv (2) téli menetrend (1) Tenerife (3) tengerpart (1) Terceira (1) térkép (1) terrorveszély (3) teszt (3) tévhitek (1) tömeg (1) törlés (19) Transavia (3) Transmediterranea (1) transzatlati járatok (2) Travelodge (1) trükközés (2) túlértékelt (1) túra (1) türelmi idő (1) tuti tippek (1) ufb (3) ügyfélszolgálat (2) újraindulás (1) új festés (1) új járat (8) új menetrend (8) új útvonal (11) Ukrajna (1) ülőhelyleosztás (4) ultrák (1) utasjog (2) utasszívatás (7) utastájékoztatás (2) utazási iroda (3) útdíj (2) útlevélellenőrzés (1) utószezon (1) üzleti utasok (1) valencia (1) Valentin-nap (1) változás (1) Váradi József (4) vasút (1) vécéhasználat (1) Velence (3) Velencei-tó (1) Velence Korzó (1) verseny (1) visszatérítés (3) vis maior (1) Vueling (2) vulkán (2) WDC (1) West Fjords (1) wifi (1) Wizz Air (117) Wizz kártya (3) Wow (1) Yumurdzsak (1) Zadar (1) Címkefelhő

Fizess, gyökér utas, ha nem akarsz fél órát sorba állni!

2014.07.26. 09:00 Fillér B. Gusztáv

Közleményben fényezi a Budapest Airport azt a szolgáltatását, mellyel kikerülhető a biztonsági ellenőrzés előtti sor. A Fast Track viszont szerintünk nagyrészt lehúzás: olyan valamiért kérnek pénzt, amit illene ingyen is biztosítaniuk. Az elmúlt időszakban egyre többet állunk sorba a szekunál Ferhegyen, most már tudjuk, miért: a reptérnek megéri a hosszú várakoztatással felcseszni az utas agyát, hátha egyre többen fizetnek azért, hogy előre mehessenek.

Mindenekelőtt egy gyöngyszem, a bullshitgenerátort nitrós prémium üzemanyaggal töltötték tele:

„Valódi, nyugat-európai szolgáltatási szintet értünk el azzal, hogy felhasználóbarát automatákkal bővítettük a Fast Track szolgáltatásunkat” – jelentette ki Manel Moreno, a Budapest Airport közúti előtér kereskedelmi szolgáltatások vezetője. 

Lószart, mama! Miután a repjegyben fizettem a reptéri kiszolgálásért is, lehetnek elvárásaim: az európai színvonal az lenne, ha minimumon tartanátok a sort, e helyett csak megkönnyítettétek, hogy az utas a kígyózó sort látva inkább káromkodva fizessen, növelve a reptér bevételeit.

Mert az újdonság annyi, hogy ilyen pofás automatákat helyeztek ki a szeku előtt. (Amúgy milyen jó meló lehet, ha valaki közúti előtér kereskedelmi vezető.)

 bud_fasttrack.JPG

Az ár 1500 forint, vagy 5 euró, ami alapvetően nem sok, Európában sokan mások is rácuppantak erre, mi eddig egyszer éltünk a lehetőséggel, a saját balfaszságunk miatt: nagyon későn értünk ki Lutonba, nem kockáztathattuk a gép elérését. Ott is automata van, 4 font, az már bosszantó volt, hogy kifizettük, majd senki se nézte, hogy vettünk-e jegyet, a nélkül is mehettünk volna a gyors sorba.

Visszatérve Budapesre: főleg azért bosszankodunk a híren, mert az elmúlt fél évben többször is álltunk fél óránál többet sorba a szekura várva, a legvérlázítóbb eset pedig az volt, hogy 4 biztonsági csatorna működött, a sor így is nagy volt, de egyszer csak bezártak még kettőt, hadd szopjon még többet a sok hülye utas. Ennél nagyobb pofátlanságot csak Bergamoban láttunk, ahol este ment még vagy 5 gép és egyetlen csatorna működött, kimondottan lassú és pökhendi személyzettel, 40 perces várakozással.

De legalább a gépek megvárták az utasokat, amire soha nem lehet blazírozni. A pesti reptér még hivatkozik is arra, hogy aki nem ér ki két órával a gép indulása előtt, annak ez milyen jó buli. Nem, legyen az én dolgom, hogy mikor érek ki, a reptér pedig a várható utasforgalom alapján biztosítsa, hogy 15 perc alatt mindenki átessen az ellenőrzésen, sorállással együtt.

Nem azzal van tehát a baj, hogy van ez a gyors sáv szolgáltatás, a nagyon elkésettek és a kényelmes burzsujok fizessenek csak (a business class utasoknak meg többnyire eleve benne van a jegyükben a Fast Track), de egyértelműen érezhető az a szándék, hogy a direkt nagy sorral kényszerítik bele plusz kiadásba az utast, kihasználva annak kiszolgáltatottságát: azt, hogy senki sem kerülheti ki az ellenőrzést. Persze a reptér is üzleti vállalkozás, keresi a plusz bevétel lehetőségét, de azt kérnénk: ne így. Finoman se kényszerítsen, hanem találjon ki olyan szolgáltatást, amelyért szívesen perkálok önszántamból is.

120 komment

Címkék: horror lehúzás Budapest Airport Fat Track

A bejegyzés trackback címe:

https://fapadosinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr766545295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Basilisk Captain 2014.07.26. 11:18:11

Jó cikk! Egyetértek! Ez nem szól másról, mint lehúzásról. Már "várom" mikortól lesz fizetős a wifi...

Dödölle 2014.07.26. 17:36:24

"...amire soha nem lehet blazírozni...."
Nem csak a sorbanállás elkerüléséhez vagy hülye, hanem a fogalmazáshoz is.. Nincs egy ötödikes ismerősöd ?....
Arra inkább "BALZÍROZHATSZ", kis idiótám !...

Dödölle 2014.07.26. 17:57:03

@Dödölle:
Bocsi, elütöttem ! A betűrend: BLAZÍ...

ideasz 2014.07.26. 18:19:51

@Dödölle:
..azért ennek még nézz utána :-)

Izo 2014.07.26. 18:28:29

Szerintem meg a 1.5 €-s ásványvíz a pofátlan lehúzás, miután sajátot nem lehet bevinni.

pandacsökiboborján 2014.07.26. 18:32:33

ezt a cikket elküldöm Viktornak,legyen itt is REZSICSÖKKENTÉS!

régebb óta vagyok Subban mint te 2014.07.26. 18:53:28

@pandacsökiboborján:
Nem kell!
Öntudatos magyar honfiú és honleány itthon marad. Repkedjenek csak a liberálbolsevikok és az idegenszívű nyugatiak. Na, értük meg nem kár!

BGYCS 2014.07.26. 18:59:26

Ez a reptér már így is tele van tipikus magyar nyomorral. Érkezési oldalon kint koldus. Bent állandó tömeg. Tripla áron minden, persze bevinni még egy üveg vizet sem lehet. Csak úgy tudsz bemenni, hogy 4 sorfalat álló direkt marketinges szakember, azaz Citybank ügynök akar rádsózni valamit. Kifele jövet idióta felirat már a csomagos szalagnál, valami "do not get ripped by taxi covboys" szöveggel. Nagyon gáz ez így hunglish-ul. Persze az a taxi amit ajánlanak le van zsírozva hogy nem cinkes, ugye? :) Parkoló ilyen drága maximum Bahreinben. Stb. Persze az illetékes mindent megmagyaráz, hogy a biztonság meg az utasok miatt van így. Aha...

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2014.07.26. 19:00:40

jézusom, micsoda szánalmas nyafogás. ez a blog egyre szarabb.

- az, hogy bezártak két csatornát, nem pofátlanság. az UB ellenőröknek is jár pihenő. bármilyen meglepő, nem olyan droidok, akiket neked szereltek össze, hogy kinyalják a segged.

- majd te eldöntöd, mikor érsz ki, de juss be 15 perc alatt? hahaha :) tipikus magyar mentalitás. mindenki álljon vigyázba, ha beérkeztél, nem igaz? nevetséges, amit írsz. ha nem értél ki, így jártál, a lehetőség megvan rá. ha ráérsz, 2 órával előbb kiérsz és kivárod a sort. ha okoskodsz, akkor meg lehet, fizetsz a végén.

ez a blog nem volt ilyen bullshit régebben :(

odamondó 2014.07.26. 19:03:15

Akkor gondolom az automatikus tálca rendszert is ezért kapcsolták ki, hogy szívjon a paraszt... engem ez bosszant a legjobban. Jó igénytelen lett így az átjutás...

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2014.07.26. 19:05:02

Üdv!
Kicsit fals a cikk. 30 percet csak akkor állsz az ub-n, ha valami probléma van (biztonsági ürítés után, technikai probléma stb.)Az általános (pl. nem éjszaka) minimum kettő csatorna van nyitva, egy kapuval. Ha ekkor tele a kordon, akkor 15-17 perc alatt jutsz át. Ha az egyik oldalon túl sokan torlódnak, a koordinátorok átküldenek a másik oldalra, amennyiben ott mérhetően gyorsabb a bejutásra az esély. A Fast Lane egy kényelmi szolgáltatás, legtöbben akkor is használják, ha csak 10 ember lenne előttük a normál sávon. 4ből 2 sáv lezárását láthatsz, igen, leginkább reggel 5:50-55 körül. Az éjszakásoknak lejár a munkaideje, 12 óránál többet nem dolgoznak... Ekkor elvileg már az utasok (reggeli csúcs) 90-95%-a bent van, mert a gépek nagy része 06:00 és környékén indul, vagyis 5:30-40 körül már boardingolnak. Érdekes módon nagyon kevés olyan utas veszi igénybe, aki késésben van, nekik sokszor csak a sor közepén, vagy a vizsgálatnál jut eszébe szólni, hogy sietne, ekkor már max a kapuszámot lehet neki előre mondani, ne kelljen keresnie. Remélem kicsit sikerült árnyalnom a véleményed!

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2014.07.26. 19:09:02

@odamondó: nem. azért mert az utasok nem tudták használni :( kikapkodták, rohantak utána hogy elmegy alulra, ilyenkor hullott minden, laptop, tablet. sok volt a káreset. elvileg ez az "öszvér" rendszer gyorsabb. most viszont meg nagyon kevesen veszik ki a dobozokat.
de ezek szerint nálad nem volt gond az automata, mi is jobban kedveltük.

Megoldó 2014.07.26. 19:22:53

Az egészségügyben már elfogadott ez a rendszer, nem tudom itt miért kell hőbörögni...
(Rohadjanak meg)

Drabence 2014.07.26. 19:38:57

A világon minden reptéren hasonló a helyzet.
A budapesti sor hossza röhejesen rövid, mondjuk Lutonhoz képest.
Éppen ezért kérik, hogy 2 órával előbb érjünk ki (nem muszáj, lehet kockáztatni, én szoktam is, de akkor lehet, hogy nem érsz át a Fast Track nélkül)
Mivel a cél a szolgáltatások költségének minimumon tartása (különben a a fapadosok úgy lelépnek, mint a sicc), nem nyitnak meg egyszerre minden sort csak azért, hogy nekünk egyáltalán ne kelljen várnunk.
Ebből adódik ez a plusz szolgáltatás, ami extra bevétel is lehet. Ezt nem kell szeretni, üzleti mentalitás, de hogy egyedülálló, Pestre jellemző, vagy igazságtalan lenne, az egyszerűen hülyeség.

Dr. Panasz Muki 2014.07.26. 19:42:18

Én rendszeresen álltam félórákat sorba, nem csúcsidőben. Tényleg gáz a szeku a reptéren.
Nem voltak sokan, mégis sort csináltak. A repjegy ellenőrző mamák meg nem tudom minek, mert csak ezeket a hülye reklámokat osztogatják (ami utána vastag szőnyegként teríti be a szeku területét), a leolvasást simán megoldaná egy automata.
Na, ők pl. nagyon lelassítják a sort.

Meg egyébként az egész reptér gáz, az infrastruktúra, a környezet, a nem létező tömegközlekedés (most nehogy valaki ideírja, hogy de ott a 200-as), a bunkó alkalmazottak.
Vagy amit a wizzair csinál a reptéren, meglep, hogy engedhetik ezt meg.

Dödölle 2014.07.26. 19:48:06

@ideasz: Öcsisajt, NEKEM nem kell utánanéznem, én SÉRÓBÓL kenem-vágom.... De ha TE nem tudod, miről van szó, szívesen segítek !... Csak szójjá !....

Aleksa Istvan 2014.07.26. 19:51:29

Sziasztok!
En 2 eve repülök havi 2-szer Budapeströl, s a biztonsagi ellenörzes csapnivalo, most hogy le lehet mar legalabb venni a futoszalagrol a ladadat kicsit javult.
De az ilyen arrogans "segitsegeket" nem tudom miert nem lehet bevetni olyan helyeken ahol nem talalkoznak emberrel.
Apropo WiFi, legutobb hasznalhatatlan sebessegü volt!

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2014.07.26. 19:56:42

@Dr. Panasz Muki:
Légszíves pontos dátumot.
"hülye reklámokat osztogatják" évente kb 3-4 ilyen van.
"leolvasást simán megoldaná egy automata." a külső állóhelyekhez, ahová automaták engednek, külön személyzet kell, mert nem sikerül sok-sok embernek használni. az ub előtt ez hatványozódna, mert az összes utas ott lenne, ebből következik ->
"Na, ők pl. nagyon lelassítják a sort."
"ami utána vastag szőnyegként teríti be a szeku területét" ezeket biztosan a gáz és bunkó személyzet szórja szét, nem a kedves utasok képtelenek betalálni a kukába. köcsög szekusok, kitépik a kezükből és szétszórják.
A többire meg felesleges. Javaslom az idei ASQ
eredményeket.
üdv

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2014.07.26. 19:59:24

@Aleksa Istvan:
látod, az olvtársad a másik rendszert hiányolja.
fogalmazza már meg valaki mi a csapnivaló?

vasgyuszi 2014.07.26. 20:01:12

Magyarország, hát persze, hogy lehúzás ;) Az okoskodás, himi-humizás, a "bárhogy, csak nem egyenesen" hazája.

PiszkosFreddy 2014.07.26. 20:09:14

@Dödölle: a helyes szó,amit kerestek az a :
BAZÍROZNI !
idegen-szavak.hu/baz%C3%ADroz

idegen-szavak.hu/blaz%C3%ADrt

olyan szó,hogy BLAZÍROZNI,nincs,csak az ilyen félművelt blogíróknál.

viva.la.revolucion 2014.07.26. 20:14:07

imádom hogy évek óta bécsi indulással repülök, eleve már úgy is keresem a járatokat, ferihegy kapja be

plusstehen 2014.07.26. 20:15:29

A "repjegy ellenőrző mamák" azért vannak ott,hogy ha akkora gyökér kóvályog arra (nem is hinnéd, mennyi van), aki már lekéste a járatát, de még be akar menni a tranzitba, nem is aznap megy a gépe csak benézte a dátumot, stb... szóval ki tudják ezeket szűrni, mert a gép ezeket nem tudná. Csak sípolna, de nem lenne, aki megmondaná a kedves utasnak, hogy neki ott és akkor semmi keresnivalója.
Ha bezár egy sor, annak számos oka lehet, a gép meghibásodása (persze lehet azért is támadni, hogy milyen műszakilag selejt gépeket használnak), műszakváltás, biztonsági okok - kiürítés, mert a másik gyökér úgy gondolta, nem fizet a poggyászért, hát őrizetlenül otthagyta, máris ürítenek miatta és jönnek a bombakeresők... Szóval sok oka lehet. Pocsék fizuért 12 órában, talán engedtessék meg a személyzetnek, hogy néha elmenjen a mosdóba. Amilyen hülyék, ha sokan vannak a sorban, úgyse fognak elmenni, inkább feláldozzák a pihenőidejüket, mint hogy a Te nyavalygásod hallgassák. (Megjegyzem, szabálytalan és törvénytelen, ha nem tartják be a pihenőidejüket.)
A "mamák" és a többiek, akik az UB-n dolgoznak, a Hozzád hasonló nagypofájú, örökké a maguk igazát vonyító, de a szabályokat vastagon leszaró utasokat különösen kedvelik...
A reptér és a légitársaságok ajánlása a felszállás előtt kettő órával se nem véletlen, se nem vicc. Ha bármi van, a check-innél vagy a jegyirodákban tudod elintézni. Ahol néha szintén sor van. Ha lassan dolgoznak, az a baj, ha gyorsan, nem foglalkoznak eléggé a problémáddal. Így vagy úgy, de Neked tuti egyik sem lesz jó.
A fél literes ásványvíz miatt sírhatsz, de nincs a világon reptér, ahol átengednék a palackodat az UB-n (súgok - ha a palack üres, viheted, töltsd fel a mosdóban). Szóval nem helyi szopatás, mindenhol így van.
Mire átmész az UB-n, mert neked tuti külön el kell mondani, bár nagy betűkkel és több helyen is ki van írva, hogy ne legyen rajtad fém, öv, magas sarkú cipő, kabát, telefon/aprópénz/kulcs a zsebedben, de Te leszarod, mert Te jobban tudod, mint az aki ott dolgozik és aki ebből (hogyan szűrje ki a repülésbiztonságra veszélyes dolgokat/anyagokat/embereket) külön képzést kapott... Mire visszaöltözködsz a vizsgálat után, kiböngészed honnan indul a géped, megveszed a Toblerone-odat és elcsoszogsz a kapuig...
Ezek bezony időbe telnek. Többe, mint hinnéd. És ugye vond le a két órából azt, hogy mennyi idővel felszállás előtt zár be a kapu. Az sem viccből - a légiutaskísérőknek azután, hogy Te méltóztattál letenni a segged a helyedre, még bőven van dolga, mire a kijelölt időben a gép levegőbe emelkedik. Megszámolni, hogy tutira mindenki a fedélzeten van-e, ellenőrizni, hogy a hangosbemondóban háromszor bemondott "Tedd a táskád a felső csomagtárolóba vagy az előtted levő ülés alá" szöveg ellenére Neked miért van még mindig az öledben a táskád, jelenteni, hogy minden rendben, leülni és kigurulni a felszállópályára...

Ez mind-mind idő. És az idő pénz. Te viszont lószart fizetsz a jegyedért, de cserébe elvárod, hogy kinyalják a feneked, mintha legalábbis vagyonokat fizettél volna érte.
Ha ennyire nem tetszik a rendszer, két dolgot tudok javasolni:
Gyere el közénk a reptérre dolgozni és nézd meg a mi oldalunkról a magadhoz hasonlókat (agyvérzést fogsz tőlük kapni).
De inkább: utazz vonattal.

2014.07.26. 20:15:32

akkor rendesen felgyorsult a világ, mert úgy 2 éve majdnem lekéstük FCO-ra induló gépünket és hiába mondtuk a biztonságisnak, hogy igen minket hívtak 2x is a hangoson, le se szarta a tapló parasztja...Geciségből még becsipogtatta a kéziszarát stb. rabolták az időt. Aztán én hamarabb szabadultam, így előrerohantam a kapuhoz, jelezve, hogy jövünk el ne menjenek (mivel nem a szomszédba mentünk, hanem FCO-KUL-MEL). Visszarohanva a bizti kijáratához, még pakoltáttak a barátnőmmel a retiküljét a tahók, hátha valamelyik rúzs lehet überveszélyes a nemzetközi forgalomra...Szerencse a szerencsétlenségben, jegesedés miatt nem szálltunk fel, így vissza mindenki az indulóba, majd 1 órás csúszásszal elmentünk egy másikkal. Volt is para az 1 órára csökkent transzferidő FCO-n :D

A bergamo-i olaszokon nem csodálkozom.Az, hogy olaszok mindent megmagyaráz. Nekik idejük van, mindenki másnak meg órája :) . Az élet minden területén ilyen kényelmesek.

Ügyes üzleti húzás egyébként, én is ezt csinálnám. A másik oldalról meg kifizetném, mert 5 eur nem összeg egy repüléshez képest.

Amit nem értek az embereken. Pláne férfiaknál. Miért, könyörgöm miért a ládához érkezve kezdesz el vetkőzni a szerencsétlen mindenedet?? Laptop-hátitáska/szatyor szinte mindenkinél van, miért nem lehet előre belepakolni mindent? Jó, öv maradjon, de ne akkor kezdjen már el aprót keresni a zsebében, mert az ilyet tarkón tudnám verni...

2014.07.26. 20:17:50

@viva.la.revolucion: BTS is jó! 2:42 alatt ott vagy Pestről és sokkal több a csatilehetőség mint az egyre jobban amortizálódó BUD-ról

Barakkah 2014.07.26. 20:19:36

Túlzó a poszt, mert úgy próbálja beállítani a helyzetet, mintha hosszú szekus várakozási idő más európai reptereken nem volna szokás. Márpedig de. Sőt, hozzátenném, hogy némelyik fapados reptéren sokkal rosszabb összbenyomása támad az embernek, mint Budapesten.

A posztíró ezen mondata pedig árulkodik egy tipikus mentalitásról:

"Ott is automata van, 4 font, az már bosszantó volt, hogy kifizettük, majd senki se nézte, hogy vettünk-e jegyet, a nélkül is mehettünk volna a gyors sorba."

Ha a posztíró nem értené, miért történhet meg ilyesmi, akkor azt a tényt ajánlanám figyelmébe, hogy Nyugat-Európában (még mindig eléggé) általános az a mentalitás, hogy akkor is fizetsz a szolgáltatásért, ha épp azt senki nem ellenőrzi, és nem csak akkor veszel jegyet pl. a vonatra, ha tudod, hogy jön a kaller, és egyébként meg magasról teszel az egészre.

Ellensúly 2014.07.26. 20:22:01

Komolyan mondom, nem értem, miért csodálkozik valaki ezen. A reptereken az elmúlt húsz évben – különösen az utóbbi tízben – teljesen általánossá vált, hogy minden a lehúzásról szól. A zsebkendő 600 forint, a háromszög szendvics 2000, az üdítő 600. És ami a legirritálóbb: nem lehet bevinni folyadékot. Akinek az intelligenciája meghaladja egy foxi kutyáét, az végig tudja gondolni, hogy a biztonsági indoklás teljesen kamu. Ráadásul bárki bármiféle képzettség nélkül, szabályosan felvihető eszközök segítségével meg tudja semmisíteni a repülőgépet, ha akarja.

2014.07.26. 20:24:47

@plusstehen: egy rugóra jár az agyunk most látom :)

meg a "kösd már be magad b+", uram oda nem fér be, tegye a feje fölé....Kapcsolja ki, igen azt is...Van ismerősöm a swissnél több is, mocsok nagy stressz és kurvára nem fizetik meg őket ezért (bruttó 3500 frank, annyi mint a vendéglátósoké. Összehasonlításul: ebből el lehet vegetálni Svájcban. Összehasonlításul 2: ebből nettó 2500-2700 marad kantontól függően. A normális kétkezi melósok nettó 4-5ezer körül kapnak -tól felfele-)

Ellensúly 2014.07.26. 20:25:26

@plusstehen: Vannak normális repterek, ahol felengedik a folyadékokat, de ezek nem az elmebeteg intézkedéseket hozó USA-ban és Nyugat-Európában keresendők. Én például Hurgadából jövet egy tele és egy félig tele másfél literes palackot vittem fel, egy szavuk nem volt. Állítólag Ázsiában is vannak emberséges repterek.

2014.07.26. 20:26:08

@Ellensúly: egyszer jártam úgy egy hajnali járatnál, h a 1.5 liter ásványvíz átcsusszant MXP-n a még nálam is álmosabb olaszok közt. Akaratlanul persze.

A reptéri árak közel azonosak, vagy picit olcsóbbak a svájci boltokban fellelhető áraknál.

plusstehen 2014.07.26. 20:26:56

@zseketto: Előbb földi kiszolgálóként dolgoztam, most légiutaskísérőként. Szóval tudom, mit csinál az utas, mielőtt felkerül hozzám a fedélzetre... XD

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2014.07.26. 20:27:44

@zseketto:
ha így volt a bemondás, igazad van. ellenben a kézicsipogtatást nem lehet vezérelni, ha kivették a tatyóját, az se csesztetésből. hidd el, nem nagy öröm más cuccaiba turkálni (és nem engedni hogy segítsen benne, de ez más kérdés...), jön ozora, sziget, legszívesebben tetanusszal engednék mindenkit dolgozni.
meglepően kevesen veszik igénybe, több a "jegyben foglalt" jogosultság.
A végével abszolút egyetértek :) örülök ha így látod, mi is szoktuk kedvelni. Főleg ha végignézte az előtte lévőt és megkérdezi Nekem is le kell vennem? :)
Üdv!

Barbara Isaak 2014.07.26. 20:29:13

Paranoia. Kúrni kéne egy jó nagyot.

szamaritánus 2014.07.26. 20:33:32

@Dödölle: a "nemcsak" egy szó, ha "hanem" követi, kis idiótám. nincs egy hatodikos ismerősöd?

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2014.07.26. 20:39:24

Alapvetően döntöttél. Te úgy akarsz menni, hogy a fapadosod nem fizet azért, hogy sok alkalmazott, sok sort tartson neked nyitva. Ez ne legyen benne a jegyárba, mert fapad erről szól, akinek kell fizet érte.

Ennyi történt.

Dödölle 2014.07.26. 20:40:48

@PiszkosFreddy: ...ÉN ezt eddig is tudtam, ezért merészeltem megemlíteni.... Baj ?....

Dödölle 2014.07.26. 20:47:10

@szamaritánus:
Egybeírjuk, vagy külön azt, hogy nemcsak/nem csak?
Egyszerűen visszautasíthatnám a kérdést azzal, hogy a helyesírás nem nyelvészeti kérdés, különösen nem az ilyen konkrét kérdések. Ezeket tessék megnézni a szabályzatban. De mégsem utasítom vissza, mert ürügyet szolgáltathat valaminek a megbeszéléséhez. A helyesírási szabályzat szerkesztését az Akadémia nem is a Nyelvtudományi Intézetre bízta, hanem felállított egy Magyar Nyelvi Bizottságot (régebben Helyesírási Bizottságnak hívták), mintha érezték volna, hogy ez nem tudományos kérdés. Az alapelvek azonban, hogy milyen fogalmakat érdemes, lehet egy helyesírási szabályzatban használni, igenis tudományos kérdések, és a Nyelvtudományi Intézetnek kötelessége is lenne beleszólni. Fene tudja, miért nem teszi.

Szóval a szabályzat (illetve a végén levő szótár) ezt írja a kérdésről:

„nemcsak (ksz.)” és ,,nem csak (= nem csupán)”.

Vagyis egybe kell írni, ha kötőszó, de külön, ha 'nem csupán' értelemben szerepel, nem kötőszóként. Nagyon tanulságos ez, jól illusztrálja, hogy a mostani akadémiai helyesírás olyan fogalmakra hivatkozik (itt a ,,kötőszó” ilyen), amiket ő maga nem határoz meg (más szabványoknál ez ritkán történik meg). A ,,kötőszó” fogalmának hol nézzen utána a szabályzat használója? A ki nem mondott válasz nyilván az, hogy ,,az akadémiai, egyetemi, iskolai nyelvtanokban”. Csakhogy a nyelvészek állandóan vitatkoznak egymással azon, hogy mi minek minősül (így azon is, hogy mi az a ,,kötőszó”), és a tudományban nincs tekintélyelv: semmi garancia arra (sőt), hogy az akadémiai, egyetemi, iskolai nyelvtanokban található meghatározás jó, használható, vagy akár ellentmondásmentes lenne. A legelterjedtebb egyetemi nyelvtankönyv szerint

A kötőszó olyan viszonyszó, amely szavakat, mondatrészeket, tagmondatokat, szövegmondatokat kapcsol össze. ( "Nyelv és Tudomány ")
Röviden: Ennyi... Kis idiótám....

lionking 2014.07.26. 20:50:59

A lehúzást még segíti, hogy reptéri információt csak egy 06- 90-el kezdődő emeltdíjas számon lehet kapni...
mocsokosok...

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2014.07.26. 21:04:24

www.bud.hu/utazas/kapcsolat/elerhetosegek a repteret nem emeltdíjason hívod, ne keverd a légitársaságokkal, handlingekkel.
Egyedül a járatinfo emelt, ami meg fent van a neten... Aki hívja, meg is érdemli.

Edina Kovács 2014.07.26. 21:10:42

Angliában, Bradfordban láttam hasonlót.
Igen,az ásványvíz ára is pofátlanság, ezért pl a Manchesteri reptéren LANGYOS VÍZ folyik mindenhonnan,nehogymár igyanak...
A repterek a világon mindenhol a lehúzásról szólnak.
Tényleg csoda,hogy a wifi még ingyenes Ferihegyen.
Csatlakozom én is a javaslathoz: rohadjanak meg!

átlátó 2014.07.26. 21:14:14

@Dödölle: Ha már te kezdted, csak annyit...megbaszod te az anyádat. Nem azért, mert okoskodsz, hanem csak úgy, - az idiótázás után csak annyit, hogy anyádat megbaszod pálottszájú, de ezt már említettem...mások már elmondták azt is, hogy minek nézzél utána.
Amúgy meg az ilyen kereskedelmi vezetőcskének egy szikével nagyobb szájat kell csinálni, - ha már a jónál is jobban akarnak ilyen moslék módon járni.
Kicsit lementem a megfelelő szintre a megszólítottak kapcsán. :D

Dödölle 2014.07.26. 21:18:49

@átlátó: Nagy barom vagy te, gondolom mocsadék fidesznyik... Hát az eszedhez értem a mondanivalót... Neked ki szólt, te moslék szarrágó?... Kussolj el !...

átlátó 2014.07.26. 21:21:21

@Dödölle: ...még annyit kérdezek kisfiam, - tudod, így 60 fölött én valóban így érzem, meg azt is, hogy belőled kicsinyke fiam igazán jó vámos lett volna Hegyeshalomnál. Egy használt plébojért anyádat is megbasztad volna, a hosszú Marlborot most nem is említem. Azért cipőtalpat is nyalnál. Van egy gyanúm, hogy mivel nincs már önkéntes rendőr, meg munkásőr, te polgárőr vagy. Ne vedd zokon, így érzem.

átlátó 2014.07.26. 21:23:58

@átlátó: Nem jól gondolod csipás. Én egy indepent úr vagyok hozzád képest gyíknyál. Erdélyi E. küldött el a kurva anyádba és valamit még találj ki.

Yumurdzsak 2014.07.26. 21:28:35

@sYg: éjszaka minek van szeku, amikor nincsenek gépek?

@Dr. Panasz Muki: 200-assal mi a bajod?

a nagy csomagcipelő talicska még mindig fizetős ferihegyen?

valkyre 2014.07.26. 21:29:03

@Dödölle: A seggedből állhat ki a magyar nyelvészet és helyesírás tengelye is akár, akkor is egy gyökér, paraszt vagy! DE akárki is, miért vár el egy blogon tökéletes helyesírást? Aki/akik pénzt kapnak azért, hogy írjanak vagy írásokat jelenítsenek meg ott már más a helyzet...

átlátó 2014.07.26. 21:30:25

A kreténnek, - nem fog rajta, de akkor is:
www.youtube.com/watch?v=Z78PjvfCVTQ
Ezt meg azért, mert az anyja természetesen teljesen elfogult volt vele szemben...fölnevelte ezt a Dödölle gyereket, meg magához is ölelte néha.
www.youtube.com/watch?v=Obd0GPuYoHU

átlátó 2014.07.26. 21:33:35

@valkyre: Csókolom a dolgos kezeidet, hogy szakmailag, mint a köz- és a magánéletben, embernek nézted ezt a pálottszájút. Nekem nem ment. :D

átlátó 2014.07.26. 21:36:14

@Dödölle: Nem jól gondolod csipás. Én egy indepent úr vagyok hozzád képest gyíknyál. Erdélyi E. küldött el a kurva anyádba és valamit még találj ki.

valkyre 2014.07.26. 21:44:44

@átlátó: komolyan, néha nehezen hiszem el, hogy pl. egy fapados blogon vki 1 képernyőnyi akadémiai okfejtésbe képes kezdeni nyelvi és helyesírási kérdésen - amit kvázi magának generált igazából - és ugyanaz? az ember élből idiótázik meg ötödikesezik... ááá

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2014.07.26. 21:49:32

@Válasszunk: hú, de el vagy tévedve. Ez nem fapados kérdés, a drága hagyományos légitársaságok utasai ugyanott állnak sorba ugyanannyit.

Dödölle 2014.07.26. 21:52:53

@átlátó: "...tudod, így 60 fölött én valóban így érzem,..."
Nem is tudtam, hogy a szar eláll olyan sokáig.... Már ráncos lehetsz, vén szar...

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2014.07.26. 21:54:10

@Barbara Isaak: köszi, épp megvolt. Most mi legyen, még mindig ugyanígy gondolom.

@sYg: A legdurvább lezárás estefelé volt. Engem nem érdekel, hogy mikor kell kiadni a kajaidejüket, oldják meg a beosztást a pontosan előre tudható utasforgalom alapján úgy, hogy mindig legyen elég ember. De az nem kóser, hogy leépítünk, kevesebb a szekus, aztán még pénzt is szedünk a sort nem bíróktól.

átlátó 2014.07.26. 21:54:23

A lényeget tekintve teljesen egyetértünk. Nekem meg már nem olyan az ingerküszöböm, mint másnak...ettől még mindenkit szeretek, az lehet, hogy nem egyformán. Mondjuk a Kozsó lehetne példaképem, főleg, amikor új lágerotot ír a szíve teljes melegével. :D
Tudom, az nyuka említését mellőznöm kellett volna, de hát amikor a saját mutaromat kurvázzák, mindig elröhögöm magam...ugyanis én tudom a legjobban, hogy hol és mit dolgozott, - mielőtt egy részeg megszálló és orosz katonatiszt rokkantnyugdíjasra ütötte le, a 3 (azaz három) tengelyes, összkerekes Uraljával.
Most akkor ha még nem mondtam volna, akkor azt mondom, hogy igen moslék, meg gennyes dolog ez a repteres lehúzás. Ott kell felejteni a pultnál egy vödör csirkebelet. Pár naposat csak, mert később nagyon tud rohadni.

átlátó 2014.07.26. 21:56:55

@Dödölle: Ugye mondtam,hogy találj ki valamit. Sikerült kisfiam. A segged törléséről se feledkezz el, így most olyan, mint a szád. Még összekevered.

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2014.07.26. 21:57:12

@Yumurdzsak: vannak charterek, vagy hajnali gépek (TAP) és Staff/Crew is közlekedik

átlátó 2014.07.26. 21:58:36

@valkyre: A lényeget tekintve teljesen egyetértünk. Nekem meg már nem olyan az ingerküszöböm, mint másnak...ettől még mindenkit szeretek, az lehet, hogy nem egyformán. Mondjuk a Kozsó lehetne példaképem, főleg, amikor új slágerotot ír a szíve teljes melegével. :D
Tudom, az anyuka említését mellőznöm kellett volna, de hát amikor a saját muteromat kurvázzák, mindig elröhögöm magam...ugyanis én tudom a legjobban, hogy hol és mit dolgozott, - mielőtt egy részeg megszálló és orosz katonatiszt rokkantnyugdíjasra ütötte le, a 3 (azaz három) tengelyes, összkerekes Uraljával.
Most akkor ha még nem mondtam volna, akkor azt mondom, hogy igen moslék, meg gennyes dolog ez a repteres lehúzás. Ott kell felejteni a pultnál egy vödör csirkebelet. Pár naposat csak, mert később nagyon tud rohadni.

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2014.07.26. 22:01:46

@Fillér B. Gusztáv: téged nem érdekel a leépítés, a repteret nem érdekli hogy miért nem fogadod meg a két órát. amúgy este ugyanaz mint reggel.nappal haza éjszakás be. a légitársaságok által leadott utasszám alapján van tervezve a kapacitás. na ezt néha szarba se veszik, egy időben FR mindig 100 főt adott. tapasztalatból (pl nyaralójáratokra rágyúrunk, lassabak mint a "mindennaposak"), járat darabszámból és a tervből összerakjuk.

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2014.07.26. 22:03:06

@Fillér B. Gusztáv: ja. nagyon kevesen veszik, sokkal több a jegyben foglalt prios, mint írtam ez egy kényelmi szolgáltatás.

Dödölle 2014.07.26. 22:09:29

@átlátó: Te simán egy állat vagy... De ha már társalgunk: Mi a lófasz az az "indepent"... Ha már úr...

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2014.07.26. 22:13:28

@sYg: ezért bizony a Ryanairt kell csesztetni, de nyugodtan lehet náluk egy átlagos 85 %-os töltöttséggel számolni. Én a legyél kinn két órával hamarabb dumát sem fogadom el. Ez kérés, amivel magát biztosítja a reptér és a légitársaság, s az is benne van, hogy jöjjön csak a hülye utas, aztán jó esetben egy órát baszhatja a rezet a tranzitban, addig is biztos vásárol valamit méregdrágán. A szabály az, hogy legyen a csekkinnél 40, vagy a kapunál 30 perccel indulás előtt, ez rendben is van, ebből kell kiindulni azzal, hogy érdemes ráhagyni a szekura egy keveset.

Dödölle 2014.07.26. 22:13:39

@valkyre: Öcsisajt, itt NEM a helyesírásról volt szó:
"...Aki/akik pénzt kapnak azért, hogy írjanak vagy írásokat jelenítsenek meg ott már más a helyzet... " Nos, AZ baszta el az öltést, és alkalmazott egy olyan szót, ami nincs...
Én meg észrevettem... Te nem ? Na, látod EZ közöttünk a különbség...

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2014.07.26. 22:14:08

@Dödölle: ennek nincs sok értelme, nem hagynátok abba?

Dödölle 2014.07.26. 22:16:46

@Fillér B. Gusztáv:
Kultúrált bloggereid kezdték és folytatták...

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2014.07.26. 22:20:39

@Fillér B. Gusztáv: ezzel egyet tudok érteni. most már nem nézem mit ad le, kapom a kalkulált, tervezett terhelést, abból számolunk. talán az easy írta a beszkártyára, nem érdekli miként, de legyél a kapunál. másik nagy gond, főleg LC járatoknál, sokan keverik a kapuzárást a hagyományosnál bevett kapunyitással. ebből is szokott baj lenni, mikor mutatom, nézze, oda van írva hogy kapuZÁRÁS, na van aki akkor is bizonygatja, de nem, az csak nyitás. az ilyen, van még 10p indulásig igyunk még egy kávét.

átlátó 2014.07.26. 22:29:34

@Dödölle: Eligazítalak az élet dolgaiban...az indepent olyasmi, mint amikor ráröpülsz a szarra, mert ráröpültél. Ennyire egyszerű téged kisfiam berántani téged, biztos voltam, hogy benyeled ezt. Letettem a tehénszart te meg bele is léptél, meg el is kented magadon... Mintha te is elnézést kértél volna a véletlenért, (Bocsi, elütöttem ! A betűrend: BLAZÍ.) A különbség kettőnk között, hogy én meg azért csinálok ilyeneket, hogy ne tartsanak a tévedhetetlennek, azt meg már tudod, hogy szándékos volt. :D Hogy legyen mibe belekapaszkodnod, de itt a lényeg nem az indepent-en (sicc!)van, hanem azon, hogy én valóban független vagyok, te pedig csak úgy teszel. Ugye, ha már elfidesznyikezted magad kicsi darab gyerekem, - ezt ne lépd át a tűsarkú cipődben, mert még kisodródsz. Próbálod itt menteni a menthetetlent, hogy mekkora egy balfasz vagy, amikor ráröpülsz a independent körüli mizére, - ezzel is azt a látszatot keltve, hogy művelt vagy. Hát nem vagy az kicsidarab fiam.
Végül: a nevedre kattintva látszik, hogy kinyitottad az arcodat vagy 181 alkalommal már. Hát innentől kezdve kezdjél el pénzt gyűjteni,mert ingyen ekkora lúzernak nem vagyok a levelező partnere. TE! Hogy ráröpültél erre az "indepent"-re. Te balfasz. Minden szarba máskor ne lépjél bele, legalább válogassál. :D
Itt van megint...hátha elsőre nem ment neked ez se:

www.youtube.com/watch?v=Z78PjvfCVTQ

www.youtube.com/watch?v=Obd0GPuYoHU

Dödölle 2014.07.26. 22:33:39

Te egyszerűen csak egy barom vagy. Hogy stílszerű legyek: egy fos... Na, pá !... Fárasztasz....

átlátó 2014.07.26. 22:40:10

@Fillér B. Gusztáv: Részemről lezárva, mert 1./ hazudik ez a Dödölle.("...amire soha nem lehet blazírozni...."
Nem csak a sorbanállás elkerüléséhez vagy hülye, hanem a fogalmazáshoz is.. Nincs egy ötödikes ismerősöd ?....
Arra inkább "BALZÍROZHATSZ", kis idiótám !...plusz "Kultúrált bloggereid kezdték és folytatták...")

Én pedig nem az az okos szamár vagyok, amelyik enged a 48-ból.

2./ Ilyennel azért a harmadik forduló után már csak pénzért vagyok hajlandó időzni és még a taxipénzt is előre kérem...reptér és retur viszonylatban, ha lehetne, valami igazi becsületes vállalkozóval és mondjuk legyen a célállomás Makón keresztül Záhony.

Zedder 2014.07.26. 22:41:42

Most nem volt időm átfutni a hozzászólásokat, ezért nem tudom szerepelt-e: 2012 nyara előtt INGYENESEN járt a priority lane minden törzsutasnak. Akkor vezették be ezt a faszságot, és állhattam sorba a Miles and More Senator kártyával...

Aha, köszi, Balkán, helló Ázsia...

2014.07.26. 23:13:04

@plusstehen: szegény te :D (Y)

@Barbara Isaak: you dont say :o (Y)

@lionking: képzeld a nagy felvilágosult Svájcban minden helpline emeltdíjas. Így csak indokolt esetben terheled a rendszert a dolgaiddal :). A legtöbb biztosítót pl. el sem éred máshogy, vagy email, de az ritka az adathalászat miatt...

@sYg: a nekem is le kell venni arcok minimum kétpálcásak, de legalább flepnisek :D El nem tudom képzelni, mennyire ki lehetnek agyilag a biztonságiak a napi 1500x elismételt mondatoktól, emberektől...

vivike22 2014.07.26. 23:15:22

Katasztrofa repter kompletten. Kiselejtezett iroasztalok mutatjak az iranyt a kijarathoz, feliratok nulla, informacios tablak meginkabb. Remelem soha tobbet nem keveredek a kozelebe sem.

plusstehen 2014.07.26. 23:48:24

@zseketto: Nem kell engem sajnálni, imádom, amit csinálok, mert mindig van valami/valaki, akiért megéri. :) Olyan munkát választottam, amiért imádok és így egy napot sem kell dolgoznom életemben. ;)
@vivike22: Te mégis hol láttál kiselejtezett íróasztalokat és hasonlókat? Mert én Ferihegyen élem az életem, de semmi ilyesmi... Láttam elég repteret ahhoz, hogy tudjam, nálunk mennyire jó a helyzet.

adrfst 2014.07.27. 00:50:24

Ferihegy egy fapados reptér, ahonnan még indul pár normális légitársaság is. Ennek fényében kell nézni a szolgáltatások színvonalát.
Nyilván lehetne javítani sokmindenen, de ez egyáltalán nem cél. A fapados utasok csak az árra érzékenyek, tehát lényegében bármit meg lehet velük csinálni, nem vágják be a durcit, és minden megpróbáltatás ellenére következő alkalommal is Ferihegyről fognak utazni, nem pedig Bécsből. A színvonal két éve rohamosan csökken. Pár év múlva már 3 fast track lesz és egy normal, amit minden órában tíz percre bezárnak...

valkyre 2014.07.27. 01:27:30

@Dödölle: Te mire is reagálsz igazából most? nem tudom követni a cizellált stílusodat, nyilván az én hibám :/ de mindegy is...kutyát nem érdekli, hogy észrevettél - vagy, hogy akár én észrevettem-e (nevetséges vagy) - egy helyesírási-, vagy stilisztikai vagy akármilyen nyelvtani - a témát illetően, pedig teljesen irreleváns hibát.

"EZ közöttünk a különbség..." na ebbe a különbségbe nem halunk bele :) Azt is észrevetted, hogy itt inkább a lekezelő, sértegető stílusoddal van a baj, és nem a rossz öltéssel vagy szóhasználattal?

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2014.07.27. 02:28:02

@Fillér B. Gusztáv: Eltévedve te vagy "kedves". Ez persze onnan is látszik, hogy nem érvvel, hanem beszólással jössz, de nem is akarsz elgondolkodni azon amit a másik mond. Pedig egyértelmű a dolog.

Amikor fapadossal akarsz repülni, elvárod azt, hogy a költség minimális legyen. Ezért cserében ugyanezt várja el mondjuk a fapados légitársaság a reptértől. Miért? A Te fizetési hajlandóságod miatt.

Ha pedig nincs pénz több emberre, hogy több ellenőrző sávot nyissanak MERT sem a fapadosok utasai, sem a fapadosok maguk nem mennek bele ebbe a rendszerbe, akkor nem lesz több sáv, és várakozni fogsz. Mert nem lesz plusz ember. Ha valaki ki nem fizeti. Tiszta sor. Erről szól az új kényelmi szolgáltatás.

A nincsből, abból, hogy nem fizetsz érte, nem lehet több embert behívni, nem lehet fejleszteni. Ilyen egyszerű.

De van egy másik dimenziója is a kérdésnek. Mit gondolsz miért akkor zár be pár sor pihenőre, amikor a fapadosra vársz? Azért, mert amikor a reptér eldönti ki, és mikor kap kajaszünetet figyeli a menetrendet, figyeli ki és miért, és hogyan fizet.

A hagyományos légitársaság nem csak a reptér választásban tér el. Miért? Mert számol azzal, hogy "az üzletember korán akar érkezni, későn akar visszaindulni" így 3 nap kiküldetés helyett elég az 1. Számol az átszállásokkal, ezer aprósággal.

Ő versenyez azért, hogy ne csak jó reptérről, de jó időpontban is repülhessen. És fizet azért, hogy ne akkor legyen a biztonsági személyzetnek pihenőideje, amikor az ő siető utasai érnek oda. Akkor legyen meg a 4 vagy több sáv.

A fapadosnak viszont azt mondják, ha ő is ekkor akar beszállítani, ahhoz sok plusz sáv kellene, magasabb díjak lennének. VAGY a fapados úgy dönt lesz egy kicsit szorosabb menetrendje. Egyik irányban kicsit később, másik irányban kicsit előbb indul. Akkor amikor olcsóbb. És nem zavarja, ha te kicsit többet állsz sorba, mert ekkor van a reptéri személyzet felének a pihenőidője, vagy váltás miatt akadozik valami.

Az a lényeg, hogy olcsóbb. Ha nem tetszik, akkor valaki (légitársaság, vagy reptér) kitalál rá egy lehúzós szolgáltatást.

És tudod mit? Ahhoz, hogy a hagyományos légitársaságnak ne jusson eszébe azt mondani a másik is megkap mindent kevesebb pénzért, a reptér tudatosan differenciál. Nem hiszem, hogy olcsóbb volna bádogvárost építeni, buszban üzemanyagot égetni, stb. mint a meglévő eszközt használni. Ugyanis a karbantartás, az amortizáció így is ketyeg.

DE(!) neki is érdeke különbséget tenni a többféle áron kínált szolgáltatás között. És amikorra nem fizetik ki a több biztonsági embert, akkor el fogja venni, lassítani fog és pénzt fog kérni a fast trackért. Ez pontosan olyan, mint a bádogbódés beszállás.

Ha pedig egy fapados azt akarja mondani, hogy ő kevésbé szar, akkor mehet drágább időpontban, használhat drágább beszállítási megoldást, stb. Sőt dönthet úgy, hogy a repülőjegyed mellé mellékeli a fast trackra szóló "jegyet" is.

BloodOrange 2014.07.27. 03:26:18

@Ellensúly: Dettó ugyanez, csak Tunéziából jövet. A monastiri reptéren egy 2 literes kólával a kezemben sétáltam át a kapun, senkit sem érdekelt. :)

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2014.07.27. 03:43:41

@Válasszunk: Még egy apróság... Az árakat nehéz összehasonlítani. Mert egyik irányba, egyik időpontban ez, másik irányban az tűnhet jobbnak. De, ha egy társaság jobb, akkor lesz aki akkor is őket választja, ha kicsit drágább akkor. És megírja, elmondja, hogy őket azzal együtt éri meg választani, hogy kicsit drágábbak, de jobbak.

Ezzel viszont pont azt az utast lehet elveszíteni aki arra büszke, hogy ő "minden fölöslegesről lemondva" milyen olcsón utazott, és ettől érzi okosabbnak magát. Mert nem fog feltétlenül mindig, minden fapadost átnézni. Nincs rá ideje, pláne akkor ha "bárhova, bármikor" elutazna csak olcsó legyen. Aki jobb volt arról elterjedhet, hogy "kicsit drágább, de jobb", és az ilyen "okos" embert ez már taszítja.

Amikor egy hagyományos légitársaság imázst épít akkor sokszor kényelemről, ellátásról, sok jó dologról beszél. De sok fapados arra megy rá, hogy olcsóbbnak, fillérbaszóbbnak látszódjon. És erre akár költ is a marketing büdzséből. Mert az utasa így érzi azt, hogy sok dologról lemondva, spórolva "okosan" utazott...

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2014.07.27. 04:57:27

@Válasszunk: szép okoskodás, kár hogy nem igaz. a biztonsági ellenőrzésére a fapados sem fizet kevesebbet, a reptér díjai transzparensek. lehetetlen szétválasztani azokat az idősávokat, amikor fapados repül és amikor nem, egy gép utasai a mínusz 2 óra és a mínusz 40 perc között bármikor szekuzhatnak. a wizz pl. egész nap repül, pesten nincsenek olyan időszakok, hogy a fapadosnak drága, ő csak csúcsidőn kívül száll, ugyanúgy szív tehát a sorban ugyanakkor a fapados és a nem fapados utas, az eltérő szolgáltatást majd a beszállításnál kapják, de a bádogviskó egy külön történet.

különvélemény 2014.07.27. 07:40:45

Mindig vicces ilyen blogokat olvasni, mert jön a sok egysejtű kommentelő, aki megmagyarázza, hogy nem gáz 40 percet sorban állni, mert...

De gáz.
Azért, mert te proli vagy, 20 évente egyszer utazol, és neked a reptér valami szentély, még nem kell ennyire igénytelennek lenni.
Ha a tescoban állnál a sorban 40 percet, te is felháborodnál, pedig a kettő nem különbözik semmiben.

magyar bucó 2014.07.27. 08:06:52

Minél tovább váratják az utasokat, annál többen hajlandóak fizetni. Ügyes...

ideasz 2014.07.27. 08:30:20

@Dödölle:
talán mégis :-)

(segítek, látom fogalmad sincs mi a baj: BAZÍROZNI)

Zedder 2014.07.27. 08:47:41

@Válasszunk: "Ő versenyez azért, hogy ne csak jó reptérről, de jó időpontban is repülhessen. És fizet azért, hogy ne akkor legyen a biztonsági személyzetnek pihenőideje, amikor az ő siető utasai érnek oda. Akkor legyen meg a 4 vagy több sáv. "

Éppen erről beszélek, nyuszómuszó! Tudod te mi az a Senator kártya, amit emlegettem? Tudod, hogy az mikor jár, milyen feltételei vannak? Csakhogy képbe kerülj az utazási szokásaimmal.

2012 nyara előtt miért volt Ferihegyen priolane most meg miért nincs? Mondjuk csak fél évet kellett szenvednem, mert aztán az országból is elköltöztem, de azért a hozzáállás és a szolgáltatásszintbeli különbség feketén-fehéren látszik a budapesti és tetszőleges egyéb nyugati reptér között.

Manfi 2014.07.27. 08:53:24

De kis piperkőc a posztoló...

Pepe135 2014.07.27. 08:53:36

Na ez a MAGYAR mentalitás!
Az UTAS = VEVŐ akiből élnek szeretne a pénzéért szolgáltatást!
Erre itt páran egyből lehurrogják, hogy mit képzel, örüljön, hogy beteheti a lábát a reptérre!
A dolga, hogy tűrjön, szopjon, perkáljon!

Vegyék már észre a tisztelt szolgáltatók, hogy az elvárásoknak meg kell felelni! Ha többe kerül, akkor drágábban kell adni, de olyan a világon nincs, hogy a vevő hülye a pénzéért!

balfék 2014.07.27. 09:06:43

@Dödölle: És akkor ott tartunk, ahol a part szakad. Okostojás. Bazírozni a keresett ige.

Anyádlóháton 2014.07.27. 09:13:20

@plusstehen: Elismerés a reptéri dolgozóknak...DE! Maradjunk annyiban, hogy a budapesti Liszt Ferenc reptér nem más, mint egy falusi buszmegálló szolgáltatásaival és személyzetével együtt kompletten. Ritkán, mikor igénybe veszem "szolgáltatásait" (próbálom redukálni, amennyire csak lehet) mindig az az érzés fog el, hogy "vigyázz mert lehúznak"! Gátlástalanul és aljas módon.

Wagem 2014.07.27. 09:55:13

@balfék: Nekem a BALZÍROZNI jobban teccik.
Hiába..no.

jjoey 2014.07.27. 10:26:51

@gio: Kispajtás, utazz el keletre, na nem Ázsiáig, hanem közelebb. Amig volt Malév a GyurcsányFerihegyi reptér klasszis volt, azóta, hogy Istenhegyi lett, egy lecsúszott porfészekhez is kaki. Nuku profi személyzet, szivatás, fémbarakk, de legalább a mienk. Ha lehet kerülöm ezt a repteret, a "magyar" légitársaságot. Legalább majd lehet rám mondani, külföldieket szolgálok. Addig is, te nem eszel ma.

jjoey 2014.07.27. 10:30:15

@Pepe135: ne álmodj, "isten" szólt, nuku libero, értsd, textilpelus, mossad azt :) a sok barom meg csápol neki. ki a vevő, ki kiért van, ne akard elmondani a fityisztrollnak, nem fogja.
más kérdés, pl a tököli reptér miért nem épült át, legyen magánpénzből, legyen konkurencia, azátn aki jobb, oda mennek a gépek. sok 2milás városnak van 2 reptere, elbírja, ja, hogy ott utaznak az emberek, más kérdés.

Wagem 2014.07.27. 10:43:35

@jjoey: Azért az öszödi rémnek,és Oszkónak elévülhetetlen "érdemei" vannak abban,hogy sikerült a Fecó I-et átpasszolni ruszki kézre,húgyért szarért.
És kaptuk helyette a II-es terminált.Emléxem Feri I-en még WI-FI is volt,meg baró műbőr ülések,amin át lehetett cellázni egy éjszakát viszonylag emberi módon.

vivike22 2014.07.27. 10:49:13

@plusstehen: A kijaratnal. Amirol csak azert gondoltam, hogy kijarat, mert ketto darab eltevedtnek latszo VAM-os ott allt az ajtoban, onnan meg egy folyoso-szeru vezetett kifele, na ott voltak az iroasztalok mindket oldalt.

Erdekes amugy, eddig egyetlen repteren sem vetettek le velunk a cipot, csak Pesten, sportcipot. Tobb iranyba utaztunk mar, tobb helyrol, de ez csak itt volt igy.

Zseer 2014.07.27. 11:46:19

@gio:
Te mirol beszelsz?
A biztonsagi ellenorzes nem valami isteni ajandek,hanem a szolgaltatas resze,amiert fizettel.

Most az,hogy jar-e a piheno barkinek,munkahelyenkent valtozo,egy penztaros peldaul orulhet,ha kiveszi azt a fel orat,amit ki se fizetnek neki,a munkaidejere pluszban jon ra.

De tok mind1,az nem erdekli a VEVOt,hogy hova ment,aki bezart,hanem az,hogy miert nincs ott senki helyette,ha a forgalom megkoveteli.

Szted egy etteremben hogy venneki magat,ha 1 oraval a rendeles leadasa utan kozolnek,hogy meg 1-1.5 orat biztosan varni kell,mert a szakacs ledolt egy kicsit aludni,neki is jar a piheno.

Dödölle 2014.07.27. 12:00:02

@balfék: NE NEKEM MONDD, SZERENCSÉTLEN, ÉN SZÚRTAM KI, HOGY A CIKKÍRÓ ELVTÁRS ELBASZTA !!!! Nézd meg a cikket, és a MÁSODIK HOZZÁSZÓLÁS ELSŐ SORÁT !!!! Adjak segítséget ?.... Sok agyament...

Dödölle 2014.07.27. 12:41:17

@ideasz: Ha olyan hülye lennék, mint TE, valóban előfordulhatna, hogy nem tudom... De ha érdekel:@balfék nevű hozzászólónak írtam...:"... NE NEKEM MONDD, SZERENCSÉTLEN, ÉN SZÚRTAM KI, HOGY A CIKKÍRÓ ELVTÁRS ELBASZTA !!!! Nézd meg a cikket, és a MÁSODIK HOZZÁSZÓLÁS ELSŐ SORÁT !!!! Adjak segítséget ?.... Sok agyament... "
Talán megérted egyedül is... Bár, ötödikest tudok adni segítségül....

2014.07.27. 13:02:20

Jó lenne egy korszerű vasút, akkor lenne rendes alternatíva egy csomó esetben...

galaxiscsirke 2014.07.27. 13:56:06

@valkyre: Elég rendes szegénységi bizonyítvány, ha valaki azért ír valahol helyesen,mert "elvárják" adott helyen. Egy bevásárlólistán is helyesen kellene írni,pusztán azért,mert az embernek van egy anyanyelve,amit jó esetben általánosban megtanult, a helyesírással együtt. De amin a legjobban szórakoztam (és ezt akár diskurzuselemzési szemináriumokra példaként is lehetne vinni), az az, hogy tökéletesen lényegtelen dolgokból hogyan lehet vérre menő sértődés/anyázássorozatot generálni... Bár a technika nem ismeretlen: az Anyátok közt és hasonló használhatatlan vackok forgatókönyvírói ugyanezt alkalmazzák, ezért is nézhetetlen szarok az értelmes kommunikáció nyomai nélkül...

2014.07.27. 15:25:16

@Zedder: www.miles-and-more.com/online/portal/mam/ch/program/information?nodeid=266078321&l=en&cid=18003

inenn nézve a senatorod nem nagy cucc. Saját kibocsájtású creditcard by lufthansa, hogy részt vehess a miles&more progiban?Ezzel felvághatsz az évi 1x török/egyiptomi/isztriai nyaralósok közt :), itt aligha...

Zedder 2014.07.27. 15:35:22

@zseketto: nem tudom mit nézel, ennek semmi köze nincs a hitelkártyákhoz. Talán ezt kellett volna behívnod: www.miles-and-more.com/online/portal/mam/ch/program/information?nodeid=2547184&l=en&cid=18003

Csak a lényeget kimásolom:

How to qualify: 100,000 status miles (1) in a given calendar year

Hogy is mondják? ha csendben maradtál volna...

2014.07.27. 15:36:59

@Zedder: az a rész már megvolt, h céges pénzen repülni nem menő?

mert, ha évi százezret elnyaralsz, akkor kalapot emelek, de: Mikor élsz, élvezed a nyaralást? Vagy VIE-MEL közt ingázol a családhoz? :D

Zedder 2014.07.27. 15:42:56

@zseketto: ja, hogy közben változtatjuk a feltételeket? Nem túl elegáns vitamódszer.

A lőtéri kutyát nem érdekli, hogy kinek a pénzéből utazom. Akár egy 80 éves maca kitartott szeretője is lehetek.

Ez a történet a BUD airport (nem létező) priority lane-jéről és a kritikán aluli szolgáltatási színvonalról szól.

AirFrance KLM 2014.07.28. 06:11:10

@Fillér B. Gusztáv: "Ez nem fapados kérdés, a drága hagyományos légitársaságok utasai ugyanott állnak sorba ugyanannyit."

Ez igy ebben a formaban nem teljesen igaz. Amennyiben a "draga hagyomanyos legitarsasagnak" van szerzodese a repterrel (marpedig altalaban van), akkor az emelt szintu torzsutasok (pl. Star Gold, SkyTeam Elite Plus) ingyen hasznalhatjak a fast tracket. Ugyanez ervenyes a "mezei" business class utasokra. A "draga hagyomanyos legitarsasag" ugyanis igy (is) epit huseget; utazz veluk mindig es kevesebbet allsz sorba. Nem csak Ferihegyen, hanem kb barhol.

Egyebkent kisgyerekkel nem is nezik a fast track jogosultsagot, hanem beengednek alapbol. A staff meg normalis, kulturalt es segitokesz, amennyiben a T. Utas is igy viszonyul hozzajuk. Keretik nem elfelejteni, hogy az UB ellenorzes NEM szolgaltatas!

különvélemény 2014.07.28. 07:13:12

@AirFrance KLM: "Keretik nem elfelejteni, hogy az UB ellenorzes NEM szolgaltatas!"

Nem, hát mégis mi? Rendőrállamban élünk? Ja nem azok is "szolgálnak és védenek".

"Teljes és Részmunkaidős Utasbiztonsági ellenőr"
www.bud.hu/budapest_airport/karrier/allasajanlatok/?article_hid=7597

"munkaerő-kölcsönzés keretein belül történő foglalkoztatással"

Ééééérted, még csak nem is a reptér foglalkoztatja, hanem álkölcsönzés történik, hogy kijátsszák az MT-t. Ennyire "tisztességes" a reptér.

AirFrance KLM 2014.07.28. 07:29:54

@különvélemény: Az UB ellenorzes hatosagi eljaras jellegu dolog, ami nelkul nem igazan kerulsz airside. Ez nem rendorallam kerdese, de kb ugy "szolgaltat", mint a rendorseg. Egyes allamokban, pl USA, pedig valodi hatosag: TSA (Transportation Security Administration).

Reklmamalni lehet a "szolgaltatasi" szinvonal miatt, de nem erdemes, mert nem szolgaltatas. (En kb 20 eve reklamaltam egyszer, aminek falhoz vagas, teljes motozas es kihallgatas lett a vege...)

különvélemény 2014.07.28. 07:47:50

@AirFrance KLM:
A hatóság az az, amelyik "kezelésbe vesz", ha gond van. Nem az aki az ellenőrzést végzi, amit láthattad a fenti linkből.

Én nem reklamálnék, hanem hoznék egy törvényt, ami szénné bírságolja az ilyen tetű cégeket.

Számolj csak:
1 utas - min. 30 perc kiesés
48 utas - 24 óra kiesés

Ez egy ellenőr bére 1 napra. Még egy fél gépre sem elég. Ugyanis minden aznapi utas a 48-tól, nettó nemzetgazdasági kárt okoz csak azért, hogy a reptér megspórolja 1 alkalmazott bérét.

Júniusban 863 994 utast regisztráltak, mondjuk vonjunk le 960 utast, 20 ellenőrre. (nem tudom, mennyi van 24 órára)
863034 / 336 (havi óraszám*2, mivel fél óra esett ki)
2568 * 230000 Ft (átlagbér)
Ez 590 millió forint.

Ennyi kárt okoztak azzal, hogy az indokoltnál fél órával hosszabb a várakozási idő, mindezt azért, hogy néhány ember bérét megspórolják.
Nos én simán ráterhelném ezt az összeget bírság formájában a reptérre.

AirFrance KLM 2014.07.28. 08:17:40

@különvélemény: Ertem en a matekot, de most oszinten:
- Rosszabb a helyzet, mint barmilyen mas repteren (en 107 repteren fordulatm meg eddig): nem, soooot!
- Minden legitarsasag ajanlja, hogy legyel kint 2 oraval indulas elott, reptertol fuggetlenul: igen!
- Van alternativ repter akivel versenyezni kellene: nincs.

különvélemény 2014.07.28. 08:39:23

Egyébként az egész sec check egy nagy bullshit, az amcsik találták ki elterelésnek, meg paráztatásnak.

Fel tud vinni bombát egy öngyilkos merénylő?
Persze, belegyúrja a plasztikba a detonátort és lenyeli.

Fel tud vinni fegyvert?
Persze, bármilyen fémlapból lehet halálos fegyvert készíteni percek alatt, mondjuk a táskád merevítőjéből, vagy a repülőn található berendezésekből, vagy egy öv is halálos fegyver.

És akkor kémiai, vagy biológiai fegyverekről nem is beszéltem.

Kamu az egész...

Zedder 2014.07.28. 09:06:54

@különvélemény: azért remélem érzed, hogy most te túltad tol a bullshitet. Ha egy "profi" mindent megold, akkor pl. miért zárod az autód vagy a lakásod ajtaját, hiszen aki be akar menni, az be is fog? Sőt, minek van ajtód eleve? Vagy minek vannak jelszavaid, hiszen aki fel akar törni, az fel is fog?

különvélemény 2014.07.28. 11:14:59

@Zedder: "most te túltad tol"

Lehet, hogy rosszul fogalmaztam, de én nem mondtam, hogy semmi sem kell, de ez, ami most van egy vicc.
A régi rendszerben sem robbantgattak meg térítgettek naponta, teljesen felesleges levetkőztetni az embereket.
A lockerbie-s bomba is a csomagtérben utazott.

Mint írtam, ez az egész vetkőztetéses zaklatás csak felesleges paráztatása az embereknek, hogy lássák, harcolunk a csúnya gonosz terroristák ellen, ezért is loptunk el 8400 milliárd dollárt a pentagonban.

Lásd olyan baromságok, hogy 1 deci max. ennek mi értelme van? 100ml vx-el félmillió embert lehet kinyírni.

Zedder 2014.07.28. 22:13:37

@különvélemény: OK, így már tisztább, egyetértek.

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2014.07.29. 19:04:07

@Zedder: csak jelzem, ha LHval utazol a Senatorod jó a FastLanere

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2014.07.29. 19:07:17

@különvélemény:
Khm.. van saját alkalmazott, de szezonra kölcsönzött is jön, aki bírja és meg is felel, átvételre kerül.
A 20 fő... hogy is mondjam... ha így lenne, akkor a te létszámod alapján 3 munkahely működne. A két oldalon. Szeretnének az utasok.

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2014.07.29. 19:19:15

@különvélemény:
amiért a cipőd leveszed:www.dailymail.co.uk/news/article-2047093/Shoe-bomber-Richard-Reid-pictured-inside-US-Supermax-jail.html

amiért az öved: cdn.hiconsumption.com/wp-content/uploads/2012/09/Leather-Belt-Knife-Buckle.jpg

amiért be kell rakni a tárcád: furimuri.hu/img/p/4/2/3/423.jpg

ezért nyúlunk a gatyádba: i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/05/09/article-2141573-12FE9657000005DC-54_634x286.jpg

Igazad van, van millió dolog, amivel galibát lehet csinálni DE!!! Nem mindegy hogy egy minimalizált veszélyes dolog juthat fel, vagy szabadon bármi (értsd Farouk 80gr PETN-je vagy ugyan ő 2kg-al...)
Üdv

Kritizálom aA. Marhaságokat 2014.08.06. 11:28:37

@Dödölle: Kihagytad még, hogy a Nemcsákot egybe kell írni, ha Károlyról van szó, viszont külön, ha Mátéról. :-))))

cbc 2014.08.06. 15:20:58

Továbbra sem tudom, hogy a Forbes gazdasági újságírójának miért jó ilyen stílusban írnia. De:

Édes Úr, tetszett már igénybe venni pl. a biztonsági ellenőrzést Koppenhágában? Gondolom nem, mert akkor Ön a BUD Airport biztonsági ellenőrzésével teljesen meg lenne elégedve.

Amúgy meg: fizetsz, és haladsz, vagy nem fizetsz és sorban állsz, ez számos helyen működik az életben (boarding, autópálya vs. egyszámjegyű út, mezei vagy kiemelt banki ügyfél, stb. stb...)

Repülős Rozi 2014.08.06. 17:19:38

@cbc: fogalmad nem lehet, hogy kik írják az egyes posztokat, meg úgy általában ezt a blogot. látva a hozzászólásaidat, még jó. amúgy pedig mindenki azt csinál a szabadidejében amit akar és úgy ír, ahogy kedve szottyan, akinek meg ez nem tetszik, minek jár vissza? olvasson mást, ami kifinomult irodalmi stílusban van. addig mi maradunk annál, hogy nyomjuk a hasznos infókat, egyéni véleményekkel fűszerezve annak, aki ezt szívesen veszi.

A hasonlatod meg sántít, de majd Guszti biztos válaszol, ha gépnél lesz.

cbc 2014.08.06. 20:35:34

Az a baj, hogy tudom, és az meg a még nagyobb baj, hogy abban a kuplerájban, amit hazai médiaszakmának neveznek is mindenki tudja.

Ami meg a még nagyobb baj, hogy szemetet csináltok. Tudod ezt ilyen fiatalok, neadj'isten gyerekek is olvassák. Persze ha Te bazdmegezéssel akarsz havi plusz 5000 forintot keresni lelked rajta.

Ami ennél is nagyobb baj, hogy a CEMP megfelelő emberei úgy gondolják, ezt ki kell tenni a címplapjukra, yuhéé ingyen tartalom.

De tudod mi a legnagyobb baj?
Hogy lehetne normális stílusban is, és akkor érne is valamit. Szevasz.

AirFrance KLM 2014.08.07. 07:46:27

@cbc: "tetszett már igénybe venni pl. a biztonsági ellenőrzést Koppenhágában? Gondolom nem, mert akkor Ön a BUD Airport biztonsági ellenőrzésével teljesen meg lenne elégedve."

Bar nem nekem szolt; de nem ertem az osszehasonlitast. Egy honapban 3-5 alkalommal megfordulok CPH-n es(legalabbis az elmult 10 evben) semmilyen negativ tapasztalatom nem volt. CPH meretebol adodoan nem osszehasonlithato BUDdal, de az UB kiszolgalas minosegeben nem erzek kulonbseget. Skandinav kedvesseg, szervezettseg es turelem CPH-ban, hatekonysag BUD-en. Civilizalt orszagokban az UB szemelyzet hozzaallasa kulturalt, amennyiben a T. Utas is igy all hozza. Ha mondjuk FBM-t hoztad volna fel peldanak, akkor igazad lenne.

A stilusra vonatkozo megjegyzeseddel nagyreszt egyetertek, en is orulnek egy kicsit "profibb" fogalmazasnak a bloggazdak reszerol.
süti beállítások módosítása