FAPADOS TIPPEK, TRÜKKÖK, ÉLMÉNYEK

emailicon.png Vélemények, tapasztalatok,
sztorik ide jöhetnek: 
fapadosinfoblog@gmail.com

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

10 éves (1) 15 év (1) A321 (2) A321neo (1) admin díj (1) Aegean (1) Airbnb (2) airbus A321neo (1) Air Asia (1) Air France (4) ajándék (2) Akaba (1) akció (18) alapok (1) alapszabályok (1) Alhambra (1) always getting better (1) Amalfi-part (3) amman (2) Ammán (1) Andalúzia (1) apartman (1) app (2) arabok (1) Arad (1) árazás (1) árcsökkenés (1) áremelés (2) árkörkép (3) ármustra (5) Athén (5) átirányítás (1) átszállás (3) autóbérlés (7) automata utasfelvétel (1) Azori-szigetek (5) bádogsátor (2) bádogterminál (5) Baku (1) balatoni menetrend (2) baleset (1) balhé (1) balkáni útvonalak (2) bankkártyacsalás (1) Barcelona (2) Bázel (1) bázis bezárása (1) Bécs (1) becsekkolás (1) bénázás (1) Bergamo (1) Bergen (2) Berlin (1) beszállókártya (1) beszámoló (1) Birmingham (1) bíróság (1) biztonság (1) biztonsági ellenőrzés (4) blama (1) blöff (1) Blue Lagoon (1) Bordeaux (3) Bosznia-Hercegovina (1) botrány (1) Bruges (2) Brusseles Airlines (1) Budapest-Belgrád (1) Budapest Airport (9) Budport (4) buliturista (1) bunkóság (4) büntetés (1) buszjegy akció (1) busztranszfer (1) camper (1) castellón (1) Chania (1) Cinque Terre (1) ciprus (1) Ciprus (7) Cork (2) Costa Brava (1) couchsurfing (1) csekkin (1) csőd (2) csomag (1) csomagdíjak (2) csomagellenőrzés (1) csomagszabályok (29) Dánia (1) DCC (1) Debrecen (6) devizaátvátós trükk (1) díjemelés (2) Discount Club (1) Doncaster (1) drón (1) easyBus (1) easyJet (21) Egyiptom (2) egynapos repülés (2) egyszer megéri (1) Eilat (4) Eindhoven (1) elhagyott poggyász (2) emelt díjas ügyfélszolgálat (1) értelmetlen szolgáltatás (1) észak-ciprus (1) Eszék (1) Eurostar (1) évforduló (1) fapadosok árazása (2) fapados buszok (1) fapados kódex (1) Fat Track (1) felvásárlás (1) Ferihegy (12) Ferihegyi busz (2) Fez (1) fillérekért (6) Finnország (2) fjord (1) Flibco (1) Flixbus (2) Flybe (2) FlyNiki (1) Foci EB 2016 (5) Folegandrosz (1) fontos tudnivalók (1) főszezon (1) Francia Riviéra (4) Frankfurt (2) Fuerteventura (6) Funchal (1) futás (1) futópálya-felújítás (1) Gatwick (1) géplekésés (2) géprohamozás (1) Germanwings (1) Gibraltár (1) görög csőd (1) Görög szigetek (5) Granada (2) Gran Canaria (3) GVH (1) gyerektelen utazás (1) Győr (1) gyorsjelentés (1) hányinger (1) hasznos infók (1) hatalomváltás (1) határzár (1) helyleosztás (3) Hertz (1) hitelkártya költség (1) Hollandia (1) Holt-tenger (1) horror (3) hosszú hétvége (1) hosszú távú fapados (1) hotel (1) Huelva (1) információ (1) ingyen wifi (1) Írország (1) Isztambul (3) Izland (12) Izrael (5) járatindítás (1) járatmódosítás (3) járat megszűnés (2) jegyárak (1) jegymustra (1) Jeruzsálem (1) jófejség (1) Jökulsarlon (1) Joon (1) Jordánia (2) jótanácsok (2) kacat (1) kamu (1) kamuakció (1) Kanári-szigetek (8) Kannonkoski (1) karantén (2) kártérítés (7) Kassa (1) katasztrófa (5) Kavala (1) Kazahsztán (1) kedvenc városaink (5) kényelmetlenség (9) kert (1) kés (1) késés (7) kézipoggyász (5) Kirkjufell (1) Koppenhága (1) koronavírus (9) kósz (1) Kotor (1) Kréta (2) Kükládok (1) kutya (1) kvíz (1) Lamezia (2) Lanzarote (4) Lappföld (1) last minute (2) Laudamotiob (1) laudamotion (1) La Palma (2) légikatasztrófa (3) legjobb helyek (1) legjobb reptér (1) Legoland (1) lehúzás (17) lényeg (1) Lipari-szigetek (2) Lisszabon (4) London (6) Lufthansa (3) Lugano (1) Luton (3) luxus (1) lúzerség (1) Lyon (1) Maastricht (3) Madeira (3) magyar (1) Malaga (1) Malév (2) Malév GH (5) Mallorca (2) Malpensa (1) Málta (2) Marákes (2) Marokkó (2) Marrákes (2) Mastercard lounge (3) MÁV (2) megszűnő útvonal (5) megújulás (1) mellékhelyiség (1) Mélosz (3) menekültek (1) mentőár (1) Michael OLeary (2) mikonosz (2) Mikulás (1) MiniBUD (4) Miskolc (1) mocsokságok (1) módosítható jegy (1) mökki (1) Monaco (1) Monarch (1) Montenegro (1) munkakörülmények (1) Nagyvárad (1) National express (1) Nizza (3) nők (1) Norvégia (3) Norwegian (3) nyaralás (3) nyaralójáratok (2) nyári akció (1) nyári menetrend (1) nyár 2020 (2) óceán (1) óceanárium (1) Olaszország (1) olcsó jegyek (20) olcsó szállás (1) Onnibus (1) összehasonlítás (5) őszi szünet (1) otthagyott csomag (1) óvintézkedés (1) Páfosz (1) Pafosz (4) panasz (1) parasztvakítás (1) Párizs (4) parkolás (2) Pécs (1) Pegasus Airlines (1) petíció (1) Petra (1) pilótahiány (1) Pisa (1) Pizzo (1) poggyász (4) Polskibus (1) Popstrand (1) Porto (3) Portugália (3) Positano (1) Premier Hub (1) Premier Inn (1) prémium szolgáltatások (2) priority (1) Privilege Pass (2) profit (2) profit warning (2) rendszerező (1) repjegy (1) reptér (2) reptéri alvás (1) repülési tilalom (1) repülőtér (3) részeg (1) Reykjavík (1) romantika (1) Ronda (1) Rovaniemi (1) Ryanair (83) Saint Tropez (1) Santander (1) Sanyolország (1) Sao Miguel (1) Schönefeld (1) Scilla (1) Sevilla (2) Skócia (2) Skót Felföld (2) sorbaállás (1) Southend (2) Spirit (2) spórolás (1) Stansted (1) Stavanger (1) strand (1) Stromboli (1) Svájc (1) szabályváltozás (1) szakszervezet (2) szállás tippek (2) Szaloniki (1) Szantorini (1) Szarajevó (1) Szardínia (2) szavazás (2) szeku (1) Szentpétervár (1) szétültetés (5) szexista (1) Szifnosz (2) sziget (2) szinte ingyen (1) Szófia (1) szolgáltatások (4) sztrájk (6) sztyuvi (2) szülinap (1) Tampere (2) Tel-Aviv (2) téli menetrend (1) Tenerife (3) tengerpart (1) Terceira (1) térkép (1) terrorveszély (3) teszt (3) tévhitek (1) tömeg (1) törlés (19) Transavia (3) Transmediterranea (1) transzatlati járatok (2) Travelodge (1) trükközés (2) túlértékelt (1) túra (1) türelmi idő (1) tuti tippek (1) ufb (3) ügyfélszolgálat (2) újraindulás (1) új festés (1) új járat (8) új menetrend (8) új útvonal (11) Ukrajna (1) ülőhelyleosztás (4) ultrák (1) utasjog (2) utasszívatás (7) utastájékoztatás (2) utazási iroda (3) útdíj (2) útlevélellenőrzés (1) utószezon (1) üzleti utasok (1) valencia (1) Valentin-nap (1) változás (1) Váradi József (4) vasút (1) vécéhasználat (1) Velence (3) Velencei-tó (1) Velence Korzó (1) verseny (1) visszatérítés (3) vis maior (1) Vueling (2) vulkán (2) WDC (1) West Fjords (1) wifi (1) Wizz Air (117) Wizz kártya (3) Wow (1) Yumurdzsak (1) Zadar (1) Címkefelhő

Új budapesti járatnyitásba kergeti a Ryanair a Wizzt

2016.02.26. 07:38 Fillér B. Gusztáv

Szinte hetente jönnek a bejelentések a budapesti járatnyitásokról, nagyon helyes. A legfrissebb, tegnapii bejelentés arról szól, hogy Szófiába is repül novembertől a Wizz Air Budapestről, ami nem csak a 3-4 ezres jegyek miatt kúl, de több szempontból is érdekes fejlemény.

De először a paraméterek. Heti háromszor lesz járat, este, a 3-4 ezre jegyekből rengeteg, ez elég vonzó. A nagyon randa Bukaresttel ellentétben Szófiát szerettük, amikor ott jártunk, de az csak egy napos ízelítő volt, szívesen visszamegyünk majd egy hosszú hétvégére. Még síelésre is jó lehet a járat, nem messze Szófiától jó ár/érték arányú pályák vannak.

A járat előzménye, hogy a Wizz a Malév-csőd után már repülte Budapest-Szófiát, de hamar megszüntette. Úgy tűnt, csak a kelet-nyugat irány működik a Wizznek, Közép-Európán belül alig talál rentábilis útvonalat. És eleve nem megszokott, hogy egy útvonallal, ami csúnyán megbukik, három év múltán újra próbálkozik egy légitársaság. Úgy tűnik, nem pont a Budapest-Szófia relációban lettek érdeklődőbbek az utasok, hanem a régióban élesedő Wizz-Ryan harc állhat a háttérben.

Az, hogy a Bulgaria Air a reptéri kedvezményes díjakat kihasználva kis Embraerekkel repülte egy rövid ideig ezt az útvonalat 2013-tól, lényegtelen. Közép-Kelet Európában (amiben nincs benne a török és az orosz piac) a Wizz és a Ryanair feszül egymásnak, s a Wizz annak köszönheti, hogy összességében még éppen piacvezető, hogy a Ryanair sokáig nem tudott, illetve nem akart belépni jópár piacra.

Ahol az ír cég odatette magát, eddig is leverte a Wizzt, a legnagyobb példa Lengyelország. A magyar piacot több nekiveselkedés után mindig visszavágta a Ryanair, lényegében átengedte a terepet a Wizznek. A fapados forgalom szempontjából hasonló méretű Romániában a Ryanair eddig nem is nagyon próbálkozott, a Wizz tarolhatott. Szlovákiát viszont a Wizz nem akarta sokáig megpiszkálni bottal se, a Ryanair szépen fejlődött Pozsonyban. A bolgár piacon pedig sokáig csak minimáljelenlétet tartott fenn a Ryanair, a Wizz - hasonlóan Romániához - tarolhatott.

Az elmúlt évben azonban a Ryanair magasabb sebességre kapcsolt a régiót illetően. Hozzánk ugyan nem rakott le új gépet, de új bázisainak nyitásakor rendszeresen meghirdet budapesti járatokat is, kicsit bekavarva a Wizznek is. A legfontosabb, hogy Romániára és Bulgáriára kifejezetten ráállt. Bulgáriában egy éve csak egy szerencsétlen plovdivi járatuk volt, újabban viszont két kézzel szórják az új szófiai útvonalat. Bázist még nem jelentettek, de sok új szófiai útvonallal rányitottak a Wizzre, amely lépéskényszerbe került.

A Ryanair közép-európai pörgésére úgy tűnik, azt találták ki, hogy elé mennek a nagy versenytársnak. Közép-Európa dinamikusan bővülő piac, ami kedvez az itt erős cégeknek. A Wizznél több mint ötször nagyobb Ryanair átformálhatja az itteni piacot, kérdés, ez-e a céljuk. Valószínűsíthető, hogy ha Szófiába is bázist tesznek, akkor érdekesnek találják a budapesti útvonalat. A Wizz az új járattal valószínűleg ennek akart elébe menni. A nem túl nagy forgalmú útvonalakon fontos, hogy ki az első érkező, mert ketten nem férnek el - lásd Budapest-Varsó, ahol a Wizz volt kitartóbb és megmaradt. Most lehet, hogy megelőzési céllal elindít egy budapesti járatot, mielőtt a Ryanair megtenné.

A Wizznek Káeurópa a fő piaca, ezt meg kell védenie. Nem véletlenül próbálják kitartóan lejjebb és lejjebb szorítani a költségeiket - erről szól az új, nagyobb A321-esek bevetése is. Ha a Ryanair keményen rááll régiónkra, a Wizznek akkor van sansza hosszabb távon is megtartani a piacvezető pozit, ha Ryan-szintűre nyomja le az egy székre eső költségszintet úgy, hogy közben minőségben se marad le nagyon. Ez már majdnem megvan, érdekes harc lesz ez.

31 komment

Címkék: új járat Szófia

A bejegyzés trackback címe:

https://fapadosinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr258420126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gtusa 2016.02.26. 12:02:41

Csak a hülye nem látja, hogy nincs itt semmiféle harc. A ryan növekedési kényszerben van mégis alig mozog a wizz által uralt régióban. Ennek megfelelően mindketten durván túlárazzák ezt a piacot. Meg lehet nézni a ryan jegyárait messze ebben a régióban a legmagasabbak hiszen csak ketten további versenytárs nélkül fölözik le ezt a piacot.

altimus 2016.02.26. 14:10:11

> Ennek megfelelően mindketten durván túlárazzák ezt a piacot.

?? 3-4000Ft egy budapest-szofia jegyert? a jegyar nyugodtan lehetne ennek az otszorose, de meg a tizszerese is. cserebe a megbizhato, jaratkimaradas nelkuli szolgaltatasert es a kulturalt ugyfelkezelesert.

semmi szukseg arra, hogy a repulojegy ara harmada legyen pl. a repuloterre kimeno taxi aranak.

jet set 2016.02.26. 15:07:43

Ez a 3. próbálkozása a wizznek a BUD-SOF-ra. 2007 környékén is volt egy tiszavirág életű próbálkozásuk.

jet set 2016.02.26. 15:15:15

A 2. próbálkozásukkal ellentétben most legalább van gépük rá.
Amúgy biztosan benne van a járatnyitásban a verseny is, de a kényszer is, hogy valahová járatni kell a gépeket. A wizz nehezen törne be a nyugati piacra, itt pedig már eléggé korlátozottak a munkásjárat lehetőségek.

cradbox 2016.02.26. 15:37:18

Szófia a BUD-NYC miatt kell, hogy legyen elég ráhordó.
Amúgy nincs gond szerintem a mostani árakkal, ha figyelembe vesszük, hogy egy retúr taxiút a repülőtérre 15-20.000 forint. Az alacsony jegyárak miatt sajnos a repülés a korábbi eleganciáját is elveszítette, ma már nem magasabb a színvonal, mint a Budapest-Lajosmizse 2. osztályú kupéban péntek éjjel.

odamondó 2016.02.26. 15:43:08

@altimus: ja ez kicsit nem normális hogy egy retúr taxi 13000 körül van egy retúr jó wizz jegy meg olyan 6000 körül....

FeketeMacska73 · http://olcsomobilhivas.hu?ajanlom=1ha 2016.02.26. 16:20:06

@altimus: nem arrol van szo, hogy par napja orbanviktoria bejenelntette, hogy veszteseges jaratokat hajlandoak finanszirozni mert nemzetgazdasagi erdek, hogy balkanra legyen jarat Mo-rol?

vajdasagi 2016.02.26. 16:53:59

@Gtusa: Lehet ez azért, mert már idős vagyok, de a Wizz árait is és a szolgáltatásait én a Malév áraihoz és szolgáltatásaihoz hasonlítom.
És nagyon büszke vagyok rájuk.

A sok fanyalgó honfitársamnak meg azt mondanám: alig van pár olyan szolgáltató Magyarországon, aki a nyugati versenytársaival majdnem pariban van. Ilyenek a Wizz és a BKV. És nagyon nem ilyenek a MÁV és a Posta. Én azt javaslom, inkább fikázzuk a MÁV-ot és legyünk hálásak a BKV-nak és a Wizz-nek.

_e30st_ 2016.02.26. 17:14:01

@vajdasagi: Ez nagyon szép volt, évek óta én is ezt hajtogatom, hogy a Posta és a MÁV egy kommunista őskövület, rosszul irányított, szétlopott, nulla színvonalú vállalhatatlan ocsmányság. Sajnos a malév sem tudott igazán jól működni. A Wizz és a BKK pedig remek, nyugatias, példaértékű vállalatok.

Ha fapadosozok, még a nagyobb jegyár mellett is inkább a Wizz-t választom.
Az a baj amúgy, hogy növekedési kényszer van mindenkinél. Egyre keletebbre mennek, most Grúziával is pletykálkodnak, hogy a ryan belép oda (ami kicsit szemétség részükről, egy totál harmadik világbeli ország, amihez volt elég tökös a Wizz, hogy járatot nyisson oda, most pedig hogy látják hogy jól megy ez, a Ryan is bele akar kezdeni). Pár éven belül egyre több keleti járat lesz, Teherán, Szocsi, Almati, Jereván, stb.

A wizznek talán az lenne a legjobb túlélési lehetőség, ha először pár bérelt szélestörzsűvel elkezdenék repülni NewYorkot, átszállási opciókkal. Aztán a norwegian modelljén elindulva rendelni a dreamlinereket. Vagy mondjuk A350-1000-eseket. Kezdetnek egy gép, heti 3 Newyork, 2 Chicago, 2 Miami járatpár.

slowMotion 2016.02.26. 17:39:51

A csomagméret mizéria miatt nálam a Wizz diszkvalifikálta magát.

lifelike 2016.02.26. 19:26:34

nizza? hol van a nizzai járat?

svajcineger 2016.02.26. 19:56:10

@jet set:
Sok okossasgot a mostani probalkozasban sem latok.

Kánikula 2016.02.26. 22:03:37

@_e30st_: Hát nem tudom, ezzel inkább a csőd felé lehet indulni. Illetve szerinted hogyan lehet 1 géppel heti 7 tengerentúli járatot nyomni BP-ről? A menetidők a felsorolt városokba kb. 11 óra körül vannak. vagy kint 25 perccel fordulnának?
Illetve mi van, ha műszaki hiba lép fel? Akkor félévre dől a menetrend vagy kidobnak járatokat esetleg 1 hétre kint ragad az utas?

Ha a fapados transzatlanti járatok működnének, akkor a Ryanair már régen rajta lenne a bulin, de már vagy 10 éve csak beszélgetnek róla.

altimus 2016.02.26. 23:59:53

@cradbox: a wizzair nem hord ra senkit semmire. ez a fapadossag lenyege. nincs felelossegvallalas, nincs szolgaltatas.

bkkzol 2016.02.27. 00:37:53

Elég szomorú, hogy az igénytelen, "sörsátras" "légitársaságok" indítanak új járatokat Budapestről.

BloodOrange 2016.02.27. 02:23:08

Akármi is az ok, egy új járat mindig jó hír. Felkerül Kijev és Moszkva mellé az idei keleti wishlistre.

csadeev 2016.02.27. 04:57:26

@bkkzol: eppenseggel orulnod kene, hogy nem masodlagos repterrol repulnek a low-costok Magyarorszagon. Szivesebben utaznal kecskemetrol vagy Tokolrol egy szebb terminal miatt?

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2016.02.27. 09:00:17

"három év múltán újra próbálkozik"

Lehet, hogy közben változott egy s más.
- világgazdaság, utasforgalom
- kerozin ára

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2016.02.27. 09:01:06

@csadeev:

még csak nem is biztos, hogy szebb :) csak messzebb.

Tomi Vazquez 2016.02.27. 10:31:49

Evek ota nem repultem wisszerrel. Ott adtam fel amikor Budapestrol repultem haza Londonba s a kabin taska 1 centis kilogasaert 15.000 Ft-ot fizettettek. Mindezt a Budapest Ground Handling munkatarsnoje vmi minosithetetlen hangon. Tudom nem a wizz kozvetlen alkalmazottja volt.
A Ryanair ulesekben meg mindig el lehet ferni. A 'basic' repjegy arban pedig 2 db, a fedelzetre felviheto taska van ami akar egy 1 hetes tartozkodasra is eleg.
Ehhez kepest a wissz uleseinek hata be van torve, mert egy 'konfekcio' meretu ember laba sem fer el egyetlen kismeretu kabin taskaval. S eddigi tapasztalataim szerint arban a legolcsobb Ryanair, wizz, easyjet.

Gtusa 2016.02.27. 12:27:47

@altimus: Hagyjuk azokat a desztinációkat ahol rengeteg támogatást kapnak. Egy Milánó vagy Róma esetén annyi pénzt kapnak hogy ingyen is profitot termel a járat. Az olaszok meg a szállodákra kivetett 6 euro/fő/nap adóból ezt kényelmesen kigazdálkodják. Végül persze ezt is mi fizetjük meg mert a szállodák ezt ránk terhelik.

bkkzol 2016.02.27. 13:47:43

@csadeev: ilyen igénytelen sza.okkal nem utazok. Indulhatna akár Tarpáról is.

cradbox 2016.02.27. 19:15:33

@altimus: majd fog. most osztjak ra a penzt eppen. bakuba sem véletlenül járnak.

F173 2016.02.28. 11:00:22

@slowMotion: Én a csomagmizéria miatt meg a Ryanair nem szeretem. Becsomagolja az ember a laptopját, pénzét, iratait a kézicsomagba, erre a Ryanair azt mondja, hogy ez a kézicsomag már nem fér fel a gépre és elviszik a lenti csomagtérbe, hogy az ember aggódhasson a cuccaiért! Sokkal korrektebb a Wizz air politikája, amikor minden kézicsomag felfér a fedélzeti csomagtárolóba.

jet set 2016.02.28. 11:37:34

@F173: Viszont azért fizetsz.

Fekete Pestis 2016.03.17. 09:55:36

Nos, ha mar szo van a Wizzair-rol, hadd tegyem kozze a legujabb informatikai fejlesztesuket, a beszallokartya pdf-es kinyomtatasat.

Ugy latszik, a csomagokkal valo szivozas, meg a Malev legyalulasa jol megy nekik, a szerver felkonfiguralasa mar kevesbe.

Ezuton gratulalok nekik a "felhasznaloi elmenyhez".

Server Error in '/' Application.

Runtime Error

Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>

Fekete Pestis 2016.03.17. 10:01:03

@vajdasagi:

"Ilyenek a Wizz és a BKV."

soha nem tapasztaltam, hogy egy nyugat-europai szolgaltato irasba adja, hogy rajuk az europai ubirosag itelete nem kotelezo ( eu-s indulasi es vegpont eseten). nem is beszelve a csomagos szemetkedesekrol es a minosithetetlen hangnemrol.

es azert mar a norwegiannak, a sasnak vagy a klmnek is eleg jol mennek a szerverkonfiguralasok es a pdfes jegynyomtatas.

Na, ezert mondom en azt hogy a viszer egy pestises keles a legikozlekedes testen, amit mar reg fel kellett volna vagni.

vajdasagi 2016.03.19. 11:39:05

@Fekete Pestis: Én nem bánom, ha Te mást választasz. Én évente kb. 20-szor repülök. Abból kb. 4-6 járat Wizzair. Megvan annak az oka, hogy olyankor miért a Wizzair-t választom, és máskor (gyakrabban) miért nem azt. Bérelt autóból is hol drágábbat, hol olcsóbbat választ az ember - a körülmények, az ígények és a lehetőségek függvényében.

Kérlek engedd meg nekem, hadd használjam őket továbbra is. Az ár/érték arányuk gyakran a legjobb, noha én is szívok a poggyász méretével. Nekem az nem fáj, ha Te másokkal repülsz. Javaslom pl. a Lufthansát: igen profi légitársaság. De azt mondják, az Emirates is jó, velük még nem utaztam :-)

Megjegyzem: a Lufthansával tavaly egyszer csúnyán lekéstem a csatlakozást, és emiatt 6 órával tovább tartott az utazásom, és kb. 30.000 fortinttal megdobta az utiköltségeimet az, hogy a célállomástól aztán taxiznom kellett, mert már éjszaka volt. És kiszúrták a szememet egy 10 Eurós kajautalvánnyal. Tudom: pereskedhettem volna, de egy szolgálati úton, ahol sok pénz forog kockán kinek van arra ideje és energiája. Szóval ha a Wizzair deklarálja, hogy nem kármentesítenek ilyenkor, és emiatt viszont olcsóbb a jegyük, akkor azt én egy értelmes ajánlatnak tartom. De Te gondolhatod ezt másként is.

Peace. Üdvözlet.
süti beállítások módosítása