FAPADOS TIPPEK, TRÜKKÖK, ÉLMÉNYEK

emailicon.png Vélemények, tapasztalatok,
sztorik ide jöhetnek: 
fapadosinfoblog@gmail.com

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

10 éves (1) A321 (2) A321neo (1) Airbnb (2) Air Asia (1) Air France (3) ajándék (2) akció (16) alapok (1) alapszabályok (1) Amalfi-part (2) apartman (1) app (1) Arad (1) árazás (1) árcsökkenés (1) áremelés (2) árkörkép (3) ármustra (3) Athén (3) átszállás (3) autóbérlés (6) Azori-szigetek (3) bádogsátor (2) bádogterminál (3) Baku (1) balatoni menetrend (2) baleset (1) balkáni útvonalak (1) bankkártyacsalás (1) Barcelona (1) Bázel (1) bénázás (1) Bergamo (1) Bergen (2) Berlin (1) Birmingham (1) bíróság (1) biztonság (1) biztonsági ellenőrzés (2) blama (1) blöff (1) Bordeaux (1) Bruges (2) Brusseles Airlines (1) Budapest-Belgrád (1) Budapest Airport (7) Budport (4) buliturista (1) bunkóság (4) buszjegy akció (1) busztranszfer (1) Chania (1) Ciprus (3) Costa Brava (1) couchsurfing (1) csekkin (1) csomagszabályok (16) Dánia (1) DCC (1) Debrecen (5) devizaátvátós trükk (1) díjemelés (2) Discount Club (1) easyBus (1) easyJet (12) Egyiptom (2) egynapos repülés (2) egyszer megéri (1) Eilat (3) Eindhoven (1) elhagyott poggyász (2) emelt díjas ügyfélszolgálat (1) Eszék (1) Eurostar (1) évforduló (1) fapadosok árazása (2) fapados buszok (1) Fat Track (1) felvásárlás (1) Ferihegy (7) Ferihegyi busz (2) fillérekért (6) fjord (1) Flibco (1) Flixbus (2) Flybe (2) FlyNiki (1) Foci EB 2016 (5) fontos tudnivalók (1) főszezon (1) Francia Riviéra (2) Fuerteventura (4) futás (1) géplekésés (1) géprohamozás (1) Germanwings (1) Gibraltár (1) görög csőd (1) Görög szigetek (1) Granada (1) Gran Canaria (2) gyerektelen utazás (1) Győr (1) hányinger (1) hasznos infók (1) hatalomváltás (1) helyleosztás (2) Hertz (1) hitelkártya költség (1) Hollandia (1) horror (3) hosszú hétvége (1) információ (1) ingyen wifi (1) Írország (1) Isztambul (3) Izland (5) Izrael (4) járatindítás (1) járatmódosítás (2) járat megszűnés (1) jegyárak (1) jegymustra (1) Jeruzsálem (1) jófejség (1) kamuakció (1) Kanári-szigetek (5) kártérítés (4) katasztrófa (5) Kazahsztán (1) kedvenc városaink (5) kényelmetlenség (9) kés (1) késés (4) kézipoggyász (3) Koppenhága (1) Kréta (1) Kükládok (1) kutya (1) kvíz (1) Lanzarote (2) last minute (2) légikatasztrófa (3) legjobb helyek (1) Legoland (1) lehúzás (12) lényeg (1) Lipari-szigetek (1) Lisszabon (3) London (5) Lufthansa (3) Lugano (1) Luton (1) luxus (1) lúzerség (1) Lyon (1) Maastricht (3) Madeira (1) magyar (1) Malaga (1) Malév (2) Málta (1) Marákes (1) Mastercard lounge (1) MÁV (2) megújulás (1) mellékhelyiség (1) Mélosz (2) menekültek (1) mentőár (1) Michael OLeary (1) MiniBUD (4) Miskolc (1) mocsokságok (1) Monaco (1) munkakörülmények (1) Nagyvárad (1) National express (1) Nizza (2) nők (1) Norvégia (2) Norwegian (2) nyaralás (1) nyári akció (1) nyári menetrend (1) óceán (1) olcsó jegyek (14) olcsó szállás (1) Onnibus (1) összehasonlítás (1) őszi szünet (1) óvintézkedés (1) Pafosz (2) panasz (1) Párizs (3) parkolás (2) Pécs (1) Pegasus Airlines (1) petíció (1) pilótahiány (1) poggyász (2) Polskibus (1) Popstrand (1) Porto (3) Premier Inn (1) prémium szolgáltatások (2) Privilege Pass (2) profit (1) profit warning (1) repjegy (1) reptéri alvás (1) repülőtér (3) részeg (1) romantika (1) Ronda (1) Ryanair (47) Santander (1) Skócia (2) Skót Felföld (2) Southend (1) Spirit (2) spórolás (1) Stavanger (1) strand (1) Stromboli (1) Svájc (1) szakszervezet (1) szállás tippek (2) Szantorini (1) Szardínia (1) szavazás (1) szeku (1) Szentpétervár (1) Szifnosz (1) sziget (2) szinte ingyen (1) Szófia (1) szolgáltatások (3) sztrájk (2) sztyuvi (1) Tampere (1) Tel-Aviv (2) téli menetrend (1) Tenerife (3) térkép (1) terrorveszély (3) teszt (2) tévhitek (1) tömeg (1) törlés (10) Transavia (1) transzatlati járatok (1) Travelodge (1) trükközés (2) tuti tippek (1) ufb (3) ügyfélszolgálat (1) új festés (1) új járat (6) új menetrend (7) új útvonal (6) Ukrajna (1) ülőhelyleosztás (3) utasjog (2) utasszívatás (6) utastájékoztatás (2) utazási iroda (2) útdíj (2) üzleti utasok (1) Valentin-nap (1) Váradi József (3) vasút (1) Velence (3) Velencei-tó (1) Velence Korzó (1) vis maior (1) Vueling (2) vulkán (1) wifi (1) Wizz Air (71) Wizz kártya (1) Yumurdzsak (1) Címkefelhő

Szextelefon helyett ingyenchat a Ryanairnél

2014.10.10. 23:27 Fillér B. Gusztáv

Orbitális szívás az ultra fapados utasnak, ha kénytelen felhívni a légitársaság ügyfélszolgálatát. A Ryanairé például szextelefon árú és mégis sokszor nehezen elérhető. Tudjuk ezt mi jól, mégis benéztünk egy foglalást, nem volt mit tenni, el kellett érni az illetékeseket. Sok cifra káromkodás és mintegy kétezer forint az ablakon kidobva, de ekkor rátaláltunk az optimális megoldásra: a Ryanair csetes ügyfélszolgálata működik és ingyenes.

Igen, elkövettük a legnagyobb hibát, amit Ryanair-utas elkövethet: siettünk a foglalással és hibáztunk. Két utas után ugrott az ár, ezért nagyon cselesen először csak ennyire foglaltunk. Amikor újra leesett az ár, jöhetett a többi tagnak egy másik foglalás, de összekeveredtek a nevek. Egy olyan arcot, aki az elsőben is szerepelt, sikerült újra foglalni a következő körben. Double booking, igazi córesz. Nem változtatható online.

A hű de nagyon ügyfélbaráttá vált Ryanair új szolgáltatása, hogy egy napon belül ingyen javítja a kis foglalási hibákat. Mi ilyennek gondoltuk ezt is, lehiggadás után elkezdtük az elkerülhetetlent: megnéztük az emelt díjas számokat az ügyfélszolgálathoz. Van egy kissé emelt, de azzal az volt a tapasztalatunk, hogy soha a büdös életbe nem veszik fel, csak szól a várakoztató zenes és fogy a pénz. De van egy még drágább szám (priority assistance), azt legalább régebben felvették. Utóbbinak ára a weblapjuk szerint 250 forint, odaírták, hogy mobilról több lehet. De azért a pofánk leszakadt, amikor hívtuk és az elején bemondta a gépnő, hogy hatszázakárhány forint/perc. És ennek ellenére csesztek felvenni, ment a "várjon, minden ügyintézőnk foglalt" duma. Majdnem három perc után feladtuk, szálltak ki az ablakon az ezresek.

Közben azonban találtunk egy linket, mely szerint van egy alternatív lehetőség is, csetelés az ügyfélszolgálatossal. Csak röhögtünk ezen, de harmadik kísérletre sikerült belépni és jelentkezett is Csaba. Első kérdés, magyarul megy-e a kommunikáció, oké volt neki. Innentől pár perc alatt megoldotta a problémát. Ilyen esetben, double bookingnál visszaadják a második foglalás árát, de Csaba elfogadta a javaslatunkat, hogy a második foglalásban szereplő rossz nevet csak írja át egy új utasra. Megtette, 10 perc után meg is kaptunk a visszaigazolást. Sőt, a teljes csetelés szövegét pillanatok alatt átküldik e-mailen.

Tehát attól a pillanattól kezdve, hogy elértük az ügyfélszolgálatot, a kiszolgálás profi volt. Soha nem fogjuk megérteni, miért kell az utast a vérbe szívatni addig, míg eljut a megfelelő helyre. Sokakat húznak le sok ezer forinttal a szextelefon-díjazású számmal, s túlzás lenne azt állítani, hogy propagálják a csetes ügyintézés lehetőségét. Amivel kapcsolatban azért elég visszataszító, hogy csak hétfőtől péntekig napközben üzemel, tehát ha szombaton csesszük el a foglalást, esély sem lett volna ingyen egy napon belül megoldani, maradt volna a csillagászati áras telefon.

Ezzel együtt minden potenciális szerencsétlen sorstársnak, aki nem tudja elkerülni a Ryanair-ügyfélszolgálatot, itt a lényeg, az egyik hely, ahonnan az ingyenes csethez eljuthatunk. 

 

18 komment

Címkék: Ryanair emelt díjas ügyfélszolgálat

A bejegyzés trackback címe:

http://fapadosinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr556779093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

sz_jani 2014.10.11. 05:30:31

A link a ti oldalatokra mutat.

WYSIWYG 2014.10.11. 12:31:00

talaltatok egy majdnem masfel eves linket, gondolom ezt a posztot is a szelesebb tomegeknek irtatok

"Jul 19, 2013 - Ryanair, Europe's only ultra-low cost carrier (ULCC), today launched an online chat facility for passengers that require additional help when ..."

amugy valoban hasznos - annak, aki eddig nem ismerte/hasznalta - csak a naiv racsodalkozasotokat nem ertem

Fillér B. Gusztáv · http://fapadosinfo.blog.hu 2014.10.11. 19:02:17

Pedig nem bonyulult. 1. Igen, tartok tőle, hogy kevesen ismerik és hasznos infó, hogy van ilyen. 2. valóban meglepődtünk, hogy működik, ezeknél általában semmi jó nincs ingyen. 3. Kérjük azokat, akiknek semmi újdonság nincs a posztokban, na arcoskodjanak kommentben, hanem keressenek más, számukra is releváns információkat hordozó olvasnivalót.

jet set 2014.10.12. 00:00:44

@Fillér B. Gusztáv: Szerintem ez hasznos poszt a gyerekessel ellentétben. :-)

András Tanneberger 2014.10.12. 00:48:12

tuttommal az óra csak akkor indul ha kapcsolnak egy ügyintézöt.

Darth Revan 2014.10.12. 02:02:49

@WYSIWYG: en pl. nem tudtam errol.

A ryanair tenyleg probal javitani az imazsan. Ra is fer :)

egy másik répatorta 2014.10.12. 08:11:14

www.complex.hu/kzldat/t1300183.htm/t1300183.htm

Egy párszor fel kell jelenteni őket a fogyasztóvédelemnél mert nekünk erre van törvényünk. 5 percen belül élőhangnak kell jelentkezni.
Lehet bírságoltatni akár naponta többször is. Van egy érzésem hogy ha emelt díjas és így megy akkor a még inkább vérszemet fog kapni a hatóság.

Basilisk Captain 2014.10.12. 11:46:19

"Amivel kapcsolatban azért elég visszataszító, hogy csak hétfőtől péntekig napközben üzemel,"

Ja, hát a K.A-t a köcsög íreknek, hogy az ingyenes lehetőség csak hétfőtől-péntekig él és nem 7/24-ben...
Annak kellene örülni ami van...
Másik társaságoknál van ilyen ingyenes lehetőség?. ennyit erről.

makosbagel 2014.10.12. 14:54:35

@Basilisk Captain:

Az chatsupportnak jóval nagyobb az átbocsátóképessége és sokkal rugalmasabb, mint a telefonos.
Értsd: míg telefonnál vársz, hogy egyáltalán kapcsoljanak neked egy ügyfélszolgálatist, online esetben egyből aládtolják a supportost és ha nagy a leterheltség, akkor X időközönként küld egy "nyugi még itt vagyunk csak sok a panaszos" tartalmú üzenetet. Te a várakozás alatt tudod tovább intézni az aktuális dolgaidat, nem kell tűkön ülve várnod a visszajelzést. Továbbá egy chatsupportos egyszerre több panaszt is tud kezelni (és az ügyfél is lassabban kap idegbajt).
Jóval kevesebb emberrel elvégeztetheted ugyan azt a mennyiségű munkát és csak azért mert ingyenes, lehet belőle több hasznod.

Tehát lehet örülni annak, hogy lapátolják rád a kakát mert legalább meleg van, de ettől függetlenül más még elégedetlenkedhet a szag miatt.

arpad1983 2014.10.14. 10:57:17

A Wizzair megvaltoztatta a Discount Club felteteleit negativ iranyba. Akik ujra kotik mert lejart a regi, az a jovoben csak egy utitarsat tud magaval vinni kedvezmenyesen, ha ennel tobbet akar akkor a Premium elofizetesre kell valtania ami arban kb. 15 ezer forint es csak maximum 5 fot tud magaval vinni es nem 9-et ahogy eddig. Mindezt teszik azutan miutan alig par napja bejelentettek, hogy felmillio elofizetojuk van.

Basilisk Captain 2014.10.14. 16:42:53

@arpad1983: és ez hogy kapcsolódik a cikkhez?. sehogy... böfögd be legalább vicceres cikkhez.

arpad1983 2014.10.14. 17:45:15

@Basilisk Captain:

koszonom az ertelmes hozzaszolasodat. Mert ez a legfrisebb cikk es ide irom. Legkozelebb ha hasonloan "ertelmesen es epito jelleggel" szeretnel hozzaszolni keress mas jatszoteret.
A blog szerkesztoi meg szerintem nem hiszem hogy ellenzik a hozzaszolasomat.

Basilisk Captain 2014.10.14. 18:25:19

@arpad1983:
jólvan okoska. örülj magadnak hogy zindex fórumra meg ide is te böföghetted be először!
ékezetes billentyűzeted meg nincsen? olyan szavakat nem ismerek, hogy "hozzaszolni" meg "koszonom". kretén..

arpad1983 2014.10.14. 18:37:48

@Basilisk Captain: Erre az uzenetedre nem valaszolok, mert nem fogok lealacsonyodni a te szellemi szintedre, mert ez a blog nem errol szol. Megkerem a szerkeszto kollegat kerem torolje ennek a usernek az utobbi ket hozzaszolasat mert serto. Koszonom.

Basilisk Captain 2014.10.14. 18:51:11

@arpad1983:
a Magyar nyelvre nézve sértő, hogy nem vagy képes ékezetes betűkkel írni te szerencsétlen!! sírjál a szaros viccered után, hogy nem tudod a fillért baszni a haverjaiddal együtt, mert sírsz a 10€ kedvezmény után. GYÖKÉR!

Basilisk Captain 2014.10.14. 19:52:15

Hogy ontopik is legyen. :

BUD-CIA
BUD-BVA ,
szokásos Ryr akcióban 2393 Huf, de csak odafele van ennyiért.

Repülős Rozi 2014.10.15. 00:19:49

@Basilisk Captain: hagyd abba. olvtárs fontos infót közölt, s mivel akkora barmok vagyunk, hogy nem tettünk ki mailcímet, logikus, hogy ide írta be. Írtunk is belőle új posztot, mert fontos.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.11.01. 19:30:53

Már többször említettem, hogy a közlekedési cégeket kötelezni kellene nem emelt díjas ügyfélszolgálat működtetésére. Magyarországon és az EU-ban is.

@egy másik répatorta: A Ryanair nem magyar cég...